Hehe. Gud har jo ikke klart å gi deg det?misty-gutt skrev:Sylvia Browne's "utstråling" er vemmelig, slik hun valser fram. Har jo sett noen videoeksempler da. Det hun trenger er en stor dose med selvinnsikt, noe jeg tror bare Gud kan gi henne.
Klarsyn, Spådom & Åndelige sanser ⇒ Sylvia Browne
Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem
-
- UTESTENGT ! Ref regelverket !
- Startet: 31 Okt 2005 10:18
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Sylvia Browne
Antall ord: 46
Don't be so open assed. Your poop falls out.
(14:46:22) Parachat: illegal jaha comments
Link: | |
BBcode: | Sylvia Browne[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" /> |
HTML: | Sylvia Browne" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" /> |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Hvilken "guru" har løyet til deg det?
Antall ord: 8
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
BBcode: | Sylvia Browne[/url]" title="Click to copy post’s link in BBcode format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" /> |
HTML: | Sylvia Browne" title="Click to copy post’s link in HTML format" onclick="this.focus();this.select();document.execCommand('copy');" /> |
Hide post links |
-
- 19
Var den til meg? Hvilken "guru"?misty-gutt skrev:Hvilken "guru" har løyet til deg det?
Antall ord: 17
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 20 Aug 2005 21:40
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Ja, hvilken?jaha skrev:Var den til meg? Hvilken "guru"?misty-gutt skrev:Hvilken "guru" har løyet til deg det?
Antall ord: 21
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.
Hide post links |
-
- 19
Nå lurer jeg veldig på hva du mener? Mener du de som spyr ut mange fine ord uten noen særlig handling? I så fall så er det sjelden jeg gidder å lese de innleggene.misty-gutt skrev:Ja, hvilken?jaha skrev:Var den til meg? Hvilken "guru"?misty-gutt skrev:Hvilken "guru" har løyet til deg det?
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2008 16:48
- 16
- Lokalisering: Trøndelag
- Blitt takket: 4 ganger
Sylvia Brown har jeg ikke sansen for. Hun er nok ute bare for å tjene penger. Hun virker ikke særlig sympatisk.
Da har jeg mer sansen for Lisa Williams og Colin Fry ..hvis man først diskuterer tv synske...
Da har jeg mer sansen for Lisa Williams og Colin Fry ..hvis man først diskuterer tv synske...
Antall ord: 39
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 18 Okt 2006 21:03
- 18
- Kjønn (valgfri): Jente
- Lokalisering: Hovin i Telemark
- Blitt takket: 3 ganger
Det har jo vært på nyhetene ett sted på youtube at hun er en svindler og bare er ute etter penger da, også syns jeg det virker litt falskt når hun sier til det ene paret som lurer på hvorfor/hvordan datra døde, så sier Sylvia at hun ble skutt.. Men hun bare kollapsa foran foreldra.. :S
Kan være noe jeg har misforstått, ikke vet jeg..
Kan være noe jeg har misforstått, ikke vet jeg..
Antall ord: 71
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1432 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
De som har evner, har denne evnen i større eller mindre grad.
Jeg vet selv at jeg har evner - MEN - og det er viktig for selvinnsikten ;
Jeg HAR FANTASI også !
Det som er VIKTIG for en som har evner, er å vite at begge delene finnes,
og forsøke å skille mellom de.
Mine evner er "små" - og jeg har derfor en fantasi som meget gjerne hjelper til.
Med andre ord ; av og til får jeg inn reelle - ekte opplevelser, andre ganger er det fantasien som forsøker seg.
Og det er ikke alltid enkelt å skille.
Fantasien er spesielt "hjelpsom" dersom det ikke kommer inn "signaler" , noe som gjør at jeg er skeptisk til mye av det jeg "får inn". Rett og slett fordi fantasien er flink til å etterape det som er ekte.
Ofte ser jeg i ettertid at det og det var ekte, mens de fantasi-assisterte sakene -der skjer det ittno...
Da er det og lett å komme i ettertid og fortelle at:
"Jeg så det og det skulle skje, for 3 uker siden" - men da er det jo lite folk som tror på det en forteller ;-)
Den eneste du kan overbevise da, er deg selv.
"Evnene" skiller ikke på hvem som får tilgang, men dukker opp "tilfeldig" blant folk.
Jeg har dog merket meg at ofte kan det se ut som om evner følger familier - som om det kansje kan være gener som er medvirkende - som gjør at "åpningen" er der eller ikke.
Vi vet ALLE at i en familie, så er folk forskjellige,
jeg kjenner faktisk en familie hvor vi finner alt fra ateister, satanister, paganister, og hyperkristne.
Når det gjelder Sylvia Browne, tror jeg hun er en av de som har "litt" evner, - slik at hun får rett en gang i blandt.
Hun har ganske sikkert også en fantasi som er meget behjelpelig med å assistere i de tilfeller hvor hun ikke "får inn" noe.
