Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Fakta, teori & skepsisNew World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Det er generelt altfor lite fakta og skepsis blant mennesker som studerer det åndelige. Her herjer diskusjonene rundt den viktige vitenskapelige biten.

Moderatorer: Asbjørn, Mod Fakta og, mod_spøkeguiden

Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av ludoburgero »

Når verdensledere selv snakker åpent ut om det...
er det fremdeles bare til å le av gærningene som snakker om NWO?

Ja, visst finnes det mange rare konspirasjonsteorier.
Teorier om konspirasjoner som faktisk skjer er noe annet.
Bilderberg som faktisk er en forening med innflytelsesrike politikere og andre mennesker med makt, er jo noe som skjer på ordentlig. Disse møtes i skjul, og vaktholdet er så strengt at man begynner å lure på hva de planlegger bak vår rygg. Det kan med rette kalles konspirasjoner.

Teoriene om disse faktiske konspirasjonene er mange, men det forandrer ikke sannheten.

Ta musikken med en klype salt, men se gjerne dette ti-minutters-klippet med deres egne ord:

https://www.youtube.com/watch?v=6MvgSS0CR6o

Hva tenker dere om alt dette som skjer rundt oss om dagene?
Er vi for mange mennesker, tror dere noen tenker slikt?
Og er det virkelig så rart at folk blir skeptiske og kritiske til massevaksinasjoner, pandemier som dukker opp fra ingensteds og sprer seg på en helt ulogisk måte, og at de trekker alt fra både AIDS til 9/11 til DLD, masseovervåkning, microchipping og alt annet til dette?

Det dreier seg om kontrollbehov. Og nå er det ikke lengre slik at det hysjes om det.
Nå er arrogansen så pågående. Da frykter jeg at de har helgardert seg og har et kraftig overtak.

Husk at når man ikke lengre kan være kritiske og komme med avsløringer, f.eks. å ha en gravende, avdekkende presse - dét er virkelig et faresignal på at noe er skakkjørt, det...
Se hva som skjedde med Julian Assange. En kondom sprekker under et samleie, to kvinner skal ha anmeldt ham for voldtekt, og plutselig skal han stilles for retten pga. dette, spionasje, settes i et fengsel ala Guantanamo, og gudene vet hva. Og pressen skriver fremdeles om trusene til Lady Gaga og hva slags sofa og gardiner du trenger i 2011?

Jeg er mildt sagt bekymret. Hva er deres tanker om det som utfolder seg i stadig større grad?
Er det virkelig nødvendig at vi smått etter smått fratas rettigheter og frihet, all denne innskrenkelsen, parallelt med at vi blir stadig mer påprakket illusjoner om hvor frie vi er..?
Antall ord: 382
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
String
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 16 Des 2009 18:07
14

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av String »

Interessant tema, og ikke minst VIKTIG, så takk for innlegget ludoburgero!

”None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free.”
- Johann Wolfgang von Goethe

”Hvilket hell for herskere at mennesker ikke tenker.”
- Adolf Hitler

Vil bare vise til en informativ artikkel om temaet som jeg fant på Nyhetsspeilet.no http://www.nyhetsspeilet.no/2009/09/den ... gsbloffen/
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 479
Startet: 29 Sep 2009 00:45
14
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av DamageDone »

ludoburgero skrev:New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)
Ja det er det ;)

Hvis det ikke har kommet frem noe nytt? Og ikke bare spekulajsoner?
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av ludoburgero »

DamageDone skrev:Ja det er det ;)
Verdens rikeste og mektigste snakker om en ny verdensordning mer og mer åpent.
Det er vel bevis om at slike konspirasjoner eksisterer og at en slik agenda ønskes av disse?

Beviset mangler bare der vi enda ikke har sett målet er nådd.
Nytt...
Flere og flere organisasjoner popper opp der denne ideologien fremsettes.
En av de norske side er www.enverden.no med blant annet Thorbjørn Jagland i spissen, som jo er kjent som Norges fremste EU-misjonær. Og målet er å skape én Verdensregjering ved først opprettelse av EU og andre unioner (North American Union, Asian Union), for så å ta alle disse forente nasjonene inn under én til slutt stor union alene.

Hvis det bare får utvikle seg smått etter smått, som det allerede har gjort, så er vi der ubemerket.
Omsider. Og jeg synes egentlig det er bekymringsverdig fordi jeg ser at det innebærer massiv frihetsberøvelse.
Antall ord: 164
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
DamageDone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 479
Startet: 29 Sep 2009 00:45
14
Kjønn (valgfri): hersker
Blitt takket: 3 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av DamageDone »

Dette får meg til å tenke på Hitler og hans "verden". Og dette med at vi ikke skal la de fæle tingene som skjedde under WW2 skje igjen osv osv. Disse tingene skjer jo den dag i dag.

