Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Klebeånd(?) (m/bilde)
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Okt 2006 16:27
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nord
Klebeånd(?) (m/bilde)
Hei. Postet for noen uker siden en tråd som jeg kalte "Hvem plager oss?".
Fant ut etterhvert at jeg måtte slette den, i frykt for at det skulle gjøre ting værre.
Tenkte jeg skulle gi en oppdatering siden ting nå har roet seg..
Vi har fått bekreftet fra flere kilder at vi har hatt en klebeånd/slepeånd på oss, og at noen har satt gainn (ganing) på onkelen min og dermed påført mange andre i familien besøk av åndelig karakter.
Det er på vei bort nå, men det er noen etterdønninger fortsatt.
Det dukket opp et fremmed ansikt på et mobilbilde, som jeg har lagt ut tidligere, og alle jeg har vist det til har sett at det er et tydelig ansikt, uten at jeg har måtte peke på hvor det er.
Dette er bilde jeg referer til:
Den har to orange øyne og stirrer ut i lufta. Munnen er til høyre for kaffekoppen. venstre øye er rett over kaffekoppen. (For de som er detalj-blind).. Eller fantasiløse, som en skeptiker ville sagt Asbjørn har sett dette bildet, men det er for grovkornet til å bevise noe som helst. Det eneste jeg har gjort er å ringe rundt ansiktet og sensurere personer på bildet.
Jeg sier ikke at dette er bevis for noe overnaturlig, men det er merkelig. Hadde dette dukket opp på et digitalkamera av høyere kvalitet så hadde jeg kansje blitt trodd på.. For 2 måneder siden trodde jeg ikke på det paranormale. Men etter mine opplevelser er i hvertfall JEG overbevisst! Men vil ikke av den grunn ha noen flere opplevelser..
Fant ut etterhvert at jeg måtte slette den, i frykt for at det skulle gjøre ting værre.
Tenkte jeg skulle gi en oppdatering siden ting nå har roet seg..
Vi har fått bekreftet fra flere kilder at vi har hatt en klebeånd/slepeånd på oss, og at noen har satt gainn (ganing) på onkelen min og dermed påført mange andre i familien besøk av åndelig karakter.
Det er på vei bort nå, men det er noen etterdønninger fortsatt.
Det dukket opp et fremmed ansikt på et mobilbilde, som jeg har lagt ut tidligere, og alle jeg har vist det til har sett at det er et tydelig ansikt, uten at jeg har måtte peke på hvor det er.
Dette er bilde jeg referer til:
Den har to orange øyne og stirrer ut i lufta. Munnen er til høyre for kaffekoppen. venstre øye er rett over kaffekoppen. (For de som er detalj-blind).. Eller fantasiløse, som en skeptiker ville sagt Asbjørn har sett dette bildet, men det er for grovkornet til å bevise noe som helst. Det eneste jeg har gjort er å ringe rundt ansiktet og sensurere personer på bildet.
Jeg sier ikke at dette er bevis for noe overnaturlig, men det er merkelig. Hadde dette dukket opp på et digitalkamera av høyere kvalitet så hadde jeg kansje blitt trodd på.. For 2 måneder siden trodde jeg ikke på det paranormale. Men etter mine opplevelser er i hvertfall JEG overbevisst! Men vil ikke av den grunn ha noen flere opplevelser..
Sist redigert av john_ på 25 Okt 2006 00:17, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 279
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic
God talks to us = schizophrenic
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
- Blitt takket: 1 gang
jeg ser et bilde i dårlig kvalitet og en sirkel som det inni kan være hva som helst pga kvaliteten
Antall ord: 22
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 19:49
- 18
- Lokalisering: hardanger
hei.
Ser noen den som står ute og kikker inn,delvis skjult midt på vinduet.
Hjelper å tenne lys da,masse lys.
Bildet var jo ikke godt så man blir usikker.
Ser noen den som står ute og kikker inn,delvis skjult midt på vinduet.
Hjelper å tenne lys da,masse lys.
