Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Healing og annen alternativ medisinVær så snill å hjelp meg....

Healing, og annen alternativ medisin. Stedet for å diskutere hvordan man kan få hjelp med kjente teknikker.

Moderatorer: Asbjørn, mod healing

Svein
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 11 Jan 2005 15:47
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Svein »

Hei Suss 24!

Kan forklare deg litt om dette i PM, hvis du ønsker det? Jeg ønsker IKKE å fremstå som en "besserwisser", men det skjer så mye her på jorden vår akkurat nå.
Jeg lever oppe i omtrent den samme situasjonen og skolemedisinen strekker ikke alltid til, og "vi" kan ikke utføre mirakeler..
Antall ord: 55
Hvorfor lar du ditt lys kaste mørke skygger, istedenfor å heve det?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Multatuli
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 112
Startet: 30 Mai 2008 21:59
15
Blitt takket: 8 ganger

Innlegg av Multatuli »

Svein skrev:Hei Suss 24!

Kan forklare deg litt om dette i PM, hvis du ønsker det? Jeg ønsker IKKE å fremstå som en "besserwisser", men det skjer så mye her på jorden vår akkurat nå.
Jeg lever oppe i omtrent den samme situasjonen og skolemedisinen strekker ikke alltid til, og "vi" kan ikke utføre mirakeler..
Er vel akkurat det jeg lurer på Svein - "dere" lover faktisk å utføre mirakler der skolemedisinen feiler. Etterpå - når pasienten er død - blir det en annen låt. Pasienten var ikke "mottakelig" er vel det vanligste.
Antall ord: 95

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
suss24

Innlegg av suss24 »

Uansett han døde til manges store sorg, så kanskje bare la det ligge?
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links