Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerBe om et ønske til hjelpere/guider

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

synnejh
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 02 Jul 2015 13:17
8

Be om et ønske til hjelpere/guider

Innlegg av synnejh »

Hei.
Jeg lurte på om det går an at hjelpere/guider kan oppfylle et ønske du har? Da snakker jeg om et seriøst og personlig ønske.

Går det i tillegg an at f.eks mine hjelpere kan ta kontakt med noen andre sine hjelpere?

Takker for svar :sunny
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Be om et ønske til hjelpere/guider

Innlegg av jeditrond »

synnejh skrev:Hei.
Jeg lurte på om det går an at hjelpere/guider kan oppfylle et ønske du har? Da snakker jeg om et seriøst og personlig ønske.

Går det i tillegg an at f.eks mine hjelpere kan ta kontakt med noen andre sine hjelpere?

Takker for svar :sunny
Det går fint an å be hjelperne om noe spesifikt, om de oppfyller ønsket ditt derimot er ikke like sikkert. Det du evt. kan spørre om er hjelp/ veivisning til å oppfylle ønsket ditt fremfor at hjelperne dine leker ånden i lampen for deg :)

Du er tross alt i dette livet for å lære noe, så det er ikke alltid de vil gi deg det du ønsker.

Hjelpere kan snakke med andre hjelpere og også direkte med et medium. Jeg har hatt noen samtaler med overivrige hjelpere såvel som oppgitte hjelpere.
Antall ord: 144
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Be om et ønske til hjelpere/guider

Innlegg av Asbjørn »

synnejh skrev:Hei.
Jeg lurte på om det går an at hjelpere/guider kan oppfylle et ønske du har? Da snakker jeg om et seriøst og personlig ønske.

Går det i tillegg an at f.eks mine hjelpere kan ta kontakt med noen andre sine hjelpere?

Takker for svar :sunny
Det er ingenting i veien for å spørre dine Hjelpere og jeg vet at de også kan kommunisere "internt".

Men- det er og et spørsmål om hva du ber om, det er nemlig ikke alt en får, enten fordi det er feil, eller fordi det involverer andre sin personlige vilje.

Et eksempel:
La oss si "den styggeste og fæleste" typen i byen vil ha den fineste jenta....
Dersom den fineste jenta egentlig vil ha den fineste gutten, og kansje ikke liker den førstnevnte,
så er det hennes vilje som bestemmer.
Åndene / hjelperene vil ikke overkjøre et annet menneskes egne frie vilje.

I andre saker, vil et svar være avhengig av hva din livsplan ellers har for planer i ditt liv, og ønsker en har vil nesten uten unntak bli "avvist" dersom det kommer i konflikt med hovedplanen i livet ditt.

Men dersom det er greit at du får oppfylt ønsket, så kan det hende de legger ting til rette for deg.
Men du må kansje selv gjøre en innsats også ;)
Skal du vinne en million, må du nesten kjøpe lodd...

Men en ting kan du være sikker på , nemlig at de hører deg, både det du selv uttaler høyt, men og det du tenker - når du retter tankene mot Hjelperene .
Svaret du får - om noe, er dog avhengig av mange faktorer....

A
Antall ord: 290

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
tvilerlitt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 172
Startet: 27 Jan 2010 09:19
14
Kjønn (valgfri): Gubbe.
Lokalisering: Østlandet
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 68 ganger

Re: Be om et ønske til hjelpere/guider

Innlegg av tvilerlitt »

Selvsagt er det hjelp å få "der ute", mange av dem elsker å hjelpe oss. Spørs self litt på dine intensjoner, er det for egen vinning eller å skade andre - forget it.

Det er ikke for alle å få kontakt med hjelperne og guidene I en fei, som mye annet, trengs trening og atter trening - gjerne over laaaang tid. Det finnes endel bøker på dette, du bare må lese deg opp om du ikke allerede har gjort det. Mange må gå veien via kurser og sirkler, mao med hjelp fra andre mennesker som kan slikt. Så må du gjerne drive med intoning 2-3 ganger I uka I minst 20 min for å få opp dampen på dette. Noen få får det til tjapt, tror de fleste må jobbe med det lenge, og ikke minst forsøke seg ffrem til den metoden som passer for akkurat deg. Brukte selv flere år på dette, var aldri tolmodig nokk , så vips på ett kurs så kom gjenombruddet - det varganske spesiellt..
Antall ord: 166

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links