Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderSkyggefolk

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 29 Apr 2010 12:46
14
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utpå landet, litt oppi nord
Har takket: 560 ganger
Blitt takket: 128 ganger

- Skyggefolk

Innlegg av Kiara »

Jeg syns jo at hvis du ikke klarer å bli kvitt disse på egen hånd så let opp et medium som kan hjelpe deg. Du kan jo ikke ha det sånn!
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
skalle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2012 21:55
12

- Skyggefolk

Innlegg av skalle »

Hvordan får jeg tak i det? Og er ikke det veldig dyrt?
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Arven
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 08 Apr 2011 21:38
13
Kjønn (valgfri): en ei
Lokalisering: Ved siden av skogen
Har takket: 855 ganger
Blitt takket: 996 ganger

- Skyggefolk

Innlegg av Arven »

Prisene varierer nok endel, men jeg ville nok vært forsiktig med å velge den billigste. Tenker at det er litt sånn at kvalitet følger prisen, også her.
De som jobber som medium annonserer bl.a. i aviser, blader, nettet o.l. på lik linje med andre som vil selge en tjeneste. I alternative blader er det flere. Vær kritisk og følg magefølelsen din når du velger !
Antall ord: 72
"Og hvordan står det til?" spurte Brumm. Tussi ristet langsomt på hodet.
Ikke mye hvordan," sa han. "Jeg har ikke følt meg riktig hvordan på aldri så lenge."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
14

- Skyggefolk

Innlegg av Kiara »

De som jeg tenker jeg ville prøv å få til å hjelpe, er de som har egen nettside, som det står hva de gjør og hvilken priser de tar. Jeg syns ikke de er så dyr i pris! Hvis det ikke er av de mest kjente da..

Jeg hadde en adresse til ei som er dyretolk. Hun hjalp min veninne å finne hunden sin igjen, og det var ingen tvil om at hun kunne det hun drev med! Jeg gikk på nettsiden hennes, og hun drev med husrens og fjernhealing også. Jeg tror også hun utførte også fjernrensing av hus! Og det va på ingen måte dyrt! Sender deg en pm. siden jeg er usikker på om det er lov å legge adresse her..
Antall ord: 125

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skalle
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Feb 2012 21:55
12

- Skyggefolk

Innlegg av skalle »

Men, det er jo meg i hovedsak de følger etter. Det er ikke sånn at de var i dette huset hele tiden. De har vært i to forje hus jeg har bodd i, og ute. Hjelper vel ikke så mye å rense huset da, eller?
Antall ord: 47

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kiara
Standard bruker
Standard bruker
14

- Skyggefolk

Innlegg av Kiara »

Jeg vet ikke! Men du kan jo snakke med henne, og høre hva hun tror..
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

- Skyggefolk

Innlegg av Ankh »

Igjen, skyggemenensker er ikke ånder og kan ikke renses/fjernes/balanseres eller på noen måte fjernes. Tror ikke du har skyggemennesker, isåfall er din sak veldig unik.

Bruk gjerne et medium og se om det klarer å finne ut av hva det er for noe. Husrensere finens i alle prisklasser, også gratis. Fortell omtrent hvor du bor så kan sikkert noen sende deg en pm om de kan hjelpe eller vet om noen som kan hjelpe.
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

- - Skyggefolk

Innlegg av Bearchild »

Ankh skrev:....- Tror ikke du har skyggemennesker, isåfall er din sak veldig unik.
Hva mener du med at Skalle`s sak er veldig unik? Tenker du da på omstendighetene/ hendelsesforløp eller det faktum at h*n har "skyggemennesker" hos seg? For hvis du sikter til sistnevnte er det jo rart om dette er "veldig unikt" (enestående) samtidig som du tydeligvis har relativt god kjennskap til fenomenet. Kunnskapen om disse skyggemenneskene må jo komme fra flere steder, ergo blir det vel feil å kalle det unikt..?
Antall ord: 87
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.

http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- Skyggefolk

Innlegg av lolah »

