Universet & dets hemmeligheter ⇒ Det som skjer i 2012
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2006 16:39
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
Meget interessant Gaute Tusen takk for at du deler dette.
Antall ord: 10
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Okt 2006 01:25
- 18
- Lokalisering: sandefjord
jeg kan nevne noe i slengen.
noen som har hørt om disse Crop circles?
De utenomjordiske som lagde disse var for og fortelle oss noe/bevise oss
nesten hvert eneste tegn som har dukket opp tyder på noe stort som skal skje mener forskere som har tydet tegnene som ofte inneholdt meldinger skrevet med binertall.
dettte har da to flotte karer sitte i ett talk show og skytt av, de tok ganske enkelt ett kosteskaft og bandt ett tau i vær enda og humpa seg gjennom åkern....
det du heller skal fortelleom er den rare teknologien vi har fått sånn plutselig, noe som førte til en voldsom populasjons vekst, alt dette har gjevnet seg ut ifra 1990+ tallet....
noe av den techen vi vill opleve har ikke noe med det og gjøre, tecnologi er noe som er gitt oss for og ødlegge for oss(eller at vi ikke var klare for en)
nano tecnolgi: spennede la oss sette sammen mange enkelt atomer og bygge boe!! vi tar likeså godt og lker med lego av materelistiske bygge klossene! hva skjer? jo man kan lage hva man vill, man kan programeere hva atomet skal gjøre og plutselig har man noe som klan endre form! ( ikke ta det som gitt vi leker tross alt med de minste partikklene vi har klart og påvise)
det at polene skal endre plass er helt riktig, det har skjedde med gjevne mellom rom nå i mange millioner av år, dette har de sporet ved og ta stein prøver, følger man steinlage innover har man sett at den magnestiske rettningen har skiftet med gjevne mellomrom. har gått alt for lenge siden sist nå så er vrell på tide...
ang. maya og datoer: mayana var meget dårlige matteamtikere! likevell visste de solens posisjon og ander atrologiske viktigheter lenge før de skjede, kalendern deres gikk 400år frem og forustå alt dette,, i følge noen teoretikere, så er de 400årene en epoke! en ond epoke så en god epoke osv. vi er å inne i en ond epoke(noe som forklarer hvorfor usa lager så mange virus og sprer dem rundt?
har hørt denne onde epoken skal slutte i 2007!? pussig, noen vikll isåfall holde denne onde epoken enda lenger! (new world order som ble stiftet for så alt for lnege siden)
nesten hvert eneste tegn som har dukket opp tyder på noe stort som skal skje mener forskere som har tydet tegnene som ofte inneholdt meldinger skrevet med binertall.
dettte har da to flotte karer sitte i ett talk show og skytt av, de tok ganske enkelt ett kosteskaft og bandt ett tau i vær enda og humpa seg gjennom åkern....
det du heller skal fortelleom er den rare teknologien vi har fått sånn plutselig, noe som førte til en voldsom populasjons vekst, alt dette har gjevnet seg ut ifra 1990+ tallet....
noe av den techen vi vill opleve har ikke noe med det og gjøre, tecnologi er noe som er gitt oss for og ødlegge for oss(eller at vi ikke var klare for en)
nano tecnolgi: spennede la oss sette sammen mange enkelt atomer og bygge boe!! vi tar likeså godt og lker med lego av materelistiske bygge klossene! hva skjer? jo man kan lage hva man vill, man kan programeere hva atomet skal gjøre og plutselig har man noe som klan endre form! ( ikke ta det som gitt vi leker tross alt med de minste partikklene vi har klart og påvise)
det at polene skal endre plass er helt riktig, det har skjedde med gjevne mellom rom nå i mange millioner av år, dette har de sporet ved og ta stein prøver, følger man steinlage innover har man sett at den magnestiske rettningen har skiftet med gjevne mellomrom. har gått alt for lenge siden sist nå så er vrell på tide...
ang. maya og datoer: mayana var meget dårlige matteamtikere! likevell visste de solens posisjon og ander atrologiske viktigheter lenge før de skjede, kalendern deres gikk 400år frem og forustå alt dette,, i følge noen teoretikere, så er de 400årene en epoke! en ond epoke så en god epoke osv. vi er å inne i en ond epoke(noe som forklarer hvorfor usa lager så mange virus og sprer dem rundt?
har hørt denne onde epoken skal slutte i 2007!? pussig, noen vikll isåfall holde denne onde epoken enda lenger! (new world order som ble stiftet for så alt for lnege siden)
Antall ord: 398
Root: open (38%)
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )
Sacral: under-active (6%)
Navel: open (25%)
Heart: open (50%)
Throat: open (19%)
Third Eye: open (38%)
Crown: over-active (81%) 2007
(Crown: open (69%) 2006 )
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Jeg kjenner til en slik kornfigur som har melding skrevet på en gammeldags CD med binær ascii. Hvilke andre er det snakk om?jon skrev:jeg kan nevne noe i slengen.
