Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderAdvarer mot dikemark, avdeling 8 - Les historien..

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Shocola
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 19:34
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skauen

Innlegg av Shocola »

er ikke dikemark en psykiatrisk avd fremdeles i drift?
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
hmmfff
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Aug 2006 19:53
18
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hmmfff »

jepp, du må nok legge ut bildene... Og advarsel virker jo stikk motsatt på mange, så vi må nok ha bildebevis :mozilla_smile:
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Azurah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 10 Okt 2006 21:03
18
Lokalisering: Buskerud

Innlegg av Azurah »

[quote="El Boss"]

Du skal vite at man ikke treffer på energier som man ikke selv resonerer med på samme nivå, så dette er jo en morsom historie..

Absolutt uenig med akkurat den påstanden. Har blitt fortalt av klarsynte gang på gang i dag at en energi / ånd kan dukke opp når som helst,og helst når du minst aner det med mindre du ikke er på "jakt" og stiller deg inn for å motta.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Gaute
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Jan 2005 22:41
19
Lokalisering: streifdyr
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 20 ganger

Innlegg av Gaute »

Azurah skrev:
El Boss skrev:
Du skal vite at man ikke treffer på energier som man ikke selv resonerer med på samme nivå, så dette er jo en morsom historie..
Absolutt uenig med akkurat den påstanden. Har blitt fortalt av klarsynte gang på gang i dag at en energi / ånd kan dukke opp når som helst,og helst når du minst aner det med mindre du ikke er på "jakt" og stiller deg inn for å motta.
Ånder kan dukke opp når som helst, og er man følsom for energier så kjenner man dem uansett hvilket energinivå de er på. Men i hvilken grad de påvirker deg kommer helt an på hvilken frekvens du selv bærer. Har du frykt i deg, så kan åndene spille på denne frykten. Vet du at de ikke kan gjøre deg noe, så kan de heller ikke det.

Jeg kjenner en landskjent klarsynt som ofte blir plaget av negative energier, kun fordi h*n har denne frykten.
Antall ord: 169

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
PimpRonn
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2006 18:22
18
Lokalisering: Eidskog

Innlegg av PimpRonn »

legg ut noen bilder da=) vil se
Antall ord: 7
tror du ikke på spøkelser? snu deg, for det står ett bak deg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Sep 2004 12:25
20
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Gloom skrev:er ikke dikemark en psykiatrisk avd fremdeles i drift?
Joda... Dikemark er fremdeles i drift, 8 avdeling er bedre kjent som regional sikkerhetsavdeling og der sitter noen av de psykeste og farligste pasientene i Norge slik som han trikkedrapsmannen, han som drepte de tre søstrene sine i Oslo og greier. Dikemark er planlagt lagt ned da, og byggningsmassen står og forfaller. Det er noe drift i de fleste byggene, om ikke mye da.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Konto avsluttet

Innlegg av Konto avsluttet »

Rart at alle som har såkalte klare bilder av et sted ikke legger det ut.. Mens andre kommer med uklare bilder der du må gjette deg til om det er er noe der eller ikke.
Slutt å skriv at dere har fullt med bilder av noe, når dere egentlig ikke har en dritt. Ellers vil vi se bevis. På forhånd takk!!
Antall ord: 63

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Silmarill
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 08 Feb 2005 19:22
19
Lokalisering: In a galaxy far, far away!

Innlegg av Silmarill »

Kansje det ikke er en avdød ånd som vil deg noe vondt om du skulle komme tilbake ?
Jeg tenkte på at kansje det er en eller annen person som så dere innenfra Dikemark som ikke likte at dere holdt på å ta bilder av stedet....
Hvis det er sant at det er veldig syke mennesker på denne avdelingen så syntes jeg det er uhørt å snoke rundt der og ta bilder!

