Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerForskjellige kraftdyr?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Minii75
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Des 2015 21:34
8
Lokalisering: Oppland
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 5 ganger

Forskjellige kraftdyr?

Innlegg av Minii75 »

Er det mulig å ha forskjellige kraftdyr?
Nå har jeg prøvd å finne kraftdyret mitt. Har fått en ulv, en hvit ugle kom plutselig mot meg under meditasjon,, og sist var det en hvit hest som gallopperte forbi meg. Hvordan vet jeg hvilket som er ”mitt”?
Antall ord: 46
Know your limits, but reach for the stars

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Forskjellige kraftdyr?

Innlegg av Asbjørn »

Minii75 skrev:Er det mulig å ha forskjellige kraftdyr?
Nå har jeg prøvd å finne kraftdyret mitt. Har fått en ulv, en hvit ugle kom plutselig mot meg under meditasjon,, og sist var det en hvit hest som gallopperte forbi meg. Hvordan vet jeg hvilket som er ”mitt”?
Hvorfor skal du ha bare ett da ?

Hvert kraftdyr har sine spesielle egenskaper, og skal slik sett dele sine egenskaper med deg,
slik at du selv får en eller flere av disse egenskapene.

Kraftdyr og Hjelpere vil med et par unntak ikke følge deg hele livet, men komme og gå ettersom livet ditt forandrer seg.
Det er på en måte som på sjukehuset, - noen er der mer eller mindre hele tiden for å passe på, andre er inne når det er behov for det, som f.ex røntgen legen, nyrespesialisten, og kirurgen.
Men til hverdags er det få og enkelte ganger ingen som er med.

De er der, men ikke rundt deg, hele tiden, de har og andre å passe på.
Når du trenger de, så er de der, de vet når behovet ditt oppstår, og er tilstede når de trengs.

Nesten som en mor, og barnet hennes, - tidvis er barnet alene, men mora er aldri langt unna.
Når barnet blir eldre, vil og behovet for at mora skal være tilstede være mindre, - og slik fortsetter det.

Jeg ser ikke vekk fra at du har andre kraftdyr og Hjelpere som også er rundt deg, men ikke dukker opp her og nå, fordi de trengs ikke akkurat nå.

Men, forstsett å meditere, og når du ser disse kraftdyrene, skal du se om du klarer å spørre de om hvorfor de er der....

mvh Asbjørn
Antall ord: 292

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links