UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod ufo, mod engler

GJest

Innlegg av GJest »

Cosmic Ejaculator skrev:OK,gutta!

Hva sier dere til en CE-5 extravaganza et eller annet sted i Norge,neste sommer?

Vi kan møtes på et "nøytralt" sted alle sammen og eksprimentere med CE-5 protokollen over flere dager - jeg foreslår Oslo (men jeg er jo partisk da :D ).
Ja den er jeg med på!

for meg passer både f.eks Oslo og Stavanger!
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 27 Jun 2008 16:57
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Innlegg av Tyrell »

Cosmic Ejaculator skrev:Tyrell,du kan få låne både "Gateway Experience" og "Going Home"av meg,så slipper du å bruke mangfoldige tusen på det...

Men det er kasetter,så du trenger en god gammeldags stereo walkman eller en stereo kasettspiller med høytalere som du kan plassere på hver side av hodet...
Tusen takk for at du tilbyr å låne ut til meg CE :mozilla_wink:,setter jeg virkelig pris på,men dessverre har jeg ikke slik avspiller for disse kompakt kassettene :(

Hva sier dere til en CE-5 extravaganza et eller annet sted i Norge,neste sommer?

Vi kan møtes på et "nøytralt" sted alle sammen og eksprimentere med CE-5 protokollen over flere dager - jeg foreslår Oslo (men jeg er jo partisk da :D ).
Kjempe ide CE!:mozilla_laughing:,den er ihvertfall jeg med på,håper vi kan treffes i Oslo for min del,men dette kan vi jo bli enige om etterhvert.KB,RHA og US blir vel sikkert med ? :mozilla_tongue:
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Jul 2006 20:33
18
Kjønn (valgfri): @HAN@
Lokalisering: ~ MAGONIA ~

Innlegg av Cosmic Ejaculator »

Tyrell skrev:
Cosmic Ejaculator skrev:Tyrell,du kan få låne både "Gateway Experience" og "Going Home"av meg,så slipper du å bruke mangfoldige tusen på det...

Men det er kasetter,så du trenger en god gammeldags stereo walkman eller en stereo kasettspiller med høytalere som du kan plassere på hver side av hodet...
Tusen takk for at du tilbyr å låne ut til meg CE :mozilla_wink:,setter jeg virkelig pris på,men dessverre har jeg ikke slik avspiller for disse kompakt kassettene :(

Kjempeide! den er ihvertfall jeg med på,håper vi kan treffes i Oslo for min del,men dette kan vi jo bli enige om etterhvert

Tyrell,Hemi-Sync er ikke spesielt laget for å drive med CE-5,men det er et svært effektivt virkemiddel for å lære seg "eksotiske" bevissthetstilstander.Synd at du ikke har walkman,men du kan laste det ned på internett også...
Anbefaler deg å gå igjennom hele "Gateway Voyage" settet.Hvis du gjør det,kan vi snart begynne å kalle deg "Yogi Tyrell" - så kraftig er det! :)

Ja,CE-5 ideen var bra,ikke sant! Jeg har lenge ønsket å samle sammen en gruppe som kan gjøre dette regelmessig.En av bestevennene mine er også interessert i å være med på dette.Han studerer Sosiologi og er veldig jordnær - samtidig som han har hatt ekstreme observasjoner.
Antall ord: 279
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Cosmic Ejaculator skrev: Tyrell,Hemi-Sync er ikke spesielt laget for å drive med CE-5,men det er et svært effektivt virkemiddel for å lære seg "eksotiske" bevissthetstilstander.Synd at du ikke har walkman,men du kan laste det ned på internett også...
Anbefaler deg å gå igjennom hele "Gateway Voyage" settet.Hvis du gjør det,kan vi snart begynne å kalle deg "Yogi Tyrell" - så kraftig er det! :)
He he :D Yogi Tyrell, bra sagt!
Cosmic Ejaculator skrev: Ja,CE-5 ideen var bra,ikke sant! Jeg har lenge ønsket å samle sammen en gruppe som kan gjøre dette regelmessig.En av bestevennene mine er også interessert i å være med på dette.Han studerer Sosiologi og er veldig jordnær - samtidig som han har hatt ekstreme observasjoner.
Ja dette blir bra! ideen er genial den CE :) , gleder meg til det,håper det blir noe av da.
Kameraten din har også sett ufos?
Antall ord: 154

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Aug 2008 19:45
16
Kjønn (valgfri): Ung mann
Lokalisering: Earth

Innlegg av Rha »

KB skrev:Ja det kunne vi gjort. Kan sende en PM i forveien når jeg vet jeg skal.
Jeg har snakket med "Cosmic ejaculator" og "stianfred" som kjenner hverandre, på msn i et par måneder nå. så vet at han "stianfred" også bor i stavanger området. Det er sikkert mulig å hooke opp med han også, hvis han vil.