Ja, er det ikke utrolig, så enkelt det er å lure enkelte folk? Og selv etter dette påstår noen at de er laget av utenomjordiskedettte har da to flotte karer sitte i ett talk show og skytt av, de tok ganske enkelt ett kosteskaft og bandt ett tau i vær enda og humpa seg gjennom åkern....
Eller mer sannsynlig, teknologien er funnet opp av mennesker for å nå et mål. Oftest innen romfart, undersjøisk og militært.det du heller skal fortelleom er den rare teknologien vi har fått sånn plutselig, noe som førte til en voldsom populasjons vekst, alt dette har gjevnet seg ut ifra 1990+ tallet....
Ja, det kan vi fordi vi gradvis har benyttet kjent viten til å utvikle nye og bedre mikroskoper. Nå har vi jo Scanning Tunneling Microscope og Atomic Force Microscope, som gjør oss i stand til å se hvert enkelt atom.nano tecnolgi: spennede la oss sette sammen mange enkelt atomer og bygge boe!! vi tar likeså godt og lker med lego av materelistiske bygge klossene! hva skjer? jo man kan lage hva man vill, man kan programeere hva atomet skal gjøre og plutselig har man noe som klan endre form! ( ikke ta det som gitt vi leker tross alt med de minste partikklene vi har klart og påvise)
Ja, det stemmer visst det.det at polene skal endre plass er helt riktig, det har skjedde med gjevne mellom rom nå i mange millioner av år, dette har de sporet ved og ta stein prøver, følger man steinlage innover har man sett at den magnestiske rettningen har skiftet med gjevne mellomrom. har gått alt for lenge siden sist nå så er vrell på tide...
http://www.astro.uio.no/ita/nyheter/pol ... _0502.html
Hva de egentlig visste er jeg litt skeptisk til. De trodde jorden var flat, lå på ryggen av en diger krokodille, hadde fire hjørner, og at himmelen, som besto av flere lag, var støttet opp ved disse hjørnene av guder (Bacabs). Noen trodde himmelen ble holdt oppe av fire trær.ang. maya og datoer: mayana var meget dårlige matteamtikere! likevell visste de solens posisjon og ander atrologiske viktigheter lenge før de skjede, kalendern deres gikk 400år frem og forustå alt dette,, i følge noen teoretikere, så er de 400årene en epoke! en ond epoke så en god epoke osv. vi er å inne i en ond epoke(noe som forklarer hvorfor usa lager så mange virus og sprer dem rundt?
De fleste jordbrukskulturer hadde vel sine kalendre, som viste viktige dager for og tider for jordbruket, og Mayaenes kalendre var riktigere enn noen annen, det var de, men noe tilsvarende dagens kalendre og vitenskap var de ikke.
Skal du blande inn Illuminat også?har hørt denne onde epoken skal slutte i 2007!? pussig, noen vikll isåfall holde denne onde epoken enda lenger! (new world order som ble stiftet for så alt for lnege siden)
Antall ord: 623
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Jul 2006 00:33
- 18
- Lokalisering: Bleikvasslia
Lenge siden jeg har vert her inne .. og dæven her er kommet mer info=) takk takk. godt og ha i tankene^^
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Nov 2005 11:24
- 19
- Lokalisering: kristiansand
Slike ting har blitt spådd bestandig :mozilla_wink: jeg tror at hvis man skal tro på alt folk kommer med hadde man blitt gal...
