Universet & dets hemmeligheter ⇒ Det som skjer i 2012
Moderatorer: Asbjørn, mod univers
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2006 11:17
- 18
Noen mutant blir du ikke det som menes med mutering er DNA et som aktiveres gradvis helt til vi har nådd 12 tråder.
Antall ord: 25
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Jan 2005 22:41
- 19
- Lokalisering: streifdyr
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 20 ganger
Nettoppnorfra skrev:Noen mutant blir du ikke det som menes med mutering er DNA et som aktiveres gradvis helt til vi har nådd 12 tråder.
Da vil vi få tilbake de evnene som mennesket en gang hadde.
Antall ord: 40
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Sep 2006 11:17
- 18
Eller kanskje det hadde vært bedre å si at de re-aktiveres da
har fulgt godt med på reconnection.no forumet skjønner du
har fulgt godt med på reconnection.no forumet skjønner du
Antall ord: 24
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Dete er ikke spådommer, det er "kanaliseringer". Imidlertid er det utrolig dårlig opplyste kanaler det er snakk om. Tidligere har jeg vist at disse "kanalene" har lite innsikt i både vår fortid og vår nåtid, så det er overhodet ikke noen grunn til å tro at de har noen som helst anelse om vår fremtid heller.Vermilion Oriol skrev:Så det skal altså være en begynnelse på hva som skjer i 2012?????
Nei jeg begynner å bli lei av teoriene.
Hvis noen av de "spådommene" skjer, skal jeg heller bøye meg i støvet, men noe sier meg at jeg slipper den biten.
Det Gaute serverer er løgn, og ingenting annet. Slike kanaler som han snakker om burde vite både fortiden og nåtiden vår bedre enn Gaute har demonstrert her.
Antall ord: 142
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
det her var spennede!!!, tenk om ungen min for telepatiske evner:P stilig :mozilla_wink:
hihih. kult det da. egentlig. men litt skummelt også
Antall ord: 24
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 25 Aug 2004 16:02
- 20
- Har takket: 967 ganger
- Blitt takket: 892 ganger
Eller hva om ungen din får hoggtenner og spiser deg istedenfor grønnsakene sine?Jonette<3 skrev:det her var spennede!!!, tenk om ungen min for telepatiske evner:P stilig :mozilla_wink:
Antall ord: 42
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Utrolig skummelt.Jonette<3 skrev:det her var spennede!!!, tenk om ungen min for telepatiske evner:P stilig :mozilla_wink:
En sivilisasjon kan neppe overleve dersom man ikke kan få ha tankene i fred. Tenk deg om alle dine tanker skulle kunne leses av alle rundt? Tenk deg at din kjæreste oppdager alt du tenker om ham og om andre rundt? Tenk deg at du kunne vite alt hva din kjæreste mente om deg, eller om alle de som tenkte kritiske tanker til ditt utseende eller klesdrakt.
Antall ord: 98
Hide post links |
BA skrev:Utrolig skummelt.Jonette<3 skrev:det her var spennede!!!, tenk om ungen min for telepatiske evner:P stilig :mozilla_wink:
En sivilisasjon kan neppe overleve dersom man ikke kan få ha tankene i fred. Tenk deg om alle dine tanker skulle kunne leses av alle rundt? Tenk deg at din kjæreste oppdager alt du tenker om ham og om andre rundt? Tenk deg at du kunne vite alt hva din kjæreste mente om deg, eller om alle de som tenkte kritiske tanker til ditt utseende eller klesdrakt.
Du har et poeng.
Men jeg har ikke fått med meg din teori...i korte trekk.....om hva du tror kommer til å skje???
Du pleier alltid å ha meninger om et eller annet så....
Antall ord: 134
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Om hva jeg tror kommer til å skje 21. desember 2012? Det er en fredag, så da står jeg nok opp om morgenen, og spiser frokost før jeg sykler til jobb. (Hvis helsa mi holder og jeg klarer å opprettholde denne aktiviteten. ) Jeg vet jo ikke hva jeg komer til å jobbe med, men kanskje jeg er ferdig ved 4-tida, så kommer jeg hjem og lager middag. Da er vi trolig bare to igjen hjemme, og det er lite trolig at vi må ut og kjøre, så det kan hende vi tar litt vin eler øl til maten, og koser oss resten av kvelden, mens vi rydder og gjør klart til jula, som vi sikkert kommer til å tilbringe hos ett av barna og deres familie.Vermilion Oriol skrev:Du har et poeng.
