Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderÅndenes Makt neste gang (06. Feburar(?))

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2006 21:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Moelv

Innlegg av Nettin »

sosja skrev:Åh, vet ikke jeg, men gårdagens program skuffet meg. Jeg har alltid hatt sans for Lena, men jeg ble skuffet i går.Og enig med deg at neste program så spennende ut da, så det gleder vi oss til. :mozilla_smile:
Hvorfor skuffet hun deg ? :s
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
18

Re: Å-M igår

Innlegg av Nettin »

aicha skrev:Jeg synes programmet i går var spennende... Eneste jeg bet meg merke i var at når de filmet det ene rommet før Lena kom, så hørte de lyder, som vi også kunne høre.
Men når Lena var der oppe, så hverken vi, eller hun noe....
Hvilket rom ? :s
Antall ord: 56

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Nettin »

Trøndergut skrev:Synes programmet sist søndag var ganske bra jeg. En offiser fra 1700-tallet som driver ramp med folket der:-)
haha , det var jo genialt da . :P
Antall ord: 29

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Nettin »

child_in_time skrev:noen som har Tivo eller no? så de kan ta det opp og sende meg?:) drar over atlantern nå jeg, så jeg blir ikke få det med meg:(
ååh. God tur da. : D
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Redfield
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jul 2006 22:39
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av Redfield »

Nettin skrev:
aicha skrev:Jeg synes programmet i går var spennende... Eneste jeg bet meg merke i var at når de filmet det ene rommet før Lena kom, så hørte de lyder, som vi også kunne høre.
tror det siktes til det rommet som han ene fyren sa han følte seg uvell i og Strømnes sa "jeg føler ingenting" men han hørte lydene, det gjorde han. men følte ikke det samme ubehaget som han andre gjorde, og følte vel heller ikke nærværet. Husker jeg ikke feil var det opp dit gjenferdet ville at han ene karen skulle følge etter. mulig jeg roter nå. ta en titt på webtv :)
Antall ord: 138
is there anybody out there...?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nettin
Nybegynner
Nybegynner
18

Innlegg av Nettin »

Redfield skrev:
Nettin skrev:
tror det siktes til det rommet som han ene fyren sa han følte seg uvell i og Strømnes sa "jeg føler ingenting" men han hørte lydene, det gjorde han. men følte ikke det samme ubehaget som han andre gjorde, og følte vel heller ikke nærværet. Husker jeg ikke feil var det opp dit gjenferdet ville at han ene karen skulle følge etter. mulig jeg roter nå. ta en titt på webtv :)
Okei .. Men hun følte seg vel uvel hun å der ?

Hvis ikke jeg husker feil . :P
Antall ord: 155

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gliset
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 07 Nov 2006 09:53
18
Kjønn (valgfri): Kjærringlørv'
Lokalisering: Fauske

Innlegg av Gliset »

Redfield skrev:
Nettin skrev:
Det var dit spøkelset ville at han kællen skulle gå ja. Det var også der Lena fikk en fornemmelse av å bli hengt.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tjohei
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Aug 2006 12:59
18

Innlegg av Tjohei »

Synes det var et bra program sist. Men jeg vet ikke om jeg gleder meg så mye til det neste, for da er det hun der Lilli Bendris eller hva det er hun heter. Synes hun overdramatiserer veldig mye. Men jeg MÅ jo se det, kan jo hende det skjer noe overnaturlig :D
Antall ord: 52
Lev livet mens du har det
Terron sin Madam :D

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TSPreben
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Jan 2007 06:36
17

Innlegg av TSPreben »

Jeg har ikke hatt annet en frysninger siste halvtimen og neste halvtime avsløres det noe om en pakt og at det ikke bare er å stenge. Grøss, virkerlig spennende nå.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
storms
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Feb 2007 11:17
17
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 51 ganger

Innlegg av storms »

Hele denne episoden med Bendriss var patetisk. Drama Queen.

