Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sannhetsgehalt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Du og alle de forkortelsene dine. Tror ikke det er noen andre enn deg som skjønner dem.
Og DJ: det går fint
Og DJ: det går fint
Antall ord: 24
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
karina skrev: Og DJ: det går fint
Antall ord: 8
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Mai 2005 22:22
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Så søtt at du påpeker at folk med mange skrivefeil må gå på stoff når du selv skriver langt ifra feilfritt.
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Jan 2007 00:05
- 17
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nedre Eiker
Re: Sannhetsgehalt?
Du er inne på noe der.Dj_Devil skrev:twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???
Ser også at de fleste innlegg er skrevet av personer som ikke behersker det minste snev av rettskriving. Dette forsterker mitt syn på at de fleste historier her er skrevet av mennesker i en eller annen rus-tilstand.
Dette er synd, for dem som har sanne historier å komme med. For jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord.... Men at en del historier er som et resultat av hallusinasjoner....!!!
1: hold kjeft. du kommer med sterke påstander nå.
2: LES https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=10351
3: se til å få deg litt folkaskikk
eg er kanskje den som skriver mest feil her på forumet. å eg opplever mitt.. samtidig som eg leser utrulig mye..
å eg har aldri i hele mitt liv rørt noen fom for stoffer i hele mitt liv
Antall ord: 214
Vær forsiktig i trafikken, husk:
It`s not the fart that kills.
It's the smell.
IAN HUNTER
It`s not the fart that kills.
It's the smell.
IAN HUNTER
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Leser du så er det ikke det eg sier heller.twiggy skrev:Beklager hvis jeg var slem (ja, jeg var slem!), men jeg ønsket å provosere deg litt.Dj_Devil skrev:
det var andre gang du klagde på det samme innlegge...
og desuten så klagde eg ikke. satte frem eit eksempel.
akkuratt som du nevner dop som eit eksempel hele tiden.. så se hva du selv gjør før du klager på meg..
desuten så var det ikke retta mot deg.
Du er en noenlunde oppegående person, og jeg skjønner ikke hvorfor du er i harnisk og tar til deg ting som du åpenbart må skjønne at ikke er myntet på deg! For det skjønner du nok.
Jeg er ikke dummere enn at jeg skjønner at du har dysleksi. Noe du har lidd tidobbelt for i din oppvekst og i ungdomstiden. Dette er ikke rettferdig (og jeg etterlyser tiltak for dem med lese/skrivevansker som ikke gir disse en slags "taper-status", men gir hjelp som fra dag én gir "skjermende" læring sånn at den enkelte dyslektiker ikke behøver å føle skam for noe som ikke er å føle skam for!).
Men: Jeg ønsker ikke at du skal legalisere alle dårlig skrevne innlegg ved å påberope dysleksi for alle som ikke gidder å skrive riktig. Det er en bjørnetjeneste for de mange som IKKE lider av dysleksi, men som gjerne vil ha denne soveputen fordi at de er for late til å skrive forståelig!
Du av alle må jo skjønne at det ikke taler for din sak at du allierer deg med mennesker som forlanger sympati for problemer de ikke har!
Alle som rett å slett skriver sms språk fordi di ikke gidder kosentrere seg med det minimumet av kosentrasjon man må ha for å skrive noelunde bra norsk aksepterer ikke eg heller. Eg aksepterer heller ikke når noen skriver rein dialekt av den samme grunnen.
Dette er harde ord for ein dysletiker å si også.
Men det eg har sakt er at det er dysletikernes side eg tar. Det er helt klart at mange er ikke det her på forumet.
Men det sjuler ikke poenge at det kan være noen. Å hvem det er? Hvem vet.
Ingen andre her trur eg som er like åpen om akkuratt det der som eg er trur eg.
Det er derfor eg tar såpass sterkt standpunkt som eg tar. For at det lille antalet av dysletikere her ikke skal føle di er alene. Om du skjønner hvor eg vil hen?
Eg har skrevet eit par hundre ganger.. Det er lov å ha dysleksi. Desse skal heller ikke bli "mobbet" av mange "skrive feil tråder" (derfor eg er kjapp med å si det i vær tråd). MEN dei som skriver SMS språk og rein dialekt av rein latskap (selv under heten av ein diskusjon) bør føle seg truffet.
