Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterNibiru atter en gang

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Nibiru atter en gang

Innlegg av Bearchild »

Nå som 2012- greia har roet seg uten at hvermansen hverken ble slukt i noen undergang eller opplevde store "endringer" er det vel på tide med litt oppdatering på Nibiru- og Annunakifronten.

Nibiru er visst litt forsinket (ref 2012) men er nå forventet å ankomme i år. 22. september for å være nøyaktig. Så da er det vel bare å glede seg? :lykkelig
Generelt mye info på nettet/ yiutube om at "noe" skjer i september. Noen påstår hardnakket at det vil bli en sånn gedigen disclosure på UFO- fronten mens andre igjen altså hevder at Nibiru kommer.

Hvis man trenger noe å grue/ glede seg til kan man bare søke på "22. september 2015" på youtube og velge fritt på øverste hylle. :)
Antall ord: 123
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Terra »

Måtte ta et søk på Google... Se der ja, der var det mye skremselspropaganda. Skal bli spennende å se da :lol3

Hadde jo hørt før om Super Blodmåne og Tetrad og Jesu gjenkomst den 28 september fra før. Da er det bare å sette seg med popcorn og vente å se hva som skjer eventuelt :fisking
Antall ord: 57
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Isan »

Det morsomste blir antakelig å se hva de sier etterpå denne gangen når det ikke skjer noe. Men det er vel forutsigbart, det også *sukk*, så kanskje ikke så morsomt likevel :?
Antall ord: 31
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Bearchild »

Isan skrev:Det morsomste blir antakelig å se hva de sier etterpå denne gangen når det ikke skjer noe. Men det er vel forutsigbart, det også *sukk*, så kanskje ikke så morsomt likevel :?
Ikke ødelegg all moroa med en gang da! :666

Egentlig litt fascinerende også, denne "trangen" mennesker har til å forutsi dommedag. Ihvertfall hvis verden skulle gå under, man får ikke en gang gleden av å si "hva var det jeg sa!".
Jeg holder ikke akkurat pusten i spenning..
Antall ord: 79
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av g.r.y »

Herregud, de gir seg jammen ikke.. Lurer på hva i himmelens navn som kan være så viktig med å ha disse dommedagene!?
Antall ord: 22
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Isan »

Bearchild skrev:
Isan skrev:Det morsomste blir antakelig å se hva de sier etterpå denne gangen når det ikke skjer noe. Men det er vel forutsigbart, det også *sukk*, så kanskje ikke så morsomt likevel :?
Ikke ødelegg all moroa med en gang da! :666
Sorry - min ydmykeste unnskyldning :D
:mozilla_wink:
Antall ord: 49
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Bearchild »

Terra skrev: Hadde jo hørt før om Super Blodmåne og Tetrad og Jesu gjenkomst den 28 september fra før. Da er det bare å sette seg med popcorn og vente å se hva som skjer eventuelt :fisking
Blodmåne kjenner jeg til, men noen superblodmåne og det andre du nevner har gått meg hus forbi. Fram til jeg nylig fikk høre at det skulle "skje noe" i september og søkte for moro skyld. :)

Men se på all jobben de forskjellige legger i å bevise at de har rett! Det er jo litt kult at så mange mener det skal skje noe, men de overdøver jo hverandre så til de grader med hva som skal skje og alle har like gode (eller like elendige) bevis for begivenhetene.
Det holder ikke med en enkelt dommedag lenger, det skal krangles om hvem som har mest riktig. Kanskje det ender opp i en "minidommedag" når alle profetene flyr i tottene på hverandre. :))
Antall ord: 164
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av ludoburgero »

Jeg elsker en god historie.
Antall ord: 5
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Bearchild »

På tide med en ny apokalypse? :angst
Nok en gang er Nibiru på vei og forventet verdensundergang er om en måneds tid. Solformørkelsen om få dager er visst starten på moroa så det er bare å sette i gang med bunkersbygging og hamstring. :666