Jeg tror vi blir passet på hele tiden, og at uansett hva som skjer så vil det ikke være farlig... verden utviklere seg sikkertmen at alt dette skjer på en gang det tviler jeg på hvertfall :mozilla_smile:
Jeg tror vi blir passet på hele tiden, og at uansett hva som skjer så vil det ikke være farlig... verden utviklere seg sikkertmen at alt dette skjer på en gang det tviler jeg på hvertfall :mozilla_smile:
Antall ord: 64
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Okt 2006 18:26
- 18
Husk at det er lite av hjernen som faktisk blir brukt til noe...
med "DNA-reaktivering" vil vi muligens få brukt mere av hjernekapasiteten vår, men jorda kan ikke skifte vei, for da ville det bety at jorda ville stoppet og rotert en stund, og det ville ha fått fatale følger... men personlig tror jeg det ville ha vært mulig med en evt. opprustning av menneskeheten...
med "DNA-reaktivering" vil vi muligens få brukt mere av hjernekapasiteten vår, men jorda kan ikke skifte vei, for da ville det bety at jorda ville stoppet og rotert en stund, og det ville ha fått fatale følger... men personlig tror jeg det ville ha vært mulig med en evt. opprustning av menneskeheten...
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Det som gjør folk gale er frykten, og den skal man ikke henge seg opp i. For det er ingenting å grue seg til.Inga skrev:Slike ting har blitt spådd bestandig :mozilla_wink: jeg tror at hvis man skal tro på alt folk kommer med hadde man blitt gal...
Mye BRA vil skje i løpet av kort tid, det er helt sikkert
Folk må vite at spådommer, visjoner og kanaliseringer om fremtiden omhandler det som ligger AN til å skje. Ingen fremtid er sikker, den er hele tiden i endring utifra hvordan vi lever her og nå. Derfor er også de eldste spådommene de mest usikre, og det er også disse som er de mest dystre.
Det er den kollektive bevisstheten til menneskene som avgjør hvordan dette skifte vil utarte seg, hvor skånsomt det blir. Og nå har vi en helt annen bevissthet enn på Nostradamus' tid, så den dommedagen mange har i bakhodet er bare å gi slipp på. Det har aldri handlet om noen dommedag, dette er bare feiltolkning utifra de visjonene folk hadde for århundrer siden. Virkeligheten er totalt annerledes i dag, derfor vil også fremtiden bli en annen. Men vi vil likevel oppleve mange naturkatastrofer. Ikke så mye i Norge, men mest i asiatiske land og i USA - i følge flere uavhengige kanaliserte kilder.
Men dette er ikke noe vi trenger å frykte eller tenke på i hverdagen. Det beste vi kan gjøre er å ta vare på oss selv, kvitte oss med egoistiske tanker og handlinger, og bry oss mer om hverandre. Slik hever vi bevissthetsnivået, og da får vi en mykere overgang til den nye tiden - siden jordens magnetiske energifelt påvirkes av menneskets kollektive bevissthet.
Antall ord: 328
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Okt 2006 16:39
- 18
- Lokalisering: Oslo
Alltid spennende å lese hva du skriver Gaute og er helt enig i det du skriver. Det som også er viktig, etter det jeg har tolket, er å kollektivt la oss mer styre av hjertet og åpne for større medfølelse og empati. Det er flere og flere som blir opplyste om ting som vil endre seg i tiden som kommer. Det er viktig å involvere flere av de som er klare for det. Lev vel og tro på det hele.
Antall ord: 79
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Nov 2005 22:36
- 19
- Lokalisering: Akershus
Jeg slutter ikke å forundre meg over hvor mange det er som ikke kan skrive skikkelig her. Aldri tidligere har jeg vært på et forum hvor en så stor andel av posterne skriver så hakkende galt.
Når det gjelder temaet, hmm. Skal ikke påstå at det ikke er frykt for forandring som gjør at jeg ikke helt klarer å akseptere dette som sannhet. Det som Gaute skriver altså, ikke det trådstarter pratet om, det tror jeg bare er sludder og pølsevev. Ikke hadde det vært 'kult' om det skjedde heller (mange som har syke oppfatninger om hva som er kult, gitt. Mulig verdens undergang?! ).
Som sagt, jeg liker ikke store forandringer, så sant det ikke er utelukkende positive forandringer det er snakk om. Og det er jeg liksom ikke helt sikker på at det er, etter å ha lest alt dette.
