Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinenglekort- bruker du det?

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

englekort- bruker du det?

Innlegg av Biri »

Jeg hadde en utrolig rørende opplevelse i går angående englekort :D

Englekort er noe jeg har hatt lyst på lenge, men aldri brukt, så jeg googlet det for å finne en webshop som solgte dem. Jeg kom over denne siden der man kan trekke gratis. Jeg var skeptisk og tenkte at de sikkert skriver en sånn generell beskjed som passer på alle og ingen. Men hey, det kunne ikke skade:

http://www.nordicmeditation.se/index.ph ... e/trekk4-2

Jeg fikk først en personlig beskjed fra en skytsengel..la oss bare si..jeg lever ikke akkurat etter Bibelen-som de færreste gjør i Norge men tror likevel at skytsengler er med deg i "følget" av hjelpere og har hatt en del sterke drømmer med engler. Av en elller annen grunn har jeg tenkt at engler kansje er litt mer dømmende enn de andre hjelperne. [-X "Hva må den tenke om meg som røyker og drikker og hører på bråkete musikk. " haha. Men jeg fikk beskjed om at den bare elsker meg og dømmer meg aldri for noe jeg gjør, bare er der for meg når jeg vil henvende meg til dem for healing, positiv energi og spirituell vekst, har alltid vært der og kommer alltid til å være der for meg resten av livet mitt.

Det første kortet var musikk. Jeg ELSKER virkelig musikk og hører på det ,synger og danser for meg selv, er på masse konserter osv. Men hører ikke på så veldig .ehe kristen musikk.haha. Men fikk jeg beskjed om å fortsette å danse og synge og all all musikk er bra for sjelen :D <3 aaw. ingen dømming fra kristendommen der heller med andre ord. som jeg kanskje hadde sett for meg.

Det andre kortet var noe jeg ikke vil gå inn på men det hadde noe jeg har ønsket meg VELDIG sterkt. Har vært veldig deppa for at det ikke har skjedd. Og syntes veldig synd på meg selv de siste månedene. Jeg fikk beskjed om at det ikke var noe vits i å MASE x) HAHA. For: de hadde hørt meg, og de dørene som hadde lukket seg for meg var en del av en større plan. "Når man hele tiden tenker på det man ikke har i steden for å bekrefte og takke for det man har, stiller man seg inn på negative frekvenser og da får ikke de sendt lys til å helbrede situasjonen så det skjer for meg" stod det." Nå er det ikke lenge før du kan feire" :D

Det tredje kortet var natur. Jeg arbeider i en naturvernorganisasjon, og har vært med i miljøvernorganisasjoner siden jeg var liten fram til nå og har alltid visst at dette er min oppgave her: å jobbe med å besytte dyr og natur. De sa jeg var en "jord-engel" (for et fint ord! skal ha det på CVen ;) ) og kunne sende healing til situasjoner som ikke var bra på jorden så skulle englene hjelpe meg. Da satt jeg nesten med tårer i øynene - det er jo det jeg har prøvd å gjøre siden jeg kom hit nesten- bare med en litt annen fremgangsmåte enn den :)

Det siste kortet var drømmer. Om ikke tårene kom på naturkortet, så kom de da: "du får beskjeder og ting som kom til å skje gjennom drømmer" stod det. Det er viktig at du husker dem og skriver dem ned. " Jeg har vært "sanndrømt" siden jeg var 7 år og alltid drømt flere ganger om folk som kommer til å bety noe i livet mitt før jeg møter dem - blant annet drømte om hvordan jeg skulle møte min nåværende kjæreste for to år siden- men jeg har enda ikke sagt det til ham og tenkt på hvordan jeg skal si det for at han ikke skal tro jeg er helt rar. haha

Og det beste kommer til sist: jeg sitter for meg selv og tenker..okaay. hvordan skal jeg forklare for min nye kjæreste at jeg er her for å heale jorden og er sanndrømt..og drømte om han for to år siden..og lo for meg selv av hele siutasjonen. Da kom jeg borti "back" på pcen ved et uhell, og når den gikk tilbake måtte jeg trekke kort på nytt. jeg ville så gjerne lagre det som stod på pcen for å huske det. men da fikk jeg nye kort og det stod "ikke bekymre deg for hvordan venner ,familie eller andre kommer til å takle din spiritulle vekst som er veldig sterk nå. Vi kommer til å ordne alt for deg så de tolker det på best mulig måte. "

så : englekort: WOW. DET FUNKER (for meg)

Har noen erfaringer med å bruke det? Hvordan beskjeder har dere fått? har det stemt eller ikke? :)
Antall ord: 825
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2806
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1495 ganger
Blitt takket: 1118 ganger
Kjønn:

Re: englekort- bruker du det?

Innlegg av Terra »

Skal si kortene traff godt på deg. Sånt er moro! :-)
Jeg har brukt englekort siden 2004. Har forskjellige stokker. Må si jeg har samme erfaring som deg i at de kan treffe så en nesten mister pusten. Jeg tror heller ikke englene er dømmende, jeg tror også at de er hjelpere for oss. Dette med fordømmelse tror jeg personlig er menneskeskapt. Det kommer ikke fra noen kjærlig kilde det tror jeg... Klart du er en jordengel når du er opptatt av å ta vare på moder jord. :vink
Antall ord: 91
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: englekort- bruker du det?

Innlegg av jeditrond »

Det er noen som har trukket ymse englekort for meg, og det har stort sett hatt noe for seg. Som deg Biri var jeg uhyre skeptisk til dette fordi jeg forbinder engler med kristendommen og mine hjelpere har et sterkt egyptisk preg kan man jo si :)

Men har slått meg til ro med at alt dette eksisterer samtidig, erkeengler, egyptiske gudinner og guder, norrønne gudinner og guder, afrikanske gudinner og guder, mayaenes gudinner og guder osv. Og jeg møtte på en engel under en husrens en gang, ikke noe dømmende der, denne var bare forvirret over at jeg var der, jeg påpekte at huseier hadde bedt meg om å ta en kikk, men det var visst det at jeg i det hele tatt var reinkarnert akkurat nå som forvirret engelen. Den var tydeligvis ikke blitt informert, så engler vet ikke alt de heller :-D
Antall ord: 148
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: englekort- bruker du det?

Innlegg av Biri »

møtte på en engel under en husrens en gang, ikke noe dømmende der, denne var bare forvirret over at jeg var der, jeg påpekte at huseier hadde bedt meg om å ta en kikk, men det var visst det at jeg i det hele tatt var reinkarnert akkurat nå som forvirret engelen. Den var tydeligvis ikke blitt informert
Ikke informert!

*ler høyt* :laughing
Antall ord: 65
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Biri
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 48
Startet: 08 Jan 2013 23:05
11
Kjønn (valgfri): kvinne
Lokalisering: oslo
Har takket: 51 ganger
Blitt takket: 29 ganger

Re: englekort- bruker du det?

Innlegg av Biri »

Ellers har jeg også slått meg til ro med at alt dette eksisterer samtidig ja!

og at det er en ganske stor "gjeng" det ute :)
Antall ord: 26
Once upon the sea of blissul awareness

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !