Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenRomfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av jeditrond »

UFO skrev:
jeditrond skrev:Jeg tror menneskeheten er i ferd med å gjøres klar, den åndelige oppvåkningen som skjer rundt om i verden hinter til noe slikt. Dessverre er det jo også mange som velger motsatt vei, grådighet og materialisme foran alt. Med andre ord er vi der Atlantis var før de gjorde kål på seg selv for 14-15 000 år siden. Om vi blir ferdig "oppsteget" i denne generasjon eller neste er jeg som deg usikker på, mulig dette vil være en pågående prosess. Men at det verste ryddes unna nå :D
Bare vi rekker det før grådigheten, og materialismen tar oss med i dragsuget a la Atlantis. Det er jo utopi at verden gir materalismen på båten. Grådigheten tar vel heller ikke slutt, ikke før vi blir "omprogrammert" av noe/noen. Tror mennesket bare higer etter mer og mer, tror det er lang vei fram.

Mht. aliens tilstedeværelse her på kloden. Om vi skulle være klonet, er det ikke da litt rart at vi er så mange raser her på planeten.
Hva kan det være årsaken til. Er det mulig at det har skjedd flere kloninger fra aliens, med forskjellig opphav ?
Grådigheten har et solid tak i menneskene, det er sant. På den annen side har Trumps uttalelser om å trekke seg fra Parisavtalen ført til at de andre landene bare forsterker sin del i avtalen. Grådighetens høyborg er så smått i ferd med å skyte seg selv så grundig i foten at resten av verden kan komme til å ignorere dem. På den annen side tror jeg det foregår et bevissthetsskifte blant de jevne amerikanere også, flere av delstatene har jo uttalt at de vil forholde seg til Parisavtalen f.eks. :D Så alt er merkelig nok ikke bare mørkt, men jo det tar tid å snu tankegangen om materialisme. Så vi har en heftig jobb foran oss :D

Tror ikke vi er klonet, vi har tilpasset oss forholdene på denne planeten, det ligger tross alt i oss, pluss at vi underveis har rotet med neandertalerne som vi visstnok blant annet har fått rødt hår fra og muligheten til å tåle kulde bedre, men også depresjon og avhengighet til ting.

Dette med de fem rotrasene som Terra nevner, kanskje det er hhv. neandertalere, cro magnon, denisov mfl.? Man har jo så smått begynt å skjønne at dagens moderne menneske er en salig blanding av flere tidligere menneskearter. Det har ikke gått i rett linje fra hr og fru erectus til habilis til neandertalere og cro magnon. Familietreet vårt er ganske så frodig egentlig :D
Antall ord: 448
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av g.r.y »

jeditrond skrev:Dette med kaoset en evt. masseavsløring ville føre med seg er nok grunnen til at de ikke har stått frem ennå. Vi som helhet er ikke klare ennå dessverre.


Er det de 'besøkende' sin beslutning, er det helt 'innafor' (selv om det skal innrømmes at det er en betydelig del av menneskeheten jeg misliker å bli plassert i bås med, og da spesielt artstilhørigheten (he, he)).
- Men i dette selskapet så er det liksom bare å holde kjeft, lytte & lære. De har tross alt tatt seg frem gjennom en eller annen form for bøyning/krumning av romtiden, mens jeg til sammenligning knapt nok kan ta meg frem til byen med bil (ha, ha)

Jeg har imidlertid oxo hørt dette argumentet som begrunnelse/unnskyldning for verdenslederne (etc) sin hemmeligholdelse, og da er det ikke greit i det hele tatt. - Jeg mener.. Hvem pokker er de til å avgjøre hva andre kan & ikke kan takle, liksom?..
Antall ord: 164
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av Asbjørn »

Jeg har fått meg en tanke, når det gjelder hvorfor disse lederne ikke vil offentliggjøre slik informasjon:

Dette er "militærhemmligheter" - fordi disse som har kontakt med aliens også har fått teknologiske fordeler fra disse, og vil for alt i verden ikke avsløre disse, eller at de har dette teknologiske overtaket.

Jeg tror forsåvidt at verden stort sett er klar til å møte aliens, men enkelte religioner vil reagere sterkt på å faktisk få disse bekreftet, for ikke å snakke om de som får "invasjonspanikk" - redsel for at aliens skal overta alt....
Antall ord: 97

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
jeditrond
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3245
Startet: 07 Okt 2011 13:21
12
Kjønn (valgfri): Mann
Lokalisering: Vestfold
Har takket: 3649 ganger
Blitt takket: 1151 ganger

Re: Romfart-milliardær sier romvesener er på jorden og at myndighetene dekker over det.

Innlegg av jeditrond »

g.r.y skrev:
jeditrond skrev:Dette med kaoset en evt. masseavsløring ville føre med seg er nok grunnen til at de ikke har stått frem ennå. Vi som helhet er ikke klare ennå dessverre.


Er det de 'besøkende' sin beslutning, er det helt 'innafor' (selv om det skal innrømmes at det er en betydelig del av menneskeheten jeg misliker å bli plassert i bås med, og da spesielt artstilhørigheten (he, he)).
- Men i dette selskapet så er det liksom bare å holde kjeft, lytte & lære. De har tross alt tatt seg frem gjennom en eller annen form for bøyning/krumning av romtiden, mens jeg til sammenligning knapt nok kan ta meg frem til byen med bil (ha, ha)

Jeg har imidlertid oxo hørt dette argumentet som begrunnelse/unnskyldning for verdenslederne (etc) sin hemmeligholdelse, og da er det ikke greit i det hele tatt. - Jeg mener.. Hvem pokker er de til å avgjøre hva andre kan & ikke kan takle, liksom?..
Med noen forbehold om sannhetsgehalten i hva som kommer frem i ymse ufo-relaterte artikler og dokumentarer, så virker det som om vi har hatt/ har besøk av flere forskjellige. Det er representanter for en 'Føderasjon' som høres mistenkelig Star Trek'sk ut og så noen andre som ikke er like åndelig utviklet og gjerne deler teknologi. Hva de siste får igjen for dette skulle jeg likt å vite, de er neppe interesserte i dollar/ rubler/ euro :) Det er førstnevnte som ikke vil kontakte oss åpenlyst ennå, mens sistnevnte ikke bryr seg. Men som Asbjørn har nevnt er det verdenslederne som holder igjen pga. de store teknologiske militære fremskrittene.

Enkelte konspirasjonsteorier hevder at flere av verdens regjeringer ble kontaktet kort tid etter annen verdenskrig av begge "fraksjoner", representantene for Føderasjonen advarte mot bruken av atomvåpen og var interessert i at vi som art skulle følge en mer åndelig vei. De andre tilbød teknologi, noe krigshisserne gjerne ville ha. Ta dette med en solid klype salt fordi denne teorien gjerne blandes med abduction-hendelser, at i bytte mot teknologi fikk de små grå tillatelse til å bortføre og eksperimentere på mennesker av hjertens lyst omtrent.
Antall ord: 372
“When you're a god, you don't have to have reasons."-Terry Pratchett, Mort

Bokprosjektet mitt; http://atlantisbloggen.wordpress.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links