Eg bør selv bli mye bedre i å skrive mer kosentrert. Så eg refser meg selv litt med dette. Ingen er perfekt. Men det er klar forkjell på noen som skriver eit kjempe langt innlegg på rein dialekt eller SMS språk enn noen som skriver noen få dialekt ord i eit ellers vellskrevet innlegg.
Antall ord: 545
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Nja. Eg vil nå ikke si det da. Skrev det da eg var blitt hissig uten å tenke gjenom saken orntlig.janhenno skrev:Du er inne på noe der.Dj_Devil skrev:twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???
Ser også at de fleste innlegg er skrevet av personer som ikke behersker det minste snev av rettskriving. Dette forsterker mitt syn på at de fleste historier her er skrevet av mennesker i en eller annen rus-tilstand.
Dette er synd, for dem som har sanne historier å komme med. For jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord.... Men at en del historier er som et resultat av hallusinasjoner....!!!
1: hold kjeft. du kommer med sterke påstander nå.
eg er kanskje den som skriver mest feil her på forumet. å eg opplever mitt.. samtidig som eg leser utrulig mye..
Antall ord: 236
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
Re: Sannhetsgehalt, metode og grammatikk
Theodor : først og fremst gjemmer jeg meg overholdet ikke bak det at jeg er ung, faktisk både føler jeg meg, og blir tatt som eldre enn jeg er. Og det er vel egentlig ønsket også, at jeg var eldre. Om du mener jeg er lite faktaorientert får være din sak, og om jeg er det er det ikke på grunnlag av manglende alder. Uansvarlig er det i alle fall ikke nødvendig å kalle meg. Ingen skryting, men jeg er faktisk svært opplyst, men muligens ikke på de høyt akademiske temaene dine, som tross alt de færreste egentlig interesserer seg for. Som du sier, har du ikke lest noen av mine andre innlegg, så du har vel egentlig ikke noe grunnlag for å uttale deg om mine påstander, som faktisk er godt gjennomtenkt, og som jeg tar fullt ansvar for, som du her ytrer ønske om.twiggy skrev:chupacabra16 har mange gode poeng her. Han er ikke gammel nok til å ha startet sine studier; men av det jeg tolker vedr. han, har han alle gode forutsetninger.Theodor skrev:Tro det eller ei, men jeg likte svaret ditt, og du har flere gode poenger jeg legger meg flat for! Selvsagt har du rett til å være her selv om du er ung og uten utdanning - og meningene dine skal selvsagt respekteres:-) Men jeg synes også at du (og sannsynligvis mange andre mye mer enn deg) i stedet for å la deg provosere av innlegget mitt heller bør tenke over hva jeg sier og tenke litt på at det kanskje er noe mening i det.chupacabra16 skrev:snakk om å skilte med sine akademiske og grammatiske kunnskaper....Theodor skrev:La meg kommentere dette i tre deler. Først det grammatiske som er verdt å kommentere ved aktiviteten til brukerne på dette forumet.
Grammatikk er ekstremt viktig i dagens samfunn, språklig presisjon likeså. Ikke bare handler det om å gjøre seg forstått, det handler også om å sende signaler om at man er en oppegående person. Sagt på en annen måte: Skriver man dårlig, blir man heller ikke tatt på alvor. Det er et velkjent og neppe bestridelig faktum at språklige evner henger nøye sammen med intelligens og også utdanningsnivå. Det er ikke det samme som at alle intelligente skriver godt, eller at alle godt utdannede er intelligente - det er bare det trenden viser, og det finnes så klart drøssevis av unntak. Ikke at mange av disse unntaket er brukere på dette forumet...Konklusjon: Den gjennomsnittlige brukeren på dette forumet er antagelig enten ung eller lavt utdannet, og sjeldent særlig intellektuell eller intellektuelt/akademisk bevandret.
Forsknings-/ og argumentasjonsmetode er mitt neste ankepunkt for relevansen i trådene på denne siden. Dette henger selvsagt også nøye sammen med intelligens og utdanningsnivå. Selv enkle poenger som "det blir ikke sant fordi du føler det eller tror det", synes å unnslippe mange her. Det finnes to fremgangsmåter for å finne sannheten, og den ene er rett, mens den andre er gal. Den rette (1) er å gjennom mange observasjoner å finne holdepunkt for at en teori stemmer. Ta Big Bang som eksempel. Grunnen til at Big Bang er forskernes yndling blant teoriene om universets begynnelse, er simpelthen at ingen andre teorier har like mange observerbare "bevis" som peker i retning av at teorien stemmer. Om det hadde kommet på bordet flere motstridende observasjoner, ville Big Bang-teorien enten blitt utviklet/endret, eller forkastet. Den gale fremgangsmåten (2) - la oss ta brukerne av denne siden, eller Bibelen, som eksempel, tar utgangspunkt i en gitt "sannhet", og velger selektivt ut de "bevisene" som bekrefter teorien. De "bevisene" som ikke passer inn/motbeviser teorien, blir forkastet.
