Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kan noen spå meg?

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
usikker
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 08 Jan 2018 11:23
6
Blitt takket: 2 ganger

Kan noen spå meg?

Innlegg av usikker »

Har litt trøbbel med å klare og forholde meg til moren min for tiden, blant annet på grunn av ting hun har gjort i forhold til at jeg har flyttet fra han jeg har vært gift med.
Noen som kan se om forholdet vårt kan bli bra? Og om de valgene jeg har gjort i det siste har vært de rette?
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Miss4ofWands
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 13
Startet: 16 Sep 2018 22:55
5
Kjønn (valgfri): Dame
Har takket: 3 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Kan noen spå meg?

Innlegg av Miss4ofWands »

Hei:) Gir deg det jeg fikk opp:)

Hun har prøvd å sette en grense for deg, fordi dette er hennes måte å vise kjærlighet på. Hun er avhenig av å vite at det går bra med deg etter hennes normer. Vil si at hun tror hun har oppskriften på hvordan ting skal være om du skal ha det bra.
Får opp det med helse veldig sterkt og at du må passe på din egen helse. Mulig at moren din er redd for helsen din også. Lurt å være ute i skog og mark og bedrive aktiviteter. Så er det dette med å bli sterkere mentalt. Anbefaler meditasjon, over tid vil du bli sterkere og jeg ser ikke at forholdet til din mor blir bedre, før du selv klarer å takle henne uten å bli så såret.
Blomstrer du fysisk og psykisk blir moren din veldig glad.
Hindringene for å ha et bra forhold nå, føler jeg er urettferdige gjerninger som blir gjort frem og tilbake, dere har mistet håpet, det er ikke noen positive bevegelser i forholdet og ikke noe lykkelig hjem.
Dette kan forandre seg. En mor slutter aldri å elske sitt barn samtidig som du alltid vil elske moren din. Men før dere kan få et bra forhold igjen må du være trygg og sikker inni deg selv. Nøkkelen er deg selv. Den begynner med at du må tilgi moren din og se det hun gjør i et annet perspektiv. For ser at hun er like såret og fustrert som deg, men dere snakker ikke samme språk.
Får opp at noen hadde en ide om et møte, eller en måte å tilnærme seg på, og får beskjed om at det var en kjempe ide. Vet ikke hva det betyr for deg. Andre ord jeg får opp er nåde og ydmykhet, ser at det er vanskelig..
.Bare husk at vi mennesker kan omgås alle om vi bare er sterke nok.. dette klarer du:)
Antall ord: 339
Som på jorden, så i himmelen<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links