Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserHvordan Lage En Psiball?

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Spiírit

Hvordan Lage En Psiball?

Innlegg av Spiírit »

Hvordan kan man lage en psiball?

Send gjerne en link :mozilla_smile:
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Sep 2006 00:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Golden_Angel »

Antall ord: 13
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Spiírit

Innlegg av Spiírit »

Engelsk :mozilla_surprised:
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Golden_Angel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 18 Sep 2006 00:10
18
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Golden_Angel »

hmm.. usikker på om det finnes noen gode norske sider om temaet.
Men har du prøvd å søke på det her inne?
Mener det var en tråd her inne som hadde ganske bra med info..

:D
Antall ord: 37
Im not insane
Just not "normal"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 05 Sep 2004 20:51
20
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Dj_Devil »

her er kunsten til å lage en energi kule (psi ball).:

1: du legger nevane som du er i eit kors.

Bilde

2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)

3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.

4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.

5: da holder du neven som at du holder en fottball..

6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...

7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.

8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.

9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.

10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)
så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.
Sist redigert av Dj_Devil på 13 Feb 2007 13:38, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 280
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Vomit

Innlegg av Vomit »

Kan jeg få en link om hvordan man lager barn?
Psiballer er jeg ikke så interessert i :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
klabadaba
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jan 2007 23:40
17

Innlegg av klabadaba »

Fikk ikke dette til jeg :( Når hendene nærmet seg hverandre gikk det lettere og lettere akkurat som de ble dratt sammen som en magnet..
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Maritha
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Sep 2006 14:12
18
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Maritha »

hmm skjønte ikke detta jeg? du legger nevene som du er i et kors ? what ?
Antall ord: 16
Smerte er bare feighet som forlater kroppen.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

klabadaba skrev:Fikk ikke dette til jeg :( Når hendene nærmet seg hverandre gikk det lettere og lettere akkurat som de ble dratt sammen som en magnet..
LOL
trur du virkelig du får det til første gangen???
alt kreves øvelse...
nytter ikke å gi opp noe etter eit forsøk.
prøv videre du. kosentrer deg HARDERE uten at noen andre tanker som tvil settes i gang.
så skal du nokk se at det funker til slutt ;)

eg bruker selv denne metoden når eg prøver. men eg gjør det berre når eg har overflødig med egen energi. så eg bruker min egen energi når eg driver på.
Antall ord: 115
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sansara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2006 20:04
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sansara »

Dj_Devil skrev:her er kunsten til å lage en energi kule (psi ball).:

1: du legger nevane som du er i eit kors.

2: du tar di nermere å nermere samtidig som du tenker på månen (vist du vill ha en kald energi ball) eller solen (vist du vill ha en varm energiball)

3: du kosentrerer deg på an av di 2 energi typane samtidig som du tar nevane nermere å nermere kverandre.

4: tilslutt så kjener du en viss motstand.. men fortsett til du har nevane nesten helt nerme hverandre.

5: da holder du neven som at du holder en fottball..

6: ta nevane fram å tilbake vist du er missfornøyd med energi ballen din. vist du vill ha den sterkere...

7: men husk å hele tiden tenk på en av di 2 energi typane.

8: etter mye øvelse så vil du også kjenne denne ballen lettere. du kan starte med mindre avstand i nevane. å du får til en energi ball som du kasnkje etter vert ser.

9: energi ballen kan brukest til å tilføye energi til en annen person som kasnkje har lite sykisk energi. eg bruker den nor eg har for mye sykisk energi.

