Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerTegn fra hjelpere?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Unknown
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 9
Startet: 18 Feb 2008 15:32
16
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 4 ganger

Tegn fra hjelpere?

Innlegg av Unknown »

Jeg møtte denne uken en person for første gang som måtte ta meg ut av rommet og fortelle meg at jeg hadde så mye energi rundt meg. Jeg har tidligere sett en avdød person og både drømt om ting som har skjedd ikke lenge etter og følt hvem mine hjelpere er. Disse kunne hun beskrive, og i tillegg mente hun jeg hadde hjelpere fra en annen tid. Hun kunne åpne mine kanaler, og jeg følte plutselig sterke energier. Lyder av folk som gikk raskt som ga en effekt som virket at det var overalt rundt meg, og et raskt rykk i døra. Like etterpå følte jeg et lys som beveget seg raskt i rommet.

Jeg vil gjerne oppleve mer, ikke nødvendigvis se, for samtidig som jeg er nysgjerrig er jeg og litt redd - kan dette hindre meg i å merke ting? Jeg går og leter etter tegn, men jeg overanalyserer helt sikkert. Dagen etter datt f.eks en stor edderkopp ned fra taket ved siden av meg med stor kraft, trodde først det dryppet vann. Men kan jo og være tilfeldig. Burde jeg bare finne en indre ro og heller ta det deretter?

Har også følt mer indre ro etter jeg snakket med henne, og fått mer energi til å gjøre ting, både i hjemmet, på jobb og jeg har endelig trent for første gang på lenge. Kan dette ha en sammenheng eller er jeg helt på jordet?
Antall ord: 255

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Tegn fra hjelpere?

Innlegg av jeditrond »

Indre ro er viktig for å utvikle seg, ja, men det stopper ikke helt opp hvis man ikke greier å holde på denne hele tiden :) Men det at du er litt redd for hva som kan komme, er en liten bremsekloss for videreutvikling. Forsøk å innse at hjelperne dine ikke vil la deg få "se" mer enn du tåler.

Noen ganger er dyr som dukker opp tegn, andre ganger ikke. Hva følte du når edderkoppen kom ramlende ned? Det kan være noe budskap å hente ut av dette om du leser deg opp på edderkoppen som kraftdyr f.eks.
Antall ord: 100
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TomL
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 110
Startet: 23 Jan 2015 21:42
9
Kjønn (valgfri): Gubbe
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 70 ganger

Re: Tegn fra hjelpere?

Innlegg av TomL »

Det er viktig å ha en nøktern tilnærming til åndelige og overnaturlige ting. Det betyr ikke at man ikke tror det er noe, men at man ikke tolker for mye inn i "det åndelige". Edderkopper lever sitt liv tilfeldig, og alt på kloden gjør omtrent det samme - uavhengig av åndeligheten. Men man kan jo også si at noe kan være bestemt å hende, i alle fall store hendelser.

Dette med at det er mange hjelpere rundt alle oss, er jeg noe skeptisk til. Jeg tror at man i noen grad kan kommunisere til avdøde, men at de svever rundt oss og hjelper oss til stadighet, har jeg vanskelig for å tro. Til det hender det for mye uheldigheter for de fleste.

Skal jeg gi trådstarter et råd, er det å oppøve nøkternhet og ikke la seg fortelle av andre slikt og slik. Få mennesker vet mer enn andre om åndelivet.
Antall ord: 155
"Om tusen personer tenker samme tanke, betyr det ikke at denne tanken er tusen ganger bedre"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Tegn fra hjelpere?

Innlegg av Terra »

Videoen jeg hadde lagt ut her forsvant dessverre, men jeg legger ut denne. Informativ og fin synes jeg.

UVTtFJQ2E98

Let's Talk About Seeing Signs from The Other Side with Phil Quinn
Antall ord: 32
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links