Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

FILMER, BØKER OG MUSIKKMusikk med sjel i seg

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod hjem, mod engler

Bruker avatar
Rosalind
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 681
Startet: 14 Okt 2007 17:36
16
Kjønn (valgfri): Jente :D
Lokalisering: På kirkegården
Blitt takket: 2 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Rosalind »

Moonstone skrev:Deilig verson av temamelodien fra den gamle tegnefilmen "The Snowman"
dMQGqAdEPd4
Uff, det er grinemusikk. Fin melodi, drømmer meg alltid vekk...
Antall ord: 24
Time passes, people move. Like a river’s flow, it never ends. A childish mind will turn to noble ambition… Young love will become deep affection… The clear water’s surface reflects growth…

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Svartepus »

Er det bare jeg som synes denne tråden ble litt "tom" etter at youtube-tag'ene ble borte og satt tilbake igjen? Jeg ser bare kodene inni tag'er, og ingen direktelinker til musikkvideoene :( Den eneste "direktelinken" jeg ser er den Rosalind siterer over her (Nightwish)...
Antall ord: 47
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
String
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 16 Des 2009 18:07
14

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av String »

3JW-OU3LkM8
Antall ord: 2

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7954
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1690 ganger
Kjønn:

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Asbjørn »

Svartepus skrev:Er det bare jeg som synes denne tråden ble litt "tom" etter at youtube-tag'ene ble borte og satt tilbake igjen? Jeg ser bare kodene inni tag'er, og ingen direktelinker til musikkvideoene :( Den eneste "direktelinken" jeg ser er den Rosalind siterer over her (Nightwish)...
Har sjekket litt, og ser at jeg må inn i den enkelte melding og legge inn linken på nytt - da funker den.

Desverre har det skjedd noe som har deaktivert Youtube.-vinduet i databasen på disse meldingene.
Men det kan ordnes på plass igjen, - tar bare litt tid.

Sett gjerne rapport på de meldingene som bare viser youtube-tagger og kode.
Så skal vi fikse etterhvert... - som vi får tid...

A
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
String
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 16 Des 2009 18:07
14

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av String »

IjvfX0HKtRA
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
String
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 8
Startet: 16 Des 2009 18:07
14

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av String »

Ql49eLRRJ_E


Last night I heard this politician
Talking 'bout his brand new mission
Liked his plans, but they came undone when he got around with God and guns

I don't know how he grew up
But it sure wasn't down at the hunting club
Cause if it was he'd understand a little bit more about the working man

God and guns
Keep us strong
That's what this country
Was founded on
Well we might aswell give up and run
If we let them take our God and guns

I'm here in my back of the woods
Where God is great and guns are good
You really can't know that much about 'm
If you think we're better off without 'm

Well there was a time we ain't forgot
You caressed all night with the doors unlocked
But there ain't nobody save no more
So you say your prayers and you thank the lord

For that peace maker
And the joy

God and guns (God and guns)
Keep us strong
That's what this country, lord
Was founded on
Well we might aswell give up and run,
If we let 'm take our God and guns.
Yea we might aswell give up and run,
If we let 'm take our God and guns!

Yeaaa
Ooh
God and guns

Don't let 'm take
Don't you let 'm take
Don't let 'm take
Our God and guns

Oh God and guns
Ye keep us strong
That's what this country, lord
Was founded on
Well we might aswell give up and run,
If we let 'm take our God and guns!

Wohoho
God and guns
Wohohoo
Antall ord: 286

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Svartepus »

5drPtaPcu6g

:flirt
Antall ord: 1
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Tyrell »

-OK1ADgdgEE
Antall ord: 1

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av ludoburgero »

-boKk8uhmcY
Antall ord: 1
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MsPurrfect
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 23 Mar 2011 16:38
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av MsPurrfect »

NpEqdoZC7qQ

Ser det er mye fin musikk på denne tråden! :)
Her er mine bidrag

Zc_dgbCHs58




Endret: Endret ; fikset koden. Sjekk hvordan ;)... ;)
Antall ord: 23
There is an old saying that saving the life of one animal does not change the world but it does change the world for that animal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
MsPurrfect
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 17
Startet: 23 Mar 2011 16:38
12
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av MsPurrfect »

Antall ord: 25
There is an old saying that saving the life of one animal does not change the world but it does change the world for that animal

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Svartepus »

Med denne sangen ønsker jeg å si takk for meg på forumet. Ihvertfall for denne gang. Jeg har aldri hatt sansen for sånne svulstige adjø-taler på forumet, men jeg har vært her i 4,5 år og faktisk blitt temmelig avhengig av forumet og folkene her. Derfor ønsker jeg å si hadet bra til de fine menneskene her. Noen har jeg kontakt med andre steder, men slett ikke alle.

