Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Terra trekker kort

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Terra trekker kort

Innlegg av Terra »

Hei!   :)

Er det noen som ønsker seg et kort?
Skriv inn et ønsket tema, eller få et generelt kort. Si hva du vil ha  :heart:

Mvh. Terra  :heart:
Antall ord: 26
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av Creepy Mawile »

jeg vil gjerne <3 :lykkelig
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Fairy tarot

Innlegg av Terra »

Creepy Mawile skrev:jeg vil gjerne <3 :lykkelig
På deg har jeg brukt mine Fairy Tarot kort av Doreen Virtue.

På deg kommer det opp optimisme, entusiasme og kreativ energi. Du fikk kortet Prinsesse av vår. Og det er tid for deg å gå etter dine drømmer! Gjør noe som utvider dine horisonter. La din kreativitet virkelig ta av. Mye av dette kan være relatert til årstiden vår som jo straks er her.
Antall ord: 75
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Creepy Mawile
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 07 Feb 2016 12:58
8
Har takket: 6 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av Creepy Mawile »

Bahaha det stemmer så bra! Du er flink :D
Tusen takk <3
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av Svartepus »

Jeg blir veldig glad om du bare trekker et kort eller tre på meg og formidler det du får opp. Jeg er av den oppfatning at tarot er et fintfint verktøy til å gi råd, hint og noen spark bak som man trenger (kanskje uten at man vet det) :-)
Så gjerne trekk på måfå på meg ;)
Antall ord: 59
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Fairy tarot

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:Jeg blir veldig glad om du bare trekker et kort eller tre på meg og formidler det du får opp. Jeg er av den oppfatning at tarot er et fintfint verktøy til å gi råd, hint og noen spark bak som man trenger (kanskje uten at man vet det) :mozilla_smile: Så gjerne trekk på måfå på meg ;)
På deg fikk jeg opp konge av vinter. Mulig det kan være et forhold som kan være litt uten følelser hvis du skjønner hva jeg mener... Det kan også handle om å få råd fra en person som er profesjonell og objektiv. En person som innehar stor viten, men antagelig ikke er særlig følelsesmessig involvert her, men er av den rettferdige og rett på sak typen menneske. Dette er ingen som vil deg vondt, men heller en som kan være deg til hjelp på en eller annen måte. Tror det er en person som kan være eldre enn deg.
Antall ord: 171
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: På deg fikk jeg opp konge av vinter. Mulig det kan være et forhold som kan være litt uten følelser hvis du skjønner hva jeg mener... Det kan også handle om å få råd fra en person som er profesjonell og objektiv. En person som innehar stor viten, men antagelig ikke er særlig følelsesmessig involvert her, men er av den rettferdige og rett på sak typen menneske. Dette er ingen som vil deg vondt, men heller en som kan være deg til hjelp på en eller annen måte. Tror det er en person som kan være eldre enn deg.
Hmmm, den var vrien... Kjenner ikke helt at dette høres kjent ut. Kanskje det handler om arbeidslivet fremover eller noe? Jeg får se etterhvert som tiden går.
Men tusen takk :mozilla_smile:

Forresten: det slo meg plutselig at dette kortet kanskje peker på meg selv når det er mørketid? For mørketid og vinter får meg til å bli veldig følelsesløs og flat i humøret. Jeg går nesten i dvale og fungerer bare på halv maskin. Bare en tanke, sånn med tanke på "Kong vinter" og sånn i overført betydning ;)
Antall ord: 212
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Fairy tarot

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev: På deg fikk jeg opp konge av vinter. Mulig det kan være et forhold som kan være litt uten følelser hvis du skjønner hva jeg mener... Det kan også handle om å få råd fra en person som er profesjonell og objektiv. En person som innehar stor viten, men antagelig ikke er særlig følelsesmessig involvert her, men er av den rettferdige og rett på sak typen menneske. Dette er ingen som vil deg vondt, men heller en som kan være deg til hjelp på en eller annen måte. Tror det er en person som kan være eldre enn deg.
Hmmm, den var vrien... Kjenner ikke helt at dette høres kjent ut. Kanskje det handler om arbeidslivet fremover eller noe? Jeg får se etterhvert som tiden går.
Men tusen takk :mozilla_smile:

Forresten: det slo meg plutselig at dette kortet kanskje peker på meg selv når det er mørketid? For mørketid og vinter får meg til å bli veldig følelsesløs og flat i humøret. Jeg går nesten i dvale og fungerer bare på halv maskin. Bare en tanke, sånn med tanke på "Kong vinter" og sånn i overført betydning ;)
Når jeg så på kortet var det du nevner også noe som falt meg inn. Kortet kan stå for vinter og det som følger med der.