Min konklusjon er altså at det språklige nivået deres gjør sjansene deres enda mindre for å bli tatt på alvor, mens deres barnslige/uprofesjonelle/kunnskapsløse tilnærming til vitenskap OG religion gjør det svært enkelt å stille spørsmålstegn ved påstandene deres. At én person har sett et spøkelse gjør ikke at spøkelser finnes. Like lite at én eller ti tror at jorden skal gå under i 2012. Det har gjennom historien vært mange personer som har trodd at de var Napoleon, Jesus eller Gud. Og tusener, ja, millioner og milliarder av mennesker tror på forskjellige "overnaturlige" sannheter - og alle kan ikke ha rett! Først når mange uavhengige observatører kommer til samme konklusjon/observasjonene korrelerer, kan vi snakke om en viss sannhetsgehalt.
Twiggy treffer smertefullt på én av de to akilleshelene jeg mener dere (brukerne av paranormal.no) har: Nemlig grammatikken. Og kanskje er den viktigst. For historien har vist at de taleføre (altså ikke dere) kan komme unna med like store løgner som dere prøver, bare fordi de var taleføre. Mens dere kommer til kort fordi dere både er løgnere OG lite taleføre.
Få dere litt utdanning. Lær dere å beherske språk. Få litt perspektiv.
jeg tror virkelig ikke folk her inne er interessert i å bli tråkket på og kritisert for hver misnte lille ting man prøver å fortelle om. jeg synes du skal være forsiktig med å komme med disse svært så krasse, og sannsynligvis feilaktige vurderingene og konklusjonene dine.
så konklusjonen din på meg vil da være at siden jeg fortsatt er relativt ung og ikke har rukket å ta noen høy utdannelse ennå, har jeg heller ingen grunnlag (eller rett til) å bli tatt på alvor fordi jeg er lite intellektuell og ikke nok akademisk bevandret ?
satt på spissen, er det nok slik mange vil oppfatte deg.
disse hyøt intellektuelle vurderingene tviler jeg på at hører hjemme her, og det er folk som deg og andre som holder folk fra å fortelle om sine opplevelser. prøver man å fortelle noe her, blir man jo enten kuttet ned for at hendelsen ikke er virkelig nok, for at det grammatiske nivået ikke er høyt nok, elelr man blir beskyldt for å gå på stoff eller være dritings basert på det man har opplevd og hvrodan man skriver det.
her har vi grunnen for at jeg ikke gidder å fortelle noe mer ser jeg...
Jeg synes det virker som du gjemmer deg bak det at du er ung, og bruker det som en unnskyldning for å være mindre faktaorientert. Det synes jeg er uansvarlig. Det lukter litt for mye av fireåringen som lyver og sier "det var ikke meg" når mora spør hvem som har knust blomstervasen. Du er kanskje ung, men etter alt å dømme er du ikke såå ung heller ( tipper 14 - 18 ) og da synes jeg du er gammel nok til å ta fullt ansvar for påstandene dine (nå har ikke jeg sett deg skrive noe noe annet sted her, så dette gjelder nok andre mer enn deg). Mange på denne siden (sjekk for eksempel tråden om verdens undergang i 2012) tror det er holdbart å slenge påstander ut i løse lufta, som om det skulle vært gudegitt informasjon. Men sånn fungerer ikke verden. Og det blir ikke mer sant av at mange tror det samme heller (ta Wikipedia som eksempel). Fakta er fakta. Basta.
Selvsagt finnes det mange ting som er vanskelige å bevise/motbevise (spøkelser etc), og da står det selvsagt åpent for spekuleringer. Men hold din sti ren: Vær tydelig på hva som er egne meninger/spekulasjoner, andres meninger, myter eller spådommer, religion eller faktabasert vitenskap.
Å våge å "yppe" seg vedr. innlegg av Theodors format, forteller meg om en uredd person som kommer til å nå langt. Hvis han vil.
