Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserJeditronds kjærestetråd

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av dronjom »

heier pà deg, Jeditrond :) kanskje det er noen jeg kjenner, jeg har jo blitt kjent med sà mange sterke personligheter, ogsà pà tvers av landegrenser, for jeg bor jo ikke i norge lenger, sà hvem vet :) lykke til :)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

dronjom skrev:heier pà deg, Jeditrond :) kanskje det er noen jeg kjenner, jeg har jo blitt kjent med sà mange sterke personligheter, ogsà pà tvers av landegrenser, for jeg bor jo ikke i norge lenger, sà hvem vet :) lykke til :)
Kanskje, men hun bor faktisk her til lands har det vist seg etter den hendelsen ute på Istrehågan hvor gudinnen hennes dro en skikkelig practical joke for å få meg til å forstå at bare fordi hun så spansk ut, var det ikke dermed sagt at hun hadde spansk opphav :laughing

Men takker så mye for lykkeønskningene, har en følelse av at noe er i emning nå, men det har jeg jo sagt flere ganger før, så time vill sjåvv og alt det der :ooom
Antall ord: 126
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zelda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 23 Feb 2010 22:50
14
Lokalisering: I en trehytte i skogen.
Har takket: 71 ganger
Blitt takket: 22 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av zelda »

jeditrond skrev:
dronjom skrev:heier pà deg, Jeditrond :) kanskje det er noen jeg kjenner, jeg har jo blitt kjent med sà mange sterke personligheter, ogsà pà tvers av landegrenser, for jeg bor jo ikke i norge lenger, sà hvem vet :) lykke til :)
Kanskje, men hun bor faktisk her til lands har det vist seg etter den hendelsen ute på Istrehågan hvor gudinnen hennes dro en skikkelig practical joke for å få meg til å forstå at bare fordi hun så spansk ut, var det ikke dermed sagt at hun hadde spansk opphav :laughing

Men takker så mye for lykkeønskningene, har en følelse av at noe er i emning nå, men det har jeg jo sagt flere ganger før, så time vill sjåvv og alt det der :ooom


Ja nå lurer jeg også på om du har møtt din Prinsesse Leia, Jeditrond? :-D
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Svartepus »

Nå synes jeg denne dama burde få ræva i gir. Snart to år siden tråden ble opprettet, og da er det virkelig på tide! Hva er vitsen med å hinte og tulle i åresvis? Jeg synes du burde gi beskjed til åndeverdenen om at enten får hun komme inn i livet ditt snarest, eller så kan det være det samme. Hvor lenge skal du vente, egentlig?
Antall ord: 69
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

quote="zelda"]Ja nå lurer jeg også på om du har møtt din Prinsesse Leia, Jeditrond? :-D[/quote]

Vet ikke helt, rent formelt så er svaret nei, jeg har ikke inngått noe forhold eller dater noen. :) Men noe er fortsatt i gjære, gudinnen hennes har ikke flyttet ut :)
Svartepus skrev:Nå synes jeg denne dama burde få ræva i gir. Snart to år siden tråden ble opprettet, og da er det virkelig på tide! Hva er vitsen med å hinte og tulle i åresvis? Jeg synes du burde gi beskjed til åndeverdenen om at enten får hun komme inn i livet ditt snarest, eller så kan det være det samme. Hvor lenge skal du vente, egentlig?
Vitsen med å tulle sånn i årevis var for at vi begge på hver vår kant skulle bli klare, utvikle oss åndelig sett på hver vår kant samtidig som vi er klar over hverandre og alt det der. Disse to årene har vist meg ganske så mye av henne og meg i tidligere liv, mest for å bekrefte noe jeg har fått høre fra flere gode venner med evner på høyde med mine egne om at hun og jeg går veldig langt tilbake i tid og at vi har vært et par på en eller annen måte i hvert eneste liv.

