Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
ludoburgero skrev:Til alle dere som spøker med dette temaet:
Dere vet ikke hva dere snakker om!
Det som her kommer til å skje er basert på fakta som myndigheter har holdt tilbake informasjon fra oss om i mange tiår, siden det først ble forsket på og bevist.
NASA og IOCL har studert likhetstrekk ved tidligere hendelser, men da dette er snakk om antageligvis millioner av år siden, vet de ikke hva som vil skje med de livsformer vi har på jorda den dag idag. Datoen er noenlunde korrekt ifølge alle registrerte beregninger...
...men det som egentlig vil skje, som han glemte å nevne,
er at Alfa, Max Mekker, Bjarne Betjent og O. Tiedemann
vil komme ned i en UFO og fortelle oss at de faktisk eksisterer som ekte vesener, og at de ikke har kostymer på seg (ikke engang O. Tiedemann). At de gjennom hele 90-tallet ga oss denne informasjonen i koder på et TV-program bedre kjent som "Sesam Stasjon".
Dette var ikke et barneprogram, og det tok en brå vending da NRK ble klaget inn til Kringkastingsrådet og PFU pga innlemmet kommunistisk propaganda i Bjarne Betjents såkalte "bokstavrekker".
Nei. Sorry. Jeg blander visst et par eventyr her.
Men dere må innrømme at Sesam Stasjon historien var mer troverdig enn den med 2012?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
Christiiine
Nybegynner
Startet: 08 Jun 2006 19:15
18
Innleggav Christiiine »
hehehe hvis en god latter forlenger liver så kommer jeg til å leve alt for lenge etter jeg leste dette ^^
Antall ord: 19
Rollin down the street, smokin indoooo, sippin on gin and juuuuice ;P
ludoburgero skrev:
...men det som egentlig vil skje, som han glemte å nevne,
er at Alfa, Max Mekker, Bjarne Betjent og O. Tiedemann
vil komme ned i en UFO og fortelle oss at de faktisk eksisterer som ekte vesener, og at de ikke har kostymer på seg (ikke engang O. Tiedemann). At de gjennom hele 90-tallet ga oss denne informasjonen i koder på et TV-program bedre kjent som "Sesam Stasjon".
Dette var ikke et barneprogram, og det tok en brå vending da NRK ble klaget inn til Kringkastingsrådet og PFU pga innlemmet kommunistisk propaganda i Bjarne Betjents såkalte "bokstavrekker".
:mozilla_surprised: *forskrekket*
Antall ord: 105
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
At vi går mot en ny tidsalder, som vil starte i 2012, tror jeg faktisk det er noe i.. Fler og fler menneseker søker det åndelige/ alternative / det uforklarlige, så det er helt klart en forandring på gang.. (Til og med den gamle trangsynte tanta mi, som har vært en iherdig motstander av alt som ikke kan forklares i alle år, går nå til healer)... Vi har Krystallbarna og Indigobarna. Vi søker høyere frekvenser, et resultat av at fler og fler driver med selvutvikling.. Kornsirklene er fulle av budskap,( prøv og meditere med hånden over et bilde av en, kjenn på energien). Jeg tror vi vil nå høyere frekvenser, vi vil komme til å se andre dimensjoner med det blotte øyet. Noe som faktisk en del allerede gjør.. Tror ikke alt skjer på en gang, men at vi vil se en raskere utikling på de områdene fra 2012... Nå gjenstår det bare å vente å se da...
JA....Jeg viste det,jeg syntes bestandig at de var noe mystisk med Bjarne betjent.....
lol..... nei men det er bare en ting å si, time will show..... :mozilla_cool:
Står så mye sykt her inne uansett.. høres jo logisk ut noen av punktene dine, så jeg kommer til å ha det i bakhodet til den 21.desember 2012, så får jeg jo erfart hva som eventuelt skjer. Spennende er det ihvertfall
Slakken skrev:Aids vil forsvinne, alle får katteøyne og jorden skifter rettning.. Hvis jorden hadde skiftet rettning hadde vi fløyet til mars, og det er FAKTA!
Er det fakta? Mars?
Universet er ganske stort og mars er ganske liten. Jeg vil anta at større planeter har større tiltrekningskraft på jorden.
Heia skrev:Så sant ikke depolariseringene begynte å tilta i 2003, da? Økningen i depolariserte felter ble jo først oppdaget i 2004.....
