Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppen"Vi er som ekorn?"

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

"Vi er som ekorn?"

Innlegg av Minsinn »

I dag ber jeg om hjelp til å se på nattens drøm med litt andre øyne enn mine egne - som ikke klarer helt å se fragmentene her, føler jeg :blind
Jeg drømte at jeg hadde besøk av en flott fyr (jeg bor alene, så bare det å ha besøk av en flott fyr i seg selv kan være reneste ønskedrømmen .fnise) - han var veldig hyggelig, og vi var åpenbart gode venner, kanskje mer enn venner, uten at jeg kan si det med sikkerhet. Han så ikke ut som den mannen som bor i hjertet mitt, men samtidig hadde han en del av hans sjel - om det er mulig å forstå hva jeg mener med det. Den scenen jeg husker best er at vi sto ved det ene stuevinduet mitt,og snakker om dype, viktige ting her i livet, der jeg blant annet øser litt av meg om bekymringen min om kanskje han bare kom til å bli borte fra meg. Da legger han hånden på skulderen min og sier "Du og jeg, vet du, vi kommer alltid til å være her, vi er som ekorn"
Yeah. Right. Det ga jo massevis av mening, ikke sant? Men i drømmen skjønte jeg åpenbart helt og holdent hva han mente, for jeg ser han rett i øynene og sier "Det var vakkert sagt, du sier alltid så mye klokt, du", også kysset jeg han på kinnet.
Og omtrent der tror jeg at jeg våknet, og nå har jeg brukt hele morgenen min på å fundere på hva dette er :dontknow - om noen føler seg kallet til å bidra i tankerekken, blir jeg sinnsykt takknemlig :klemme
Antall ord: 273
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: "Vi er som ekorn?"

Innlegg av Terra »

For en herlig drøm du hadde! :)

Ekorn er noen morsomme og vakre dyr! Ekorn klorer seg fast og klatrer på trestammer og hopper fra grein til grein i stor høyde uten å være redd. Men i drømmen tror jeg det at "vi er som ekorn" betyr at dere holder sammen hele livet. Liksom klorer seg fast, blir i mitt hode oversatt til - vi holder sammen hele livet!

Og mine tanker går til at du har hatt kontakt med din skytsengel eller guide (kall ham hva du vil).
Jeg har en sterk følelse av at dette er din personlige hjelper som har vært med deg hele livet, og som også vil følge deg hjem etter dette livet ;-) Med andre ord en som følger deg fra vugge til grav og alltid er hos deg og som du alltid kan be om hjelp uansett hva det gjelder. En du også kan be om hjelp når det gjelder kjærlighet og det du ønsker deg av en mann inn i livet ditt.
Antall ord: 177
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: "Vi er som ekorn?"

Innlegg av Atmosphere »

Les boka Stallo av Stefan Spjut - da kommer du til å le når du leser om ekornet! :D
(Du har ikke lest den allerede? Nei, da ville du ikke kommet til å spørre om dette engang...) Utrolig morsom bok om Troll og skrømt fra gammel svensk/finsk mytologi!
Antall ord: 48
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: "Vi er som ekorn?"

Innlegg av Minsinn »

Atmosphere skrev:Les boka Stallo av Stefan Spjut - da kommer du til å le når du leser om ekornet! :D
(Du har ikke lest den allerede? Nei, da ville du ikke kommet til å spørre om dette engang...) Utrolig morsom bok om Troll og skrømt fra gammel svensk/finsk mytologi!
Nei, har ikke lest den, men Stalloen kjenner jeg til - om det er samme Stallo som befinner seg i samisk mytologi :notworthy:
Jeg har også god kunnskap om hva som rører seg i de "djupe, finska skogar" - så nå vet jeg ikke om jeg tør å lese den :-P ::=
Fortell :beg
Antall ord: 99
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Atmosphere
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 137
Startet: 05 Feb 2009 23:11
15
Kjønn (valgfri): Jente
Lokalisering: Stjørdal
Har takket: 4 ganger
Blitt takket: 16 ganger

Re: "Vi er som ekorn?"

Innlegg av Atmosphere »

Jeg syns ikke boka var skummel i det hele tatt, mer koselig og trivelig når det kom til de "skumle" trollene og skrømtene! (De var jo ikke bare snille, men vi slapp de verste detaljene!) Akkurat passe mystisk, og bygd opp litt som en krim-bok kanskje?
Akkurat samme Stallo som i samisk og kvensk mytologi ja. Hadde faktisk 0 kunnskap om det området, så lærte mye :)
Det skal visst komme en bok nr 2 i serien nå i vår/sommer! Det må jeg sjekke om den har kommet.
Antall ord: 94
I hope to arrive to my death; late, in love, and a little drunk

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: "Vi er som ekorn?"

Innlegg av Minsinn »

Hehe - det slo meg faktisk ikke inn at boka kunne være sånn "skummel-skummel", men jeg av ting som kan foregå i de "djupe, finske skogar" så kan det være veldig mye...vel...kroppslig? Kan vi si det sånn?
Det var i allefall derfor jeg ble i tvil om jeg turte å lese den. Men da vet jeg at den kanskje bare er sånn "skummel-skummel" og da går det bra likevel rofl
Takk for tipset
Antall ord: 80
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !