Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinMøtte jeg en kjent healer i dag?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Loopen
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 27 Mai 2015 17:06
8

Møtte jeg en kjent healer i dag?

Innlegg av Loopen »

Kona og jeg satt på et venterom på et sykehus i dag sammen med to damer, en i 80-årene og en yngre.
De to snakket mye sammen og den eldre damen fortalte den yngre at hun hadde evnen til å helbrede syke mennesker og at hun hadde gjort dette i over 30 år. Hun la hånden sin på nakken til den yngre damen fordi hun var plaget med nakkesmerter. Etter en liten stund sier den gamle noe sånt som "nå er det mykt og fint, nå er du ferdig".

Jeg satt rett overfor den gamle damen på venterommet. Jeg kikket bort på henne og smilte forsiktig. Hun smilte tilbake. Etter en stund sier den gamle damen til kona mi og den andre damen på venterommet- "han der får også behandling, men han skjønner det ikke ennå". Jeg forsto det som hun mente at det var min tur til å komme inn til legen for å få behandling, og jeg svarte henne at det var koni mi som skulle ha behandling, ikke jeg. "Det er noe med deg også", svarte hun med et smil.

Etter å ha sittet lenge måtte jeg strekke litt på beina. Mens jeg var ute ble den gamle damen hentet av en sykepleier. Kona mi overhørte henne si til sykepleieren "I dag har jeg behandlet to personer, én for nakkeplager og én for svært kne".

Jeg ble litt overrasket over utsagnet. Vet ikke om hun siktet til meg, men jeg har slitt veldig med et kne i over ett år. Jeg er ikke så gammel og halter ikke, så vanskelig å gjette seg til at jeg har et vondt kne.

Synes kneet mitt er merkbart bedre, bare noen timer etter besøket på sykehuset. Mulig det bare er placebo, men jeg kunne uansett tenkt meg å finne ut mer om den gamle damen.

Jeg tror hun er i 80-årene og hun hadde drevet med healing i over 30 år. Hun kan visstnok også heale pr telefon og skal visstnok få masse telefoner fra folk rundt om i landet, også folk fra Spania. Hun hadde skrevet en slags selvbiografi, som visstnok var som et tykt hefte eller en tynn bok. Fikk inntrykk av at hun bor på Østlandet, men det er usikkert. Jeg hørte en sykepleier som kom innom venterommet nevne navnet hennes. Det skulle jeg huske, tenkte jeg. Husket navnet en stund, men plutselig var det helt borte.

Er det noen som har en idé om hvem dette kan være?
Antall ord: 418

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links