Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenRemote Viewing

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

MATRIX
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 75
Startet: 26 Aug 2003 17:39
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondhjems omerådet
Har takket: 1 gang
Blitt takket: 1 gang

Remote Viewing

Innlegg av MATRIX »

Jeg Lurer på om det er noen her som har erfaringer med Remote Viewing,
som de vil dele med oss andre?
Eller om det er noen som vet om kurs/foredrag?
8) [/b]
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Nanna
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 27 Jan 2004 22:13
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Danmark

Innlegg av Nanna »

Amazon.
Du kunne jo forsøke å få dette til på andre tider av døgnet, når det er lyst, for da vil det ikke virke så skremmende. Hvis du vil ha fred om natten, kan du "bygge" deg et mentalt egg, med så tykke vegger som du nå har behov for. Der vil du være trygg, og du har satt dine grenser opp. Ingen vil kunne komme innenfor, uten at du inviterer dem inn. Dette hjalp i alle fall min stedatter, som følte seg plaget om natten i en periode.
Det er jo igrunnen ingenting å være redd for. Frykten er vår værste fiende, når det gjelder å få kontakt med det ukjente. Derfor er det viktig å lære mer om det, slik at vi kan jage frykten vekk. Hvem vet hvilke vidunderlige opplevelser vi går gipp av, bare fordi vi er engstelige?
Som sagt, går det helt gratis kurser i dette på www.mysticweb.org.
Kurset har vært utsatt to ganger allerede, fordi de angivelig har fått så mange norske påmeldinger, at de har bestemt seg for å oversette kurset til norsk. Den siste melding gikk ut på at de skulle i gang den 14. mai. Jeg gleder meg som en unge. Håper du ombestemmer deg med hensyn til å delta. Jo flere vi er, flere er det å dele erfaringer med. Jeg er ikke så stiv i engelsk, så jeg vil mer enn gjerne ha noen fra norden å dele erfaringene med. :)
Vennlig hilsen
Nanna.
[/i]
Antall ord: 255
Livet er en evig skapelse, som vi er her for å erfare.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Maya
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 169
Startet: 22 Nov 2003 08:22
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Aabenraa

Remote Viewing

Innlegg av Maya »

Jepp Nanna og jeg holder på å sprekke snart, vi har meldt oss på.
Begynner å bli utålmodig. :twisted:
Meld dere på folkens, dette er virkelig en gave i fanget.
Maya :D
Antall ord: 30
Perfeksjonisme findes ej...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eva

Re: Remote Viewing

Innlegg av Eva »

MATRIX skrev:Jeg Lurer på om det er noen her som har erfaringer med Remote Viewing,
som de vil dele med oss andre?
Eller om det er noen som vet om kurs/foredrag?
8) [/b]

Ehhhh..... har bare lyst til å snu denne diskusjonen over til den var ment som. :roll:

Ikke at det dere andre skriver er uinteressant. Tvert imot!!! :D
Jeg synes det er kjempespennende! Og kjenner meg igjen i noe av det. :D

Men siden tittelen er Remote Viewing så ønsker jeg å si noe om akkurat dette.

Jeg vet ikke om jeg skal kalle det "Remote Viewing" men det å "lese" bilder opplever jeg ikke som så fryktelig vanskelig. Eller det vil si; jeg har forsøkt det med godt hell.
Det er som å meditere over et bilde, og fortelle det som dukker opp. :wink:
Det "rare" er at det (som oftest) stemmer! Uten at man selvfølgelig kan forklare hvorfor eller hvordan.

Jeg har også forsøkt dette med hjelpere til personer og dette har også fungert over all forventning.

- Ta et bilde, eller et navn og fødselsdato pluss bosted.
- Slapp helt av og tøm hodet.
- Be hjelperne om samarbeid (dette gjøres også fra personen som ønsker kontakt).
- Vent til det "dukker opp" noe. Hva som helst.
- Jeg begynner som regel med et ansikt.
- Deretter forsøker jeg å spørre etter navn.
Navn, tall og bokstaver er kjempevanskelig synes jeg. Mens bilder er lettere.


