Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !
Moderatorer:Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ulle skrev:Kan godt gi en beskrivelse av personen hvis det er noen som ønsker det ?
Beskriv i vei du
Det er ei dame,
litt oppi årene! Hun har svart langt hår, ned til brystpartiet.
Hun har blå vid-åpne øyne, og et sterkt og godt blikk på det meste, ser veldig våken ut! Men samtidig litt bundet.
Skarpe bein som vises godt, på siden av hodet. For meg er hun ikke særlig skummel!
Hun er mer, .. Vet ikke!
Hun ser litt skremt ut også..
Lone skrev:Det er vanskelig å avgjøre om en ånd er god elle ond. Men det at du stoler på intuisjonen din er veldig bra. Jeg blir lett vippet av pinnen om fantasien kommer!
En jeg er tante til har hatt diverse opplevelser den siste måneden. Bl annet filmet han med mobilen da "ånden" fulgte med i bilen. Du skulle sett de øynene. Helt merkelig.
Denne ånden var ikke ond altså, men negativ. Forskjell på det
Som regel er åndene bare snille tror jeg :mozilla_wink:
ulle skrev:Kan godt gi en beskrivelse av personen hvis det er noen som ønsker det ?
Beskriv i vei du
Det er ei dame,
litt oppi årene! Hun har svart langt hår, ned til brystpartiet.
Hun har blå vid-åpne øyne, og et sterkt og godt blikk på det meste, ser veldig våken ut! Men samtidig litt bundet.
Skarpe bein som vises godt, på siden av hodet. For meg er hun ikke særlig skummel!
Hun er mer, .. Vet ikke!
Hun ser litt skremt ut også..
Hm.....
I alle år (og jeg er en VOKSEN dame), har jeg hørt at personen men ser i speilet er en mann, tynn, og mørk. Og han røyker i bilen. Det folk har kjent før de oppdaget ham, var røyklukten !!!!
Har aldri hørt det var en dame.
Florerer visst forskjellige versjoner her ser jeg........
Hei. Er det sånn og forstå at du har sett denne skikkelsen flere ganger? Har du sett den flere steder også? Jeg tenker spesielt på det du sier om at den forsvinner når du ser rett på den. En kamerat av meg har det nemlig med at han ofte ser korte glimt av skikkelser av skikkelser i øyekroken, som forsvinner når han snur seg og ser rett mot der de er. Han fikk vite av lege at han har en såkalt "sti" på det ene øyet, som gjør at synet hans ikke er tilstrekkelig godt koordinert til at han kan se fullt ut normalt. Det kan også være at det er noe paranormalt du opplever, men jeg syntes historien din var så lik hans at jeg måtte nevne denne "stien" hans for deg.
Dette er helt sant!
Alle som har prøvd dette, har opplevd dette!!
Alle sier du? Da kan jo du hive deg i bilen nå, ta med deg ett kamera og vise oss bildet av denne skikkelsen etterpå?
Får du ikke noe på kamera så kan vi jo avkrefte denne historien med en gang sant?
Til deg Britt; dersom noen andre låner bilen, ser de det samme som deg?
Antall ord: 73
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her