At Bendriss, Ranahaug og Borgen kan beskrive ting, er ikke det minste merkelig. Mye av dette er beskrevet opp og ned i forum, både her og ellers. Med andre ord er det svært sannsynlig at de kjenner til "historien" fra før. Ellers er det veldig kjente fraser og svært allminnelig utsagn som i de fleste tilfeller gir mer enn 90% sannsynlighet for treff. Eksempelvis brukte "alle" skaut før. Så når "bestemor" brukte skaut og brosje, så er ikke dette "unikt" for bestemor.

Debra og Ranahaug er de mest troverdige, sammen med hun nordlendingen som var med i disse "fornemmelse for mord" episodene som gikk for et par år siden.

Som i alt annet handler dette om penger. Debra har slått seg greit opp på sin "fornemmelse og guide til klarsynhet". Penger er et merkelig motiv. I så måte må de prøve å være unike i sin markedsføring av seg selv. Bendriss er "drama queen" og ser djevelen i hver krok.. uff.. sier hun og rister på armlenkene..." Borgen er saklig og Ranahaug litt mystisk. I danmark har vi et par.. de ser jo aldri mindre enn 20 spøkelser på hver setting.... Liksom dekke hele spektret.

Dernest er det mye kroer. Ofte kroker, kafeer og hoteller som sliter med skrantende økonomi og trenger litt gratis men "spooky" markedsføring.

men det har jo sin underholdningsverdi.

Og om det nå var så "ofte lyder og mye rart". Hvorfor ikke sette igjen et kamera en natt eller 2. Eller overnatte på de "Hjemsøkte" rommene?

Forsvinner spenning? Forsvinner motivasjonen for å se en episode til???

Neste søndag kommer jo nok en nykommer, og han er jo mini-bendriss.
Antall ord: 295

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Sep 2006 00:01
18
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Innlegg av livingdeaddoll »

storms skrev: Neste søndag kommer jo nok en nykommer, og han er jo mini-bendriss.
haha :)

er enig med deg at de tkunne ha vært mer spennende om de faktisk kunne overnattet på de rommene det spøkte.

men synes nå at den tegningen Lilli tegnet i forrige episode ikke var en standard tegnning eller beskrivelse av en gammel dame. og det var jo utrolig at hun så disse tyskerne.
Antall ord: 72

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TheMan
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Feb 2007 01:23
17

Innlegg av TheMan »

storms skrev:Hele denne episoden med Bendriss var patetisk. Drama Queen.

At Bendriss, Ranahaug og Borgen kan beskrive ting, er ikke det minste merkelig. Mye av dette er beskrevet opp og ned i forum, både her og ellers. Med andre ord er det svært sannsynlig at de kjenner til "historien" fra før. Ellers er det veldig kjente fraser og svært allminnelig utsagn som i de fleste tilfeller gir mer enn 90% sannsynlighet for treff. Eksempelvis brukte "alle" skaut før. Så når "bestemor" brukte skaut og brosje, så er ikke dette "unikt" for bestemor.

Debra og Ranahaug er de mest troverdige, sammen med hun nordlendingen som var med i disse "fornemmelse for mord" episodene som gikk for et par år siden.

Som i alt annet handler dette om penger. Debra har slått seg greit opp på sin "fornemmelse og guide til klarsynhet". Penger er et merkelig motiv. I så måte må de prøve å være unike i sin markedsføring av seg selv. Bendriss er "drama queen" og ser djevelen i hver krok.. uff.. sier hun og rister på armlenkene..." Borgen er saklig og Ranahaug litt mystisk. I danmark har vi et par.. de ser jo aldri mindre enn 20 spøkelser på hver setting.... Liksom dekke hele spektret.

Dernest er det mye kroer. Ofte kroker, kafeer og hoteller som sliter med skrantende økonomi og trenger litt gratis men "spooky" markedsføring.

men det har jo sin underholdningsverdi.

Og om det nå var så "ofte lyder og mye rart". Hvorfor ikke sette igjen et kamera en natt eller 2. Eller overnatte på de "Hjemsøkte" rommene?

Forsvinner spenning? Forsvinner motivasjonen for å se en episode til???

Neste søndag kommer jo nok en nykommer, og han er jo mini-bendriss.
Hadde jeg vært så skeptisk som du tilsynelatende er så ville jeg ikke kastet bort tiden min på et forum som dette. Eller det programmet for den saks skyld.
Antall ord: 327

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links