Bli ikke forskrekket om det viser seg at det du ser faktisk er tilfelle!!!! :D
Og kjenner ikke vedkommende seg igjen i noe av det, be vedkommende skrive det ned og undersøke rundt om det stemmer. Det kan være familie eller steder.

Jeg har veldig ofte sett avdøde slektninger som hjelpere. Uten at vedkommende selv har kunnet tenke seg til det. "En gammel onkel man knapt nok kjente" osv. Men det viser seg at de kan komme med opplysninger du selv eller vedkommende ikke kjenner til. Da er lykken ehh.. sjokket stor når en mor eller gammel tante kan fortelle at "Joda, din mor holdt på å drukne da hun var tre år gammel" Akkurat som du sa!!!! :shock: :lol:

Ikke vær redd for å forsøke!!!!
Det finnes sikkert nok av folk her inne som kunne tenke seg å være "forsøks-kaniner"! :lol:

Uansett hva dere måtte finne på;
Lykke til i det dere driver med! :D
Antall ord: 392

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
yingyang
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 23
Startet: 17 Jul 2004 16:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sogndal

Remote veiwing av naboen ??

Innlegg av yingyang »

Jeg har ikke hatt mye trening med remote viewing, men har hatt 3-4 episoder som jeg husker svært godt. Her er noen av dem.

I et par dager nå så har jeg fått inn noe jeg tror er naboen som har sex,
virker som bildene kommer akkurat i orgasmen... Litt komisk faktisk. Jeg ser liksom det han ser .....

Egentlig ønsker jeg ikke å se naboen som har sex, men det bare kommer inn i hodet mitt.

En annen gang fikk jeg en remote viewing på en flue når smekkern kom. Det var ganske sprøtt.... Synet ble plutselig i "rødtoner".
Antall ord: 104
You're here because you know something. What you know, you can't explain. But you feel it. You felt it your entire life. That there's something wrong with the world. It is this feeling that has brought you to me.
http://paranormal.skogbrott.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Innlegg av ludoburgero »

Sikker på at det ikke er ville fantasier om nabokjerringa du snakker om? :wink:

Remote viewing = fjernsyn?
Høres egentlig teit ut på norsk.
Finnes det ikke et bruktbart ord på norsk også for dette fenomenet?
Antall ord: 35
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
KristinKreuk

Innlegg av KristinKreuk »

Jeg vet i hvert fall at det har vært drevet mange eksperimenter med dette innen parapsykologien med svært utrolige resultater.
Antall ord: 22

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Rakel
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 18 Okt 2004 11:04
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Stavanger

Innlegg av Rakel »

Ja, jeg har vært med på dette. Jeg deltok i et forsøk med Dale Graff gjennom nettet. Han har ledet prosjekt STARGATE med å oppspore ettersøkte personer osv. med bruk av Remote Viewing på oppdrag fra CIA. Vi skulle forsøke å motta informasjon og meddele hva vi fikk opp. Vi visste ingenting, om det var bilde eller annet. Han ville se om vi kunne motta informasjon tvers over landegrenser, og hvordan avstand hadde noe å si for nøyaktigheten av informasjonen.

Vi fikk beskjed om å konsentrere oss om Destination 301, (kodeord DT301 tror jeg det var) Jeg bestemte meg for å gjøre et forsøk med drømmer, da det er slik jeg har mottatt mest informasjon tidligere.
Vi fikk også dato og tidspunkt når vi skulle gjøre dette.
Da jeg gikk og la meg, konsentrerte jeg meg om DT301, og ba om å fokusere på det og å motta informasjon.
Da jeg våknet hadde jeg hatt en veldig rar drøm, og trodde egentlig at det bare var tull. Følte meg dum da jeg postet inn "svaret" mitt, men bestemte meg for å la det trå til.
Jeg drømte at jeg svømte under vann og plukket fisker som hang i en tråd. Det var et vann, en skog bak, og et slags "slott" med restaurant osv.
Så gikk jeg blandt noen hekker med masse fugler. De var rare, levde ikke, men sto på hekkene bare til pynt liksom. Så kom en stor bjørn/tiger? og jeg hørte en stemme som sa: "-Det blir ekstreme værforandringer den neste tiden. Store regnskyll"

