Øøøh, jeg ville nok heller skrivi mer intelligent.. Blir mindre og mindre troverdig når man skriver sånt.. Da snakker jeg om mye klokere og mer intelligent..Svartepus skrev:"mye klokere og mer intelligent enn noen andre normale personer"...? Jaha...Livejenta skrev:""hallinka skrev:Bare lurer på en ting,hvis man skal legge henne til MSN - hvilken gruppe skal man plassere henne i familie, venner ...eller spøkelser???
Dette er for dumt!
For et dumt spørsmål! Er hun en venn, så legg hu på venner. Er hu et familiemedlem, så legg henne på familie medlemmer. Jeg har ikke sagt en dritt om at hun er et gjenferd. Jeg sier at hun er en "normal" person, den eneste forskjellen er at hun er mye klokere og mer intelligent en noen andre normale personer.
Var dette en god nok forklaring, eller må jeg forklare ENDÅ nøyere for deg? I så fall får du legge til Hannah selv hvis du tør, for jeg vet ikke noe mer en jeg har sagt.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gjenferd på msn?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
Antall ord: 174
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2006 17:19
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Horten
ja, hu er mye klokere. jeg mener forståelsesfull, osv.., ikke glup på skolen! hu er jo det, men jeg snakker faen meg'ke om en nerd her, når jeg sier KLOK mener jeg KLOK.
og hvorfor skulle hun bli anmelt da? hva får deg til å tro at hun er redd for det? meldingen til elise kanskje,? har jeg ikke sagt tydelig nok at nesten alle meldingene er fra elise, og nesten ingen fra den virkelige hannah? hm? dere kan jo ikke lese, jeg skriver her helt klart og tydelig at nesten ingen av meldingene er fra henne, og han hun ikke har noen grunn til å bli anmelt, og derfor ikke er redd for det. og dere skriver at hun tror hun er et gjenferd som er redd for å bli anmelt. så nå skriver jeg det en gang til, og nå BURDE dere kunne tyde skrivta:
HANNAH HAR 1 ELLER 2 INNLEGG, OG RESTEN ER FRA EN SOM LATER SOM DEN ER HENNE. HANNAH ER IKKE REDD FOR Å BLI ANMELT, MEN PERSERN SOM ETTERLIKNER HENNE ER DET. HVIS DERE IKKE SKJØNNER HVA JEG SIER NÅ HELLER, SÅ LEGG HU TIL OG SPØR HU SJÆL, DA FOR SVARTE! ELLER DERE KLARER KANSKJE IKKE Å LESE AT JEG BER DERE OM DET HELLER? HM?
og hvorfor skulle hun bli anmelt da? hva får deg til å tro at hun er redd for det? meldingen til elise kanskje,? har jeg ikke sagt tydelig nok at nesten alle meldingene er fra elise, og nesten ingen fra den virkelige hannah? hm? dere kan jo ikke lese, jeg skriver her helt klart og tydelig at nesten ingen av meldingene er fra henne, og han hun ikke har noen grunn til å bli anmelt, og derfor ikke er redd for det. og dere skriver at hun tror hun er et gjenferd som er redd for å bli anmelt. så nå skriver jeg det en gang til, og nå BURDE dere kunne tyde skrivta:
HANNAH HAR 1 ELLER 2 INNLEGG, OG RESTEN ER FRA EN SOM LATER SOM DEN ER HENNE. HANNAH ER IKKE REDD FOR Å BLI ANMELT, MEN PERSERN SOM ETTERLIKNER HENNE ER DET. HVIS DERE IKKE SKJØNNER HVA JEG SIER NÅ HELLER, SÅ LEGG HU TIL OG SPØR HU SJÆL, DA FOR SVARTE! ELLER DERE KLARER KANSKJE IKKE Å LESE AT JEG BER DERE OM DET HELLER? HM?
Antall ord: 216
Det finnes kunn ètt pent barn i hele verden.
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Hvor gammel er du da vennen min?Livejenta skrev:ja, hu er mye klokere. jeg mener forståelsesfull, osv.., ikke glup på skolen! hu er jo det, men jeg snakker **BANNEORD!?** meg'ke om en nerd her, når jeg sier KLOK mener jeg KLOK.
Antall ord: 225
Memento mori
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Sep 2006 01:14
- 18
- Lokalisering: oslo
Min tolkning:Rikke skrev:Hei har vært med på den debatten så sinnsykt lenge. det som er greia er at jeg la til hannah (hannah ,med h på slutten) til msn min å snakke med henne. det værste er at det virker så jævlig sant og.. hun er så ung men snakkes så annerledes. det virker som om hun ikek vil være dø for meg.. så det er rart å si noe rett om denne saken. har snakka med vennindene hennes og .. de forteller masse rart men aldri helt alt sammen. jeg har fåttt god kontakt med hannah. og hun forteller meg alt , hele sannheten. og hun ville ikke ha løyet til meg. hun forteller at familien hennes reiser hele tiden, tror ikke helt hun skjønner hva hun skal. men hun har en venne gjeng da, lucy og elisabeth(de er gale etter sånn vampyrer osv.) men det er faktisk mange som hermer etter hannah på de debattene så ikke tro alt dere leser der inne.
Her er det noen fjortiser på gang!