Og arbeidslivet er ikke helt usannsynlig det heller.

Det kan være en som gir råd, til og med en lege for eksempel. Eller en eldre slektning kan det også være. Men det kan også være deg selv og at du synes det er litt gufsete med vinteren ja. Kanskje kortet vil gi mer mening om en stund. Moro om du oppdaterer i så fall ;)
Antall ord: 310
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev: Når jeg så på kortet var det du nevner også noe som falt meg inn. Kortet kan stå for vinter og det som følger med der.

Og arbeidslivet er ikke helt usannsynlig det heller.

Det kan være en som gir råd, til og med en lege for eksempel. Eller en eldre slektning kan det også være. Men det kan også være deg selv og at du synes det er litt gufsete med vinteren ja. Kanskje kortet vil gi mer mening om en stund. Moro om du oppdaterer i så fall ;)
Fastlegen min er egentlig ganske knapp av seg og deler pasientene i to grupper: de som kanskje feiler noe og bør sendes videre til spesialist, og de som mest sannsynlig ikke feiler noe. Så veldig mange råd får jeg ikke derfra, dessverre [-(
Men jeg skal selvsagt oppdatere om det går et lys opp for meg! ;)
Antall ord: 157
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Fairy tarot

Innlegg av Terra »

Ja, det får du gjøre. Du driver jo med tarot selv så mulig du selv får mer aha rundt kong vinter hvis jeg sier at han tilsvarer sverdkongen ;-)
Antall ord: 31
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1404
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 528 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av g.r.y »

Om du har tid/ork/anledning til flere :)
Antall ord: 8
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Fairy tarot

Innlegg av Terra »

g.r.y skrev:Om du har tid/ork/anledning til flere :)
Du fikk tre av høst. Du skal følge din lidenskap når det gjelder din karriere. Gjør ditt beste i det du gjør! Du får uttelling for dine kreative evner eller høster bifall fra andre for noe du gjør.
Antall ord: 58
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
g.r.y
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1404
Startet: 15 Okt 2013 06:22
10
Kjønn (valgfri): dame
Lokalisering: 3rd Rock From The Sun
Har takket: 528 ganger
Blitt takket: 556 ganger

Re: Fairy tarot

Innlegg av g.r.y »

Terra skrev:
g.r.y skrev:Om du har tid/ork/anledning til flere :)
Du fikk tre av høst. Du skal følge din lidenskap når det gjelder din karriere. Gjør ditt beste i det du gjør! Du får uttelling for dine kreative evner eller høster bifall fra andre for noe du gjør.
Tusen takk! Dette er faktisk spot on med tingenes tilstand for tiden!
Antall ord: 72
The majority's concept of the truth isn't necessarily the actual truth.
Use your own mind. - Always!

~ Gry ~

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2795
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1492 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Angel Answers Oracle Cards

Innlegg av Terra »

Heisann! :)

Jeg har bestilt Angel Answers Oracle Cards av Doreen Virtue og Radleigh Valentine og venter dem hjem i posten når som helst. :lykkelig :popcorn
Er det noen som har lyst til å bli spådd med dem?

De gir et enkelt svar som er rett på sak på ditt spørsmål, som for eksempel et "ja eller nei? Og når vil jeg få den jobben, møte min sjelevenn, flytte til et bedre sted osv?"

Mvh. Terra
Antall ord: 78
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Angel Answers Oracle Cards

Innlegg av Svartepus »

Jeg ønsker gjerne svar på om det kommer til å bli endringer i min jobbsituasjon fremover? :mozilla_smile:

På forhånd tusen hjertelig takk!
Antall ord: 23
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links