Skjønner dere at jeg følte meg lur da jeg postet drømmen...... :oops:

Jeg ble rystet da jeg fikk lese resultatene på nettet.
Der hadde de rangert hvem som traff nærmest, og jeg sto som nr. 2 blandt de 10 beste. Det viste seg at han hadde vært på en kjent attraksjon i Amerika. Temaet der var "Regnskog"!!!
Det sto at han hadde stått ved en statue av en tiger, og gått mye rundt denne. Han hadde sittet på restaurant og betraktet fisker som hang i tråder, og sett på utstoppede fugler som hang i tak og langs veggene.

Dette var min erfaring med Remote Viewing. Utrolig spennende!!
Jeg vet at han har gitt ut flere bøker om dette temaet, men tror de foreløpig kun fås i engelsk utgave. Bøkene heter "River Dreams", og "Tracks in the psychic wilderness" som handler om ESP, Remote Viewing osv.

Dere kan kanskje delta selv. Jeg kom i kontakt med disse gjennom foreningen ASD http://www.asdreams.org/ Dette var ca. 8 år siden. Traff dem på diskusjonsforumet. (Bulletin Board)
Antall ord: 455

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
paramedic
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 5
Startet: 22 Jan 2005 18:20
19

Innlegg av paramedic »

takk for anbefalingen av disse sidene. jeg tror nok jeg skal melde meg på. har lest en del om emnet og jeg synes det høres skikkelig spennende ut. selv om du kanskje ikke er så begeistret for dine evner amazon, misunner jeg deg dem veldig. jeg tror at en helt ny verden venter på å åpenbare seg for de som tar seg tida til å lære/mestre dette her.
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TeakBox

Re: En rar opplevelse

Innlegg av TeakBox »

Amazon skrev:Hei!
Jeg er ny på denne siden og ble ganske overasket over å lese om andre som har opplevd det samme som meg. Jeg er usikker på hva som skjedde:

Jeg lå å sov i sengen min da jeg drømte at jeg så meg selv ovenfra i ca 2 sekunder før jeg våknet (tror jeg våknet). Brått lå jeg i sengen med øynene åpne men kunne ikke bevege meg! Jeg ble mildt sagt dritt redd :? Jeg kunne bevege øynene men lå som en lammet person i sengen. Prøvde det jeg kunne for å "våkne" og klarte dette etter en stund.

Har lest at dette er vanlig for noen, jeg prøvde ikke å fremprovosere dette på noen mulig måte. Fant denne siden i dag og jeg må si disse "ut av kroppen opplevelsene" interesserer meg. Pleier også å høre en summetone som noen ganger kan være litt plagsom når jeg ligger i sengen og ikke får sove. Hva skjer?
Dette kalles søvnparalyse. Det engelske ordet, vet jeg ikke. Men søk på Google, da finner du nok svar.
Antall ord: 188

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zuyzuy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Jan 2005 23:29
19

Hvordan gjøre Remote Viewing! Og sjette sans!

Innlegg av zuyzuy »

hei,

Det er vel vanskelig å si på noen få ord hvordan du skal få til remote viewing eller Astral Projection (out of body). Du bruker de samme sansene når du utfører dette.

når du gjør remote viewing (eller OBE) så forlater du aldri kroppen din. Du sender ut en "probe" akkuratt som om armen din berører noe og forteller hjernen din hvordan det føles.

Første du må ha for å utføre dette er energi. Alfa omega, dette får du ved meditasjon. Jeg anbefaler å meditere på chakra. Du kan også når du puster tenke på at du puster inn hvitt lys og at maten du spiser inneholder energi. Denne livskraften.