Men problemet hennes er da at hun ikke skiller mellom ekte signaler, og fantasi-signaler.
Og da er det klart, - feilprosenten ikke bare øker, men vil bli høy.
DA har jeg mer tro på andre, Snåsamannen, Marcello Haugen, Anna Elisabeth Westerlund, med fler.
Merk og at fra gammelt av hadde damer en mer "åpen" kanal enn menn når det gjaldt slike ting, - og derav uttrykket "kvinnelig intuisjon".
Det kom spesielt av at menn ikke skulle tro på slikt, og som oftest ikke ville høre, dersom de følte noe...
Jeg vil egentlig sammenligne slike evner som når man mottar en svak og skurrete radiokanal - man får tak i noe, mens andre ting bare blir støy, så man får ikke fatt i noe av signalene.
Enkelte mennesker har dog noe bedre "antenne" - og klarer å få inn mer av signalene.
Jeg tror og at antenna vil variere i hvor god den er, - men årsak til variasjonene vet jeg ikke.
De som kjenner mellombølge radio, ( lyttet på BBC og Radio Luxembourg )
skjønner hva jeg mener...
SB trenger to ting etter min mening :
Respekt for andre mennesker,
og
Forståelse av at fantasien og kan gi masse info !
Asbjørn
Jeg vet selv at jeg har evner - MEN - og det er viktig for selvinnsikten ;
Jeg HAR FANTASI også !
Det som er VIKTIG for en som har evner, er å vite at begge delene finnes,
og forsøke å skille mellom de.
Mine evner er "små" - og jeg har derfor en fantasi som meget gjerne hjelper til.
Med andre ord ; av og til får jeg inn reelle - ekte opplevelser, andre ganger er det fantasien som forsøker seg.
Og det er ikke alltid enkelt å skille.
Fantasien er spesielt "hjelpsom" dersom det ikke kommer inn "signaler" , noe som gjør at jeg er skeptisk til mye av det jeg "får inn". Rett og slett fordi fantasien er flink til å etterape det som er ekte.
Ofte ser jeg i ettertid at det og det var ekte, mens de fantasi-assisterte sakene -der skjer det ittno...
Da er det og lett å komme i ettertid og fortelle at:
"Jeg så det og det skulle skje, for 3 uker siden" - men da er det jo lite folk som tror på det en forteller ;-)
Den eneste du kan overbevise da, er deg selv.
"Evnene" skiller ikke på hvem som får tilgang, men dukker opp "tilfeldig" blant folk.
Jeg har dog merket meg at ofte kan det se ut som om evner følger familier - som om det kansje kan være gener som er medvirkende - som gjør at "åpningen" er der eller ikke.
Vi vet ALLE at i en familie, så er folk forskjellige,
jeg kjenner faktisk en familie hvor vi finner alt fra ateister, satanister, paganister, og hyperkristne.
Når det gjelder Sylvia Browne, tror jeg hun er en av de som har "litt" evner, - slik at hun får rett en gang i blandt.
Hun har ganske sikkert også en fantasi som er meget behjelpelig med å assistere i de tilfeller hvor hun ikke "får inn" noe.
Men problemet hennes er da at hun ikke skiller mellom ekte signaler, og fantasi-signaler.
Og da er det klart, - feilprosenten ikke bare øker, men vil bli høy.
DA har jeg mer tro på andre, Snåsamannen, Marcello Haugen, Anna Elisabeth Westerlund, med fler.
Merk og at fra gammelt av hadde damer en mer "åpen" kanal enn menn når det gjaldt slike ting, - og derav uttrykket "kvinnelig intuisjon".
Det kom spesielt av at menn ikke skulle tro på slikt, og som oftest ikke ville høre, dersom de følte noe...
Jeg vil egentlig sammenligne slike evner som når man mottar en svak og skurrete radiokanal - man får tak i noe, mens andre ting bare blir støy, så man får ikke fatt i noe av signalene.
Enkelte mennesker har dog noe bedre "antenne" - og klarer å få inn mer av signalene.
Jeg tror og at antenna vil variere i hvor god den er, - men årsak til variasjonene vet jeg ikke.
De som kjenner mellombølge radio, ( lyttet på BBC og Radio Luxembourg )
skjønner hva jeg mener...
SB trenger to ting etter min mening :
Respekt for andre mennesker,
og
Forståelse av at fantasien og kan gi masse info !
Asbjørn
Antall ord: 533
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
dustekjerring spør du meg.....Hecate skrev:Dette er en Klassiker
Antall ord: 11
Hide post links |
-
- Moderator
- Startet: 01 Mar 2005 20:32
- 19
- Lokalisering: Trondheim
- Blitt takket: 3 ganger
Grillfest?Sol@ngelica skrev:Søkte opp for en stund siden det aller meste av Sylvia, fant ikke en eneste postive ting.
Hu hadde nok blitt brent av andre årsaker enn heksekunster.
