Får du kontakt med slike gjenomsiktige mennesker? Eller vert du bare ein tilskuer som observerer?karina skrev:Vel, det er litt kjipt å bli anklaget for å gå på stoff, jeg så jo nettopp selv et gjennomsiktig menneske. Men når sånne superrare ting skjer hender det jeg faktisk spør meg selv om jeg bare har dritgod fantasi eller er helt gal. Så det er nok en mulighet. Dop derimot er ikke helt min greie, og det har aldri skjedd meg noe uforklarlig under påvirkning av alkohol heller. Bare i helt klar og edru tilstand.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Sannhetsgehalt?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 01 Des 2005 21:35
- 19
- Blitt takket: 4 ganger
Antall ord: 97
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence
we might just infect those around us
with intelligence
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Re: Rart det er krig i verden?? Nope
Jeg kunne egentlig sagt at DITT innlegg var det beste i denne tråden, men når du ber oss om å ignorere negativitet blir jeg litt provosert likevel.Taraxum skrev:Hehehe... jeg er en ivrig leser av innlegg på paranormal, kjempe spennende lesestoff... Men jeg må jammen le når jeg leser alt som er skrevet her. Ikke rart at det er krig i verden folkens, når dere lar dere så fort provosere. Hva med å bare ignorere det negative? Det er allerede folk her i verden som ikke tror på spøkelser og som mener at de som opplever ting utenom det vanlig er mentalt syke, så hvorfor skal vi da bli så sinte at et sånt innlegg som dette?! Så mye energi og tid som er brukt på all "kranglingen". Men jeg må innrømme at det var bra lesestoff, sitter og humrer litt for meg selv nå.
Jeg tar vel en liten risk ved å sette inn dette innlegget, har vel sikkert noen skrivefeil (har ikke dysleksi) og det skulle ikke forundre meg om noen ble provosert av dette heller.. Men jeg mener at det vil alltid være noen som mener det eller mener det.. Hvorfor lage så mange høneflokker av en liten fjær?
Og nemlig der ligger ihvertfall mitt poeng:
Man skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv.
Pluss at det er greit å være konstruktive og forholde seg sånn noenlunde objektivt til hva en diskuterer, og da er det kjempeflott å kunne belyse både det negative og det positive ved et innlegg. For det er meninger vi her diskuterer. Og du spør om det er rart at det er krig i verden? Da kan jeg si at også der ser jeg det slik at din holdning deles av mange: "ignorer det negative" - DET er en grunn til at det er krig i verden. En annen er veldig subjektive vinklinger og fremstillinger av andre mennesker, slik at de blir tråkket på og vil ta hevn. Slik som trådstarter i mine øyne gjorde. Og ikke alltid er det de som blir tråkket på som roper høyest tilbake heller. Men snarere de med det beste forsvaret bestående av masse kjipe våpen som fører hele krigen til sin egen "vinning".
Det har vi jo sett mange ganger på TV?
(med mindre du har ignorert det...)
Antall ord: 405
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Syns Twiggy kom med et berettiget spørsmål. For min del så går jeg ikke på stoff, har hendt at en liten spliff har nådd munnen min men det er ytterst sjelden. Men, som generellt i utebransjen, er man tilbøyelig til å falle inn under alkoholiker stempelet. Er en spesiell rase mennesker, de virkelige bransjemenneskene altså. Ser da bort fra sommerjobb eller annenhver helg ryddehjelper/servitører og slikt(ikke bli provosert noen her nå, no offence meant, hope none taken).
Antall ord: 84
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Apr 2005 22:43
- 19
Må bare si ditto til den!ludoburgero skrev:Jeg kunne egentlig sagt at DITT innlegg var det beste i denne tråden, men når du ber oss om å ignorere negativitet blir jeg litt provosert likevel.Taraxum skrev:Hehehe... jeg er en ivrig leser av innlegg på paranormal, kjempe spennende lesestoff... Men jeg må jammen le når jeg leser alt som er skrevet her. Ikke rart at det er krig i verden folkens, når dere lar dere så fort provosere. Hva med å bare ignorere det negative? Det er allerede folk her i verden som ikke tror på spøkelser og som mener at de som opplever ting utenom det vanlig er mentalt syke, så hvorfor skal vi da bli så sinte at et sånt innlegg som dette?! Så mye energi og tid som er brukt på all "kranglingen". Men jeg må innrømme at det var bra lesestoff, sitter og humrer litt for meg selv nå.