Når du har nok energi kan du begynne å visualisere kjente steder og også fantasi. Forestill deg baderommet ditt, glansen i vasken lukten, ja alle detaljer.

Når du blir flink nok begynner du faktisk å "sende" en probe dit og får "realtime" informasjon. Dette skjer helt automatisk. Jo mer du øver desto flinkere blir du.

På meg skjer det helt automatisk. Og i begynnelsen så jeg veldig dårlig og nå ser jeg noengang opptil 70% av informasjonen som er der.

Det er mye mer tips og triks jeg kan gi deg og flere metoder å bruke, og sikkert noen andre på dette forumet som er uenig det jeg har sagt. Men, hovedsaken er at det er ingen snarvei. Eneste måten du kan feile på er å slutte å trene.

Meditere, meditere, meditere, meditere er nøkkelen til å få energi og trene din 6 sans! (sjette sansen er faktisk et organ i hjernen som kalles pineal gland, og våre forfedre som levde i naturen som verken luktet, så, hørte eller løpte raskere en rovdyrene, overlevde pga. sjette sansen. Den sjette sansen gjorde at vi kunne finne vann oppdage fare før det skjedde osv osvosv men, etter at vi fikk teknologi brukte vi sjette sansen mindre og mindre. og nå sover den helt hos de fleste. Se hva som skjedde med tsunami, jo mer primitive de var.. jo mer overlevde de fordi de sanset faren lenge før den kom. De bruker sansene sine hver dag isteden for å sitte å se på tv. Bruker du en muskel blir den sterkere. Så øv øv tren tren. så får du det til du også!!)
Antall ord: 392
Awaken The Sleeper!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zuyzuy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Jan 2005 23:29
19

skapninger og sjel

Innlegg av zuyzuy »

Amazon skrev:Samme kveld som jeg skrev forige innlegg opplevde jeg flere uforklarlige ting:

Jeg lå meg tidlig i går, ca klokken 11.00 - 11.30. Jeg lå på ryggen som vanlig med hodet vendt oppover. Da jeg holdt på å sovne var det som om hodet mitt ble vendt til høyre (ut mot rommet) uten jeg snudde på det, jeg hadde øynene igjen da dette skjedde og våknet. Da jeg åpnet øynene kunne jeg se en liten mørk skikkelse som gikk sakte langs sengen min, den var svært uklar, så ut som små partikler. Denne skikkelsen var under en meter høy og forsvant etter noen sekunder. Jeg må si at jeg ikke var høy i hatten etter dette men prøvde på nytt å sovne. Så skjedde det noe veldig ekkelt, før jeg sovnet var opplevde keg en slags prikking på venstre kne, brått kjente jeg at noe presset dynen ned på utsiden av venstre kne som om jeg skulle brukt min egen finger fra utsiden av dynen til å klø meg på kneet eller noe sånt.

Jeg begynner å bli lettere skremt av dette. Skulle ønske jeg var disse hendelsene foruten selv om de har fått meg til å tenke. Det jeg har merket er at alt dette skjer når jeg holder på å falle i søvn, gjerne rett etter eller like før. Begynner å tro at det er en tilstand vi kan oppleve i denne fasen som skremmer meg bra mye. Jeg er 18 år og tvilte litt på det som var skrevet her inne, den tvilen er nå vekk men jeg synes det var rart å oppleve dette siste tilfellet dagen etter jeg fant denne siden.
Hei,

jeg så inlegget ditt og jeg elsker alt som har med "spøkelser" og gjøre. haha

uansett, jeg tror jeg har et innspill. dette er noe jeg bedømmer ut fra det du skriver. Så jeg kan ta feil.

Nå, har det seg slikt at jeg tror at fåtallet av mennesker har sjel. De fleste er bare celler for planeten og erfaringene de har går til planetens sjel som igjen utvikler seg. Så jeg vil si kanskje 15% av mennesken har utviklet sjel og levd mange liv. De fleste som er opptatt av åndelige ting har som regel sjel fordi de føler at det er noe mer. Men, jeg vil si at de som har en sjel er de som føler at di har en "oppgave" eller mission som drar dem fremover.