Burde delt litt linker og info men orker ikke knote på mobil. Google "nibiru 2017" hvis dere trenger overbevisning i en eller annen retning..
Litt konspirering, massesuggesjon, diskusjon og fundering er aldri kjedelig. :Bhopp
Antall ord: 76
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Terra »

Ja, da er det vel bare å sette seg ned i godstolen med popcornet og vente igjen da... :popcorn :light
Antall ord: 17
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Bearchild »

Sitte å vente er kjedelig. Det smeller snart altså! Liksomkrigen mellom Donald og Kim er bare en avledningsmanøver, fjerne fokus til folk. Snart forsvinner alle de "viktige" menneskene ned i ganger under jorden og alt vi andre får se i media er ferdige opptak.

Vi blir fóret med krig og elendighet men alt er bare spill for galleriet. Anerkjente forskere blir latterliggjort når de snakker om den røde dvergen Nemesis og den niende planeten (X) og ingen blir enige i hva som forårsaker global oppvarming (som altså skyldes påvirkning utenifra Iflg noen).

Men jeg blir ikke klok på om "de" mener vi skal innvandreres av utenomjordinger eller om vi bare bombarderes av steiner og is fra hva som enn kommer for nærme. Hadde vært morsommere med besøk av aliens enn en meteorittstorm, om ikke annet så bare få muligheten til å si "hva var det jeg sa" før de zappet meg.
Antall ord: 160
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av g.r.y »

Gud, så lei jeg er av disse dommedagsprofetiene, -for ikke snakke om alle idiotene som hiver seg på med hud & hår hver bidige gang!.. Det finnes ikke tall på alle Youtube dokumentarene som beviser at jorden & dens innbyggere med den går til helvete på et like stort antall datoer. -Og like fullt er vi her enda!

- Og dersom så skulle skje at en dommedagsprofeti faktisk stemte, vil jeg absolutt IKKE vite noe om det, heller. Kan for mitt bare liv ikke se den minste mulighet for at noe godt skal kunne komme ut av en sånn type viten.
Antall ord: 101
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Bearchild »

For et par- tre uker tilbake satt vi og pratet løst og fast om himmel og univers og sånt på jobben. Og så kom plutselig verdens mest jordnære fyr med bøttevis av "info" om dette Nibirugreiene. Han er rimelig oppdatert på emnet og lekset opp med referanser i så stor grad at jeg nesten ble overbevist en liten stund. .iik

Snodig hvordan folk kan overraske. Man tror man kjenner dem men så..

Kan ikke si jeg bekymrer meg nevneverdig men blir allikevel litt fascinert av hvor mye "troverdig" dokumentasjon man kan klare å snekre sammen. Det er faktisk ganske artig- og på sitt vis interessant å diskutere med sånne som er overbevist om at noe er på gang. Og så må man holde tunga rett i munnen når man prøver å Google motargumenter for jammen har de troende gjort god research.. :lol3
Antall ord: 144
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Asbjørn »

Jeg tror ikke så mye på en "felles dommedag for hele jorden" - slik disse folkene påstår gang på gang.

Derimot VET jeg at for enkeltpersoner, så kommer denne dagen fort å gæli ,
i og med at noen dør, blir skadet, ( gifter seg :P ) , osv.
Det skjer med noen hver eneste dag.

Jeg tror derimot at om ikke verden tar seg sammen med hensyn til miljø, ( plast, syntetiske hormoner, plantegifter, osv ) så vil verden som vi kjenner den forsvinne.
Men på en gradvis måte, kansje så sakte at vi ikke oppdager det før det er for sent å snu.
( vi er kansje der allerede ? )

Global oppvarming, - den er jeg ikke så bekymret for, med tanke på at naturen selv går i bølger. OM global oppvarming tar knekken på oss, så er det naturen selv som forårsaker det,
selv om vi nok har vært med på å øke hastigheten det skjer med med en viss andel.
Men en skal huske på at slike oppvarminger og nedkjølinger har vært og er en del av jordens historie.
Man kunne gå tørrskodd fra England til Frankrike under den lille istid, nettopp over isen.
Og, jo, vi har tropiske fossiler både på Svalbard, og i Norge.
Så naturen har selv sine variasjoner, UTEN at vi mennesker har grepet inn.