Jeg tar vel en liten risk ved å sette inn dette innlegget, har vel sikkert noen skrivefeil (har ikke dysleksi) og det skulle ikke forundre meg om noen ble provosert av dette heller.. Men jeg mener at det vil alltid være noen som mener det eller mener det.. Hvorfor lage så mange høneflokker av en liten fjær?
Pluss at det er greit å være konstruktive og forholde seg sånn noenlunde objektivt til hva en diskuterer, og da er det kjempeflott å kunne belyse både det negative og det positive ved et innlegg. For det er meninger vi her diskuterer. Og du spør om det er rart at det er krig i verden? Da kan jeg si at også der ser jeg det slik at din holdning deles av mange: "ignorer det negative" - DET er en grunn til at det er krig i verden. En annen er veldig subjektive vinklinger og fremstillinger av andre mennesker, slik at de blir tråkket på og vil ta hevn. Slik som trådstarter i mine øyne gjorde. Og ikke alltid er det de som blir tråkket på som roper høyest tilbake heller. Men snarere de med det beste forsvaret bestående av masse kjipe våpen som fører hele krigen til sin egen "vinning".
(med mindre du har ignorert det...)
Antall ord: 413
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 20:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Jeg kunne egentlig sagt at DITT innlegg var det beste i denne tråden, men når du ber oss om å ignorere negativitet blir jeg litt provosert likevel.
(med mindre du har ignorert det...)[/quote]
HEHEHEHE.... Her snakker man om en enkelt persons spørsmål (noen vil si anklagelse) om rusmisbruk... Ikke det å drepe eller misshandle noen. Om du tok det jeg skrev her så dypt, så synes jeg egentlig mer synd på deg. Dette er utrolig latterlig! Jeg er IKKE enig med det personen skrev om at folk her inne går på dop eller drikker for mye. Men det vil alltid være EN person her i verden som ikke vil dele eller være enig med ditt syn eller tro på historier om overnaturlige fenomener.. Sånn er det bare!! Lik det eller ikke.. opp til deg.. Men du kaller meg ignorant, og antyder til at jeg bare snur ryggen til med tanke på alle tragediene som skjer i verden. Jeg vil faktisk være så teit å si at det kan diskuteres å være hakke verre enn å bli anklaget for å være en rusmisbruker... Jeg er altså følelsesmessig kald, driter i andre og tillater andre å bruke våpen for onde hensikter.... Jah.... Vil ikke si at du er noe bedre enn personen som startet denne diskusjonen!
Ignoranten!
(med mindre du har ignorert det...)[/quote]
HEHEHEHE.... Her snakker man om en enkelt persons spørsmål (noen vil si anklagelse) om rusmisbruk... Ikke det å drepe eller misshandle noen. Om du tok det jeg skrev her så dypt, så synes jeg egentlig mer synd på deg. Dette er utrolig latterlig! Jeg er IKKE enig med det personen skrev om at folk her inne går på dop eller drikker for mye. Men det vil alltid være EN person her i verden som ikke vil dele eller være enig med ditt syn eller tro på historier om overnaturlige fenomener.. Sånn er det bare!! Lik det eller ikke.. opp til deg.. Men du kaller meg ignorant, og antyder til at jeg bare snur ryggen til med tanke på alle tragediene som skjer i verden. Jeg vil faktisk være så teit å si at det kan diskuteres å være hakke verre enn å bli anklaget for å være en rusmisbruker... Jeg er altså følelsesmessig kald, driter i andre og tillater andre å bruke våpen for onde hensikter.... Jah.... Vil ikke si at du er noe bedre enn personen som startet denne diskusjonen!
Ignoranten!
Antall ord: 411
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Feb 2006 20:18
- 18
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ser du ikke ironien i mye av det ludo sier?
han berre bruker deg som et generell eksempel. med mye av det du sier..
eg som har dysleksi har rett å sleff fått nokk av folk som klager på "oss" derfor reagerer eg. elller kanskje "kriger" med di andre..
skal eg da snu ryggen til? etter å ha hørt dette hele livet mitt? skal dei personene som sier hva di sier sitta der å få lov å si det uten at det kommer kosenkvenser?
nei du.. det er berre galt.
han berre bruker deg som et generell eksempel. med mye av det du sier..
eg som har dysleksi har rett å sleff fått nokk av folk som klager på "oss" derfor reagerer eg. elller kanskje "kriger" med di andre..
skal eg da snu ryggen til? etter å ha hørt dette hele livet mitt? skal dei personene som sier hva di sier sitta der å få lov å si det uten at det kommer kosenkvenser?
nei du.. det er berre galt.
