Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAmerica's TOP Psychic: The OTHER SIDE SPEAKS! Alex Gets SHOCKING LIVE Reading! | Matt Fraser

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2903
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1561 ganger
Blitt takket: 1174 ganger
Kjønn:

America's TOP Psychic: The OTHER SIDE SPEAKS! Alex Gets SHOCKING LIVE Reading! | Matt Fraser

Innlegg av Terra »

Hei, fikk så lyst til å dele denne med dere! <3

https://www.youtube.com/watch?v=JtRgXUocYJM&t=1229s
Antall ord: 18
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1425
Startet: 15 Okt 2013 06:22
11
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 540 ganger
Blitt takket: 571 ganger

Re: America's TOP Psychic: The OTHER SIDE SPEAKS! Alex Gets SHOCKING LIVE Reading! | Matt Fraser

Innlegg av g.r.y »

Tror faktisk jeg har sett alle online readings av Matt Frasier, og det meste av Long Island medium, Theresa.. - Capuno, eller ett eller annet i den duren *hehe*. Disse to er eksepsjonelt gode, og det samme må vel trygt kunne sies om Hollywood medium, Tyler Henry.
Tyler blir jo bare bedre og bedre etterhvert som han blir eldre og mer erfaren, og jeg tror vel kanskje han vil ende opp som eneren til slutt i mine øyne, da han ikke har med seg denne typiske amerikanske kristenheten. Det blir jo unektelig enkelte elementer som en ikke kan relatere til når det forklares ut i fra et livssyn som er såpass fjernt fra ens eget :)
Antall ord: 116
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links