Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Universet & dets hemmeligheterHVORFOR 3 A.M ?

Jordkloden er et ubetydelig fnugg i et gigantisk og ufattelig stort univers.
Tør du diskutere hva som ligger bak?

Moderatorer: Asbjørn, mod univers

Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Purka »

Når det gjelder paranormale hendelser, som spøkelser , ånder o.s.v , får man ofte høre klokkeslettet 3 a.m. jeg ble enda mer interressert i dette fenomenet da dette også ble brakt på banen av katolske prester i USA som snakket om åndeutdrivelse, djevel besettelse og slikt. De mente at klokkeslettet hadde en betydning. Hvordan? og er det noen som har sjekket dette og kan fortelle meg hva som er så spesiellt med dette klokkeslettet når det kommer til ånder?
Ønsker seriøse svar.
Antall ord: 89
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Pink_heaven

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Pink_heaven »

Har hørt det samme, ikke at jeg tror det egentlig stemmer, men det har blitt sagt. Så det i Eksorsisten, det hadde ett eller annet med å gjøre at 3 på dagen var Jesus sin time, så da var det onde sin time 3 om natta. Bare korriger meg om dette er helt feil, men slik jeg husker det:)
Antall ord: 60

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terjegutt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 94
Startet: 10 Mar 2010 21:51
14
Kjønn (valgfri): Sier seg selv=)
Lokalisering: Valdres

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Terjegutt »

Vargtimen... Det er da demonene kommer ut om natta for å herje .. i fra kl. 03.00 om natta til kl 05.00 om morgenen.
Antall ord: 24
Desto mere man tenker på det - Desto større sjanse er det for at det skjer :- )
Enten det er positivt eller negativt ^^

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Moonstone »

Gammel overtro og Hollywood, og sikkert kanonføde for religioner som elsker å drive skremselspropaganda for å holde massene på plass, nervøse og lydige..
Antall ord: 23
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Cara90
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 122
Startet: 18 Okt 2006 21:03
17
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Hovin i Telemark
Blitt takket: 3 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Cara90 »

Har sett det på youtube om paranormal state, at Ryan sa at grunnen til at Dead Time hvertfall er kl. 3 AM er grunnet at som en sier litt lenger oppe, 3 på dagen var da jesus døde,så 3 på natten skal liksom være omvendt av det gode..
Antall ord: 51
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
camillah
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 555
Startet: 10 Feb 2005 16:45
19
Lokalisering: somewhere over the rainbow
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 11 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av camillah »

Da er det creepy når du våkner opp på den tiden og du tror du hørte noe ol... da er det demonene som herjer :O
Antall ord: 28
Eneste man med sikkerhet vet om livet, er at det går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Moonstone »

Cara90 skrev:Har sett det på youtube om paranormal state, at Ryan sa at grunnen til at Dead Time hvertfall er kl. 3 AM er grunnet at som en sier litt lenger oppe, 3 på dagen var da jesus døde,så 3 på natten skal liksom være omvendt av det gode..
Skulle ikke forrundre meg at det var visse Katolske prester som startet ryktene..
Antall ord: 66
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
?
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1038
Startet: 27 Nov 2006 21:18
17
Kjønn (valgfri): oftopic
Lokalisering: Urula
Blitt takket: 185 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av ? »

om dere setter dere seriøst inn i en ting, uten å frykte at noen skremmer dere og har kontrollen på dere, så vil dere finne ut av at det er en reell grunn til at klokken 03.00 til 03.15 ber en spesiell tid, og at energien i jordfeltet er annerledes enn resten av døgnet.
det finnes mange grunner til at energien i jordfeltet forandrer seg i løpet av et døgn.

men å forklare dette i en slik diskusjon kan vel bli noe bortkastet.
Antall ord: 87
Jeg er kun ansvarlig for hva jeg skriver, ikke for hvordan du forstår det...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Moonstone »

? skrev:om dere setter dere seriøst inn i en ting, uten å frykte at noen skremmer dere og har kontrollen på dere, så vil dere finne ut av at det er en reell grunn til at klokken 03.00 til 03.15 ber en spesiell tid, og at energien i jordfeltet er annerledes enn resten av døgnet.
det finnes mange grunner til at energien i jordfeltet forandrer seg i løpet av et døgn.

men å forklare dette i en slik diskusjon kan vel bli noe bortkastet.
Seriøst, hva mener du skjer i energien til jordfeltet 03.00 til 03.15?
Ikke bortkastet å komme med DIN vinkling, er det vel?
Antall ord: 112
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purka
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 124
Startet: 20 Mar 2010 08:13
14
Kjønn (valgfri): Sugge

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Purka »

tok en liten research folkens. Dette var hva jeg fant:
Vatican City: The first papal edict against a time of day since 1560, Pope John Paul ll declared the two and a half hour interval between 3 a.m and 05.30 a.m "Wholly ungodly".
" if a man dares to come home during these demonic hours, he shall be declared anathema" said his holiness. " Likewise, anyone calling during these hours shall face excommunication". The pope added that in some cases, devout catholics may receive special dispensation from a priest in a different timezone.

