Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Jente i hvitt går igjen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Okt 2005 18:57
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Larvik
Jente i hvitt går igjen
Jeg har sett ei jente i hvitt flere ganger ute på et jorde. Ho har lang hvit kjole og og langt mørkt hår.
Jeg har sett henne sitte å gråte ute på dette jorde,men jeg vet ikke hvorfor ho er det.
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan klare å finne ut noe mere om henne?
Eller som har noen ideer og råd..kanskje..?
Jeg har sett henne sitte å gråte ute på dette jorde,men jeg vet ikke hvorfor ho er det.
Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan klare å finne ut noe mere om henne?
Eller som har noen ideer og råd..kanskje..?
Antall ord: 70
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 01 Jul 2006 15:29
- 18
Siden det er veldig mange som ljuger om gjenferd, spøkelser, ånder også videre, er jeg ikke helt sikker på om dette er sant, men jeg ville prøvd å finne ut mer om bakgrunnshistorien til stedet der du så jenta. Kanskje du også kan prøve å ta et bildet av henne eller noe...?
Antall ord: 53
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 22 Mar 2005 09:54
- 19
- Lokalisering: Oslo
- Blitt takket: 1 gang
Hvis du ikke kjenner stedet, så kan du jo spørre de som er lokalkjent på det stedet, kanskje de kan fortelle deg hvem den jenta er, og hva som eventuelt har skjedd.
Antall ord: 33
sosja
Hide post links |
Syns ikke du skal ta bilde... Men finn ut ting om bakgrunnet. Kanskje d har skjedd et mord der, eller at ei jente bare forsvant.(ED) Company skrev:Siden det er veldig mange som ljuger om gjenferd, spøkelser, ånder også videre, er jeg ikke helt sikker på om dette er sant, men jeg ville prøvd å finne ut mer om bakgrunnshistorien til stedet der du så jenta. Kanskje du også kan prøve å ta et bildet av henne eller noe...?
Er litt vanskelig å tro på alt som blir sagt ja, men...
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Jente i hvitt
Hei folkens.
Det jeg har hørt også om henne er at ho og kjæresten ble skutt og drept der. Jeg vet også hva stedet heter. Men det er litt greit å få råd og veilledning om dette.
Selv vet jeg hva jeg har sett og opplevd,dette er heller ikke jug.
Men jeg skjønner at dette kan være litt vanskelig å tro på,jeg heller trodde ikke på gjenferd før jeg så denne jenta.
Det jeg har hørt også om henne er at ho og kjæresten ble skutt og drept der. Jeg vet også hva stedet heter. Men det er litt greit å få råd og veilledning om dette.
Selv vet jeg hva jeg har sett og opplevd,dette er heller ikke jug.
Men jeg skjønner at dette kan være litt vanskelig å tro på,jeg heller trodde ikke på gjenferd før jeg så denne jenta.
Antall ord: 78
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Mar 2006 22:13
- 18
- Blitt takket: 2 ganger
Mye skepsis her inne for tida..
Antall ord: 6
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
Marie,det kunne du nesten ha laget en ny tråd om?Dette med tvil/tro,skal svare jeg.
Er det ikke sånn det ofte er,cecca20:Man tror det ikke før man får se det.
Man behøver ikke en gang "se" noe,men ha opplevelser som gjør at hele livet kanskje blir sett i nytt lys...Spennende.
Er det ikke sånn det ofte er,cecca20:Man tror det ikke før man får se det.
Man behøver ikke en gang "se" noe,men ha opplevelser som gjør at hele livet kanskje blir sett i nytt lys...Spennende.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Hei snowfall
Jo jeg er helt enig med deg,med dette uttrykke med at at du skal ikke tro,før du få se det.
Men det hender jo også det at man opplver ting der man allikevel ikke ser noe,men for eksempel har en følelse av at det er et eller annet der som ikke stemmer med virkeligheten. Det er jo derfor det kalles det paranormale.
Men det hender jo også det at man opplver ting der man allikevel ikke ser noe,men for eksempel har en følelse av at det er et eller annet der som ikke stemmer med virkeligheten. Det er jo derfor det kalles det paranormale.
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 31 Des 2005 23:45
- 18
- Lokalisering: Finnmark
Ja, men så kan man jo ikke tro blindt på alt andre sier :mozilla_smile:-Marie- skrev:Mye skepsis her inne for tida..
Antall ord: 23
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.
Hide post links |
Det er sundt med litt skepsis... Littbidt=)un0rmal skrev:Ja, men så kan man jo ikke tro blindt på alt andre sier :mozilla_smile:-Marie- skrev:Mye skepsis her inne for tida..
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
Når ble det negativt å være skeptisk?
Antall ord: 8
Beauty is in the eye of the beer holder..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Akkurat nåscience skrev:Når ble det negativt å være skeptisk?
Antall ord: 12
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Det er ikke negativt å være skeptisk,man må jo være litt skeptisk i blandt,det ligger jo til i vår natur.
Antall ord: 24
Hide post links |
Hvordan skulle det gått om alle trodde blindt på alt man leste/hørte? Ikke veldig bra, spør du meg...cecca20 skrev:Det er ikke negativt å være skeptisk,man må jo være litt skeptisk i blandt,det ligger jo til i vår natur.
Antall ord: 48
Hide post links |