Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenAustralien skies

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Australien skies

Innlegg av jeditrond »

Så en dokumentar på Netflix her om dagen, Australien skies (ja det er et ordspill på Australian og alien :) ). Filmteamet hadde invitert en velkjent ufo/ skywatcher til å tilbringe noen dager sammen med dem for å se om det var som han påsto, at han hadde det med å tiltrekke seg ufoer/ ukjente fenomener. Regissør og produsent var opprinnelig skeptisk til påstanden, men på slutten av dokumentaren må han bare innrømme at "et eller annet foregår som jeg ikke kan forklare" etter å ha hatt noen opplevelser. Dessverre har de ikke fått filmet noen virkelig nærgående farkoster, men det er plenty med arkivfoto som Damian Nott, skywatcherfyren, har filmet tidligere. Men noen snutter av orber som følger en drone bla. er med :) Vil anbefale dokumentaren, den er litt annerledes enn andre dokumentarer om ufoer.

https://www.youtube.com/watch?v=Bx6jf20F5-U
Antall ord: 147
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
UFO
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1792
Startet: 06 Nov 2006 01:15
17
Har takket: 605 ganger
Blitt takket: 389 ganger

Re: Australien skies

Innlegg av UFO »

jeditrond skrev:Så en dokumentar på Netflix her om dagen, Australien skies (ja det er et ordspill på Australian og alien :) ). Filmteamet hadde invitert en velkjent ufo/ skywatcher til å tilbringe noen dager sammen med dem for å se om det var som han påsto, at han hadde det med å tiltrekke seg ufoer/ ukjente fenomener. Regissør og produsent var opprinnelig skeptisk til påstanden, men på slutten av dokumentaren må han bare innrømme at "et eller annet foregår som jeg ikke kan forklare" etter å ha hatt noen opplevelser. Dessverre har de ikke fått filmet noen virkelig nærgående farkoster, men det er plenty med arkivfoto som Damian Nott, skywatcherfyren, har filmet tidligere. Men noen snutter av orber som følger en drone bla. er med :) Vil anbefale dokumentaren, den er litt annerledes enn andre dokumentarer om ufoer.

https://www.youtube.com/watch?v=Bx6jf20F5-U
Spennende. Aldri noe i media lenger om ufo's, helt tyst. Er sikker på at det er mange observasjoner, også av mange personer samtidig, men det har ikke nyhetens verdi. Hadde vært kult å kunne tiltrekke seg ufo's, absolutt en evne jeg skulle ønsker jeg hadde hatt, men ikke har.

Kanskje man skulle koste på seg et eller flere kamera som -- i stedet for å dekke sin egen tomt heller la de peke opp mot himmelen. Er sikker på at man kunne fått mange interessante opptak, kanskje også av ufo's. Hm.. noe jeg skal vurdere - om ikke annet ETT hd kamera. :lykkelig
Antall ord: 252
UFO's/Aliens - verden trenger deres hjelp NÅ! :alim

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Australien skies

Innlegg av g.r.y »

Interessant! Det 'spicer' liksom opp troverdigheten når det gjengis av en i utgangspunktet skeptiker som skifter oppfatning underveis, syntes jeg :)
Antall ord: 21
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links