Antall ord: 32
Endret: Eaglespirits signatur - til minne om Eaglespirit!
Admin
EAGLE mod for CHAT og UFOAdmin
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Jan 2009 11:13
- 15
Det var noe rart med den ene boken hennes som jeg ikke fikk til å stemme...altså, nå har jeg bare lest den ene. Det var noen år siden, og jeg trålte gjennom det meste av alternative bøker jeg kom over. Jeg tror det var i "drømmenes bok". Hvis jeg gidder en dag, så skal jeg se om jeg finne de to sidene det var snakk om. Hun motsa seg selv eller noe i den duren. Med fare for at jeg kan ha lest feil. Så mener jeg at hun påsto at noe i livet kunne vi ikke bestemme selv. Slik som død og fødsel. Og så sier hun igjen i noen kapitler bakover at det er viktige ting man kan bestemme...feks fødsel... Det ødela liksom hele feelingen med boken for meg. Men tror jeg må se gjennom det på nytt før jeg står 100% på at jeg oppfattet riktig :mozilla_smile:
Antall ord: 161
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
Fikk plutselig så inderlig lyst til å bumpe denne trådentrollia skrev:Hecate skrev:Men det er jo en til om den jenta som forsvant, er det ikke?
Hvor er BA. når vi trenger ham? Han har alltid kontroll på SB.
BA?
Jeg begriper ikke hvordan denne "damen" kan få fortsette jeg
Antall ord: 53
Memento mori
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Den boka Catalina nevner over her, har jeg. Jeg kjøpte den fra Energica mest for å få den fine drømmefangeren som var med i pakken, men tenkte at boka kunne være interessant å lese. Det var den IKKE! Det sto mye rart der, og jeg endte (som sagt tidligere i tråden) opp med å få mareritt og verste søvnparalysen på lenge etter å ha lest den boka...
Kanskje jeg må ta frem boka og finne alt det rare hun har klemt utav seg i den, og dele noen saftige sitater med dere?
Kanskje jeg må ta frem boka og finne alt det rare hun har klemt utav seg i den, og dele noen saftige sitater med dere?
Antall ord: 93
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 21 Jun 2006 14:54
- 18
- Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
- Lokalisering: Borti natta
- Har takket: 163 ganger
- Blitt takket: 171 ganger
JA! Dele med oss, jeg gleder meg til å få enda større grunner til å avsky det der kvinnemennesket.
La oss velte oss i baktalelser og stygge tanker mot SB, og glemme sladderen av den stakkars naboen en stakket stund
La oss velte oss i baktalelser og stygge tanker mot SB, og glemme sladderen av den stakkars naboen en stakket stund
Antall ord: 39
Memento mori
Hide post links |
-
Verifisert
- Standard bruker
- Startet: 17 Sep 2006 01:35
- 18
- Kjønn (valgfri): hokatt
- Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
- Har takket: 668 ganger
- Blitt takket: 1057 ganger
Sitat Sylvia Browne fra etterordet i boken "Drømmenes bok":
"Tro aldri at du ikke kan ha profetiske drømmer fordi du ikke er klarsynt om dagen. Jeg er klarsynt, men jeg har aldri hatt en profetisk drøm i hele mitt liv. Og glem ikke at hvis du har blitt utrustet med profetiske drømmer som en av dine egenskaper, har du fått den for å bruke den vennlig, medfølende og ansvarsbevisst, eller ikke i det hele tatt."
I motsetning til hvis du er klarsynt om dagen, for da må du gjerne være både frekk og lite vennlig så lenge du får fortalt folk den harde sannhet i synene dine...
Sylvia forteller selvfølgelig i boka hvordan profetiske drømmer utarter seg ("alltid i farger og i kronologisk rekkefølge"), men det er jo interessant at hun vet dette så sikkert når hun aldri har hatt en profetisk drøm... Jeg pleier forresten altid å drømme i farger, men kan ikke skryte på meg å være sanndrømt så veldig ofte.
"Tro aldri at du ikke kan ha profetiske drømmer fordi du ikke er klarsynt om dagen. Jeg er klarsynt, men jeg har aldri hatt en profetisk drøm i hele mitt liv. Og glem ikke at hvis du har blitt utrustet med profetiske drømmer som en av dine egenskaper, har du fått den for å bruke den vennlig, medfølende og ansvarsbevisst, eller ikke i det hele tatt."
I motsetning til hvis du er klarsynt om dagen, for da må du gjerne være både frekk og lite vennlig så lenge du får fortalt folk den harde sannhet i synene dine...
Sylvia forteller selvfølgelig i boka hvordan profetiske drømmer utarter seg ("alltid i farger og i kronologisk rekkefølge"), men det er jo interessant at hun vet dette så sikkert når hun aldri har hatt en profetisk drøm... Jeg pleier forresten altid å drømme i farger, men kan ikke skryte på meg å være sanndrømt så veldig ofte.
Antall ord: 177
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap
Hide post links |