Når det er sagt, er det ingen som ønsker å hindre noen å fortelle sine historier her inne. Det er bare så kjedelig å lese side opp - og side ned med "opplevelser" som åpenbart er enten bare fantasi - eller opplevelser som helt klart skriver seg fra tilstander i hallusinasjoner. Eller som følge av mørkeredsel eller massesuggesjon.
Som jeg har antydet tidligere, har jeg ikke vært inne på nettsider der skrivekunnskapene har vært dårligere. Og det er jo litt spesiellt da denne siden omhandler overnaturlige fenomener. Derfor har jeg i tidligere innlegg stilt spørsmål om innleggene er skrevet / opplevelsene er erfart i narkorus.
Å ha en sønn med sin type klarsyn som det Theodor har, må være en ønskedrøm for en mor :mozilla_wink: !!!!
Og nå er det nå engang sånn at forskjellige mennesker lar seg provosere av forskjellige ting. Og når du her gir inntrykk av at er man under en viss alder, har man ingen rett til å bli respektert og hørt, og er heller verken intellektuell, akademisk bevandret eller høyt nok utdannet. Disse utsagnene provoserer meg, og da er jeg av den natur at jeg sier i fra. Like it or not !
Dette forumet har aldri hatt noen kriterier om høy utdannelse for å være bruker, og om andre her er av den oppfatning, bør de nok finne seg et annet forum som oppfyller disse ønskene.
Og Twiggy :
Dersom du har så store problemer med å lese ”side opp og side ned med ”opplevelser” som åpenbart er enten bare fantasi - eller opplevelser som helt klart skriver seg fra tilstander i hallusinasjoner. Eller som følge av mørkeredsel eller massesuggesjon” hvorfor er du her som bruker og utsetter deg for den store provokasjonen det åpenbart er for deg da ?
Kall meg dum, men det er en ting jeg ikke skjønner. I stedet for å plage deg selv med å lese disse ”falske” opplevelsene, hvorfor kan du ikke bare la være å sitte her og lese da ?
Dessuten, som mange har sagt før meg, hvor sannsynlig er det at når man sitter og har røyka seg stein, så er det første man gjør å gå inn på paranormal og skrive om en opplevelse ? jeg vet i hvert fall at det er ikke det jeg ville gjort etter å ha dopa meg...
”Å våge å "yppe" seg vedr. innlegg av Theodors format, forteller meg om en uredd person som kommer til å nå langt. Hvis han vil.”
det er jo hyggelig å få høre noe sånt, spesielt fra deg, Twiggy, ettersom det jeg hittil har lest av dine innlegg er mer eller mindre utelukkende negative. Beklager å måtte si det. og det stemmer, er det noe som provoserer meg, er jeg overhodet ikke redd for å ”yppe meg” som du så fint kaller det. enten det gjelder høyt akademiske temaer som Theodor her kommer med, eller et lite innlegg om noe ”tull”.
om jeg får si det selv... ja, jeg har gode forutsetninger for det meste, og jeg har kommet meg nokså langt allerede, til tross for de mange uttalelsene om at jeg er så ”ung” . og egne studier har jeg faktisk begynt på også.
Og forresten Twiggy ! jeg er ingen ”han” !
Antall ord: 1826
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
vær så snill å kort ned siteringa *be på mine kner*
Antall ord: 11
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Mai 2006 15:21
- 18
He he! Noen ville vel kalle deg arrogant, men jeg er nok enig med deg! Skrivefeilene er etter min teori fjortiser med "godt utviklet" sms språk... Det kan snike seg inn en eller annen skrivefeil hos meg også når jeg har det travelt.... Men det er utrolig irriterende å lese mye av det som står her! Er den norske skole i så stort forfall?twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???
Dette er synd, for dem som har sanne historier å komme med. For jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord.... Men at en del historier er som et resultat av hallusinasjoner....er jeg ikke i tvil om!!!
Antall ord: 211
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Hadde du det travelt når du skreiv dette også?mrs.mystic skrev:He he! Noen ville vel kalle deg arrogant, men jeg er nok enig med deg! Skrivefeilene er etter min teori fjortiser med "godt utviklet" sms språk... Det kan snike seg inn en eller annen skrivefeil hos meg også når jeg har det travelt.... Men det er utrolig irriterende å lese mye av det som står her! Er den norske skole i så stort forfall?twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???
