heisann
har prøvd å finne svar på denne ånden/energien som er i leiligheten min. hvordan sier jeg ifra at han/hun/det må komme seg ut av leiligheten min, på en pen respektabel måte? slik at han/hun/det ikke blir fornærmet eller sint?
akkurat nå er det litt "plagsomt". masse høye lyder, banking/lek med persiennene og litt sånne små ting.
jeg vil si ifra at han/hun/det ikke kan være her, men jeg vil samtidig ikke være respektløs
jeg trenger søvn ;-)
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hvordan si ifra?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 00:16
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Okt 2006 10:12
- 18
- Blitt takket: 3 ganger
Re: hvordan si ifra?
Syns heller du skal prøve å få dette på filmtingeling22 skrev:akkurat nå er det litt "plagsomt". masse høye lyder, banking/lek med persiennene og litt sånne små ting.
Men ja, ellers hadde jeg ikke mye å si, hehe.
Endring:
Trodde ikke du løy heller
Sist redigert av TrappedSoul på 17 Nov 2006 00:11, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 48
Hvis romvesner kom og behandlet mennesker slik vi behandler dyr, kanskje vi først da forstår hvor onde vi egentlig er.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Sep 2006 00:16
- 18
- Lokalisering: oslo
hehe, jeg tror ikke det hadde blitt en særlig bra film
jeg vet det høres uvirkelig ut, men jeg er seriøs. derfor stilte jeg et seriøst spørsmål og derfor ønsker jeg et seriøst svar ;-)
jeg hadde ikke giddet kaste bort min egen tid, eller andres, på å lyve om noe så lite. Det skjønner vel du også? ;-) hadde vel smørt litt tjukkere på da tenker jeg :-D
men uansett, noen andre som vet hva de snakker om her?
jeg vet det høres uvirkelig ut, men jeg er seriøs. derfor stilte jeg et seriøst spørsmål og derfor ønsker jeg et seriøst svar ;-)
jeg hadde ikke giddet kaste bort min egen tid, eller andres, på å lyve om noe så lite. Det skjønner vel du også? ;-) hadde vel smørt litt tjukkere på da tenker jeg :-D
men uansett, noen andre som vet hva de snakker om her?
Antall ord: 86
alt er hva du gjør det til selv
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Okt 2006 03:08
- 18
Prøv å brenn hvit salvie før du legger deg.
Jeg tenker: hvem er respektløs? Du som bare ønsker litt nattesøvn eller "gjesten" som bråker og holder deg våken?
Jeg synes du skal bare si ifra. Hvis det ikke hjelper, kan du jo alltids kontakte en proff. :mozilla_smile:
Lykke til videre!
Jeg tenker: hvem er respektløs? Du som bare ønsker litt nattesøvn eller "gjesten" som bråker og holder deg våken?
Jeg synes du skal bare si ifra. Hvis det ikke hjelper, kan du jo alltids kontakte en proff. :mozilla_smile:
Lykke til videre!
Antall ord: 56
Hide post links |
jeg tror du hadde virket mer seriøs med litt mindre smilefjes
bare si det alvorig til ånden når den driver på, med bestemt stemme.
bare si det alvorig til ånden når den driver på, med bestemt stemme.
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Mar 2007 20:01
- 17
- Lokalisering: trondheim
Dette har jeg og mamma vært inne på og siden vi hadde noen som gikk igjen og vi hadde noen som jaget bort de. Vi fikk beskjed om og si ifra om de kom tilbake. Da sier du bare på en pen og høy stemme at dette er mitt hus eller leilighet og det er jeg som bor her så vær så snill og dra fra mitt hus eller leilighet:)
Prøv det og se etter noen dager.
Prøv det og se etter noen dager.
Antall ord: 81
Hide post links |