O oh.. avsporing.
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av ludoburgero »

Skjønte ikke. Innlegget ditt passer jo egentlig bare inn som et seriøst bidrag i mine øyne.
Antall ord: 18
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av camillah »

ludoburgero skrev:Er vi for mange mennesker, tror dere noen tenker slikt?
ja jeg tror mange tenker slik! fordi det går uttover den verden vi lever i dag. Dyrene mister sin plass fordi vi mennesker trenger mer plass.. vi ødelegger naturen med alle kjemikalene vi sprøyter ut og det bekymrer lederene verden rundt tror jeg! hva de kommer til å gjøre med det er en helt annen sak, overpopulasjonen. når det kommer til dyr, så reduserer vi antallet!! så hvorfor ikke gjøre det med mennesker og? kina har jo allerede testet det ut!!
Antall ord: 97
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
String
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 16 Des 2009 18:07
14

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av String »

Denne dokumentaren, lang men uhyre interessant, burde vekke de som sover aller tyngst iblandt oss også. NWO vet hva de gjør og hva de vil med framtiden, så snurr film og gi akt!

https://www.youtube.com/watch?v=eAaQNACwaLw
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJEST

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av GJEST »

Synes det er vanskelig dette med å vite om vi virkelig er for mange mennesker, for nå i jula gikk en dokumentar, på en eller annen kanal, hvor forskere påstod at vi ble færre mennesker. Det var flere land etc hvor folketallet sank jevnt, og fortsatte det slik ville det gå nedover. Levetiden hos oss mennesker blir lengre, men mange velger å få barn såpass sent at de ikke vil rekke å få like mange barn som før, etc.

Personlig tror jeg, uansett, at Om vi blir for mange mennesker, så Vil antallet redusere seg selv. Sånn er det med alle dyrearter i verden. jo fler de blir, dess større matmangel, og igjen, færre fødsler, eller svakere immunforsvar etc. Så jeg tror epedemier etc vil komme med jevne mellomrom og holde tallene høvelig nede om vi blir altfor mange, så jeg tror ikke vi trenger å utryddes av den grunn, av de store bakmenn.
Antall ord: 159

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av ludoburgero »

Ja, enig med deg i det resonnementet, Alva.
Naturen rydder opp selv, alle ting får konsekvenser i seg selv. Det trenger ikke være noe mer bak.

Problemet er bare at jeg synes ikke noen mennesker har rett til å ta livet av andre mennesker. Det er ille nok at vi fremdeles er så huleboere at vi dreper dyr. Jeg er ikke vegetarianer selv, men jeg synes likevel ikke det er riktig nå når vi har kommet til det stykket at vi faktisk ikke trenger å gjøre det lengre. Vi har millionvis med alternativer, ja - tilogmed kjøtt-imitasjoner.

Bare tenker litt høyt over det, og mener at det er faktisk så mye teknologi vi har som kan brukes ordentlig. Så mye kunnskaper. Så mye nytelse. Så mange goder. Vi kunne massekopiert alt sammen og delt med de som ikke har det så greit. Og likevel trenger man ikke nødvendigvis reprodusere så mye mer heller. Jeg har også hørt det samme som deg, nylig, at det er i ferd med å senkes litt nå.

Folk får barn i senere alder, ikke minst. Og samtidig finnes det flere single mennesker nå.
Ikke alle søker samliv og familie. Selv er det noe jeg ønsker, men jeg er også "sent ute" i forhold til de fleste andre jeg kjenner. Og så er det jo et enkelt regnestykke at om alle hadde holdt seg til å lage to barn, så hadde veksten stagnert totalt. To mennesker lager to barn = nøytralt, verken økning eller begrensning. De har jo forsøkt i Kina, mer eller mindre vellykket. Og nei, jeg sier ikke at det er riktig å kvotere noe sånt heller... det er egentlig mer perverst og sykt.

Hvis folk bare kan være fornuftige og mer moderate selv, så går det seg jo til.
Forstår ikke hvorfor noen ønsker å ta så kontroll over oss. Det er tydelig at noen ønsker det, selv om de ikke helt lykkes. Ikke på alle måter. Jeg mener likevel at de forsøker hele tiden.

Se bare på DLD som et eksempel (Datalagringsdirektivet).
Det ble stoppet i Tyskland fordi Tyskland faktisk HAR en grunnlovsdomstol, til forskjell fra oss.
DLD er direkte grunnlovsstridig. Likevel prøver politiske makter gang på gang å få innført det.
Her i Norge er AP det eneste partiet som er for, alle andre er imot. Likevel skal det nå innføres.

Ganske ufattelig, hva? Og det folk flest her i Norge ikke er opplyste om er at Norge, som jo ikke er et EU-land, likevel har implementert over 99% av ALLE EU-direktiver - gjennom EØS.
Hvilket gjør oss til et av de fem landene (som allerede ER i EU) som har tatt flest av disse direktivene til seg. Alt i regi av Jens Stoltenberg og de andre quislingene i regjeringen vår.