Men joda, jeg er en smule utålmodig nå, men har en par-tre "syner" som bekrefter at det er nokså nære all den tid en av synene involverer en kollega som skal førtidspensjonere seg senest i august i år bla. Og dette synet fant sted på kontoret jeg deler med henne og to andre :)
Antall ord: 287
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av dronjom »

this thread have so much activity I can not find my posts anymore, lol,
the best thread at paranormal.no in my opinion,

opps beklager jeg skriver i engelsk, har blitt sà vant med det etter all reisingen.

du skulle besòkt meg en dag Jeditrond, sà kunne vi hengt sammen sà finner du sikkert den rette, jeg er overbevist om at du har et eventyr som venter pà deg, hvis ikke hadde ikke englene pàvirket deg til à lage en spennende tràd som dette, sà stà pà! jeg har blitt kjent med masse folk, inkludert jenter/damer, og jeg er i barcelona nà og er snart klar til à ta interrail helt til Istanbul og videre med buss til Armenia, for skriver med noen der som jeg traff i barcelona i november i fjor.

du er kul jeditrond, kanskje du er sjefen pà jorden som holder pà à finne tilbake til seg selv eller lignende, eller sjefen pà en eller annen glittrende annen planet. eller da mener jeg jo ikke sjef egentlig, men ordet leder er vel bedre à bruke. dere burde sjekke ut starseeds.net forresten folkens, der er det glittrende som stjerner og planeter,

vh daniel i barcelona :)
Antall ord: 199

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

dronjom skrev:this thread have so much activity I can not find my posts anymore, lol,
the best thread at paranormal.no in my opinion,

opps beklager jeg skriver i engelsk, har blitt sà vant med det etter all reisingen.

du skulle besòkt meg en dag Jeditrond, sà kunne vi hengt sammen sà finner du sikkert den rette, jeg er overbevist om at du har et eventyr som venter pà deg, hvis ikke hadde ikke englene pàvirket deg til à lage en spennende tràd som dette, sà stà pà! jeg har blitt kjent med masse folk, inkludert jenter/damer, og jeg er i barcelona nà og er snart klar til à ta interrail helt til Istanbul og videre med buss til Armenia, for skriver med noen der som jeg traff i barcelona i november i fjor.

du er kul jeditrond, kanskje du er sjefen pà jorden som holder pà à finne tilbake til seg selv eller lignende, eller sjefen pà en eller annen glittrende annen planet. eller da mener jeg jo ikke sjef egentlig, men ordet leder er vel bedre à bruke. dere burde sjekke ut starseeds.net forresten folkens, der er det glittrende som stjerner og planeter,

vh daniel i barcelona :)
Jeg finner den rette om ikke så alt for lenge, men hun er ikke i Barcelona, som jeg har vært inne på før har jeg fått høre fra gudinnen hennes at jeg er helt på jordet ang. at hun er fra Spania :) Hun er norsk, det eneste bildet jeg har fått av henne hvor jeg ser øynene ser ut til å være i et rom med dunkel belysning, derfor ser øynene hennes mørkere ut enn de egentlig er antageligvis. For alt jeg vet er de mørkeblå, ikke brune eller sorte. Det vil jo tiden vise.

Som nevnt tidligere har jeg et slags tidsfrist å forholde meg til nå ift. min kollega som går av med førtidspensjon i august i år. Så før august er ommme i det minste, er det endringer i ungkarstilværelsen min.

Jeg er på vei til å finne tilbake til meg selv som den jeg var i Atlantis, ja, men jeg skal fortsatt være jeditrond og ikke rykke tilbake til Ienpw. Jeg får tilgang til evnene mine fra den gangen, men jeg skal fortsatt utvikle meg. Noen sjef ser jeg ikke på meg selv som, en leder i den forstand at jeg er en som går i forkant, en veiviser/ guide kan jeg derimot leve med. Har sjekka starseeds, men det fenget ikke, jeg er langt eldre på sjelenivå enn alle disse som sier de er fra Pleiadene, Sirius osv. Jeg har nok vært innom mange planeter på min vei gjennom livene, men det var ikke der jeg begynte som "ung" sjel :D Og det samme gjelder lady Bast, hun og jeg har hengt sammen gjennom alle disse livene virker det som.
Antall ord: 488
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zelda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 54
Startet: 23 Feb 2010 22:50
14
Lokalisering: I en trehytte i skogen.
Har takket: 71 ganger
Blitt takket: 22 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av zelda »

