Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare øve?

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare øve?

Innlegg av Svartepus »

For hjelp! Jeg trenger noen ord om ett eller annet, og siden jeg vet av erfaring at å spå seg selv bare blir feiltolkninger og nada utbytte, vil jeg gjerne at noen andre spår.

Problemstilling: jeg føler at jeg står litt fast i livet, og i tillegg er det en del uavklarte ting som plager meg... Såeh, noen som vil legge noen kort, se på noen steiner, snurre pendler eller hva de nå føler seg mest stødig på? Jeg tar i mot ord, hint, spådommer, syner, følelser, hva som helst! På forhånd tusen hjertelig takk!

Med hilsen rådvill og vinterdeprimert Svartepus.
Antall ord: 110
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7955
Startet: 05 Apr 2005 01:39
18
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1377 ganger
Blitt takket: 1691 ganger
Kjønn:

Re: Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare

Innlegg av Asbjørn »

Svartepus skrev:For hjelp! Jeg trenger noen ord om ett eller annet, og siden jeg vet av erfaring at å spå seg selv bare blir feiltolkninger og nada utbytte, vil jeg gjerne at noen andre spår.

Problemstilling: jeg føler at jeg står litt fast i livet, og i tillegg er det en del uavklarte ting som plager meg... Såeh, noen som vil legge noen kort, se på noen steiner, snurre pendler eller hva de nå føler seg mest stødig på? Jeg tar i mot ord, hint, spådommer, syner, følelser, hva som helst! På forhånd tusen hjertelig takk!

Med hilsen rådvill og vinterdeprimert Svartepus.

Fant frem dette kortet til deg.
Det indikerer at du ikke skal stresse med å få til nye ting akkurat nå....

Bilde

Her er sida mi hvor kortet ligger, - klikk på kortet om du vil ha flere kort....
http://www.aa-mot.net/forum/phpbb3/jijinn63.php

A
Antall ord: 158

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare

Innlegg av Svartepus »

Asbjørn skrev:

Fant frem dette kortet til deg.
Det indikerer at du ikke skal stresse med å få til nye ting akkurat nå....

Bilde

Her er sida mi hvor kortet ligger, - klikk på kortet om du vil ha flere kort....
http://www.aa-mot.net/forum/phpbb3/jijinn63.php

A
Tusen takk for fine, trøstende ord! :mozilla_smile:
Antall ord: 58
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:For hjelp! Jeg trenger noen ord om ett eller annet, og siden jeg vet av erfaring at å spå seg selv bare blir feiltolkninger og nada utbytte, vil jeg gjerne at noen andre spår.

Problemstilling: jeg føler at jeg står litt fast i livet, og i tillegg er det en del uavklarte ting som plager meg... Såeh, noen som vil legge noen kort, se på noen steiner, snurre pendler eller hva de nå føler seg mest stødig på? Jeg tar i mot ord, hint, spådommer, syner, følelser, hva som helst! På forhånd tusen hjertelig takk!

Med hilsen rådvill og vinterdeprimert Svartepus.
Bare så nydelig avatarbilde du har fått deg nå i disse førjulstider Svartepus :flirt

Jeg trakk 3 runer for deg.

22 Ing, fruktbarhetsrunen. Den står for fullførelse, at noe er avsluttet, en fødsel, et godt familieliv og for beskyttelse.

6 Kaun, som står for intuisjon, inspirasjon og kunnskap (kan også bety byll/kong…)

7 Giof, som betyr gave. Du vil gi og motta og en godtgjørelse vil komme til deg.


Så får du noen engletarotkort.

Du fikk fem jord, som sier at det kan være noen bekymringer knyttet til penger. Og at noen ganger skal det visdom til for å motta hjelp fra andre om en skulle trenge det. Usikkerhet i noe kan også komme opp rundt et eller annet.

Tre jord, kreativitetens kraft kommer opp og vil si deg noe, og du kan få anerkjennelse for arbeid av høy kvalitet. Og du rådes til å være en lagspiller.

5 enhet, er erkeengelen Sandalfons beskjed til deg om å holde deg innenfor tradisjonelle synspunkter eller metoder. Det kommer også opp åndelige organisasjoner (eller her på paran…) For du oppfordres til å søke mentorer og likesinnede venner, og det er vel oss paragærninger det da kanskje hehe…


Så har jeg luftet mine nye Thelema Tarotkort.