Tror meg ikke? Aftenposten har skrevet om det. Det finnes dokumentert flere steder på nettet.
Massemediene er konsekvente i sin ignoranse. Også av Bilderberg, som de aldri skriver om, hvor både Jens Stoltenberg, Siv Jensen og Thorvald Stoltenberg samt mange flere har deltatt.
Noe de ærlig også innrømmer når de blir konfrontert med det.
Antall ord: 534
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av ludoburgero »

Bilderberg har eksistert i over 800 år med samme ideologi.
Dyptgravende journalist avslører Bilderberg-konspirasjonen til EU-parlamentet selv:

https://www.youtube.com/watch?v=pmM61kSMTR0
Antall ord: 27
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
keke
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 733
Startet: 06 Sep 2006 01:12
17
Kjønn (valgfri): vedirtikalandar
Har takket: 113 ganger
Blitt takket: 130 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av keke »

Antall ord: 7
“If the problem has a solution, worrying is pointless, in the end the problem will be solved. If the problem has no solution, there is no reason to worry, because it can’t be solved.” – Zen saying

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_The Wolf

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av Slettet_The Wolf »

Ja, vi er for mange mennesker. Det er ikke plass til alle.

Vi tar naturen og presser dyrene ut. Vi ødelegger naturen, og samtidig ødelegger vi for oss selv.
Tenkt på hvordan jorda vil se ut som kanskje bare 100 år? En slik verden vil ikke jeg leve i, hvis dette fortsetter.

Hva skal vi gjøre når det blir fritt for mat?

De som bestemmer vil ikke eller kan ikke gjøre noe med dette. Hvorfor? Fordi mennesket er egoistisk. Vi tar og tar og tar og bli aldri fornøyd!
Vi tar fra de andre artene som lever her og dreper dem for at vi skal få det litt bedre.

Av og til skammer jeg meg kraftig over å være menneske. Hvis dere skjønner hva jeg mener......
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av Svartepus »

Kanskje det er NWO som har satt ut ideen om lavkarbo-dietten. Spise mest mulig kjøtt, som jo utarmer verdens ressurser og ødelegger miljøet. Så ødelegger folk seg selv gjennom å ødelegge naturen og miljøet på sin vei mot en vakrere og sunnere kropp. Hvilken strålende ide. Da utryddes en masse mennesker mens NWO og deres medarbeidere kan leve videre og bygge opp verden igjen. Hvis de overlever i en skakk-kjørt verden da.

- Ville søndagstanker fra en overkreativ hjerne.
Antall ord: 85
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: New World Order - fremdeles bare en konspirasjonsteori? ;)

Innlegg av ludoburgero »

The Wolf skrev:Ja, vi er for mange mennesker. Det er ikke plass til alle.
Jeg tenkte ofte dette selv, men jeg blir litt provosert nå over slike utsagn.
Poenget er at vi ikke er for mange, men at det er fråtseri og overflod på den ene siden, hvor vi bare kaster og kaster som om vi elsker å lage søppel og ha vår velstand.

Det er skjev fordeling som er problemet, og saken er visst at vi faktisk blir færre(!) nå.
Flere og flere lever alene som single, det produseres visst ikke engang to barn per par lengre?
Er ikke helt sikker på om jeg har misforstått dette i det lange løp, men undersøkelser viser iallefall at det stanset mellom 2009-2010 og faktisk gikk ned, hvis jeg forsto statistikken riktig...

Hvis noen har noen klare tall og vet hvordan å bruke de, please enlighten me! :)
Vi tar naturen og presser dyrene ut. Vi ødelegger naturen, og samtidig ødelegger vi for oss selv.
Tenkt på hvordan jorda vil se ut som kanskje bare 100 år? En slik verden vil ikke jeg leve i, hvis dette fortsetter.
100 år? Jeg tror det vil bli ille nok om 5 år... ;)

Du har nok helt rett i dette. Dessverre. Jeg tror planeten vår er så grundig ødelagt nå - for oss selv iallefall - men jeg tror likevel moder jord alltid vil overleve. Det er vi mennesker som først må forgå. Vi forsvinner fra overflaten, og planeten vår får tid til å lege sine sår.

Trist, men sånn vil det nok etter hvert bli. Kanskje til det beste for resten av naturen.
Dyrene, derimot... vi har nok ødelagt store deler av økosystemet også... ubegripelig...
De som bestemmer vil ikke eller kan ikke gjøre noe med dette. Hvorfor? Fordi mennesket er egoistisk. Vi tar og tar og tar og bli aldri fornøyd!
Vi tar fra de andre artene som lever her og dreper dem for at vi skal få det litt bedre.

Av og til skammer jeg meg kraftig over å være menneske. Hvis dere skjønner hva jeg mener......
Helt enig!
Antall ord: 359
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links