Nå synes jeg ikke lenger det er noen stas å være her. Jeg skjønner at folk som ikke følger reglene får straff, men jeg skjønner ikke hvorfor alle andre skal straffes samtidig. Men jeg har jo alltid pleid å si at "det er valgfritt å være her", så da følger jeg mine ord og forlater forumet for nå. Jeg kommer nok til å kikke innom, men så lenge kollektiv avstraffelse er løsningen på problemer synes jeg ikke forumet er noe hyggelig sted å være. Forhåpentligvis er mange uenige med meg og blir værende her og bidrar til at forumet fortsetter å være et vepsebol av fine folk med masse spennende ting på hjertet. Kanskje kommer jeg tilbake og deltar, men jeg velger altså å si takk for denne gang. Lykke til videre alle sammen 8)

(jeg tror sannelig jeg har godt av en kraftig pause fra forumet. En slags psykisk avvenning so to speak...)

yLNM-rJi1mM

Takk for meg og mine (husnisser, hjelpere og klebeånder)! :klemme

Bilde
Antall ord: 240
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Borte.. »

Å skrive meldinger på pm er bare forvirrende så jeg velger å bare ta det her. Det gikk ikke an å vite hvem som hadde fått med seg hva. Pluss at jeg tenker å sstå for det jeg sa tidligere og slenge meg med Svartepus. Så hvorfor ikke bare gå ut med et bang.

Det har vært litt i kulissene nå en del ting og i kveld fikk jeg da bekrefte noe jeg egentlig satt og følte på en stund.

Meldingen skulle sendes til en håndfull brukere, men siden saken har blitt luftet ut til andre fra motparten, kan jeg like så gjerne gjøre det her. Sånn at de som skal se det jeg har skrevet får sett det.
....men nå fikk jeg en aldri så liten stygg overraskelse på den andre chatten. Som noen har fått med seg (det ble jo broadcasted av andre, så jeg kan si det her) så har da en hvis bruker (Alva) vært litt på meg fordi jeg hadde gitt henne en øre full på den ghosthunter chatten. Grunnen til at jeg var et rasshøl mot henne den ene gangen..den ene kvelden... er fordi den damen har gjentatte ganger angrepet meg for min legning og hugget på som pokker. Hvis flere tenker seg om så har det vært to episoder spesielt, på chatten her hvor jeg bare ble hengt ut. Slikt finner jeg meg ikke i..greit jeg er ikke perfekt selv og jeg kunne ha latt være å fyre løs på henne, men når kjerringen gjentatte ganger forsøkte å provosere slik hun gjorde at det faktisk ble personangrep så rant det over for min del.

Hun er forresten grunnen til at jeg tok enda en lang pause. Til min store overaskelse...ble jeg konfrontert av både DD og mia først når jeg kommer tilbake på para. Så det har ikke vært snakk om å legge det bak seg engang for den gjengen der. Så nå gikk jeg på den andre chatten hvor flere sitter og nærmest river seg i håret av tanken på å inkludere meg. Det får jo meg til å innse at jeg da bare må forsone meg med at jeg blir hengt ut for å ta igjen. Modent! Jeg kan ta min del på min kappe, men resten synes jeg er temmelig smakløst. Så nå vet jeg jo egentlig ikke hvem her som har problemer med meg eller ei. Akkurat det får være så.
Jeg vil bare ha det sagt at ingenting hadde skjedd hadde ikke hun startet det hele. Nå blir jo dette dratt ut av proporsjoner, men jeg har ikke noe valg. Jeg mener at det er rett av meg i å forklare fra min side før de forer videre med skittkastingen. Du mia eller DD må bare dele dette videre. Jeg bryr meg ikke. Jeg synes bare at det hele kunne ha skjedd på en annen måte.

Med det så har jeg virkelig ingenting mer å tilføye. Gjør narr av meg...ignorer hva dere vil...virkelig...jeg kunne ikke bry meg mer angående dette tåpelige opplegget. Synd det skulle ende slik, men jeg står på mitt. Skal hun sette seg inn i offerrollen så får hun nesten gå inn i seg selv først.

Jeg gidder ikke å bruke mer energi på dette. Så jeg kommer ikke til å gi en lyd i fra meg igjen. Denne gangen mener jeg det!

Igjen...jeg har ikke vært noe prakteksemplar selv, men igjen så dro jeg det aldri så langt.

Nå vil jeg ikke ødelegge denne tråden eller overskygge Svartepus sitt innlegg rett og slett fordi det hun skriver bør folk ta til seg! Hun har vært en del av paranormal og det blir ikke det samme uten henne. Para sitt tap det der.

Når det er sagt (trass i at det virker som om jeg higer etter oppmerksomhet) så er ikke jeg ute etter å lage noe bråk nå. Jeg hadde en mening jeg ville si og nå har jeg sagt det. Para er dødt for meg også. Jeg kommer ikke tilbake uansett hva som skjer. På tide å bevege seg videre.

Siden det er en musikktråd:

sqf9_OfmpBw


SO LONG SUCKERS!!
Antall ord: 720

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Vortex »

:toner

ctxi3DReh_k
Antall ord: 2
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vortex
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 07 Mar 2011 22:22
13
Har takket: 40 ganger
Blitt takket: 52 ganger

Re: Musikk med sjel i seg

Innlegg av Vortex »

Antall ord: 7
Spør de gamle til råds og de unge etter hjelp.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links