Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterAndre dimensjoner, Multivers, P-brane, Spøkelser.

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

mbm1101
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 02 Aug 2012 16:38
11

Andre dimensjoner, Multivers, P-brane, Spøkelser.

Innlegg av mbm1101 »

Hei.
Jeg har lest ett artikkel på nettsiden her den heter Andre dimensjoner her er noen tanker
og da har jeg utarbeidet mine egne teorier om hvorb lite vi vet om universet.
en teori jeg har er at det ikke finnes noe som heter dimensjoner men bare Multiverset.
en annen teori jeg har er at hvis det finnes noen såkalte P-brane så vil det jo si at tegneseriefigurer som f. eks den rosa panteren passerer P-branen mellom 2 og 3 Dimensjon og tilfeldigvis treffer på vår verden kunne han ha kommet hit vi kunne tatt på han, følt han, han kunne ha blitt en 2-3 dimensjonal vesen.
en annen ting som jeg har tenkt på hva kan være utenfor Multiverset og Multiverset må jo også ekspandere for hvis den ikke hadde gjort det så hadde jo sannsynligvis vårt Univers kommet utenfor Multiverset for lenge siden fordi da ekspanderer vårt univers men ikke Multiverset og det går jo ikke og da har jeg 3 teorier om hva som kan være utenfor Multiverset.
1. Hyperspace.
2. En annen dimensjon.
3. At vi kan komme ut av kroppen til en annen skapning som vi kanskje lever i en subatomisk univers av.
og en annen teori jeg har at noen univers i multiverset er kanskje 4 dimensjoner men vårt tilfeldigvis har 3 kanskje noen andre har kanskje 7 dimensjoner man vet ikke man kan foreløpig bare gjette
enda en teori jeg har er at kanskje i et annet univers er det andre naturlover en vårt som f. eks at mennesket kan fly som fugler der.
en annen teori jeg har er fra en episode i tegneserien Batman the brave and the bold det var at en liten skapning fra den femte dimensjon (der var alle fans av Batman) når han knipset kunne hva som helst skje han kalte det for 5-dimensjon kreftene og i en annen episode ble Batman fortalt av en fra 5-dimensjon at han var fiktiv osv og samme tenker jeg om vår dimensjon at de som bor i fjerde dimensjon kanskje det er noen som sitter og tegner at jeg skriver dette her nå og alt som skjer i dette universet det vil si at vi kanskje lever i en tegneserie akkurat nå kanskje den eneste måten å finne det ut er å komme seg i gjennom en P-brane.
en annen teori jeg har er at hvis vi noen i det hele tatt hadde kommet utenfor multiverset kanskje det er paralelle multivers,paralelle dimensjer, De 7 Himmeler, og utenfor der igjen kanskje det er ting som vi ikke har tenkt oss i vår villeste fantasi vi ikke har greip på, og hva kan være utenfor 11 dimensjon kanskje Multidimenensjon (en multivers av dimensjoner hvis det sant at vi lever i en tegnserie akkurat nå og hadde passert en P-brane akkurat nå hadde vi da blitt borte fra tegneseerien og kommet ut av bladet i dems virkelighet.
en annen teori jeg har om mikromacro kosmos at det går kanskje uendelig at vi lever i et subatomisk univers av en annen skapning og de kanskje også lever i et subatomisk univers av en annen skapning og fortsetter i det uendelige.
enda en teori jeg har er at vår dimensjon er 3-dimensjon men 0-Dimensjoner i tid og 4-dimensjon er kanskje 1-dimensjoner i tid og at 5-dimensjon kanskje er 2-Dimensjoner i tid og at 6 Dimensjon er 3-dimensjoner i tid og at 7 dimensjon er 4-dimensjoner i tid og kanskje for alt man vet så finnes det kanskje uendelig antall dimensjoner og kanskje det er objekter i verdensrommet som kanskje kan føre oss til alle de stedene som jeg skrev om nå og kanskje i de høyere dimensjonene kan man gå i tid med beina.
en annen teori som jeg har er at alt er uendelig bare at vi ikke har tenkt på det enda.
Antall ord: 673

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links