Men derimot pestisider, kunstige hormoner, og hormonlignende kjemikalier, plast, og mye mer vi sprer i naturen, DET er det jeg er mest bekymret for !
IKKE en eventuell "dommedag" - for skulle den virkelig komme, - da skjer det fort....

A
Antall ord: 261

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Nibiru atter en gang

Innlegg av Artemis »

Asbjørn skrev:Jeg tror ikke så mye på en "felles dommedag for hele jorden" - slik disse folkene påstår gang på gang.

Derimot VET jeg at for enkeltpersoner, så kommer denne dagen fort å gæli ,
i og med at noen dør, blir skadet, ( gifter seg :P ) , osv.
Det skjer med noen hver eneste dag.

Jeg tror derimot at om ikke verden tar seg sammen med hensyn til miljø, ( plast, syntetiske hormoner, plantegifter, osv ) så vil verden som vi kjenner den forsvinne.
Men på en gradvis måte, kansje så sakte at vi ikke oppdager det før det er for sent å snu.
( vi er kansje der allerede ? )

Global oppvarming, - den er jeg ikke så bekymret for, med tanke på at naturen selv går i bølger. OM global oppvarming tar knekken på oss, så er det naturen selv som forårsaker det,
selv om vi nok har vært med på å øke hastigheten det skjer med med en viss andel.
Men en skal huske på at slike oppvarminger og nedkjølinger har vært og er en del av jordens historie.
Man kunne gå tørrskodd fra England til Frankrike under den lille istid, nettopp over isen.
Og, jo, vi har tropiske fossiler både på Svalbard, og i Norge.
Så naturen har selv sine variasjoner, UTEN at vi mennesker har grepet inn.

Men derimot pestisider, kunstige hormoner, og hormonlignende kjemikalier, plast, og mye mer vi sprer i naturen, DET er det jeg er mest bekymret for !
IKKE en eventuell "dommedag" - for skulle den virkelig komme, - da skjer det fort....

A
Her tror jeg kanskje du blander sammen den siste istiden (som sluttet for 10 000 år siden) og det som er blitt kalt den lille istiden? Det var ikke istid i den egentlige forstand, ingen is mellom England og Frankrike, og ikke noen iskappe (breene ble større i Skandinavia) men det var klimaendringer som ga kalde somre, mye nedbør m.m.. Det var mest sannsynlig forårsaket av lav solflekkaktivitet og vulkanutbrudd, men kan også ha hatt sammenheng med mindre CO2 i atmosfæren pga at det var færre mennesker (etter svartedauen) og dermed økt vegetasjon og tilgroing, altså forskjeller i menneskelig aktivitet. Men det vi opplever nå er noe helt annet, og uten sidestykke i historien. Det er en stor, menneskeskapt økning i CO2 fra 50-tallet og fremover, og det er bred enighet blant forskere om at det er det som er hovedårsaken til klimaendringene nå. Jeg blir alltid veldig betenkt når jeg ser eller hører slik argumentasjon, for det gir på en måte carte blanche til å bare fortsette som vi gjør. Det du nevner med kjemikalier, plast etc. ser jeg ikke som noen motsetning til dette, men bare en annen side av den samme galskapen. Vi må rett og slett tenke annerledes på et helhetlig plan. Og om det er naturlige svingninger i tillegg, så er det jo desto større grunn til å redusere den menneskelige delen av det. Jeg tror det er mye vi kan gjøre, og det vil være for dumt om menneskeheten skulle la kloden bli ubeboelig over et så kort tidsspenn som vi snakker om (kanskje 100 år), sammenlignet med de naturlige svingningene som har gått over enormt mye lengre tid, og før det var særlig mange mennesker på jorda. Men hvis det skjer, så er det vår skyld.
Antall ord: 573

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links