Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKGhost Hunters (TAPS)

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 306
Startet: 12 Mai 2005 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Ghost Hunters (TAPS)

Innlegg av Thyrin »

Noen her inne som har sett det programmet?
(mulig det eksisterer en tråd jeg ikke har sett men....)
Hva synes dere i så tilfelle?

Merker jeg er litt imponert av det programmet.
Ikke fordi jeg svelger noe som blir presentert på et tv program rått - det gjør jeg ikke.
Det er fortsatt et tvprogram.
Men fordi de går inn med holdningen om å finne de logiske forklaringen på diverse fenomener!
Får de opptak av noe, så prøver de å finne naturlige forklaringer og klarer de å gjenskape noe i nærheten av fenomenet så blir det forkastet som bevis.
Personlige erfaringer regnes heller ikke som bevis.
Når de presenterer slike holdninger så er det (nesten) revnende likegyldig for meg om de resterende "bevisene" er ekte eller ikke :D
Antall ord: 131
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Meridian

Re: Ghost Hunters (TAPS)

Innlegg av Meridian »

Ghost Hunters og Ghost Hunters International (TAPS) elsker jeg og se på.
Dette er etter min mening et av de mest troverdige Tv Programmene der ute når det gjelder
paranormal etterforskning.
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lodve
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 18 Jun 2010 10:23
13
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 3 ganger

Re: Ghost Hunters (TAPS)

Innlegg av Lodve »

Tror jeg at alt de finner er ekte? Nei. Er programmet likevel underholdende? Ja.
Når det gjelder underholdning setter jeg nok likevel Ghost Adventures et godt hakk foran Ghost Hunters, Ghost Hunters International og Ghost Hunters Academy. Den nye serien som er kommet nå, My Ghost Story, er helt ålreit og fokuserer på bevis fra publikum, ikke eksperter som etterforsker. Most Haunted har jeg lest så mye dritt om at jeg ikke har sett ett sekund av det.
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Ghostgirl5

Re: Ghost Hunters (TAPS)

Innlegg av Slettet_Ghostgirl5 »

Åh, jeg elsker det programmet! :D Ghost hunters, Ghost hunters international og Ghost hunters Academy. De er alle like spennende! :D Jeg synes det er så fasinerende at de får så god kontakt med ånder, og de har bra bruk av utstyr :)
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
livingdeaddoll
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1468
Startet: 29 Sep 2006 00:01
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Tranby
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 38 ganger

Re: Ghost Hunters (TAPS)

Innlegg av livingdeaddoll »

Jeg likte TAPS, helt til at jeg fant ut at de vrir og vrenger på blant annet utsagn for å få programmet til å bli mer spennede..
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links