Men jeg har ikke fått med meg din teori...i korte trekk.....om hva du tror kommer til å skje???
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Vilt!BA skrev:Om hva jeg tror kommer til å skje 21. desember 2012? Det er en fredag, så da står jeg nok opp om morgenen, og spiser frokost før jeg sykler til jobb. (Hvis helsa mi holder og jeg klarer å opprettholde denne aktiviteten. ) Jeg vet jo ikke hva jeg komer til å jobbe med, men kanskje jeg er ferdig ved 4-tida, så kommer jeg hjem og lager middag. Da er vi trolig bare to igjen hjemme, og det er lite trolig at vi må ut og kjøre, så det kan hende vi tar litt vin eler øl til maten, og koser oss resten av kvelden, mens vi rydder og gjør klart til jula, som vi sikkert kommer til å tilbringe hos ett av barna og deres familie.Vermilion Oriol skrev:Du har et poeng.
Jeg kan ikke helt skjønne hvorfor... men det innlegget ditt virket veldig sannsynlig. Hvordan har du klart å "spå" deg fram til dette? Har du et telefonnummer til åndene du bruker?
...men sett vekk ifra de dagligdagse greiene der, og litt mer fokus på en eventuell hendelse som tidligere er beskrevet; tror du det kommer til å skje noe i det hele tatt? Mtp. naturkatastrofer, f.eks.? Du virker ut for meg som en kar som setter sin lit til de mer naturvitenskapelige aspekter ved "paranormale" fenomener.
Kanskje du hadde noen tanker om hva som faktisk kan skje?
Antall ord: 264
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Nei, jeg tror ikke noe spesielt kommer til å skje 2012.ludoburgero skrev:...men sett vekk ifra de dagligdagse greiene der, og litt mer fokus på en eventuell hendelse som tidligere er beskrevet; tror du det kommer til å skje noe i det hele tatt? Mtp. naturkatastrofer, f.eks.? Du virker ut for meg som en kar som setter sin lit til de mer naturvitenskapelige aspekter ved "paranormale" fenomener.
De samme folka (Kanskje andre personer, men de samme ideene) mente det samme om 2003, og mange ganger før.
Vitsetegningene om at enden er nær osv. har faktisk en kilde i virkeligheten. Undergangen er spådd så mange ganger, og alle har tatt feil. Nostradamus, som mange har tro på, har også spådd denne, og han tok selfølgelig feil han også. Jehovas vitner har spådd denne gjentatte ganger, og har enda ikke truffet riktig.
Kort sagt, hverken de som påstår det skjer noe voldsomt i 2012 eller andre som har spådd voldsomme verdensendringer har noen gang hatt rett. Derfor tror jeg ikke på dem nå heller.
Antall ord: 192
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 20
Oki!BA skrev:Nei, jeg tror ikke noe spesielt kommer til å skje 2012.ludoburgero skrev:...men sett vekk ifra de dagligdagse greiene der, og litt mer fokus på en eventuell hendelse som tidligere er beskrevet; tror du det kommer til å skje noe i det hele tatt? Mtp. naturkatastrofer, f.eks.? Du virker ut for meg som en kar som setter sin lit til de mer naturvitenskapelige aspekter ved "paranormale" fenomener.
De samme folka (Kanskje andre personer, men de samme ideene) mente det samme om 2003, og mange ganger før.
Vitsetegningene om at enden er nær osv. har faktisk en kilde i virkeligheten. Undergangen er spådd så mange ganger, og alle har tatt feil. Nostradamus, som mange har tro på, har også spådd denne, og han tok selfølgelig feil han også. Jehovas vitner har spådd denne gjentatte ganger, og har enda ikke truffet riktig.
Kort sagt, hverken de som påstår det skjer noe voldsomt i 2012 eller andre som har spådd voldsomme verdensendringer har noen gang hatt rett. Derfor tror jeg ikke på dem nå heller.
Antall ord: 195
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Nov 2004 12:37
- 20