Dette er synd, for dem som har sanne historier å komme med. For jeg vet at det finnes mer mellom himmel og jord.... Men at en del historier er som et resultat av hallusinasjoner....er jeg ikke i tvil om!!!
Synes det var en mer eller mindre tåpelig unnskyldning å rettferdiggjøre sine feil med sånn som en forhåndsvarsel liksom...
Uansett, det at dere er enige om at språket kan være forferdelig kan jeg også være enig i. Likevel er det bare noe man må akseptere og leve med, og det å hakke på noe sånt er igjen umodent. Så kan en jo si "fjortiser" og "de som nettopp har vært fjortiser og utlever det til de grader at de ikke går under den kategorien lengre og derfor må rakke ned på disse fjortisene". Begge disse båssettingene synes jeg er like aktuelle. På lik linje som at jeg er i MIN alder, og alle andre her inne er i SIN alder. Og alder og faser henger ofte sammen, men ikke alltid heller. Og det er flere av disse overvoksne vesenene her inne som ikke vet når de bør ta ting på alvor eller ikke heller. Og det er så mye atte...
men hvis jeg skulle ta for meg alt dette, så blir det til syvende og sist... *tada, fanfare* :
MIIIIIN EEEEGEEEEN MEEEENING! (skrikes ut som om det var Sirkus Merano)
Så. Vær så snill.
Og hvor var moralen når vi begynte å hakke på andre og insinuere at halvparten av forumet er stoffmisbrukere? I rompa til twiggy.
Antall ord: 452
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Des 2006 20:34
- 17
- Lokalisering: Holter
flott !! her har vi endelig noen som ser ut til å forstå hvordan ting funker.ludoburgero skrev: Hadde du det travelt når du skreiv dette også?
Synes det var en mer eller mindre tåpelig unnskyldning å rettferdiggjøre sine feil med sånn som en forhåndsvarsel liksom...
Uansett, det at dere er enige om at språket kan være forferdelig kan jeg også være enig i. Likevel er det bare noe man må akseptere og leve med, og det å hakke på noe sånt er igjen umodent. Så kan en jo si "fjortiser" og "de som nettopp har vært fjortiser og utlever det til de grader at de ikke går under den kategorien lengre og derfor må rakke ned på disse fjortisene". Begge disse båssettingene synes jeg er like aktuelle. På lik linje som at jeg er i MIN alder, og alle andre her inne er i SIN alder. Og alder og faser henger ofte sammen, men ikke alltid heller. Og det er flere av disse overvoksne vesenene her inne som ikke vet når de bør ta ting på alvor eller ikke heller. Og det er så mye atte...
men hvis jeg skulle ta for meg alt dette, så blir det til syvende og sist... *tada, fanfare* :
MIIIIIN EEEEGEEEEN MEEEENING! (skrikes ut som om det var Sirkus Merano)
Så. Vær så snill.
Og hvor var moralen når vi begynte å hakke på andre og insinuere at halvparten av forumet er stoffmisbrukere? I rompa til twiggy.
kunne ikke sagt det bedre selv !
Antall ord: 260
every wish is just a journey away
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2007 00:01
- 17
Synes han har mer folkeskikk enn deg, som bruker et ord som "hold kjeft" til han. Dessuten virker han langt mer intelligent også, og innlegget hans var strålende =)Dj_Devil skrev:1: hold kjeft. du kommer med sterke påstander nå.twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???
Antall ord: 237
møø
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
emmm ikke kom å si noen ting før du har lest hele tråden takk.... for da hadde du alerede sett at eg har beklaga meg for den melingen..kjekay skrev:Synes han har mer folkeskikk enn deg, som bruker et ord som "hold kjeft" til han. Dessuten virker han langt mer intelligent også, og innlegget hans var strålende =)Dj_Devil skrev:1: hold kjeft. du kommer med sterke påstander nå.twiggy skrev:Nå har jeg brukt noen dager på å lese gjennom en del på denne siden. Det som stadig surrer i bakhodet mitt er: Mange av skribentene synes å lide av enten mørkeredsel el. angst, og "ser" ting som de uten videre legger ut på siden(e) her. Jeg har også et spørsmål: Hvor mange av dere som legger ut "fantastiske" historier går på stoff???
Antall ord: 268
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- 20
jo er det.. men nye som ikke gidder lese tråden drar den opp hele tiden...Satsuki skrev:Er ikke de greiene her ferdig ennå?
Antall ord: 25
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |