Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !I disse valentins dager

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
adonai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Jun 2016 01:23
7
Blitt takket: 1 gang

I disse valentins dager

Innlegg av adonai »

HeI. Jeg bare prøver meg rett fram her jeg. I disse valentinsdager osv.

Har vært av og på forelsket i veninne i to-tre år (er selv mann). Jeg har aldri motet meg opp til å be henne ut i frykt for avisning og i frykt for å ødelegge venneskapsforholdet vårt. Vi snakker med hverandre mye på sms og sosiale medier om kveldene og når vi er alene sammen er det en viss spenning tilstede som jeg tolker romantisk. Når vi er med andre er hun en smule overlegen og avvisende. Viktig å poengtere at vi begge er en del av en større vennegjeng som tilbringer mye tid sammen. Jeg føler jeg har fått miksede signaler av henne gjennom hele vennskapet vårt. Fra min side er jeg dypt forelsket men ønsker å gå videre. Planen er å legge vennskapet på spill og spørre henne ut. Er følelsene gjensidige eller blir jeg bare brukt for min oppmerksomhet? Er det noen her som kan lese/se/tolke slikt her?

Sette veldig pris på svar og tilbakemeldinger.
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Minsinn
Verifisert
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 158
Startet: 07 Jan 2006 21:19
18
Kjønn (valgfri): Dame
Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
Har takket: 49 ganger
Blitt takket: 50 ganger

Re: I disse valentins dager

Innlegg av Minsinn »

Jeg la et par kort på deg i full fart, og fikk klart fram din forelskelse.
Ifølge kortene mine så ser det pr i dag ikke ut som hun har noe annet enn vennskapelige følelser for deg. Men det kan jo endre seg - det er jo ikke sikkert at hun har tenkt tanken engang, og om hun blir klar over at du er der på en annen måte enn en venn også, så kan det jo hende at hun faktisk ser på deg med litt nytt blikk :luv
Men det gjelder altså å ikke skremme henne bort med for store fakter, men heller bare gjøre litt forsiktig framstøt og se hennes reaksjon tidlig - sånn at du kan gå i retrett dersom hun ikke er mottakelig. Damer setter stor på pris på menn som tør, skjønner du ;)
Om vennskapet mellom dere er godt, så vil det ikke forsvinne om du viser henne at du vil mer. Det kan hende det blir litt "rart" en stund etterpå, men det kommer seg nok igjen (det siste var det jeg som sa, ikke kortene :vismann )
Antall ord: 186
Peace and love, Honey, Peace and love :bat

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
adonai
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 6
Startet: 30 Jun 2016 01:23
7
Blitt takket: 1 gang

Re: I disse valentins dager

Innlegg av adonai »

Tusen takk for at du tok deg til å legge kort. Det setter jeg pris på. Jeg har fått litt å tenke på og takk for gode personlige betratninger også. Vi får se hvordan jeg går fram . Er enig i at det er lurt å trå litt forsiktig fram og analysere terrenget. Tiden vil vise. Plutselig kommer jeg med en oppdatering :)
Antall ord: 61

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links