Og først trakk jeg 3 sverd og jeg ser du har det vanskelig og det er en stor sorg i/rundt deg. Liksom mørkt og trist, men det er jo mørketid og det kan ta på og forsterke andre ting også.

Mens jeg stokket falt tre kort ut. Eneboeren, myntridderen og myntdronningen.
Jeg tror du tenker mye om dagen og søker svar på noe helt spesielt. Sorgen du føler har noe med dette å gjøre føler jeg. Kanskje driver du og søker svar i deg selv for å få mer selvinnsikt rundt noe du grubler på om dagen. Om du skulle føle for å trekke deg litt bort fra A-4 livet en stund er det ikke så rart. Det er noen prosesser som holder på inni deg nå.

Uffda, nå bare skyter jeg løs noen tanker her… Han tenker på henne og hun tenker på barn… Kanskje tar jeg helt feil nå, eller du skjønner kanskje hva det innebærer… Det er som om en lojal, målrettet og snill og god mann som fokuserer på å få gjort ting. Han gjør ære på sine forpliktelser og kan for deg være en riktig «skytsengel.» En som er glad i deg dette tror jeg.

Og du kommer opp som en kreativ, fornuftig og varm dame. Også virker det som om du tilbringer tid med dine nærmeste. Du har nok en fornuftig tilnærming til ting og håndterer utfordringer på en vennlig og forståelsesfull måte. Men det er noe du driver og studerer på og tenker på her. Du liksom holder i og stryker over mynten du holder i. Noe du nærer eller ønsker deg kan hende. Noe du studerer på og lurer på sånn eller slik muligens.

Vet ikke om du kjenner deg igjen i dette, men det var det som kom opp :oops:
Antall ord: 643
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Bare så nydelig avatarbilde du har fått deg nå i disse førjulstider Svartepus :flirt

*...Masse fine spådommer og ord...*
Wow! Tusen takk for at du tok deg tid! Det var faktisk mye her som høres kjent ut! :) Jeg skal ta meg tid til å kommentere litt:


22 Ing, fruktbarhetsrunen. Den står for fullførelse, at noe er avsluttet, en fødsel, et godt familieliv og for beskyttelse.

Artig at du sier det, for jeg har jo et godt familieliv og trives sammen med samboeren min. I tillegg holder jeg mulighetene åpne for ehm... fruktbarhet og fødsel og sånn. Selv om jeg mistenker at jeg er temmelig lite fruktbar. Men jeg stresser ikke, det som skjer det skjer. Eller skjer ikke.

6 Kaun, som står for intuisjon, inspirasjon og kunnskap (kan også bety byll/kong…)

Denne var vanskelig å tolke men likefullt veldig interessant. Kanskje fordi jeg føler meg litt som en slags puppe/kokong som venter på å åpne seg og bli til en ferdigutviklet utgave av meg selv? Eller at det skal gå hull på byllen, i overført betydning? Det føles litt sånn for tiden.

7 Giof, som betyr gave. Du vil gi og motta og en godtgjørelse vil komme til deg.

Spennende! Jeg kommer i hvertfall til å gi og motta julegaver! :lol: En godtgjørelse hadde absolutt gjort seg ja!

Så får du noen engletarotkort.

Du fikk fem jord, som sier at det kan være noen bekymringer knyttet til penger. Og at noen ganger skal det visdom til for å motta hjelp fra andre om en skulle trenge det. Usikkerhet i noe kan også komme opp rundt et eller annet.

Har ikke så mange pengebekymringer for tiden. Eneste må være at jeg har en syk/skadet katt som har krevd en del utgifter til veterinærhjelp. Har tenkt litt på de utgiftene, men siden jeg har forsikring blir det ikke noe særlig å bekymre seg for. Men usikkerhet rundt både det ene og det andre, det er det nok av for tiden!

Tre jord, kreativitetens kraft kommer opp og vil si deg noe, og du kan få anerkjennelse for arbeid av høy kvalitet. Og du rådes til å være en lagspiller.

Dette passer veldig til jobben min da vi holder på med et prosjekt der det absolutt vil lønne seg å være en lagspiller. Dersom jeg får anerkjennelse for arbeid, så hadde det virkelig gjort seg i disse mørke vintertider når jeg mest av alt føler meg bedritent håpløs og ikke god nok.