Jøss... jeg ville nok først kontaktet et medium, du kan søke rundt på nette etter dette. mange mediumer har hjemmesider o.l. som Arven sier vær kritisk.. både mtp pris og hvor serriøs og kunnskapsrik du anser personen å være. kanskje fins det åndelig hjelp der ute.. skulle det være nyttes løst ville jeg ha vurdert å kontaktet en lege.. sier ikke du er syk, men det er mye en psykriater kan om halusinasjoner og den slaks.å se skyggemennesker komme ut av møbler o.l er ganske spesiellt... tror jeg
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lolah
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Jan 2012 22:06
12
Kjønn (valgfri): Jenta
Lokalisering: Mo i Rana
Har takket: 28 ganger
Blitt takket: 24 ganger

- Skyggefolk

Innlegg av lolah »

la meg presisere, jeg stempler deg ikke som gal, er åpen for ganske masse egentlig.. men jeg vet av egen erfaring hvor lett det er å oppfatte merkelig ting om man f.eks er veldig sliten.. jeg har hatt kolikk baby i hus... han sov verken dag eller natt.. etter tre uker med minimal hvile så jeg faktisk at brødkiva på tallerken fremmfor meg gikk oppover armen min... hjernen kan spille oss masse puss i enkelte situasjoner
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zind
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 26 Aug 2004 02:46
20
Har takket: 142 ganger
Blitt takket: 181 ganger

- Skyggefolk

Innlegg av zind »

Mistenker en del mediumer vil ikke ta i ting som dette med ildtang en gang! Jeg ville evt sendt ut epost til flere og sett hva slags respons du får på problemet ditt, evt hva slags erfaringer de har med slikt før du bruker en masse penger på det, for ja, det pleier å være dyrt!

Hvor i landet bor du?
Antall ord: 63
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
FFlower
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Jul 2010 16:01
14
Kjønn (valgfri): Jente
Har takket: 35 ganger
Blitt takket: 25 ganger

- Skyggefolk

Innlegg av FFlower »

http://www.linda-thorstensen.no/

Denne dama veit hva hun holder på med. Har vært i kontakt med henne selv og vil med hånden på hjertet si at dette er en seriøs kvinne. Om du har mulighet vil jeg anbefale deg å kontakte henne for hjelp.
Antall ord: 48
Just when the caterpillar thought the world was over, it turned into a butterfly

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ankh

- Skyggefolk

Innlegg av Ankh »

Bearchild: Skyggemennesker er svært sky og forfølger ikke folk. De plager ikke noen, og kommer heller ikke ut av møbler. Klarer man å fjerne noen så er man såvidt jeg vet den første i hele verden som har klart det.

Ble fasinert av dem siden jeg første gang hørte om dem, og skjønte at det ikke var ånder man kunne fjerne men noe annet. Det har heller aldri vært noe truende ved dem, ingen har blitt angrepet, og forsøker man å nærme seg dem fjerner de seg lenge før man rekker å komme nær dem.

Det er endel info på nettet man kan lese om man ønsker å lære mer om dem:

http://www.unknown-creatures.com/shadow-people.html

http://www.unexplained-mysteries.com/co ... p?id=97317

http://the-psychic-detective.com/Shadow-People.htm

They never seem to talk or approach the witness, instead standing menacingly in doorways and corners.

Direct visual contact is rarely reported by most eye witnesses of shadow people; they are said to usually disappear before they can be seen clearly, and are seen "in the corner of one's eye. These beings are said to often appear in mirrors.

Jeg tror mange blander sammen ulike vesener de kommer over, og jeg anser selv ikke skyggemennesker som en ånd/spøkelse man kan fjerne på noe kjent vis. Veksler mellom reisende i dimensjoner, tidsreisende, astralreisende, aliens og tilsvarende forklaringer men synes ikke en bestemt kan forklare alt noe som bl.a skyldes at rapportene spriker grunnet at folk stempler mase ulikt som skyggemenneske. Selv erfarne ghosthunter team som besøker det som finnes av hjemsøkte hus og steder kan lete i årevis før de kommer over skyggemennesker. Ser at de tilsynelatende blir vanligere og vanligere, men er usikker på om de øker i antall elelr at folk er mer oppmerksomme på dem og stempler ting de før ville kallt spøkelse som skyggemenn.
Antall ord: 333

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links