jeditrond skrev:quote="zelda"]Ja nå lurer jeg også på om du har møtt din Prinsesse Leia, Jeditrond? :-D
Vet ikke helt, rent formelt så er svaret nei, jeg har ikke inngått noe forhold eller dater noen. :) Men noe er fortsatt i gjære, gudinnen hennes har ikke flyttet ut :)
Svartepus skrev:Nå synes jeg denne dama burde få ræva i gir. Snart to år siden tråden ble opprettet, og da er det virkelig på tide! Hva er vitsen med å hinte og tulle i åresvis? Jeg synes du burde gi beskjed til åndeverdenen om at enten får hun komme inn i livet ditt snarest, eller så kan det være det samme. Hvor lenge skal du vente, egentlig?
Vitsen med å tulle sånn i årevis var for at vi begge på hver vår kant skulle bli klare, utvikle oss åndelig sett på hver vår kant samtidig som vi er klar over hverandre og alt det der. Disse to årene har vist meg ganske så mye av henne og meg i tidligere liv, mest for å bekrefte noe jeg har fått høre fra flere gode venner med evner på høyde med mine egne om at hun og jeg går veldig langt tilbake i tid og at vi har vært et par på en eller annen måte i hvert eneste liv.

Men joda, jeg er en smule utålmodig nå, men har en par-tre "syner" som bekrefter at det er nokså nære all den tid en av synene involverer en kollega som skal førtidspensjonere seg senest i august i år bla. Og dette synet fant sted på kontoret jeg deler med henne og to andre :)[/quote]


Jeg håper i hvertfall at hun dukker opp snart :-) tror du at hun på en måte er bevist på deg? (I form
av syn/drømmer) eller at deres stier plutselig krysser hverandre en vakker dag? Vil du da vite med engang at det er henne? :-)
Antall ord: 337

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

zelda skrev:Jeg håper i hvertfall at hun dukker opp snart :-) tror du at hun på en måte er bevist på deg? (I form
av syn/drømmer) eller at deres stier plutselig krysser hverandre en vakker dag? Vil du da vite med engang at det er henne? :-)
Ja, hun dukker opp snart, men åndeverdenen har jo gjentatte ganger vist seg å ha en litt annen definisjon av snart enn meg :) Hun vet om meg på samme måte som jeg vet om henne, vi har krysset hverandres stier i drømme/ syner et par ganger. Altså gudinnen hennes ble plutselig erstattet av henne på en måte. Noe som vel symboliserer at hun er i ferd med å godta hvem hun er på et høyere plan og at en del minner og syner og sånn nok sendes hennes vei like mye som min vei. Våre stier har krysset hverandre et par ganger, men da i forbifarten, jeg har sett henne, hun har ikke sett meg og omvendt sannsynligvis. Og jeg har som regel ikke skjønt det før jeg kom hjem etterpå :D Litt usikker på om jeg vet det er henne så fort jeg ser henne, det kan hende hun ikke "avslører" seg selv ordentlig før hun er samkjørt med sitt høyere jeg opp til et visst nivå. Time vill sjåvv og alt det der :)
Antall ord: 235
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av dronjom »

hva tenker du om Armenia da ? :) jeg er i Armenia for tiden, kom hit 25.juni, har lyst til stifte familie her.


jeg opplevde jo et kjerlighetsdrama i 2013, og jeg har hatt en del tanker om det etterpaa. hun ble jo sammen med en annen enn meg fordi moren hennes ville spleise henne med en annen. og naa har det gaatt 2 aar saa det vil liksom ikke funke mellom meg og henne dersom hun skulle finne ut det var meg hun egentlig likte for eksempel. men jeg lurer paa om det er en slags gjentagelses syklus i verdenshistorien, at hele den situasjonen fra 2013 en dag vil gjentages. kall meg gjerne gal men livet mitt er saa rart, at jeg ofte lurer paa om jeg paa en maate er den eneste som er 100% /hjemme/ paa jorden, som at jorden egentlig er mitt hus liksom, og at alle mennesker har sin egen planet der ute, og at alle som har kommet hit egentlig er turister som paa en maate har gaatt seg bort eller inkarnert seg her som stjernemennesker osv.
og en av disse gjentagelsene jeg snakker om var eksempelvis Atlantis. jeg er /fanatisk/ nok til aa tro at dersom meg og hun jeg likte i 2013 hadde blitt sammen da saa hadde jorden blitt en varig del av sivilisasjonen der ute, og at jorden hadde gjort en slags /oppgradering/ og folk hadde reist rundt i universet paa oppdrag osv, men siden vi ikke ble sammen denne gangen /heller/ saa tror jeg jorden istedet blir som en slags /partyplanet/, fordi det blir mer som "bruk og kast" inntil jorden /sovner/ igjen, og saa oppstaar en ny gjentagelse. Stefaren til hun jeg likte er danseinstruktor, og jeg tror han kanskje er sjefen for et stjernesystem eller lignende, og at han kom til jorden fordi /datteren/ hennes var forelsket i meg, men at det ble en slags provelse for faren (stefaren) hennes og moren hennes, for aa se om de hadde blitt snille nok, for jeg maa kunne stole paa fremtidige svigerforeldre. Og hans eventuelle stjernesystem der ute (som han har glemt) de har kommet til et nivaa i utviklingen hvor det har blitt /perfekt/ liksom, alle sitter og kjeder seg, de er klare for aa sammensveises med jorden, og hver og enkelt har oppgaver om aa bli som slags faddere paa oss paa jorden inn i den store sivilisasjonen der ute, men innen den tid maa jorden gjennom mange gjentagelser, og man vet aldri naar det lykkes, kun de mest utviklede gudene der ute vet det liksom.

