Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Artemis legger kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

Asbjørn skrev: 09 Feb 2019 19:42 Ja, hvorfor ikke ?

A
Asbjørn, du fikk

Truth Be Told

The Oracle’s message: There is the truth, which is the essence of a thing, and then there is a truth, subjective according to the philosophy of the adherent or believer. This is not a time for debate about which truth is truer. This is a time when you are called to proclaim your truth out loud, and be willing to be transparent, honest, and open in your communication with others and with yourself. Nothing less than surrender to what is, peeling off the layers of denial that kept you tied to an illusion, will set you free. Be authentic and gloriously flawed, and Spirit will answer with miracles.

Relationship message: People tell you who they are very quickly if you’re willing to listen to what they say and pay attention to how they behave. This card calls you to engage in heartfelt, open conversation. It’s time to see the truth about what you share with each other and tell the truth about who you are and what you need. No one can do that for you. Remember that your truth is always based in your personality and experience up to now. A higher truth will be found after you communicate honestly and see how doing so has helped you become more attuned to yourself. Don’t hold back. Speak your truth . . . and listen.

Prosperity message: Are you willing to do whatever it takes to experience the prosperous life you desire? If you want to be an artist, do you make your art a priority? If you want to be a healer, do you set time aside to learn new things to help you serve? A writer must write, and a singer must sing. Being true to your calling is essential to your moving forward. There is another oracle message here, too. It’s time to have a look at the real, honest truth about your thoughts, feelings, and beliefs about prosperity— about your relationship to money, to compensation, and to meaningful work. Ask yourself, What is true for me? and you will find the key to abundance.

Tar med opp-ned-betydningen for deg:

Protection Message: “Where are you being dishonest with yourself or others? If you are unhappy in any area of your life, look for signs of denial. This can also pertain to others being misleading or withholding, or acting from hidden agendas. Now is the time to say no to dishonesty in all forms. Ask for the truth. Even if you do not like what you hear, acknowledging it will be key to a beautiful new future, where you no longer labor under the heavy burdens that deceit and denial impose on you. Set yourself free. Nothing less than truth is required now.”
Sist redigert av Artemis på 09 Feb 2019 22:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 478

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

Magos skrev: 09 Feb 2019 19:59 Det vil jeg gjerne ha :)
Magos, her er din - du får ta noe av det med en klype salt :lol Tar med opp-ned-betydningen også (Protection Message) da jeg tenkte at den kanskje kunne være relevant:

Thinker

Thinker ~ Essential Meaning: “Strategy; being analytical and logical”

The Oracle’s Message: “The ability to reason and strategize is the focus now. Take things at face value and follow the logical path. Your calculations will prove to be correct, for in this moment there is no deeper meaning than what is obvious. Things are exactly as they seem. You have all the information you need. Keep it simple and you will win the game of life you are playing right now.”

Relationship Message: “Love is not logical, but when you choose a partner, it is good to have things in common other than desire. This is a time to weight the pros and cons of your partnership. If there is enough common ground, go for it, if not there are other fish in the sea. Do not force it to work. And should others tell you who they are, take the at their word. Now is not the time to indulge in a fantasy. No matter what, in this case the facts are the facts.”

Prosperity Message: “Calculated action is called for now. It is important to sit down and plan a strategy. Focus on the steps you are going to take to claim your prosperous life. Lists are your friend now, so get out your journal. Write down what you are going to do to signal to the universe that you are serious about attracting abundance. Your plans and strategies will yield wonderful results. Remember, your most effective strategic partner is Spirit. You will win this game, and your triumph will be for the highest good of all.”

Protection Message: “You might be suffering from “analysis paralysis.” Thinking everything has its place, but trying to figure everything out logically is not going to work right now. Your conclusions will likely be faulty, and you may act upon false assumptions that will get you into a jam. Give your mind a rest. Do something creative, exercise, or meditate. Soon you will come to your senses and an “Aha” moment will bring new clarity.”
Antall ord: 389

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Terra »

Artemis skrev: 09 Feb 2019 22:26
Terra skrev: 09 Feb 2019 18:56 Oi, så spennende Artemis. Ja takk, det vil jeg veldig gjerne ha :)
Terra, du fikk:

No Place Like Home

The Oracle’s message: Home feels safe and secure; it’s a comfortable place to rest and create, a place that is known and you can call yours. This card signals that your ability to trust yourself and feel at home in your own skin is beginning to solidify as you claim your dignity and integrity, aspects of yourself no one can take away from you. You know who you are. You hold your head high—yet with neither pride nor humility. Instead, you stand as the observer, seeing through the eyes of your soul. This puts you in a position of power and strength. Authenticity is your home. You are safe here, in the house of your spirit and Spirit.

Relationship message: Lovers, friends, and companion animals are at home in your life right now. You are in sync and full of love, and you can be secure in the knowledge that it is reciprocated. Relationships elicit a sense of emotional safety, comfort, and the best aspects of familiarity now. Be home in this relationship. Together you add to the love of the world.

Prosperity message: When you act in an authentic way, you command the world to reflect back to you exactly what is in your highest good. Your business choices, the investments you make, and the creative projects you immerse yourself in are powerfully on-point. Why? Because when you are fully yourself, radically accepting everything in your journey to date—both successes and failures—you will see the divinity in all things. Abundance is a natural progression when you experience this kind of authenticity.