5 enhet, er erkeengelen Sandalfons beskjed til deg om å holde deg innenfor tradisjonelle synspunkter eller metoder. Det kommer også opp åndelige organisasjoner (eller her på paran…) For du oppfordres til å søke mentorer og likesinnede venner, og det er vel oss paragærninger det da kanskje hehe…

Sikkert dere paragærninger ja! ;) Jeg har vel på en måte søkt etter hjelp fra likesinnede ved å skrive denne tråden :)
Det handler nok sikkert også om det at jeg føler meg litt lost og misforstått til tider, og gjerne skulle ønske at jeg kjente flere snålinger som meg selv. Jeg har venner, men ingen av dem er egentlig i samme kategori som meg. Jeg passer liksom ikke inn, føler jeg. Denne følelsen blir ofte enda sterkere om vinteren når mørketidsdepresjonen kommer.

Så har jeg luftet mine nye Thelema Tarotkort.

Og først trakk jeg 3 sverd og jeg ser du har det vanskelig og det er en stor sorg i/rundt deg. Liksom mørkt og trist, men det er jo mørketid og det kan ta på og forsterke andre ting også.

Ja! Veldig! Det blir bare verre og verre for hvert år. I år bekymrer jeg meg for både jobb, helse og fremtid. På toppen av det hele bekymrer jeg meg for katten min som er syk. Så ja, det er litt mørkt og trist for tiden, spesielt inni meg.

Mens jeg stokket falt tre kort ut. Eneboeren, myntridderen og myntdronningen.
Jeg tror du tenker mye om dagen og søker svar på noe helt spesielt. Sorgen du føler har noe med dette å gjøre føler jeg. Kanskje driver du og søker svar i deg selv for å få mer selvinnsikt rundt noe du grubler på om dagen. Om du skulle føle for å trekke deg litt bort fra A-4 livet en stund er det ikke så rart. Det er noen prosesser som holder på inni deg nå.


Mye grubling og mange rare prosesser ja, spot on! Det er bare det at jeg ikke aner verken ut eller inn om noe som helst.

Uffda, nå bare skyter jeg løs noen tanker her… Han tenker på henne og hun tenker på barn… Kanskje tar jeg helt feil nå, eller du skjønner kanskje hva det innebærer… Det er som om en lojal, målrettet og snill og god mann som fokuserer på å få gjort ting. Han gjør ære på sine forpliktelser og kan for deg være en riktig «skytsengel.» En som er glad i deg dette tror jeg.

Dette kan godt være mannen min ;) Han tenker nok masse på meg, og jeg tenker nok mer på barn enn han gjør :lol: Han er min trygge klippe i en stormfull verden, og det nærmeste jeg kommer en som faktisk forstår meg og min rare personlighet.

Og du kommer opp som en kreativ, fornuftig og varm dame. Også virker det som om du tilbringer tid med dine nærmeste. Du har nok en fornuftig tilnærming til ting og håndterer utfordringer på en vennlig og forståelsesfull måte. Men det er noe du driver og studerer på og tenker på her. Du liksom holder i og stryker over mynten du holder i. Noe du nærer eller ønsker deg kan hende. Noe du studerer på og lurer på sånn eller slik muligens.

Jeg er nok både kreativ og høvelig fornuftig, men kan sikkert for andre virke mer kald enn varm. Jeg åpner meg ikke for hvem som helst og holder helst fremmede litt på avstand. Jeg behandler folk vennlig og er empatisk anlagt, men slipper ikke hvem som helst innpå meg.
Og igjen kommer det opp igjen, selve kjernen i problemet mitt: Jeg tenker, grubler og studerer. På alt mulig. Noen ganger vet jeg ikke hva jeg tenker på en gang. Nå i vintermørket virker alt i tillegg også veldig mørkt og håpløst.

Vet ikke om du kjenner deg igjen i dette, men det var det som kom opp :oops:

Joda, som du ser treffer du på mange områder ;) Så atter en gang tusen takk for at du tok deg tid! Det setter jeg pris på! :klemme
Antall ord: 1150
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1406
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 529 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Noen som trenger en utfordring innen spådom, eller bare øve?

Innlegg av g.r.y »

Det er jo et par mnd siden denne tråden ble lagt ut nå, men tenkte det ikke kunne skade med en liten 'etterslenger', bare sånn for å se hvordan en kan treffe..(?)
Så.. Jeg tok sjangsen på å legge en 3 korts Tarrot, og kom opp med følgende:..

1) Opptakt/fortid: V of Swords
2) Nåtid: II of Cups
3) Utkomme/fremtid: Ace of Pentacles

Om dette stemmer, får du i det minste lønn for strevet, for å si det sånn :)
Antall ord: 85
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links