Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
magdalena skrev:
Og om kveldan på rommet mett har æ opplevd at d kommer sånn blitz lys inn. Enda æ har gardinene for blir liksom hele rommet lyst opp av d blitzet.
Tror nok det heller kommer fra rommet ditt ett sted. Dersom du har en tv eller pc skjerm på rommet ditt kan det være en forklaring. Hvis man ikke skrur av tv`en\pc skjermen ved å trykke på knappen som er på tv\pcskjerm. Så kan det gå små "lysglimt" over skjermen. Dette gjør det jo også om dagen, men man legger ikke merke til det før det er mørkt.
vel har ikke tv, og dataen va helt av! ikke noe andre lysskilder va på!
Skal ikke blande meg mere inn her, siden det virker som at du bare leser siste innlegget i tråden til enhver tid..
En av flerfoldige forklaringer på dette lyset:
Det kan være en lite traffikert vei i nærheten. På denne er det en brå sving. Når en bil med lys på runder svingen, treffer lyset fra denne ditt vindu i et blink..
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her
magdalena skrev:
Og om kveldan på rommet mett har æ opplevd at d kommer sånn blitz lys inn. Enda æ har gardinene for blir liksom hele rommet lyst opp av d blitzet.
Tror nok det heller kommer fra rommet ditt ett sted. Dersom du har en tv eller pc skjerm på rommet ditt kan det være en forklaring. Hvis man ikke skrur av tv`en\pc skjermen ved å trykke på knappen som er på tv\pcskjerm. Så kan det gå små "lysglimt" over skjermen. Dette gjør det jo også om dagen, men man legger ikke merke til det før det er mørkt.
vel har ikke tv, og dataen va helt av! ikke noe andre lysskilder va på!
Skal ikke blande meg mere inn her, siden det virker som at du bare leser siste innlegget i tråden til enhver tid..
En av flerfoldige forklaringer på dette lyset:
Det kan være en lite traffikert vei i nærheten. På denne er det en brå sving. Når en bil med lys på runder svingen, treffer lyset fra denne ditt vindu i et blink..
Lykke til videre.
kan være en mulig forklaring... ikke veit æ, æ får undersøke litt mer æ.. leser faktisk alt! men ka æ får med mæ e en annen sak... trøtt...
Antall ord: 224
"He should not vow to walk in the dark, who has not seen the nightfall." - J.R.R. Tolkien
trøtt mitt på dagen :mozilla_wink:
har du opplevd slike ting før da?+
det høres jo ut som dere er åpen om slikt i familien da? etter det jeg har erfart er det ikke noe å være redd for nei.det er bare positivt..har fått forklaring med å spørre meg rundt selv.både jeg å min sønn har merket å sett en dame her i huse siden vi flyttet hit.jeg trodde det var den tidligere eieren,men det var moren hennes som hadde dødd på loftet her..sikkert av den grunn at vi kun har brukt det rommet til et "rotrom" i stedet for å sovet der? men hun var veldi snill å humørfylt,veldi arti å høre om henne fra de som kjente henne..så spør folk du kommer i kontakt med..spennende!!
Dette med å høre folk bak seg, selv om det ikke er noen der, det er ganske vanlig.
Man hører faktisk ekko fra sine egne skritt...
Tidsfoskjellen er veldig liten, men ørene oppfanger det alikevel som 2 forskjellige skritt.
Typisk er at disse "skrittene" stopper når man selv stopper, og begynner man å løpe, så løper de "andre" skrittene og.
Dersom du hører denne "mumlingen" av folk , når du går ilag med venner, KAN det være "maverumling" du hører. Den høres ofte bedre av andre som er nær deg, enn deg selv.
Har du merket dette når du har gått alene ?
Lysglimt: Dette med passerende biler er jo absolutt noe å tenke på.
Siden hele rommet blir opplyst, så kan biler absolutt være en forklaring.
Og ALLE biler behøver ikke gi dette fenomenet, det kan være biler med feilinnstilte lys, grøftelys osv, som er årsak.
( kansje bare en spesiell bil i nabolaget, hvor lysa er helt "på trynet".)
Et annet alternativ er ; er du blodfattig, KAN du ha mikro-blackouts - dvs du kan lett bli svimmel , og sysnforstyrrelser kan oppstå.
Og så det svar-alternativet som er mest spennende:
Det kan være åndelig eller ufo aktivitet...
At man hører ånder, eller vesen som prater i en ufo, og lysblaff fra en ufo.
De siste alternativene er heller sjeldne.
Asbjørn skrev:
Dette med å høre folk bak seg, selv om det ikke er noen der, det er ganske vanlig.
Man hører faktisk ekko fra sine egne skritt...
Tidsfoskjellen er veldig liten, men ørene oppfanger det alikevel som 2 forskjellige skritt.
Typisk er at disse "skrittene" stopper når man selv stopper, og begynner man å løpe, så løper de "andre" skrittene og.
Har merket dette mange ganger jeg også. Særlig når jeg går rundt i oslo natterstid med bygårder på begge sider. Og oftere når det er snø. Skvetter litt, for det høres alltid ut som om det er veldig nærme, og man vil jo ikke ha folk rett bak seg midt på natta:) Særlig ikke i oslo:)
Antall ord: 130
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Sjamanistisk konfirmasjon 2025 - En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen. En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund. Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge. Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud. Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom. Les mer her