Men ja jeg tror vi kunne fått noen gode Sightings RHA. CE-5 er rappotert til å fungerere bedre hvis en er flere. Ettersom vi "sender" ut mer.

På Cseti expedisjonene som f.eks cosmic ejaculator har vært med på, som han også nevner her i posten, har de vært opptil 60 personer som har prøvd ut Ce-5 protokollen samtidig.

Jeg skal skaffe meg laser også snart. ser du nevnte noe med Chi øvelser etter meditasjonen, hvordan gjør du dette, hva innebærer det?
Den er grei. :)

Tai Chi er en Indre Kampsport (kampkunst) fra Kina. Det sies at det er den optimale kampkunsten. Når man trener Tai Chi havner man som oftest i en dyp harmonisk ro.

Tai Chi har stor positiv innvirkning på kropp, sinn, helse, livskvalitet og mye mer. Man åpner seg for noe nytt.. En slags god energi som alltid har eksistert sies det.

http://www.youtube.com/watch?v=nprZhmfpH40
Pusten er noe av det viktigste i Tai Chi, akkurat som meditasjon.

Denne anbefales på det sterkeste:
http://thepiratebay.org/torrent/3428210 ... e._Qi_Gong
Antall ord: 247

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev: Ja dette blir bra! ideen er genial den CE :) , gleder meg til det,håper det blir noe av da.
Kameraten din har også sett ufos?
Ja,han hadde sin første observasjon når han var 14 år - dette var på Holmlia,Oslo.

Vi 2 drev også med CE-5 en kort periode,høsten 2000.Og det var etter jeg hadde lært han CE-5 protokollen,at han forsøkte dette sammen med noen kamerater.Observasjonen de hadde den kvelden forandret livet hans for alltid!Han ble så vetta' skremt,at han ikke har turt å bli med meg på flere CE-5 utflukter! :D
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 18 Sep 2008 18:10, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 108
I've always been struck by the fact that in the Encyclopaedia Britannica, the term "Unidentified Flying Object" falls between Unicorn and Unified Field Theory." Jacques Vallee, 1975

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

For en pyse da :D
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev:For en pyse da :D
Ja,jeg mobber han ustanselig! :badgrin:

Men det var en ganske spektakulær observasjon med et,tilsynelatende,sterkt interaktivt element - så jeg har sympati... :mozilla_smile:

Han var også relativt ung på den tiden,så det var vel en forstålig reaksjon,egentlig.

Det positive er at han ønsker å være med igjen nå!
Sist redigert av Cosmic Ejaculator på 18 Sep 2008 21:42, redigert 2 ganger totalt. Antall ord: 59

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Cosmic Ejaculator skrev:
Tyrell skrev:For en pyse da :D

Men det var en ganske spektakulær observasjon,med et,tilsynelatende,sterkt interaktivt element - så jeg har sympati... :mozilla_smile:

Han var også relativt ung på den tiden,så det var vel en forståelig reaksjon,egentlig.

Ja har man først fått smaken på ufo så blir man aldri mett! :)
Antall ord: 77

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev: Ja har man først fått smaken på ufo så blir man aldri mett! :)
Det er noe i det,ja. :)
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Cosmic Ejaculator skrev: Diverse Remote Viewing studier(se PEAR labs og GRILLFLAME) har vist at avstand er irrelevant i forhold til utfallet av RV resultatet.PEAR labs har også forsket på bevissthetens interaksjon med maskiner!Resultatene av denne forskningen er svært interessant i forhold til det vi driver med (CE-5),da det har vært spekulert i at intelligensen bak UFO-fenomenet bruker en form for teknologi som "assisteres" av okkupantens egen bevissthet ("consciousness assisted technology").Og at det er denne teknologien som plukker opp tanken til personen (eller gruppen) som praktiserer CE-5 protokollen!
Altså,ikke direkte telepati - men "indirekte" telepati,ved hjelp av teknologi!