10: nor du er ferdig med den så velger du selv va du vil med den. vil du berre kaste den klapper du nevane sammen. vill du heller leke med ballen å berre sitte å samle energi i den så kan du det. men merk vist du ikke er god nokk til å kosentrere deg på en av di 2 energi typene (nemt ovenfor)
så kan du ende opp med å ta energi fra deg selv. det kan være svært energi tappande vist du har lite fra før.
Jøss! Det derhar jeg lekt meg med mye da jeg var lita (men ante virkelig ikke at det hadde et navn), har ikke visst at det kunne brukes til noe! Men kan jeg da spørre om en sak? Hva mer enn å tilføye en annen person psykisk energi kan dette brukes til (hvis du vet...)??
Antall ord: 340

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

sansara skrev: Jøss! Det derhar jeg lekt meg med mye da jeg var lita (men ante virkelig ikke at det hadde et navn), har ikke visst at det kunne brukes til noe! Men kan jeg da spørre om en sak? Hva mer enn å tilføye en annen person psykisk energi kan dette brukes til (hvis du vet...)??
mi erfaringer er det at når du gir denne "ballen" med energi til noen. så kvikner di til.
husker godt når eg satt på fårelesning etter å ha lagd en slik "ball" å personen foran meg sov. berre hev den på hode til personen så kvikna den personen til.

eg har personlig berre brukt det når eg har overflødig med energi. så klapper eg den sammen når eg er ferdig. men er utrulig gøy å kjenne den usynlige motstanden mellom nevane bli mer å mer tett :D

eg har også lest det at om du er flink kan du samle healing energi å lage en "ball" av det. så tilfører du denne "ballen" der personen har vont. dette skal tilføre så mye energi med en gang at det skal hjelpe. men vet ikke om dette stemmer da.
Antall ord: 199
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Mandi
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 02 Mar 2006 12:53
18
Lokalisering: østfold

Innlegg av Mandi »

Spennede. Det må prøves :mozilla_tongue:
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sansara
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Des 2006 20:04
17
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av sansara »

Dj_Devil skrev:
sansara skrev: Jøss! Det derhar jeg lekt meg med mye da jeg var lita (men ante virkelig ikke at det hadde et navn), har ikke visst at det kunne brukes til noe! Men kan jeg da spørre om en sak? Hva mer enn å tilføye en annen person psykisk energi kan dette brukes til (hvis du vet...)??
mi erfaringer er det at når du gir denne "ballen" med energi til noen. så kvikner di til.
husker godt når eg satt på fårelesning etter å ha lagd en slik "ball" å personen foran meg sov. berre hev den på hode til personen så kvikna den personen til.

eg har personlig berre brukt det når eg har overflødig med energi. så klapper eg den sammen når eg er ferdig. men er utrulig gøy å kjenne den usynlige motstanden mellom nevane bli mer å mer tett :D

eg har også lest det at om du er flink kan du samle healing energi å lage en "ball" av det. så tilfører du denne "ballen" der personen har vont. dette skal tilføre så mye energi med en gang at det skal hjelpe. men vet ikke om dette stemmer da.
Takk for svar. Har vært inne på noen amerikanske nettsider, jeg nå (ble litt ivrig, siden det finnes et navn på dette) Men det er en ting jeg er litt forvirret over. Leser at ballen kan programmeres. Man kan utnytte den til tankeoverføring og diverse andre ting. Noe jeg kommer til å forske på i kveld.

Men utfra det du sier,så bruker du ballen der folk er fysisk tilstede. Har du forsøkt å programmere ballen, for så å sende den til noen ikke-fysiske personer? Noen som befinner seg et annet sted? Teoretisk sett burde dette fungere veldig bra, for all energi har "minner"- og siden tankekraft ikke avhenger av tid og rom, så kan ballen trolig utnyttes til ulike ting i den sammenheng.

Men da har jeg et spørsmål til. Det er ikke kun egen PSI-energi jeg er i stand til å se. Tror du at det er mulig å lage slike " baller" ut fra annen type energi også? Eller tror du at dette kan bli litt vanskelig, siden det logisk sett kun er egen energi man er i stand til å bevisst styre??