Jeg går så langt å si at til og med mennesker med VELDIG gode utviklet paranormale evner har nødvendigvis ikke en sjel. Paranormale evner ( i visse nivåer) kommer fra å bruke den 6 sansen som egentlig bare er et organ og ikke noe med sjelen å gjøre. Men, det er større mulighet for at de menneskene har sjel pga. at de samler mer informasjon av livet og derfor får mer erfaring og utvikler en sjel.

Jeg tror IKKE at de som har sjel er spesielt heldige enn de som ikke har osv osv og at de er spesielt utvalgte. det er en naturlig mekanisme akkuratt som du har røde og hvite blodceller i kroppen. De er like viktige for at kroppen din skal fungere selv om de hvite blodcellene er mer "avanserte!" kan du si. hadde du bare hatt hvite blodceller hadde kroppen din stoppet opp. Jeg tror at menneskene med sjel er de hvite blodcellene som er her for å bekjempe "virus". Og de rød har ikke peiling på hva som skjer. De bare gjør daglidagse ting og føler ingen spesiell mening. Men, de som er hvite blodceller føler dette veldig sterkt. De som føler dette vet akkuratt hva jeg snakker om.

Jeg, vet at MANGE på dette forumet er sikkert helt uenig. Dette er det jeg tror, jeg er ikke interessert i å debatere dette via et forum. Vi er her for å ytre meninger så da sier jeg min. Jeg respekterer andre menneskers tro i høyeste grad.

Jo tilbake til din historie. Jeg har selv vært jaget av av spøkelser HELE mitt liv. Og spesielt av sorte skygger jeg vil kalle "dark people" noen har klart å tatt bilde av dem på internet. Kommer som regel om natten og står over meg.. eller presser meg ned mot brystet.

jeg har aldri vært noen tilhenger av det alternative eller spirituelle miljøer fordi jeg er veldig uenig av deres forståelse av den paranormale verden. (for eksempel jeg tror IKKE at det går ann å kommunisere med avdøde familie medlemmer osv osv igjennom noe de kaller kanalisering. Det som skjer i de fleste tilfeller er at de fanger opp tankene til personen de "leser" eller connecter til Acashic Record eller gaia consciousness som noen kaller det. De som har meditert litt og besøkt andre dimensjoner osv osv vet sikkert hva jeg mener uten at jeg går i detalj)

haha.. nå blir det ihvertfall noen sinte mennesker. Du kan få informasjon om avdødes fortid men, det er IKKE fra de avdøde selv.

Jo tilbake til skyggen. Tenk et energi vesen ser bare energi. Og en med sjel lyser ut i forhold til andre. HAn blir tiltrukket til energien din og kommer til deg av forskjellige grunder. Jo sterkere hvit blodcelle du er desto mer bråk blir det av "spøkelser"

Jo.. hvordan beskytte seg? haha.. blir du holdt nede som de gjør i flere tilfeller fokuser på punktet et par centimeter under navlen din. Altså qi(chi) chakraen, dantien. Den blir kaldt forskjellig ting.

Er du interessert kan jeg fortelle deg mer metoder om hvordan beskytte seg mot spøkelser. Dette er ganske interessante greier og jeg skal på spøkelse jakt i kveld her i USA hvor jeg bor nå.

Jo, nå har jeg vel kranglet på meg hele forumet her så nå burde jeg holde kjeft. Det er derfor jeg holder meg unna dette miljøet.. haha.. husk alle oppfatter ting forskjellig og det kan hende at det jeg sier tenner lyset for noen.. og det er det vi alle prøver å få til.. vekke opp folk til hva som skjer her på jorda. Enten vi er kristne, budhister, ghost busters eller klarsynte!

en nuss til alle mine brødre som er der ute og gjør en god jobb! (altså dere som er interessert i slike ting og har evner)
Antall ord: 1085
Awaken The Sleeper!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
mossejan
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 26 Apr 2005 03:18
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

rare greier

Innlegg av mossejan »

Hei dere [!]