-Bare antagelser dette altså... hvorfor var dere der ? kun for å se om det var "noe" der eller for å besøke noen ?
Antall ord: 92
"initative comes to thems that wait!"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nemesis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 15 Okt 2006 19:27
18
Lokalisering: perlå

Innlegg av Nemesis »

kom igjen! legg ut bilder da :D
Antall ord: 6
Her ghost in the fog!<3<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Nemesis skrev:kom igjen! legg ut bilder da :D
om ikke vedkommende ar vært innlagt på avdeling 8 så er det vel noe problematisk å fotografere der inne, da avdeling 8 er lukket avdeling.
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Jeg ville vært mer bekymret for de innlagte enn de avdøde, men det er nå meg.
Har vært på besøk ved en annen avd. der en gang, ikke videre noen lett atmosfære der, men så er det vel heller ikke annet å forvente på et slikt sted med så mange tragiske skjebner...
Av respekt for de som bor, jobber og har pårørende der, så bør en følge oppfordringen om å la være å dra dit. Det er ikke noe fesjå, men en institusjon for alvorlig syke mennesker.

Dagens moralpreken [-X
Antall ord: 96
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Hecate skrev: Av respekt for de som bor, jobber og har pårørende der, så bør en følge oppfordringen om å la være å dra dit. Det er ikke noe fesjå, men en institusjon for alvorlig syke mennesker.

Dagens moralpreken [-X
ja, her får du min fulle støtte i dette, og om man kommer til asker for et adrenalinkick, ja da kan dere reise til sem og klate opp på skaugumåsen, da det ligger mengder av energier igjen oppe på toppen der etter kraftige paranormale aktiviteter..
Antall ord: 90

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

El Boss skrev:
Hecate skrev: Av respekt for de som bor, jobber og har pårørende der, så bør en følge oppfordringen om å la være å dra dit. Det er ikke noe fesjå, men en institusjon for alvorlig syke mennesker.

Dagens moralpreken [-X
ja, her får du min fulle støtte i dette, og om man kommer til asker for et adrenalinkick, ja da kan dere reise til sem og klate opp på skaugumåsen, da det ligger mengder av energier igjen oppe på toppen der etter kraftige paranormale aktiviteter..
Ja, ikke sant. Alle de ritualene som har åpnet portaler til utallige dimensjoner o.s.v., det er jo helt sykt hvor utmattet en blir av å bestige den åsen. For ikke å snakke om det stedet der UFO'en landet. Har hørt det ikke vokser gress der mer....
Kjempeparanormalt.
Antall ord: 142
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
El Boss

Innlegg av El Boss »

Hecate skrev:
El Boss skrev:

Dagens moralpreken [-X
Ja, ikke sant. Alle de ritualene som har åpnet portaler til utallige dimensjoner o.s.v., det er jo helt sykt hvor utmattet en blir av å bestige den åsen. For ikke å snakke om det stedet der UFO'en landet. Har hørt det ikke vokser gress der mer....
Kjempeparanormalt.
ja, som kjent var jeg der selv en gang og måtte bare hoppe over kanten da jeg fikk en sinnsyk hodepine, og jeg vet at det eksisterer noen spookie bilder derfra også, men min harddisk knelet når jeg la inn bildene derfra..

utrolig nok, helt sant
Antall ord: 192

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
john_
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Okt 2006 16:27
18
Lokalisering: Nord

Innlegg av john_ »

El Boss skrev:
Hecate skrev:
El Boss skrev:

Dagens moralpreken [-X
Kjempeparanormalt.
ja, som kjent var jeg der selv en gang og måtte bare hoppe over kanten da jeg fikk en sinnsyk hodepine, og jeg vet at det eksisterer noen spookie bilder derfra også, men min harddisk knelet når jeg la inn bildene derfra..

utrolig nok, helt sant
Du må få en prest bortover til å velsigne datamaskinen din!
Antall ord: 205
We talk to God = "praying"
God talks to us = schizophrenic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links