Er det ikke dette eksempelvis synske og healere til en viss grad gjør (også ubevisst)? Man "leser" andres energi, for så å kunne kontrollere det enten inn mot seg selv eller ut til andre? (hvis du skjønner hva jeg mener). Også må man ta i betraktning at all energi har en viss "hukommelse" (slik som energien man finner i hus)

Interessant dette her :mozilla_laughing: Ble litt ivrig, siden jeg aldri har skjønt at jeg bevisst kan programmere denne energien. Trodde at det var temmelig "unyttig" å fly rundt og se disse tingene. Lekte meg mye med energi da jeg var yngre (laget slike baller som du beskriver). Men det ble bare kjedelig til slutt... he he.
Antall ord: 506

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
20

Innlegg av Dj_Devil »

da er du inne på om man har lyst å jobba med det..
det har ikke eg.
eg gjør det regelmessigt om nevane mine er så varme at eg ikke kan ta borti noe uten å føle nevene brenner. da bruker eg min energi for å få ned energi nivået en del.

så er spørsmålet. skal du følge den som eg skrev der oppe. hvordan kan den programeres om du bruker månen som energi eller solen? da må dette blandes med din energi og tanker. noe som kreves utrulig mye øvelse og mestring..
har hørt om mange som har klart å få den synlig også. det er litt spennende da.

husker en film en gang som asbjørn komenterte.. han i filmen sa han prata med romvesen. men så sa asbjørn at det er en utrulig godt lagd pci ball som han hadde lagd oppe i himmelen som han berre førte ned når han trengte det.

(filmen jekk sånt at han prata med en reporter. så holt han neven opp mot himmelen å sa noe. så kom en lysende ball ned)

Edit: (lol abjørn? edit til asbjørn)
Sist redigert av Dj_Devil på 02 Nov 2007 07:30, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 196
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Treo
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 25 Mai 2006 08:04
18

Innlegg av Treo »

sansara skrev:
Dj_Devil skrev:

Takk for svar. Har vært inne på noen amerikanske nettsider, jeg nå (ble litt ivrig, siden det finnes et navn på dette) Men det er en ting jeg er litt forvirret over. Leser at ballen kan programmeres. Man kan utnytte den til tankeoverføring og diverse andre ting. Noe jeg kommer til å forske på i kveld.

Men utfra det du sier,så bruker du ballen der folk er fysisk tilstede. Har du forsøkt å programmere ballen, for så å sende den til noen ikke-fysiske personer? Noen som befinner seg et annet sted? Teoretisk sett burde dette fungere veldig bra, for all energi har "minner"- og siden tankekraft ikke avhenger av tid og rom, så kan ballen trolig utnyttes til ulike ting i den sammenheng.

Når du kombinerer en slik ball/konstruksjon med andre evner, finnes det nesten ikke grenser for hva du kan gjøre. Noe av det mest nyttige jeg bruker de til er å sjekke når folk gjør en bestemt ting, er klare o.l, f.eks hvis jeg skal gjøre noe sammen med noen, så programmerer jeg en konstruksjon til å følge med på de hele tiden, og sende meg et telepatisk "ping" når tiden er inne. Fungerer omtrent hver gang. Jeg har også laget konstruksjoner som sender en historie fra livet mitt til den jeg sender den til idet de sender en "start-kommando" til den.

Begynner også så smått å prøve på å kommunisere med folk jeg kjenner på nettet uten å bruke email. En jeg kjenner i Australia sendte meg nylig en mail hvor hun fortalte meg at hun hadde sendt meg en konstruksjon som inneholdt et bilde. Neste gang jeg snakket med hun kunne jeg fortelle hvor hun hadde sendt den til (en halvmeter over hodet mitt), og også beskrive korrekt hvordan bildet så ut.

Siden du spør om man kan gjøre det samme med andre energier, så kan man det med såkalte "ley lines". Her er en artikkel om dette: http://www.upconline.net/articles.php?a=68
Antall ord: 547
'Cause you start out stealing songs and then you're robbing liquor stores. And sellin' crack and runnin' over school kids with your car. - Albert Yankovic

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links