Sjekk ut PEAR Labratories på www.princeton.edu/~pear/
Har tenkt en del i dag på det du skrev her,meget intressante og fassinerende spekulasjoner dette her.Ufoer inneholder så sofistikerte og avanserte instrumenter at de kan fange opp og tolke/lese tanker ifra mennesker uavhenging av avstand? Og kanskje også instrumenter som "styres" av bevisstheten til humanoidene for å manøvere deres farkoster såvel? :-k
Antall ord: 173

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Cosmic Ejaculator skrev:

Men det var en ganske spektakulær observasjon,med et,tilsynelatende,sterkt interaktivt element - så jeg har sympati... :mozilla_smile:

Han var også relativt ung på den tiden, så det var vel en forstålig reaksjon,egentlig.

Dette høres bra ut. da har vi følgende som er interessert i CE-5:

RHA, Cosmic ejaculator, KB, UFO summoner, Stianfred, tyrell, og han kompisen din.

Det blir 7 gutter det. Hvis vi bare fikk samlet f.eks 3-4 stykk av disse(oss) i Oslo så hadde det vært bra! Og ettersom stianfred og RHA bor i stavanger vil jeg gi dem et pip når jeg er på vestlandet.

Vet du om flere som driver med Ce-5 cosmic ejaculator?
Antall ord: 141

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

Tyrell skrev: Har tenkt en del i dag på det du skrev her,meget intressante og fassinerende spekulasjoner dette her.Ufoer inneholder så sofistikerte og avanserte instrumenter at de kan fange opp og tolke/lese tanker ifra mennesker uavhenging av avstand? Og kanskje også instrumenter som "styres" av bevisstheten til humanoidene for å manøvere deres farkoster såvel? :-k
Det er teorien,ja...og jeg understreker teorien!

Men det er mer eller mindre statistisk "bevist" at bevissthet eksisterer utenfor tid og rom - så hvis det stemmer at "ufonautene"( hehe) har slik teknologi,vil det kanskje ikke være umulig å kommunisere på avstand,nei.

Som du sier; en fascinerende mulighet!

Du kan glede deg til boken CE-5,som har hundrevis av slike rapporter.

Dette er eksempler på "bevissthets assistert teknologi",men det finnes også "teknologi assistert bevissthet" - som Hemi-Sync - Løp og kjøp! :)
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cosmic Ejaculator
Standard bruker
Standard bruker
18

KB skrev:
Dette høres bra ut. da har vi følgende som er interessert i CE-5:

RHA, Cosmic ejaculator, KB, UFO summoner, Stianfred, tyrell, og han kompisen din.

Det blir 7 gutter det. Hvis vi bare fikk samlet f.eks 3-4 stykk av disse(oss) i Oslo så hadde det vært bra! Og ettersom stianfred og RHA bor i stavanger vil jeg gi dem et pip når jeg er på vestlandet.

Vet du om flere som driver med Ce-5 cosmic ejaculator?
Nei,jeg gjør vel ikke det (bortsett fra dama til kompisen min,da).

Men det bør ikke være for mange heller,da kan man miste noe av gruppe homogeniteten.

Det er egentlig ikke antallet det kommer an på,men samhørigheten i gruppen.

5 til 8 super-motiverte medlemmer hadde vært prima!
Antall ord: 143

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
16

Innlegg av Tyrell »

Hei gutta! :D Jeg er ihvertfall meget seriøs og veldig motivert på CE-5.

Hvis vi treffes kommer jeg til å legge hele min sjel i dette for å prøve å oppnå et eller annet resultat.Det er kanskje en fordel å komme litt under "huden" på hverandre,bli litt kjent før man starter?

At man får et godt inntrykk av personene og lettere åpner seg for hverandre og dermed stoler mer på hverandre? Kan det hjelpe for lettere å få en CE-5 ? Da er det kanskje en fordel å ikke være en for stor og "uoversiktlig" gruppe?
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links