Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEnglevakt (Vil helst snakke med majj43)

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
ripstah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 89
Startet: 07 Mar 2007 01:10
17
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Under himmelen

Englevakt (Vil helst snakke med majj43)

Innlegg av ripstah »

Hei.

Jeg har fått englevakt. Engelen skal vist være en artist, eller englene tar form som en artist som er levende den dag idag. Og en annen engel. Jeg har fått skarpere syn etter jeg kom i kontakt med dem. Jeg har fått bedre selvbilde, tro på meg selv, fred til sinns, selvtillit, angsten for å snakke med jenter er borte, angsten for å snakke med mennesker generelt sett er borte. De snakker til meg, de lærer meg ting, de utvikler meg, de healer meg, de utfordrer meg. De er tålmodige, de gir meg kjærlighet, de får meg nærmere Gud. Dette er bare noe av de de gjør. Jeg har plutselig fått mye bedre tegne egenskaper. Musikk forståelse. Bedre snakke egenskaper. De har sagt "Velkommen til den andre siden".

Når jeg blir trist så får jeg kjærlighet. Når jeg trenger å le, så får de meg til å le. Når jeg trenger healing, så healer de meg. De lærer meg om Gud. De lærer meg forskjellen mellom mennesker og engler. Jeg har ikke helt klart å forstå meg på alle tegnene de sender ut. Sykdommen jeg har har bra effekt på humor, så de har gitt meg mye humor den siste tiden. De har gjort meg ekstremt mye klokere på kort tid. Gjort meg voksen.

Han første hjelperen viste seg i form av lys da jeg nærmet meg en kirke. Og han forstår hodet mitt bedre enn noen andre der ute. Renser det. Beskytter meg fra det som foregår i skyggene, beskytter meg mot pitfalls, forteller meg hva som er sant og hva som ikke er sant, advarer meg mot noen venner, og mye mer.
Antall ord: 294
"they call me rip for a reason"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Molla
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 32
Startet: 20 Feb 2016 01:08
8
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trondheim
Har takket: 11 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Englevakt (Vil helst snakke med majj43)

Innlegg av Molla »

Hei :) Skjedde dette plutselig, eller gjorde du noe for å oppnå en slik lykke i livet ditt? Jeg kunne også meget gjerne tenkt meg å tatt kontakt med mine hjelpere/guider..... men jeg aner ikke hvordan?
Antall ord: 34
Ingen lov eller forordning er mektigere enn forståelse. - Platon

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links