Når det gjelder temaet, hmm. Skal ikke påstå at det ikke er frykt for forandring som gjør at jeg ikke helt klarer å akseptere dette som sannhet. Det som Gaute skriver altså, ikke det trådstarter pratet om, det tror jeg bare er sludder og pølsevev. Ikke hadde det vært 'kult' om det skjedde heller (mange som har syke oppfatninger om hva som er kult, gitt. Mulig verdens undergang?! ).
Som sagt, jeg liker ikke store forandringer, så sant det ikke er utelukkende positive forandringer det er snakk om. Og det er jeg liksom ikke helt sikker på at det er, etter å ha lest alt dette.
Antall ord: 145
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Dette er en gammel og avkreftet myte. Hele hjernen er i bruk.ArneP skrev:Husk at det er lite av hjernen som faktisk blir brukt til noe...
Det er snakk om at polene vil skifte, og at den magnetiske nordpolen vil være ved den geografiske sydpolen og omvendt. Enhver spekulasjon om at jordens dreieretning skal snu er bare oppspinn.
Det kommer nok av at det er mange barn her, og at det er mange her med lite utdannelse. Det finnes også en del med god utdannelse, men de har stort sett bedre rettskrivning.Seraphim skrev:Jeg slutter ikke å forundre meg over hvor mange det er som ikke kan skrive skikkelig her. Aldri tidligere har jeg vært på et forum hvor en så stor andel av posterne skriver så hakkende galt.
Imidlertid må du ikke stole på det Gaute skriver. Han lyver til stadighet.
Det skjer nok ikke så store forandringer i tjuetolv.
Antall ord: 320
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Jeg har kunnet skrive og lese lenge før jeg begynte på skolen, og jeg har ikke noen "god utdannelse" likevel. Jeg synes du virker litt fordømmende angående det med utdannelse og kunnskaper. Dette er et forum som først og fremst dreier seg om det paranormale, der det som er paranormalt overgår fysiske naturlover og er hinsides den logikk og fornuft vi kjenner til. I tillegg er de diskusjonene som går på Illumniati, New World Order og annet, ting vi ikke har konkrete beviser eller dokumentasjon for. Det er saker som er preget av ganske mange meninger og myter og det finnes påstander både for og imot de aller fleste aspekter ved disse emnene.BA skrev:...det er mange barn her, og at det er mange her med lite utdannelse. Det finnes også en del med god utdannelse, men de har stort sett bedre rettskrivning.
Er det så viktig med utdannelse for å utveksle meninger?
Er det så viktig med fakta, når vi ikke engang kan få tak i holdbare fakta?
Dette er svært så fordømmende av deg.Imidlertid må du ikke stole på det Gaute skriver. Han lyver til stadighet.
Du hakker på ham til stadighet, og det er dårlig gjort.
For alt vi vet.Det skjer nok ikke så store forandringer i tjuetolv.
Antall ord: 225
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Aug 2006 13:56
- 18
- Lokalisering: Sandnes City
Den 21 desember 2012 skal jeg sitte meg ner på verandan og se om Jorden stopper opp og roterer andre veien i løpet av et minutt!
Jeg skal også se om jer får kattesyn og di andre effektene , det blir jo nokså morsomt og mutere!
Dette kaller jeg : ØNSKE TENGKNING!
Jeg vet at polene skifter posisjon vert 10.000 år eller noe sånt (det blir Istid) .. og att det ikke har sjedd på flere hundre tusen år ..
Men att Jorden skal begynne og rotere andre veien .. Og vi muterer på dagen ..
det høres jo vilt ut .. selv om det KANSKJE går ann ..
Jeg skal også se om jer får kattesyn og di andre effektene , det blir jo nokså morsomt og mutere!
Dette kaller jeg : ØNSKE TENGKNING!
Jeg vet at polene skifter posisjon vert 10.000 år eller noe sånt (det blir Istid) .. og att det ikke har sjedd på flere hundre tusen år ..
Men att Jorden skal begynne og rotere andre veien .. Og vi muterer på dagen ..
det høres jo vilt ut .. selv om det KANSKJE går ann ..
Antall ord: 107
†
Man United Er Min Religion,
Rooney Min Gud.
Ronaldo Min Jesus.
Heinze , Giggs , Scholes Og Saha Mine Disipler
Van Der Sar Er Min Hellige Ånd.
Og Old Trafford Mitt Tempel
†
Joga Bonito
Man United Er Min Religion,
Rooney Min Gud.
Ronaldo Min Jesus.