Hva mener dere om dette folkens. Jeg setter pris på alle meninger omkring dette.
Må legge til at jeg har opplevd mye innenfor disse timene som jeg ikke opplever ellers i døgnet.
selv mellom 24 og 03 har jeg ikke opplevd noe.
Men litt creepy at jeg fikk høre fra en synsk at jeg skulle føde en veldig mektig sønn, og vel....han er god som gull og et fantastisk medmenneske, og han er født fem minutter inn i den demoniske timen. 03.05 men på selveste FN dagen.
Antall ord: 188
Use your psykic abilities like an umbrella. use it only when it rains.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dj_Devil
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3244
Startet: 05 Sep 2004 20:51
19
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Rogaland,
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Dj_Devil »

Purka skrev:tok en liten research folkens. Dette var hva jeg fant:
Vatican City: The first papal edict against a time of day since 1560, Pope John Paul ll declared the two and a half hour interval between 3 a.m and 05.30 a.m "Wholly ungodly".
" if a man dares to come home during these demonic hours, he shall be declared anathema" said his holiness. " Likewise, anyone calling during these hours shall face excommunication". The pope added that in some cases, devout catholics may receive special dispensation from a priest in a different timezone.
Det der er bare rein kontrol propaganda. Det er for å kontrolere folks ute tider. Så folk går hjem\ut til vetige tider. Å kan nesten vedde på at under den tiden så slet sikkert den byen med mye kriminalitet som skjedde på kvelden.

Det er ingen hemlighet at i eldre dager så drev kirken med manupilitive måter å kontrolere folk med via religion. Så hva katolske prester skrev\sa under den tiden om slike ting skal man virkelig ta med en STOR klype salt.
Purka skrev: Hva mener dere om dette folkens. Jeg setter pris på alle meninger omkring dette.
Må legge til at jeg har opplevd mye innenfor disse timene som jeg ikke opplever ellers i døgnet.
selv mellom 24 og 03 har jeg ikke opplevd noe.
Men litt creepy at jeg fikk høre fra en synsk at jeg skulle føde en veldig mektig sønn, og vel....han er god som gull og et fantastisk medmenneske, og han er født fem minutter inn i den demoniske timen. 03.05 men på selveste FN dagen.



Anngående sønnen din så skal eg ikke komme med spekulasjoner.
Antall ord: 288
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Svartepus »

Hmmm, kanskje jeg er spesielt "god" da, siden jeg er født noen minutter over klokka tre på dagen! :mozilla_tongue:
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Moonstone »

Purka skrev:tok en liten research folkens. Dette var hva jeg fant:
Vatican City: The first papal edict against a time of day since 1560, Pope John Paul ll declared the two and a half hour interval between 3 a.m and 05.30 a.m "Wholly ungodly".
" if a man dares to come home during these demonic hours, he shall be declared anathema" said his holiness. " Likewise, anyone calling during these hours shall face excommunication". The pope added that in some cases, devout catholics may receive special dispensation from a priest in a different timezone.
Hva mener dere om dette folkens. Jeg setter pris på alle meninger omkring dette.
Må legge til at jeg har opplevd mye innenfor disse timene som jeg ikke opplever ellers i døgnet.
selv mellom 24 og 03 har jeg ikke opplevd noe.
Men litt creepy at jeg fikk høre fra en synsk at jeg skulle føde en veldig mektig sønn, og vel....han er god som gull og et fantastisk medmenneske, og han er født fem minutter inn i den demoniske timen. 03.05 men på selveste FN dagen.
Ren propaganda.
Frykt & kontroll på massene, det er det redskapet de alltid har brukt, og kommer til å bruke.

Hvorfor i alle dager skal vi stole på hva Pavedømme har å si i slike saker?
Selvom de er fanatisk religiøse, trenger de overhode ikke å ha greie på slike fenomener av den grunn.
I mange tilfeller, tvert imot..

Man bør ikke blande organisert religion inn i dette tema i det hele tatt.
Mennesker har lett for å snu seg til religionen som står sentralt der man er oppvokst for svar på såkalte overnaturlige fenomener eller uforklarlige hendelser.
Hvorfor har de liksom greie på det?
Bare fordi de har så mye fantasi i de eldgamle mytologiene sine?

Glem å få svar i religion..
Antall ord: 312
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Svartepus »

Og hvordan blir det når vi har flere tidssoner her på jorda? Når klokka er tre om natta her, er den jo noe helt annet andre steder i verden.

Jeg skjønner heller ikke hvordan demoner og ånder skal være så bundet til bestemte klokkeslett.
Antall ord: 48
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Moonstone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3114
Startet: 23 Sep 2008 10:12
15
Kjønn (valgfri): Flaskepost
Lokalisering: Inni ditt hode
Har takket: 128 ganger
Blitt takket: 402 ganger

Re: HVORFOR 3 A.M ?

Innlegg av Moonstone »

Svartepus skrev:Og hvordan blir det når vi har flere tidssoner her på jorda? Når klokka er tre om natta her, er den jo noe helt annet andre steder i verden.
Jepp, noe jeg også understrekte i den andre tråden som omhandler samme tema..
Antall ord: 47
Bilde

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links