men det er jo bare noen tanker jeg har gjort meg. jeg skjonner heller ikke hvorfor livet mitt paa en maate er saa paa opptur paa et vis, selv om det egentlig teoretisk sett skulle gaatt motsatt vei, da jeg sliter litt med meningen med livet osv, det er veldig rart aa vokne opp hver dag og kikke rundt seg og bli minnet paa at jeg er i vidunderlige Armenia hehe. Har et helt hus for meg selv, fordi de jeg bodde med til aa begynne med har flyttet ut , og eieren er OK med at jeg bor her alene, han er Amerikaner. Fikk 41500 kroner i skattepenger fra norge for 3-4 uker siden hehe, da fikk jeg oppgradert meg litt, kjopte 2 hoytalere og en Prosjektor til aa ringe Skype paa veggen og se film med, og for 2 dager siden kjopte jeg meg ny pc, har jo vanligvis gaatt paa internett kafe.

Har lyst til aa stifte familie somsagt, og er i kontakt med flere jenter rundt her saa faar se hva som skjer. Livet er rart iallfall.

Siden jeg tror paa disse /gjentagelsene/ jeg snakker om saa tror jeg jo ogsaa at jeg har et forrhold med forskjellig person for hver gjentagelse, saa hvem jeg blir sammen med naa blir kanskje litt tilfeldig ? men jeg tror jo det er ment en spesiell kjerlighetshistorie for meg i hver gjentagelse ogsaa. hun jeg likte i 2013 kan i bestefall bli som venn, naar hun har vert sammen med en annen i 2 aar og opplevd den "beste tiden i livet" sammen med han liksom saa kan det jo liksom ikke "klikke" mellom meg og henne lenger.

jeg har hoert paa "Imagine" av John Lennon i hele dag omtrent. Jeg skiftet mellom forskjellige sanger i dag formiddag, paa hoytaleren min, etterhvert kom den til "Imagine", og siden har jeg latt den spille paa repeat i timevis. jeg la meg til og med til aa sove istad mens sangen spillte, og da sovnet jeg, og saa vaaknet jeg igjen, og fortsatte hoere paa den. rart jeg ikke gaar lei den, jeg har jo hoert den 1000 ganger tidligere liksom :)

staa paa Trond, du finner den rette snart :-) kom paa ekspedisjon til Armenia en dag hvis du vil :)

vh daniel
Antall ord: 807

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Hyggelig at du forsøker å finne riktig land for mysteriedamens opphav dronjom :) Men hennes gudinne har informert meg om at hun er norsk selv om hun ser sydlandsk ut på det ene bildet jeg har blitt vist. Nyere informasjon og paranormale hendelser peker på at hun også befinner seg i samme kommune/ by som meg, så da nærmer det seg med "stormskritt" eller noe sånt. Å forsøke å tidfeste når hun og jeg blir konkret sammen har jeg gitt opp, åndeverdenen er sjelden så presis fordi fri vilje og andre faktorer kan spille inn selv om vi på forhånd har bestemt oss for å bli et par :)
Antall ord: 109
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
dronjom
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 05 Mar 2008 15:53
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 10 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av dronjom »

hey jeg hadde trengt en tråd som denne. Kjerligheten er ikke lett på min reise. Alt jeg vil er jo å stifte familie. Blitt kjent med mye jenter fra forskjellige land. Men jeg vil jo bli sammen med den jeg har mest kjerlighets erfaring med, altså i nyere tid. Jeg holder rundt en pute hver natt når jeg sover, og ser for meg forskjellig av de jentene jeg kjenner. Jeg er fremdeles i Armenia men reiser snart til enten Spania eller Polen. Det er vel litt skiftende hvem man er kjereste med fra tid til tid. Men se for dere milliarder av år tilbake i tid og at man vil kunne se mange år tilbake i tid og finne ut at man har vert med den samme personen i årmillioner for eksempel, og har masse felles opplevelser sammen. Håper det beste for deg Trond, jeg er fan av denne tråden.