Heinze , Giggs , Scholes Og Saha Mine Disipler
Van Der Sar Er Min Hellige Ånd.
Og Old Trafford Mitt Tempel
†
Joga Bonito
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Hva du klarer eller klarte er ikke interessant for så mange her, tror jeg. Hvis du kikker en gang til på hva jeg svarer på her, ser du at det er en kommentar om dårlig rettskrivning.ludoburgero skrev:Jeg har kunnet skrive og lese lenge før jeg begynte på skolen, og jeg har ikke noen "god utdannelse" likevel. Jeg synes du virker litt fordømmende angående det med utdannelse og kunnskaper. Dette er et forum som først og fremst dreier seg om det paranormale, der det som er paranormalt overgår fysiske naturlover og er hinsides den logikk og fornuft vi kjenner til. I tillegg er de diskusjonene som går på Illumniati, New World Order og annet, ting vi ikke har konkrete beviser eller dokumentasjon for. Det er saker som er preget av ganske mange meninger og myter og det finnes påstander både for og imot de aller fleste aspekter ved disse emnene.BA skrev:...det er mange barn her, og at det er mange her med lite utdannelse. Det finnes også en del med god utdannelse, men de har stort sett bedre rettskrivning.
Hvis vi kan forholde oss til saken, og ikke begynne å konsentrere oss om personene igjen, så ser du at det ikke var kritikk til noens utdannelsesnivå.
Alle har rett til å hevde sine meninger, og noe annet har jeg ikke sagt, hverken her eller i andre tråder.
De fleste saker som diskuteres her finnes det faktisk klare bevis og/eller dokumentasjon for, men det er ikke alle som vet det, og det er slett ikke alle som er villige til å akseptere det. Det viser seg ofte i ad hominem-argumentering.
Vishet er ikke synonymt med kunnskap, og å lufte sine meninger krever hverken vishet eller kunnskap. Likevel bør en være klar over sin egen kunskapsmangel, og begrense påstandene etter kunnskapene.
F.eks. er det mange her som reagerer kraftig på innlegg som kritiserer andres rettskrivning, hvis kritikken også inneholder skrivefeil.
Det reageres også når noen legger fram påstander med nedlatende skråskkerhet, dersom man med letthet motbeviser påstandene.
Det er ikke fordømmende. Det har Gaute og jeg vist i denne og andre tråder, så dette har ingenting med fordommer å gjøre, det er bekreftet til gangs.Dette er svært så fordømmende av deg.Imidlertid må du ikke stole på det Gaute skriver. Han lyver til stadighet.
Du hakker på ham til stadighet, og det er dårlig gjort.
Dette var ikke hakking på Gaute, det var en informasjon til Seraphim. Gautes innlegg har jeg neglisjert.
Dette er smør på flesk. Når jeg skrev "nok" i setningen over, så indikerer det at man ikke vet.For alt vi vet.Det skjer nok ikke så store forandringer i tjuetolv.
Men jeg kan skrive omigjen,
For alt vi vet, kan vi under tvil, kanskje ikke være sikre på at det neppe kan komme til å skje noen sannsynsynlige store forandringer i tjuetolv, muligens. Hvem vet?
Antall ord: 530
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Det var heller ikke det viktige i innlegget hva jeg klarte,BA skrev:Hva du klarer eller klarte er ikke interessant for så mange her, tror jeg. Hvis du kikker en gang til på hva jeg svarer på her, ser du at det er en kommentar om dårlig rettskrivning.ludoburgero skrev:Jeg har kunnet skrive og lese lenge før jeg begynte på skolen, og jeg har ikke noen "god utdannelse" likevel. Jeg synes du virker litt fordømmende angående det med utdannelse og kunnskaper. Dette er et forum som først og fremst dreier seg om det paranormale, der det som er paranormalt overgår fysiske naturlover og er hinsides den logikk og fornuft vi kjenner til. I tillegg er de diskusjonene som går på Illumniati, New World Order og annet, ting vi ikke har konkrete beviser eller dokumentasjon for. Det er saker som er preget av ganske mange meninger og myter og det finnes påstander både for og imot de aller fleste aspekter ved disse emnene.BA skrev:...det er mange barn her, og at det er mange her med lite utdannelse. Det finnes også en del med god utdannelse, men de har stort sett bedre rettskrivning.
en forskjell på oss to er at jeg bruker meg selv som eksempel,
mens du striks holder deg til "dokumenterte og holdbare fakta fra kilder som er pålitelige og anerkjente i forskerkretsen og ikke er under noen tvil".