Antall ord: 88
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Jeg har bare sett et én gang, og han forsvant rett foran øynene mine.madjava skrev:Får du kontakt med slike gjenomsiktige mennesker? Eller vert du bare ein tilskuer som observerer?karina skrev:Vel, det er litt kjipt å bli anklaget for å gå på stoff, jeg så jo nettopp selv et gjennomsiktig menneske. Men når sånne superrare ting skjer hender det jeg faktisk spør meg selv om jeg bare har dritgod fantasi eller er helt gal. Så det er nok en mulighet. Dop derimot er ikke helt min greie, og det har aldri skjedd meg noe uforklarlig under påvirkning av alkohol heller. Bare i helt klar og edru tilstand.
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Feb 2005 22:07
- 19
- Kjønn (valgfri): F
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 21 ganger
Kan være gærn og narkis og språknerd samtidig vel.H. skrev:nei men så skriver du hverken noe feil heller, hence du virker mer troverdig.
(Ikke at jeg er det. Narkis altså. Gærn kan det jo hende at jeg er)
Antall ord: 44
Hide post links |
Dop, dop, dop, dop, dop, dop, dop, dop, dop, dop, dop, dop..
Har du ett eneste innlegg uten ordet dop?
Er det noen som er vanskelig å ta seriøst her så er det deg, du dreper liksom troverdigheten din med det eneste argumentet der.
Mange av innleggene er helt sikkert en del tenåringer som syntes vi er rare og vil se hvor mye de kan komme unna med.
De tror vi biter på alt, men sannheten er at folk her har blitt utrolig skeptiske, og trenger ikke deg til å fortelle dem at mange historier her er lureri.
FORDI VI VET DET!
Har du ett eneste innlegg uten ordet dop?
Er det noen som er vanskelig å ta seriøst her så er det deg, du dreper liksom troverdigheten din med det eneste argumentet der.
Mange av innleggene er helt sikkert en del tenåringer som syntes vi er rare og vil se hvor mye de kan komme unna med.
De tror vi biter på alt, men sannheten er at folk her har blitt utrolig skeptiske, og trenger ikke deg til å fortelle dem at mange historier her er lureri.
FORDI VI VET DET!
Antall ord: 102
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
dette har jeg kopiert fra et annet sted på forumet.
regner med at det er slike ting du mener twiggy...
https://www.paran.no/b_pic.php?id=325
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Okt 2005 16:49
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Jeg tror faktisk jeg uten problemer kan si at alle som har fulgt med på denne tråden skjønner hva du mener. Det er bare noen som har en annen oppfatning av hva som er årsaken.twiggy skrev:Hi-hi,JUNE skrev:dette har jeg kopiert fra et annet sted på forumet.
ja JUNE ! Du har skjønt !
(-Er du synsk?... Flere av de andre her inne har nemlig ikke sett det du har sett / skjønt).
Mitt neste innlegg kommer med et sitat av det aller beste innlegget i denne tråden...
...følg med.
klem, twiggy
Antall ord: 118
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
nei er ikke synsk. hmm... dette skal bli spennende du..... følger med.twiggy skrev:Hi-hi,JUNE skrev:dette har jeg kopiert fra et annet sted på forumet.
(-Er du synsk?... Flere av de andre her inne har nemlig ikke sett det du har sett / skjønt).
Mitt neste innlegg kommer med et sitat av det aller beste innlegget i denne tråden...
...følg med.
klem, twiggy
Antall ord: 94
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo
sjå opp på toppen av sia daaaaaa :mozilla_cool:JUNE skrev:nei er ikke synsk. hmm... dette skal bli spennende du..... følger med.twiggy skrev:Hi-hi,JUNE skrev:dette har jeg kopiert fra et annet sted på forumet.
...følg med.
klem, twiggy
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 24 Jan 2004 12:04
- 20
- Lokalisering: oslo