Depolarisering. Kan du fortelle meg litt om dette, og hvordan man har funnet depolariserte områder. Jeg har ikke funnet noe om dette selv.
Det er kjent som anomalier som ble oppdaget v.h.a. Ørstedsatelitten. Det er jo en dynamoeffekt som genrerer magnetfeltet og anomalier har magnetfelt som peker motasatt retning. Den mest kjente er under Syd-Afrika. Den har vokst over hundrevis av år allerede og sannsynligvis bidratt til svekkelser i magnetfeltet. Får vi en flip, vil vi kanskje få nordpolen under Syd-Afrika, men det er også mulig vi får et komplekst magnetfelt med flere poler, m.a.o. ikke lenger dipolart felt. Det er utviklet en modell (Glatzmayer/Roberts) som beregner og simulerer dette, men jeg finner ikke info om den ved Universitetet i Californias hjemmesider, så jeg har ingen gode linker, dessverre.
Jeg kan ikke så mye om geofysikk, men det står en del om dette på nettet. Det heter imidlertid "flip" og ikke "shift". Det er det som skiller mellom New Age kvasi-vitenskap og "ekte" vitenskap. (I tilfelle noen søker på pole shift )
Antall ord: 208
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Heia skrev:Det er kjent som anomalier som ble oppdaget v.h.a. Ørstedsatelitten. Det er jo en dynamoeffekt som genrerer magnetfeltet og anomalier har magnetfelt som peker motasatt retning. Den mest kjente er under Syd-Afrika. Den har vokst over hundrevis av år allerede og sannsynligvis bidratt til svekkelser i magnetfeltet. Får vi en flip, vil vi kanskje få nordpolen under Syd-Afrika, men det er også mulig vi får et komplekst magnetfelt med flere poler, m.a.o. ikke lenger dipolart felt. Det er utviklet en modell (Glatzmayer/Roberts) som beregner og simulerer dette, men jeg finner ikke info om den ved Universitetet i Californias hjemmesider, så jeg har ingen gode linker, dessverre.
Jeg kan ikke så mye om geofysikk, men det står en del om dette på nettet. Det heter imidlertid "flip" og ikke "shift". Det er det som skiller mellom New Age kvasi-vitenskap og "ekte" vitenskap. (I tilfelle noen søker på pole shift )
Polene har jo vært på vandring lenge før 2003, magnetfeltet har blitt svekket de siste 150 år, at man ikke har observert flekkene kan vel ha sammenheng med at man ikke har hatt ørstedsatelitten oppe så lenge og fra det jeg så både fra astrofysisk institutt og av det du skrev, tyder det ikke på slike konsekvenser som ble beskrevet i første innlegg her.
Heia skrev:Det er kjent som anomalier som ble oppdaget v.h.a. Ørstedsatelitten. Det er jo en dynamoeffekt som genrerer magnetfeltet og anomalier har magnetfelt som peker motasatt retning. Den mest kjente er under Syd-Afrika. Den har vokst over hundrevis av år allerede og sannsynligvis bidratt til svekkelser i magnetfeltet. Får vi en flip, vil vi kanskje få nordpolen under Syd-Afrika, men det er også mulig vi får et komplekst magnetfelt med flere poler, m.a.o. ikke lenger dipolart felt. Det er utviklet en modell (Glatzmayer/Roberts) som beregner og simulerer dette, men jeg finner ikke info om den ved Universitetet i Californias hjemmesider, så jeg har ingen gode linker, dessverre.
Polene har jo vært på vandring lenge før 2003, magnetfeltet har blitt svekket de siste 150 år, at man ikke har observert flekkene kan vel ha sammenheng med at man ikke har hatt ørstedsatelitten oppe så lenge og fra det jeg så både fra astrofysisk institutt og av det du skrev, tyder det ikke på slike konsekvenser som ble beskrevet i første innlegg her.
Som tidligere student der, så er jeg vel kanskje inhabil Men ja, ITA er seriøst. Mange flinke folk der- ikke bare Knut Jørgen
Antall ord: 300
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Heia skrev:Som tidligere student der, så er jeg vel kanskje inhabil Men ja, ITA er seriøst. Mange flinke folk der- ikke bare Knut Jørgen
Ja det var instituttet jeg tenkte på, ikke KJRØ. Ikke misforstå, han er sikkert seriøs han også, men han har en tendens til å overforenkle en del ting synes jeg, og den entusiasmen kan bli litt slitsom.