Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

UFO, Kornsirkler & fenomenHvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Forumet handler om Uidentifiserte Flygende Objekter, steder det har blitt observert UFO i og utenfor Norge, samt det verdenskjente fenomenet Kornsirkler

Moderatorer: Asbjørn, mod ufo, mod univers, Mod Fakta og, mod si hei, mod_spøkeguiden, mod engler

GJest

Hvordan få UFO observasjon igjennom CE-5 protokoll

Innlegg av GJest »

Hvordan få UFO observasjon:

Informasjon om CE-5 kan en se på Cseti web side http://www.cseti.org/ce5.htm oprettet av Dr greer som også er lederen av www.disclosureproject.org


Alternativ 1:
a. Først komme inn i en "non-Local" tilstand.
b. Deretter bruke remote viewing for å Lokalisere deg selv.

**Non local**: Det første en gjør er å slappe godt av. Deretter er en bevisst på at -tid- er ubegrenset, -avstand- er ubegrenset, vi som skapninger er i ett med alt annet. Altså kvitte seg med alt av begrensende tanker.


Nå. - Når du er kommet inn i "non local" tilstanden så kan du remote- viewe hvor du er.

**Remote viewing** : Først tenker en på Melekveien, solsystemet, jorden, Europa, Norge, hjembyen, tunet du er på... En begynner altså utenfra med det store bildet for så å Zooome inn til mindre og mindre deler helt til du kan lokalisere hvor du er. - Hvor du vil ha observasjon.
Det er flere folk innenfor meditering som driver med dette. Det er også folk som er nære venner som kan gjøre dette sammen. Meditere i små sirkler for å få observasjon.

Et verktøy som hjelper deg til å visualisere universet:
http://www.google.com/sky/


Alternativ 2: (Anbefales)

Meditasjon. Dersom en person Kommer i en veldig dyp tilstand så kan en få UFO (udentifisert flygende objekt) observasjon. Tips for å oppleve disse tilstandene er å trene seg opp med hjerne bølger med hemisync - gateway settet. En kan begynne med Focus 10, deretter kan en gå videre til focus 12. Dersom en mestrer både focus 10 og focus 12 har man et godt utganspunkt for CE-5.
Noen velger å kjøpe hemi sync settet. mens andre laster det ned som U torrent filer.
For mer informasjon om hva hemi sync og Monroe Instute er: www.hemisync.com


Alternativ 3:
Dersom du har sett en UFO. Så kan du meditere på dette minnet. Visualiser ET bilde av UFO, slik du husker det, og ligg med dette bildet/minnet over lengre tid, også etter en god stund kan du knytte tanker og følelser som ”kontakt” mot dette objektet i Minnet.

Motivasjon:
Noen velger å bruker laser: http://www.illumi.no/shop/index.php?cPath=53_60
Hvor en kan bruke laserpointeren på objektet,og se om det responderer. Dersom objektet responderer kan kommunikasjon defineres som type CE-5.
For motivasjon så kan folk se filmen "capturing the light" - Hvor det er ei som har sett og filmet ufo'er i flere år, og sendt filmer og bilder til undersøkelser og analyser som har fått bestått.

Også sjekk ut denne over Chiles hovedstad: http://www.youtube.com/watch?v=WcqBvEbvDqo


Edit:
Boka CE-5 av Richard F. Haines Ph.D.

Rundt om i verden tror jeg det finnes rett rundt hundre ulike grupper som driver med initiert observasjon. Dette iniativet har fått begrepet CE-5, og handler blant annet om en protokoll som brukes før en går ut i felten. Ce - 5 er også når en person bare tilfeldigvis ser et Uidentifisert Flygende Objekt og bruker det han har tilgjenglig,der og da,til å kommunisere med det (billys, lommelykt, tanke, lyd osv...)

Om forfatteren:
"Richard F. Haines, Ph.D., retired NASA research scientist and former Chief of the Space Humans Factors Office at Ames Research Center, was Assistant Professor of Psychology at San Jose State University before moving to the Research Institute for Advanced Computer Science as Sr. Research Scientist where he conducted advanced R&D on multimedia telecommunications for NASA's International Space Station. He is now employed by RECOM Technology, Inc., and has written five other books and NASA/FAA Technical Reports. He holds a Ph.D. in Experimental Psychology from Michigan State University."

