Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinHealing-lukket forum

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Healing-lukket forum

Innlegg av Astarte »

Etter å ha diskutert litt inne på adminstrativt område velger jeg å legge opp denne tråden. Det finnes en lukket avdeling her på forumet der du kan få tilgang ved forespørsel. Kriterier for å få godkjent søknad står her:

"Forumregler

1. Han\hu som healer må ha klare innstruksjoner om hva han\hun trenger for at healingen skal skje så bra som mulig.
2. Skal du tilby healing så skal dette være gratis. Vil ikke tillate betalt healing.

Personen som blir healet.

1. Personen som blir healet må gi tilbakemelding om sesjonen. Følelser, fysiske følelser, tanker osv. "

Da interessen er tilstede for dette emnet tenker jeg at vi ikke har vært flinke nok til å informere om denne muligheten.

Søknader kan sendes på pm til DjDevil, Asbjørn, Lilja eller meg.


Vennlig hilsen

Astarte
mod for "Healing og annen alternativ medisin", og nestleder for den lukkede delen av healing-forumet.
Antall ord: 156
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Timus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 19 Mai 2013 03:19
10
Kjønn (valgfri): M
Lokalisering: Akershus
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Timus »

Meld dere på dette lukkede forumet.
Anbefaler dere dette !
Send søknad !

Er du en healer så kan du få prøvd dine evner her.
Dette er et fint forum til og få trent opp dine healing evner.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Nephandi »

God ide, jeg har søkt. :D :like
Antall ord: 7
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Heksepusen
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4694
Startet: 14 Okt 2005 14:33
18
Kjønn (valgfri): Gift heks
Lokalisering: I ødemarken med alle skummle vesner
Har takket: 50 ganger
Blitt takket: 192 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Heksepusen »

Jeg søker også.
Antall ord: 4
http://yddir.no/
[link2]Blogg,http://detkreativeliv.blogspot.com/[/link2]
Jeg kan ikke døme andre før jeg dømmer meg selv.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Nephandi »

Oh hoo det kommer mye artige folk til dette forumet ser jeg. :D

:like
Antall ord: 13
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Timus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 19 Mai 2013 03:19
10
Kjønn (valgfri): M
Lokalisering: Akershus
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 12 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Timus »

Nå ble jeg veldig glad *smiler stort * :-)
Da har jeg kanskje en, eller flere og trene med ettervert.
Har ventet en god stund på Healing lukket forumet nå.
At det skal melde seg på noen frivillige, enten til bare og få healing.
Eller det og sende healing begge veier og trene opp evnene våre.
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Nephandi »

Vel noen å trene med hadde vert kjempehyggelig, men vi får nå se da hvem så blir godtatt i gruppen, jeg håper jeg blir det, gruppen høres spennende ut.

:like
Antall ord: 32
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Dj_Devil »

Må bare melde dere inn :)
Antall ord: 5
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Nephandi »

Oh goodie goodie. Jeg har sendt søknad som sagt men det har ikke noe hast. Jeg bare skravler litt jeg. :D
Antall ord: 21
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Dj_Devil »

Da har eg lagt dere til :)
Antall ord: 6
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nephandi
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1668
Startet: 22 Mar 2011 15:27
13
Kjønn (valgfri): Trollkjerring
Lokalisering: Våte og mørke Sotra utenform trolske Bergen.
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 274 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Nephandi »

Tusen takk. Da skal jeg ta en titt på forumet. :D
Antall ord: 10
From the religious books of ancient Egypt we learn that the power possessed by a priest or man who was skilled in the knowledge and working of magic was believed to be almost boundless.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Paroman
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 05 Mai 2013 15:51
10
Blitt takket: 2 ganger

- Healing-lukket forum

Innlegg av Paroman »

Hei,

Jeg er veldig interessert i å bli med i den gruppen, men fikk beskjed av moderator om at man skal være litt aktiv på forumet først.