:kosepus
Tusen takk for nydelig kort, Artemis. Det var spot on, er meg det der vet du :lykkelig
Antall ord: 317
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

Terra skrev: 09 Feb 2019 18:56
Tusen takk for nydelig kort, Artemis. Det var spot on, er meg det der vet du :lykkelig
Hihi, ja - det tenkte jeg også da jeg så det 😄 Takk for fin tilbakemelding! :)
Sist redigert av Artemis på 09 Feb 2019 23:38, redigert 3 ganger totalt. Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Asbjørn »

Artemis skrev: 09 Feb 2019 22:32
Asbjørn skrev: ↑lør 09 feb, 2019 19:42:50
Ja, hvorfor ikke ?

A
Asbjørn, du fikk

Truth Be Told

The Oracle’s message: There is the truth

Takker ! ! Spennende tolkning !!

A
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

Asbjørn skrev: 09 Feb 2019 23:29


Takker ! ! Spennende tolkning !!

A
Hyggelig å høre! :)
Antall ord: 15

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lullu
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 129
Startet: 04 Feb 2017 22:01
7
Kjønn (valgfri): Jinte
Har takket: 10 ganger
Blitt takket: 39 ganger

Re: Artemis legger kort

Innlegg av lullu »

Artemis skrev: 09 Feb 2019 22:08
lullu skrev: 09 Feb 2019 18:14Gjerne det
Lullu, kortet som kom opp for deg var

Unfinished Symphony:

The Oracle’s message: This is a time to tie up loose ends as you near the completion of a cycle or project and mastery of a lesson or skill. Before you can move forward, it’s important that you come to terms with where you are now. Practice radical acceptance. Take inventory so that emotional and psychological closure can occur and the answers you seek will be found. You can’t move forward if you are leaving things unfinished. Reflect on what has passed so that the symphony can finally end on a high note.

Relationship message: Moving on is difficult when love lingers, things are left unsaid, and you haven’t had the opportunity for closure in your relationship and in your heart. You can still feel bound up in relationships when closure is denied you. It’s important to achieve this for yourself. Write that letter, make that call, or have that conversation over a cup of coffee. For peace of mind, accept matters as they are, make amends if need be, and declare your feelings, even if only to yourself. Be clear about what was left unresolved, and close the door on the past so you can set yourself free. Only then can new love blossom.

Prosperity message: Make sure you complete projects now before starting new ones. Perhaps you have created something special that will increase your sense of abundance and bring you opportunities for wealth. However, if you don’t see it through, it won’t add up to anything but more clutter. Now is the time to put your nose to the grindstone and complete the tasks that have accumulated. Pay your bills, sign the documents, do your filing, hand in an assignment, complete a work of art. Tie up loose ends so you can move forward with surety, knowing you’re on the prosperous path and feeling refreshed and excited about the future.
Tusen takk kjære du. Det gav mening
Antall ord: 353
Livet er en reise. Hva som venter bak neste sving, vet bare den som går videre

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

lullu skrev: 10 Feb 2019 07:57
Tusen takk kjære du. Det gav mening
Så bra! Takk for tilbakemeldingen :)
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Magos
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 108
Startet: 08 Jun 2010 14:21
13
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Har takket: 211 ganger
Blitt takket: 32 ganger

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Magos »

Takk for spennende kort! :mozilla_smile:
Antall ord: 6
"Ikke vann i min whisky!"
- kaptein Haddock

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Minsinn »

Om du ikke har gått lei, så tar jeg gjerne et kort jeg også :notworthy:
Antall ord: 15
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Svartepus »

Ja takk! :)
Gjerne Prosperity message. På forhånd tusen hjertelig takk! :flower
Antall ord: 11
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

Hei dere! Beklager at jeg ikke har vært innom, formen har ikke vært så bra denne uka. For øvrig blir jeg stadig logget ut herfra (selv om jeg har haket av for "Husk meg"), så det er litt tiltak å finne passord og logge inn igjen når det skjer …

Er fryktelig trøtt i kveld, men trekker kort i løpet av helga - takk for tålmodigheten! :sorry

Svartepus, hvis du vil kan du få "hele pakka" - vil du det?
Antall ord: 81

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Asbjørn »

Artemis skrev: 15 Feb 2019 19:09 For øvrig blir jeg stadig logget ut herfra (selv om jeg har haket av for "Husk meg"), så det er litt tiltak å finne passord og logge inn igjen når det skjer …
Har du noe program som sletter "cookies" ?
Isåfall er det den mest trolige årsaken til at du blir logget ut.
Systemet bruker nemlig cookies for å holde deg innlogget.

A
Antall ord: 69

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Artemis
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 181
Startet: 15 Feb 2017 17:15
7
Har takket: 125 ganger
Blitt takket: 99 ganger
Kjønn:

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Artemis »

Asbjørn skrev: 15 Feb 2019 20:33
Artemis skrev: 15 Feb 2019 19:09 For øvrig blir jeg stadig logget ut herfra (selv om jeg har haket av for "Husk meg"), så det er litt tiltak å finne passord og logge inn igjen når det skjer …
Har du noe program som sletter "cookies" ?
Isåfall er det den mest trolige årsaken til at du blir logget ut.
Systemet bruker nemlig cookies for å holde deg innlogget.

A
Ja, det vet jeg. :) Jeg har ikke det - og det er bare her det skjer. Trodde det var pga oppdateringer på forumet først, men jeg ser at det står "nettstedet er ikke sikkert" når jeg er logget ut - så antar at det er derfor. Bruker Safari 8)
Antall ord: 126

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Artemis legger kort

Innlegg av Svartepus »

Artemis skrev: 15 Feb 2019 19:09
Svartepus, hvis du vil kan du få "hele pakka" - vil du det?
Ja takk, gjerne! Sier jo ikke neitakk til sånn service! :)
Antall ord: 30
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links