Bildet var jo ikke godt så man blir usikker.
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
alt det folk klarer å se på uklare dårlige mobil bilder...
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Aug 2005 15:13
- 19
- Lokalisering: Lørenskog
Antall ord: 0
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Aug 2006 19:49
- 18
- Lokalisering: hardanger
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Jeg lagret bildet og zoomet inn,definitivt et ansikt av en eldre mann,litt høy panne med antydning av krøller,sliten i fjeset (tipperrundt 60-65 år). Ser tydelig nese,øyne,delvis munn og kontur streker etter "smilerynker".
Tror ikke det er noe ondt i han,selv om han ser bestemt / streng ut..men han ser også litt bortkommen ut. Kanksje han har lyst på kaffe? :mozilla_wink:
Tror ikke det er noe ondt i han,selv om han ser bestemt / streng ut..men han ser også litt bortkommen ut. Kanksje han har lyst på kaffe? :mozilla_wink:
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2006 12:11
- 18
- Lokalisering: Stjørdal Nord-Trøndelag
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2002 20:28
- 21
- Lokalisering: Øvre Årdal
Altså, dersom man begynner å lete, så ser man jo ansikter mange steder i et sånt bilde av dårlig kvalitet, men synest det blir litt for dumt..
Her har jeg markert noen.. Men det er bare noe som jeg med litt fantasi kan få til å ligne på et ansikt, og er etter min mening kun et resultat av dårlig bildekvalitet, og fantasi..
Det er ikke basert på noe som helst annet..
Dersom dere tenker etter, ser dere dette ansiktet kun som "avtegning" i bildet, eller senser dere noe mer??
The Edge
Her har jeg markert noen.. Men det er bare noe som jeg med litt fantasi kan få til å ligne på et ansikt, og er etter min mening kun et resultat av dårlig bildekvalitet, og fantasi..
Det er ikke basert på noe som helst annet..
Dersom dere tenker etter, ser dere dette ansiktet kun som "avtegning" i bildet, eller senser dere noe mer??
The Edge
Sist redigert av TheEdge på 24 Okt 2006 14:59, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 29 Sep 2006 00:01
- 18
- Lokalisering: Tranby
- Har takket: 8 ganger
- Blitt takket: 38 ganger
:mozilla_surprised: hele 8 ekle ansikter!!! at dere turte å sitte i den stua..
Antall ord: 13
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Okt 2006 21:03
- 18
- Lokalisering: Buskerud
Til TheEdge:
De "ansiktene" med gul ring rundt er slike typiske "åååh se dette ansiktet" bilder,men det med rød ring rundt er definitivt et ansikt. Det inneholder alle konturer (jeg har tegner en del og ser dette veldig lett) , rynker,øyenbryn,riktig skyggelegging,korrekte plasserte rynker osv. Alle proposjonene stemmer. Jeg er overbevist om at dette er et ansikt til en eldre mann, ligner litt på Toralv Maurstad for å være korrekt *ler*
De "ansiktene" med gul ring rundt er slike typiske "åååh se dette ansiktet" bilder,men det med rød ring rundt er definitivt et ansikt. Det inneholder alle konturer (jeg har tegner en del og ser dette veldig lett) , rynker,øyenbryn,riktig skyggelegging,korrekte plasserte rynker osv. Alle proposjonene stemmer. Jeg er overbevist om at dette er et ansikt til en eldre mann, ligner litt på Toralv Maurstad for å være korrekt *ler*
Antall ord: 75
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Des 2002 20:28
- 21
- Lokalisering: Øvre Årdal
Azurah skrev:Til TheEdge:
Ja, jeg er enig i det, men er det bare det at du mener å se noe i bildet, eller mener du å ense noe mere??? Jeg kan jo ikke bare utfra bildet si at det ikke er noe ondt ved denne, så på hvilket grunnlag uttaler du deg om akkurat det?
The Edge
Antall ord: 129
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Aug 2006 13:25
- 18
- Lokalisering: hjemme :P