Men kan fortelle litt om meg selv så lenge.
Jeg fikk en vekker i 2010. Opplevelsen var ganske spesiell og vet ikke helt om ord kan forklare. På den tiden var jeg vel ikke særlig alternativ i det hele tatt og lo vel mest av folk med påståtte healende og klarsynte evner.

I midten av januar 2010 kom jeg tilfeldigvis til å se programmet "den andre siden" på kanal Fem, og der deltok en healer med navn Eric Pearl. Han gjennomførte healinger i sendingen. Jeg tenkte dette sikkert var en eller annen form for placebo, manipulering - you name it. Men ble dog litt nysgjerrig og googlet litt om temaet. Da kom jeg i kontakt med en person på nett som drev med en "videreutvikling" av reconnective healing og førte noen samtaler med vedkommende på nett. Jeg fant ikke dette så veldig interessant, så avsluttet kommunikasjonen og slettet meg fra nettstedet.

Så en natt våknet jeg av en veldig intens drøm. Jeg drømte at det kom et sterkt lys fra himmelen, som et lyn, og slo ned i meg. Dagen ble deretter som vanlig med jobb osv... Utpå kvelden la jeg meg ned på sofaen for å ta en velfortjent hvil med litt tv-kikking etter en lang dag. Da skjedde det rareste jeg noen gang hadde vært med på. Det startet med en "elektrisk" vind/boble som gikk to ganger gjennom mitt venstre lår. Derettter skjedde det samme på min andre fot. Og til slutt kjente jeg det i brystet. Deretter spredte den rare energiske følelsen seg rundt i hele kroppen på en slik måte at musklene vibrerte i hele kroppen. Det toppet seg deretter med at et eller annet (ikke synlig) gav meg en tilført kulde på ulike steder i kroppen. Jeg sovnet til slutt.

Neste morgen funderte jeg over gårdagens opplevelser og ble egentlig grepet av frykt. Men jeg oppdaget også noe helt fantastisk den dagen. Jeg hadde til da hatt kronisk tett nese i nesten 4 år, men, den morgenen var dette helt forduftet. Jeg pustet som normalt. Alikevel tok frykten overhånd og jeg ønsket meg egentlig tilbake til tilstanden før alt det skjedde. Selv om det er et dumt ønske i seg selv. Men å oppleve noe helt utenom det vanlig var i bunn og grunn skremmende for meg der og da. Jeg gikk mer og mer inn i nervøs tilstand og fikk ikke sove om natten. Det hele var bare for overveldene. En ukes tid senere begynte plagene å vende tilbake, men ikke vært nær så ille som de engang var siden den gang.

Grepet av redsel over alt dette helt utrolige gledet jeg meg til at mørket ble skulle bli erstattet av den lyse sommertiden. Sommer kom, men nye overaskelser var i vente : ) Jeg fikk inn bilder/film i hodet om hendelser som tilsynelatende inntraff kort tid etter. Jeg fikk også inn personer, noen glade, noen sinte, noen desperate. Etter den januarkvelden har jeg hatt med meg den "energi-følelsen" i kroppen og mange porter har blitt åpnet. Redselen er også forduftet og jeg er glad jeg fikk oppleve alt dette og erkjenne at "alt" er mer fantastisk og magisk enn mitt gamle verdensbilde tilsa.

I fjor fullførte jeg ritualet The Reconnection av ren nysgjerrighet. Merket klart at energien ble sterkere i hendene etter det. Jeg har ganske god kontakt med energien. Har også gjennomført noen healinger med gode tilbakemeldinger og synes det hele er spennende. Ingen frykt i dag.

Det hadde vært spennende å komme i kontakt med andre som driver med healing.
Nå har jeg skrevet litt om min vei inn i det alternative og håper kanskje moderator gir meg adgang til gruppen, hvis ikke så kan de som ønsker legge meg til som venn/sende PM.

Ha en fin sommer alle sammen : )
Antall ord: 679

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links