Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenDen kvelden jeg så en flyvende tallerken..

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

Ivarda
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 22 Apr 2011 21:02
13

Den kvelden jeg så en flyvende tallerken..

Innlegg av Ivarda »

Vil gjerne dele med andre den gangen jeg så en flyvende tallerken, og tenkte at denne siden passet godt. Det er lenge siden det skjedde, jeg var kanskje rundt 11 år. Jeg og tre andre var ute og lekte på en lekeplass. Jeg kan ikke huske eksakt år, eller dag, men det må ha vært på høsten, siden det var mørkt ute, i tilegg til at det var stjerneklart. Plutselig så vi et objekt på himmelen, og husker fortsatt klart hva vi så: et rundt objekt som en tallerken, ganske stor. Den hadde noen blinkende lys på sidene og rundt den i forskjellige farger. Pga lysene kunne vi tydelig se konturene av formen på objektet, og at den var den rundt. Tallerkenen beveget seg ikke som et helikopter, og iallefall ikke som et fly. Den flyttet seg frem og tilbake, som om den svevde på en måte høyt over oss. Det kom ingen lyd, hørte altså ingen motordur e.l.
Vi sprang i retningen UFOen fløy, som var samme retning til huset mitt. Det var kanskje rundt 200 m, og vi så den hele tiden. Jeg løp inn i huset mitt for å hente et kamera, men jeg var ikke så gammel da og hadde ikke så mye erfaring med kameraet, så det gikk litt sakte, så da jeg kom ut, sto de tre andre utenfor og sa at ufo fløy bak et lite fjell, og vi så den ikke lengere.

I dag er jeg fortsatt 100% sikker på hva vi så. De tre andre husker det og. For noen måneder siden snakket jeg med en av de som var der, hun hadde jeg ikke snakket med på lang tid, og ikke om UFOen som vi så. Jeg spurte henne om hun husker UFO, og hun gjorde også det, akkurat slik jeg gjorde. Enda et klart tegn på at vi ikke hadde påvirket hverandre til å endre eller funnet på noe mer om hendelsen.

Når jeg tenker på det nå, synes jeg det er nesten litt skummelt, men også rart. :mozilla_surprised: Det var ikke bare ett lys på himmelen, men vi så den så klart, nesten som tatt ut fra en hollywood film, bare at dette var ekte. Dette er en ting som jeg vil forhåpentligvis huske hele mitt liv, er jo i bunn og grunn veldig skeptisk, siden jeg er en realfags person, men dette er jeg helt sikker på. Er det noen andre som har hatt samme opplevelse?
Antall ord: 422

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Tyrell
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 911
Startet: 27 Jun 2008 16:57
15
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 78 ganger
Blitt takket: 186 ganger

Re: Den kvelden jeg så en flyvende tallerken..

Innlegg av Tyrell »

Du er nok ikke alene om å hatt en observasjon av en flyvende tallerken Ivarda.

Grunnen til min store interesse for ufo fenomenet er nettopp fordi jeg har sett en av disse fantastiske farkostene selv.

Ganske lik din opplevelse Ivarda, rundt objekt med roterende lys i forskjellige farger rundt kanten med en forhøyning i senter, som en kuppel, lydløst og med en gul "utstråling" rundt hele objektet.

Dette var rundt 1972-73, jeg var ca 4-5 år gammel, det skjedde på høsten, midt på dagen, avstand til objektet mindre enn 10 meter på det nærmeste, observasjonen var utenfor Moss.
Antall ord: 104

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !