Dj_Devil skrev:
..BLA,BLA,BLA...eg har ikke sett eit eneste godt argument fra deg. ikke engang starts argumentene dine holder.. dine argumenter er av din tro. eg kan se på handa mi å eg ser kvit hud. under den huda er det en serie med muskler,blod,fett. under det er det atomer, dna. men va etter det? hva etter det? så hva etter det? så hva etter det? (gang "så hva etter det?" med 999999999999999999999999999999999999999999999999999999999)...BLA, BLA, BLA....
Du er ikke så god på humanbiologi, er du vel? Jeg skal ikke prate nedsettende om dine kunnskaper, annet enn at du tar fullstendig feil.
Jeg tror som sagt ikke, jeg vet. Jeg skriver ikke noe utifra min tro, da tro er noe personlig og abstrakt og noe som er i forandring hele tiden utifra våre omgivelser.
Og til dere som skrev øverst her at jeg umulig kan ane hva kjærlighet er, så tar dere fullstendig feil og jeg måtte nesten le litt. Kjærlighet vet jeg godt hva er, det er en sinnsykt god og fin følelse. Men det er en følelse, ikke noe mer enn det. Ikke noe magiskt, åndelig eller paranormalt. Kun en følelse som hjernen gir oss av instinkt for å finne en make man til slutt skal parre med.
Men hva med de som ville ofre seg for noen andre? Javel, en følelse\tanke det også generert av vår avanserte hjerne. Jeg skal love deg at 97% hadde trukket seg før de faktisk trengte å ofre seg.
Spøkelser som flyr gjennom veggen (da har du nok sansynligvis latt deg manipulere litt for mye av åndenes makt på TVN) er også en tanke\følelse generert av vår hjerne.
Nå tror dere sikkert at jeg mener alle mennesker er noen roboter som gjør akurat det hjernen forteller oss. Der kommer vår bevissthet inn, altså den delen av hjernen vi kan styre "manuelt", den delen av oss som plukker opp et glass eller venter 5 minutter med å gå på do selv om man må pisse noe sinnsykt, pga man er midt i en samtale f.eks. Den delen, som dere ville kalt sjelen, kaller jeg vårt utrolig avanserte nervesystem.