Drømmer, NDO & ut av kroppenMerkelig drøm

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2903
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1561 ganger
Blitt takket: 1174 ganger
Kjønn:

Merkelig drøm

Innlegg av Terra »

Jeg hadde en mildt sagt merkelig drøm natt til i dag...
Først så jeg som i en liten rute/et lite vindu slik det er på pc noen ganger... de kodene for data/pc som i binære koder 01000111010 osv. nedover i den ruten med svart "karm" rundt. Litt som i Matrix-filmen.
Så kom det flere slike "firkantede vinduer" opp i mitt syn, og jeg var ikke helt i drømmeland, men bare nesten...
Plutselig dukket det opp et slikt vindu enda en gang litt bortenfor det andre i mitt indre synsfelt (mine øyne var lukket, men jeg var fortsatt bevisst) og da sa jeg til min bedre halvdel (som var nesten i drømmeland selv, men husket det dagen etter da jeg nevnte det...), jeg ser den røde plass, det er vel i Kina sa jeg. Må si at min kunnskap om geografi aldri ble berømmet særlig... Og i dag sa min mann at den røde plass ikke er i Kina men i Moskva, og det har han sikkert rett i . Men min følelse på "den røde plas" var ja, akkurat det, veldig rødt over det hele og jeg lurer nå på hva dette var for noe merkelig. Muligens kun en drøm, håper det... eller er det noe som kommer til å skje? Jeg vet det ikke per nå, tiden vil vise. Men drømmer er i alle fall merkelige, er de ikke? :grin:
(Når jeg tenker rødt tenker jeg blodbad og bombe, måtte bare si det... )
Antall ord: 262
Vær den forandringen du ønsker å se i verden.
- Mahatma Gandhi

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links