Capturing the light:
Kan kjøpes på Capturing the www.capturingthelight.com

Hemi sync - Gateway experience:
Kan kjøpes på: www.hemisync.com

PS: Send/ kopier gjerne denne teksen/linken videre til andre nettsteder eller til andre personer dere vet er interessert i UFO fenomenet. I felleskap, dersom mange nok bidrar kan man jo kanskje skape en UFO bølge her i lille Norge :)
Sist redigert av GJest på 17 Mar 2009 13:49, redigert 15 ganger totalt. Antall ord: 695

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

ET = Extra Terrestrial???
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Yes. Folk har opp igjennom årene drevet med dette. Det er bare fortolket på så mange måter, avhengig av de ulike relgionene og kulturene.

Det har ikke noe å si hvem du er, hvor du er, meninger, skjønn osv. alle og enhver kan gjøre dette.

her et eksempel, på en kristen person som prøver ut ET- kontakt på dirkete sending nyheter som han har lest om i bibelen, det gammle testamentet:
http://www.youtube.com/watch?v=FLFdGEOf ... re=related

Men som sagt, en muslim og en jøde kunne gjort akkurat det samme. Bare en er i dyp nok tilstand, noe det kan se ut som han her kristne da er. Personlig er jeg ikke relgiøs.
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

OK :D
Hils ET fra meg om du ser ham :D
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Jeg synes du skal prøve selv :D

Er jo bare å prøve...
Antall ord: 12

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

OK, men er det lett å komme ut av transa igjen?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja. Når jeg gjorde det merket jeg ikke noe særlig transe. bare en veldig avslappet tilstand.

Og noen timer senere på kvelden fikk jeg et hint i form av både magefølelse og et indre bilde. Om å titte ut av soveroms vinduet.
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Så du noe da?
Antall ord: 4

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Ja. kult du spør :)

Det jeg så var et lys, selv skinnende prikk som poppet ut av intet midt på nattehimmelen, for så å bevege seg loddrett nedover, for så å plutselig forsvinne igjen, lengre ned over natte himmelen.
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Interessant :D
Da kan man jo si at det virker :mozilla_cool:
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
GJest

Innlegg av GJest »

Det gjorde iallfall det for meg. Dersom du også for det til Dagros, så husk å ikke dra de over storbyene, oslo, bergen osv.. Det ville skapt en del sjokk kanskje? :D
Antall ord: 30

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Dagros

Innlegg av Dagros »

Skjønner hva du mener :D
Antall ord: 5

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lilja
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5766
Startet: 17 Jul 2006 23:30
17
Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
Lokalisering: Akershus
Blitt takket: 1037 ganger

Innlegg av Lilja »

KB skrev:Det gjorde iallfall det for meg. Dersom du også for det til Dagros, så husk å ikke dra de over storbyene, oslo, bergen osv.. Det ville skapt en del sjokk kanskje? :D

Klart du må "dra de" over oslo :D

Hallooooo... Er ikke meninga å overbevise flest mulig, da?
Hvem som helst kan jo dra DEN historien om hva de så langt ute på vidda/ oppe på fjellet når det ikke finnes vitner i mils omkrets!

Nei, fiks oss en ufo over oslo, og sørg for at tv2 står klare med kamera ;)
Antall ord: 93

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Innlegg av Svartepus »

Haha, jeg trodde KB mente at det var ET-vesnene som kom til å få sjokk av å fly over Oslo og Bergen... :mozilla_laughing:
Antall ord: 23
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kimbara
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 4125
Startet: 01 Mar 2007 11:02
17
Kjønn (valgfri): satyriasis
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av Kimbara »

KB skrev:Ja. kult du spør :)

Det jeg så var et lys, selv skinnende prikk som poppet ut av intet midt på nattehimmelen, for så å bevege seg loddrett nedover, for så å plutselig forsvinne igjen, lengre ned over natte himmelen.
Og hva gjør at denne prikken ikke var en satelitt, romskrap, et fly, osv?
Antall ord: 55
When did ignorance become a point of view?
-Dilbert

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links