Forresten så fant jeg ut nylig en ting. For i 2012 så sa et barn at han kunne huske at jeg het Daniel Trond på atlantis tid. Men for ikke så lenge siden så laget jeg en kort-versjon av nicket mitt Dronjom og forandret det til Dron !! For han gutten som sa det til meg at jeg het Daniel Trond han sa jo ikke hvordan Trond var skrevet, så jeg tror jeg het Dron, altså Daniel Dron, og nå forandret jeg jo navnet/nicket uten at jeg tenkte på det han hadde sagt, det var litt snedig. Dronjom står jo for navnet mitt Daniel Rønjom, D+Rønjom, og at jeg gjorde om ø til o siden ø ikke er i engelsk. Sjekk hjemmesiden min: http://www.dandron.com

Jeg prater mye med engelen min men hun forteller meg ikke om hvem jeg vil ende opp med, hun er hemmelighetsfull hehe.

Stå på!
Antall ord: 307

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Det er jo ikke sikkert din store kjærlighet er forutbestemt? Men dere kan jo tilhøre samme sjelegruppe, slik at dere har vært "sammen" gjennom millioner av år slik du skriver :)
Antall ord: 33
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av Terra »

Min mann og jeg er sjelevenner. Vi ikke bare kjenner det selv, men har fått det fortalt fra to synske (uavhengige av hverandre og de vet ikke at andre har fortalt oss det samme). Det er noe helt spesielt i et sånt forhold. Nært og trygt der en virkelig kan være seg selv. Første date var bare sånn at vi kunne ikke stoppe å snakke sammen. Det var som om vi kjente hverandre fra før, men at vi nå skulle bli kjent igjen i dette livet. Høres sikkert rart ut, men slik var det for oss. Nå har snart 17 år gått siden den gang... og vi holder fortsatt sammen. Er vel mer redd for å miste hverandre i sykdom og død/ulykke enn at den ene skal være utro eller gå sin vei. Ingen vil være den siste som forlater jordelivet og må bli igjen "alene" uten den andre. Før jeg traff ham følte jeg meg så uendelig "alene," selv om jeg hadde folk rundt meg på alle kanter.

Spennende å høre at ting rører på seg for din del nå Jeditrond. Håper og tror du og hun finner sammen snart. Veldig kos at du deler med deg i denne tråden. Det synes jeg er så fint.
Antall ord: 223
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Jeditronds kjærestetråd

Innlegg av jeditrond »

Terra skrev:Min mann og jeg er sjelevenner. Vi ikke bare kjenner det selv, men har fått det fortalt fra to synske (uavhengige av hverandre og de vet ikke at andre har fortalt oss det samme). Det er noe helt spesielt i et sånt forhold. Nært og trygt der en virkelig kan være seg selv. Første date var bare sånn at vi kunne ikke stoppe å snakke sammen. Det var som om vi kjente hverandre fra før, men at vi nå skulle bli kjent igjen i dette livet. Høres sikkert rart ut, men slik var det for oss. Nå har snart 17 år gått siden den gang... og vi holder fortsatt sammen. Er vel mer redd for å miste hverandre i sykdom og død/ulykke enn at den ene skal være utro eller gå sin vei. Ingen vil være den siste som forlater jordelivet og må bli igjen "alene" uten den andre. Før jeg traff ham følte jeg meg så uendelig "alene," selv om jeg hadde folk rundt meg på alle kanter.

Spennende å høre at ting rører på seg for din del nå Jeditrond. Håper og tror du og hun finner sammen snart. Veldig kos at du deler med deg i denne tråden. Det synes jeg er så fint.
Det høres ikke spesielt rart ut for meg, det er vel slik jeg føler det som kommer kan bli :) Jeg trives forsåvidt godt alene egentlig, men hvis jeg er ærlig med meg selv har jeg sikkert savnet den rette også. Hun som kjenner meg fra innerst til ytterst slik at jeg kan være meg selv og det samme for henne selvsagt :)
Antall ord: 290
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links