Jeg har oxo i perioder noe som ligner dette....

Jeg kan ligge på sofean på dagen eller i sengen om kvelden og merke at det går " liksom" strøm igjennom kroppen min og jeg blir helt låst..

Det neste som skjer er at ..."jeg ligger på magen som regel" jeg begynner og snu meg ...kan ikke røre på meg men begynner og flyte og når jeg havner på ryggen kjennes det ut som at jeg har hendene på brystet. Det virker som om at jeg blir vektløs og vender over på ryggen...

Det som da skjer er at jeg hører masse stemmer på ett øre men klarer ikke å få noen sammenheng da det er mange som snakker samtidig.


Så skjer det ...jeg blir trukket ned i meg selv ...altså ned i overkroppen og så kommer jeg ut av min egen brystkasse og kan havne i taket å se meg selv ligge i senga, ser også madamen som ligger ved min side ...dette kan vare i 1-2 minutter...

Jeg blir i begynnelsen MEGET redd og sliter litt med og komme tilbake igjen.... men det går alltid bra .... etter og ha gjort dette mange ganger blir jeg litt tøffere ...

Det som etterhvert skjer er at jeg ligger der uten og gjøre mye motstand til det for de at det er "vanlig" at dette skjer og at det er noe med ...[har jeg blitt fortalt] at man er midt mellom våken og sover og at hjernen tuller og er i "en drøm"


MEN..... dette har jeg funnet ut at ikke kan stemme... jeg kan foreksempel tenke på en person når dette skjer og da kommmer det en vanvittig lyd og .... vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men jeg havner hos dem jeg tenker på.

Jeg kan se på alt som foregår der og ringe dem og spørre hva de driver med og finne ut at det var slik jeg så det... Jeg har besøkt mange mennesker på denne måten men har aldri planlagt og gjøre det...

Det bare blir slik. Må legge til at jeg fortalte samboeren min som jeg nå har vært samboer med i 24 år om dette og det som skjedde og etter at jeg fortalte henne om det ble slik at hun havnet i samme situasjon...men hun får pannik og har ikke turt og reise ut av senga ...men hun hører også stemmer når dette skjer og kan kjenne lukter som jeg gjør....


Er det noen som kan forklare meg om dette ...noen med kunnskap om det .... Dette har ikke kommet til det punktet at det er plagsomt men heller ensomt da jeg ikke vet om andre som har det på samme måte-


Mvh
Jan


PS. må legge til at det er noe med fargene også når dette skjer...vet ikke helt hvordan men fargene er MEGET overdrevet.veldig klare farger "skarpe"


noen som har det på samme måte.......
Antall ord: 510

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
zuyzuy
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 28 Jan 2005 23:29
19

ikke få panikk

Innlegg av zuyzuy »

Hei,

ja ikke få panikk. Du forlater aldri kroppen din. Det som skjer er at kroppen sender ut en "probe", akkuratt som en arm. Denne har andre sanser enn kroppen din og er en mer dimensjonal sans. For eksempel denne har ikke trommehinner derfor vil lyd bli litt annerledes oppfattet.

Hmm.. såklart synet forandrer seg også.. du ser plutselig 360 grader fordi du ikke har øyne osv osv

men, ikke få panikk..
Antall ord: 73
Awaken The Sleeper!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lille Drøm
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 95
Startet: 01 Jul 2005 21:40
18

Innlegg av Lille Drøm »

Jeg har også hatt det på lignende måte. Før var jeg redd på disse "reisene", men nå har jeg funnet ut hvordan jeg kan fremkalle dem uten å være redd.

Fyll deg med lys (viktig)
Pust saktere og saktere, til du kjenner en slags prikking i hele kroppen.
På den tiden får du høyere hjerterytme, noe som gjør at adrelaninet ditt øker.
Når du kjenner kroppen din "blir borte" ikke vær redd! Da er du på vei ut, ønsk det velkommen og dra dit du vil!
Lykke til og stor klem!
Antall ord: 98

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links