Det har også blitt uttalt noe lignende av andre her inne, at du ikke klarer å nære deg stoffet du diskuterer, fordi du hele tiden streber med denne såkalte "objektiviteten".
Når du derimot kaster deg ut i en diskusjon om dårlig rettskrivning, så er det helt naturlig at noen vil møte deg på den måte jeg her gjør. Ihvertfall er det naturlig i mitt tilfelle, og det burde være en respons du burde kunne takle bedre enn å nok engang fokusere på en irrelevant del av innlegget mitt.
"...det er mange barn her, og at det er mange her med lite utdannelse. Det finnes også en del med god utdannelse, men de har stort sett bedre rettskrivning."Hvis vi kan forholde oss til saken, og ikke begynne å konsentrere oss om personene igjen, så ser du at det ikke var kritikk til noens utdannelsesnivå.
Dette skreiv du. Det ER kritikk til noens utdannelsesnivå.
Det stikk motsatte av det du her påstår.
Men å forkaste deres meninger og håne dem fordi de er mindre opplyste eller utdannet enn det du og enkelte andre her inne, som tilhører den fine krem-eliten, er greit?Alle har rett til å hevde sine meninger, og noe annet har jeg ikke sagt, hverken her eller i andre tråder.
Vet du rett og slett bare bedre - alltid?De fleste saker som diskuteres her finnes det faktisk klare bevis og/eller dokumentasjon for, men det er ikke alle som vet det, og det er slett ikke alle som er villige til å akseptere det. Det viser seg ofte i ad hominem-argumentering.
Når leste du "de fleste saker som diskuteres her"?
Virkelig? Det må du ha brukt god tid på...
Krever og krever... hvorfor disse kravene?Vishet er ikke synonymt med kunnskap, og å lufte sine meninger krever hverken vishet eller kunnskap. Likevel bør en være klar over sin egen kunskapsmangel, og begrense påstandene etter kunnskapene.
Du sier en bør være klar over ditt og datt, og begrense påstandene... dette er jo krav, og er også i stikk motstrid med det du sier om at det å lufte sine meninger ikke krever verken vishet eller kunnskap. Hva annet gjør folk enn å lufte sine meninger?
(ja, det var vel dette med påstander igjen... og løgn/kanaliseringer...)
Nedlatende? Godt DU tar det opp...F.eks. er det mange her som reagerer kraftig på innlegg som kritiserer andres rettskrivning, hvis kritikken også inneholder skrivefeil.
Det reageres også når noen legger fram påstander med nedlatende skråskkerhet, dersom man med letthet motbeviser påstandene.
Du innrømmer at du har neglisjert Gautes innlegg. Greit å ignorere, men å neglisjere er vel kanskje ikke akkurat bedre? Tvert imot? Kanskje det er verre?Imidlertid må du ikke stole på det Gaute skriver. Han lyver til stadighet...
-----
Det er ikke fordømmende. Det har Gaute og jeg vist i denne og andre tråder, så dette har ingenting med fordommer å gjøre, det er bekreftet til gangs.
Dette var ikke hakking på Gaute, det var en informasjon til Seraphim. Gautes innlegg har jeg neglisjert.
For der ligger den hårfine grensen... at det å neglisjere innebærer ignoranse med en liten klype hån... det blir å ignorere for at noen skal føle seg mindreverdige. Du går hele tiden mot Gaute på denne måten i tredjeperson, som om han ikke eksisterer, selv om du vet han er her. Det er rett og slett ikke bare lavmål - men skammelig.
Jeg skreiv "for alt vi vet".
Du responderer:[/quote]Dette er smør på flesk. Når jeg skrev "nok" i setningen over, så indikerer det at man ikke vet.
[/quote]
Men du vet også at du brukte ordet "nok" for en grunn.
Nå begynner det å ligne noe!Men jeg kan skrive omigjen,
For alt vi vet, kan vi under tvil, kanskje ikke være sikre på at det neppe kan komme til å skje noen sannsynsynlige store forandringer i tjuetolv, muligens. Hvem vet?
Tar vi vekk sarkasmen, så har vi jo en ny og forbedret BA!
Antall ord: 956
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Apr 2006 19:35
- 18