Engelske navn.. hmm.. hvor mange venninnegjenger finner man i norge der alle har amerikanske navn? :s
Disse navnene minner litt om slike navn i bøker som grøsserne, iskalde grøss osv.. Så jeg vil tippe dere har hatt en venninnekveld, såkalt pysjparty, der dere har fortalt hverandre spøkelseshistorier og lest høyt fra grøsserne.
Deretter har dere kommet opp med den "strålende" "rampete" ideen om å late som dere er spølselser på msn for å ha det litt "moro"
That's my guess..
Antall ord: 267
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Jeg skjønte at du mente klok på den måten, jeg bare reagerte på den bastante uttalelsen din om hvor utrolig klok og intelligent hun visstnok er... Husk at når man overdriver virker man mindre troverdig...Livejenta skrev:ja, hu er mye klokere. jeg mener forståelsesfull, osv.., ikke glup på skolen! hu er jo det, men jeg snakker **BANNEORD!?** meg'ke om en nerd her, når jeg sier KLOK mener jeg KLOK.
Det hadde også vært fint om du kunne ha vært litt mer spesifikk på hvem du svarer til, hvem er du mener med "deg"? Det første skjønte jeg var rettet mot meg, men jeg har ikke påstått at hun er redd for å bli anmeldt eller er et gjenferd. Tror ingen her har påstått noe som helst, men har kommet med forslag/teorier/personlige meninger om hva de tror om saken...
Det er også ganske umodent og useriøst å "rope" med store bokstaver! Det går an å svare på et ordentlig vis, uansett hvor uenig du er med folk her inne. Når jeg ser sånn roping med store bokstaver i et innlegg, tenker jeg bare... !!!
Vær litt mer ydmyk, du kommer lengre med det.
Antall ord: 390
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Ehm.. det med ropingen, har du nok rett i ja, så her må jeg bøye meg for deg.
MEN når folk ikke "hører" (ser) hva jeg skriver uansett hvor mange ganger jeg sier det, og KUNN får med seg noen få ord, må man jo rope, hæ? det er vertfal det jeg gjør når folk ikke HØRER hva jeg sier.
nå var det jo en person som trodde at det var tre persere med amerikansk navn? jeg veit om mange fra norge som heter hannah og elisabeth. VELDIG mange. FORFERDELIG mange.
men disse jentene bor i finland og danmark og spania.hvis ikke hannah har flytta igjen, da......
MEN når folk ikke "hører" (ser) hva jeg skriver uansett hvor mange ganger jeg sier det, og KUNN får med seg noen få ord, må man jo rope, hæ? det er vertfal det jeg gjør når folk ikke HØRER hva jeg sier.
nå var det jo en person som trodde at det var tre persere med amerikansk navn? jeg veit om mange fra norge som heter hannah og elisabeth. VELDIG mange. FORFERDELIG mange.
men disse jentene bor i finland og danmark og spania.hvis ikke hannah har flytta igjen, da......
Antall ord: 115
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Mai 2005 13:28
- 19
- Lokalisering: Ghettoen
At noen i det hele tatt tror at det er et spøkelse er ufattelig for meg..
Antall ord: 17
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Jeg pleier ikke rope til folk hvis de ikke får med seg helt hva jeg sier, med mindre de er veldig langt unna. Jeg tror man kommer lengre med å forklare noe klart og tydelig enn å rope, både i det virkelige liv og her på forumet. Jeg tror til og med du ville ha blitt tatt mer seriøst av andre her i tråden hvis du ikke hadde virket så aggressiv.Livejenta skrev:Ehm.. det med ropingen, har du nok rett i ja, så her må jeg bøye meg for deg.
Persere? Har noen påstått at det var snakk om tre katter med amerikansk navn? Jøss...nå var det jo en person som trodde at det var tre persere med amerikansk navn? jeg veit om mange fra norge som heter hannah og elisabeth. VELDIG mange. FORFERDELIG mange.
Jeg vet jo også at det finnes mange i Norge som heter Hannah og Elisabeth, men som sagt; hvis du mener noen her tar feil eller har misforstått, så forklar dem hvor og hvorfor du mener de tar feil, på en ordentlig måte.
Når det er sagt; dette er et forum for tro og tvil, så ha forståelse for at andre kan mene at du tar feil eller ikke snakker sant. Ingen her kan vite garantert at det du sier stemmer, så la folk selv få gjøre seg opp egne meninger.
Hvis du vet at du har rett, så er det jo egentlig revnende likegyldig hva andre mener og tror...
Antall ord: 323
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Når jeg sier persere mener jeg personer.
Antall ord: 8
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Og alle mødre har det!
-Kinesisk ordtak-
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 12 Apr 2006 13:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kar
- Lokalisering: Telemark
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Ja!Mystica skrev:At noen i det hele tatt tror at det er et spøkelse er ufattelig for meg..
Antall ord: 20
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
hu sliter
Antall ord: 2
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Apr 2005 11:50
- 19
- Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
- Lokalisering: Bergen
det vet vi.. :mozilla_wink:Jonette<3 skrev:hu sliter
Antall ord: 10
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
- Blitt takket: 1 gang
Hvem? hannah, elise eller Livejenta?Jonette<3 skrev:hu sliter
Antall ord: 10
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- 18
Skjønte det...Livejenta skrev:Når jeg sier persere mener jeg personer.
Antall ord: 13
Hide post links |