Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Terra skrev:Jeg lurer på jobbsituasjonen min fremover. Kan du se noe der for meg, Svartepus? :)
Jeg trakk "Fire steiner" og det står for beskyttelse.
du har nok hatt noen tilbakeslag og hindre på din karrierevei, kanskje også fordi du har vært litt usikker på hva du vil bli "når du blir stor". Kortet antyder at du vil få den hjelp og beskyttelse du trenger til å nå dit du vil. Men i tillegg til hjelp utenfra har du også mye potensiale i deg siden du bærer på erfaring med det å miste noe/noen og likevel har et brennende engasjement i deg. Du har medlidenhet og empati med andre fordi du selv har følt på tap og nederlag. Dette kan du også bruke i arbeidslivet. I tillegg vil du komme deg langt ved å stole på din sterke etiske sans, dine veldefinerte grenser og den kunnskapen du besitter (og også vet du besitter). Selv når det stormer rundt deg og du begynner å føle angst for å ikke strekke til, sier kortet at du må ha troen på at ting vil ordne seg og det vil bli lysere tider. Sånne som deg som er så opptatt av andres velbefinnende vil oppleve å møte andre på din vei som har samme verdier som deg; å beskytte og ta vare på dem som trenger det. Fortsett å jobbe med å være en hjelper for andre, og du vil oppleve å få det samme igjen når du trenger det.
Antall ord: 248
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Lilja skrev:Veldig inaktiv Lilja trenger et spark bak!

Jeg er utilfreds, men klarer ikke (vil/tør ikke?) å se dypt nok i hva jeg bør gjøre for å løse opp i knuten... Noen gode råd fra en klok konepus? :beg
Jeg kan jo prøve ;)
Kortet som vil gi deg råd er "Åtte steiner" som står for praktiske evner, det å kunne et håndverk.
Det jeg leser ut av kortet er at du har lyst til å satse på noe du kan i fra før og at du også snuser på muligheten til å lære mer eller utvide horisonten på området. Kortet antyder at du har evnene og kunnskapen i deg og absolutt kan klare det du vil. Men for å virkelig satse må du klisjeaktig nok være både tålmodig, utholdende og ha selvdisiplin for å lære det du ønsker å lære. Kortet antyder noe som har med forestillingsevner og fantasi å gjøre, det å uttrykke seg på en eller annen måte.
Det kommer til å kreve en del av deg men du har såpass godt grunnlag i fra før på området at alt ligger til rette for at du klarer det.
Antall ord: 202
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Svartepus skrev:
Terra skrev:Jeg lurer på jobbsituasjonen min fremover. Kan du se noe der for meg, Svartepus? :)
Jeg trakk "Fire steiner" og det står for beskyttelse.
du har nok hatt noen tilbakeslag og hindre på din karrierevei, kanskje også fordi du har vært litt usikker på hva du vil bli "når du blir stor". Kortet antyder at du vil få den hjelp og beskyttelse du trenger til å nå dit du vil. Men i tillegg til hjelp utenfra har du også mye potensiale i deg siden du bærer på erfaring med det å miste noe/noen og likevel har et brennende engasjement i deg. Du har medlidenhet og empati med andre fordi du selv har følt på tap og nederlag. Dette kan du også bruke i arbeidslivet. I tillegg vil du komme deg langt ved å stole på din sterke etiske sans, dine veldefinerte grenser og den kunnskapen du besitter (og også vet du besitter). Selv når det stormer rundt deg og du begynner å føle angst for å ikke strekke til, sier kortet at du må ha troen på at ting vil ordne seg og det vil bli lysere tider. Sånne som deg som er så opptatt av andres velbefinnende vil oppleve å møte andre på din vei som har samme verdier som deg; å beskytte og ta vare på dem som trenger det. Fortsett å jobbe med å være en hjelper for andre, og du vil oppleve å få det samme igjen når du trenger det.
Tusen takk for vakre ord. Du treffer utrolig godt både med kortene og din intuisjon, Svartepus. :)
Dette trengte jeg å høre akkurat nå! Og ja, tap har det vært i fleng, og masse vondt har skjedd. Jeg har greid å holde hodet oppe og ikke bli bitter, heldigvis. Pleier å si til meg selv at også dette går over… Håp og tro på bedre og lysere tider prøver jeg å ha, så godt å få en påminnelse om at ting vil orden seg under marsjen. Du er veldig dyktig med kortene, det skal du ha.
Antall ord: 347
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Penny23
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 35
Startet: 28 Des 2015 17:17
8
Har takket: 2 ganger
Blitt takket: 6 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Penny23 »

Tusen hjertelig takk, Svartepus!! Det stemte utrolig bra faktisk. Har veldig sterke følelser for en person som jeg ikke klarer å gi slipp på. Vi hadde et lite forhold tidligere. Håper bare på at han enten blir min igjen, eller at jeg kommer meg videre! Du er vanvittig flink, Svartepus!! :D
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 25 Apr 2004 17:59
19
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Monica_J »

Hei. Svartepus. Kan du være så snill å spå meg? Er nysgjerrig på helsa.
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Bearchild »

Svartepus skrev:
Bearchild skrev:Ber ydmykt om en uttalelse fra dyrekortene dine.. :flirt
Egentlig generelt om "nå". Bare for å ha noe å jobbe tankemessig med. :)
Okei!

Sjimpansen antyder at du grubler litt på ett eller annet og sier at du bør stole på både intuisjonen og intellektet ditt. Når disse to er i harmoni vil du bli overrasket over hvor enkelt svaret egentlig er ;) Ikke bare har du en elegant kombinasjon av å tenke realistisk og å stole på magefølelsen, men du er også god på å lese andres kroppsspråk og stemme. Sjimpansen sier dette er din litt dyriske natur og dens instinktive kommunikasjon med alt rundt deg, og denne evnen henger tett sammen med din evne til overlevelse og vekst i livet.
Pust rolig og fokuser på alle de fysiske følelsene du kjenner rundt deg, og bruk gjerne også i tillegg internett, bøker eller spør en venn om råd for å finne ut av det du tenker på. Eller kanskje fungerer det minst like bra å tenke på det uten innspill fra andre, filosofere litt rett og slett. Men ikke gruble alt for lenge, da er det bedre å gå bort i fra hele greia og vente til det plutselig går et lys opp for deg, for det kan det fort gjøre når du lar ting ligge og surre i bakhodet mens du gjør noe annet. Det er ikke noe hastverk, så vær tålmodig og ta deg tid til å undersøke flere svar og muligheter!
Bingo! :sunny
Antall ord: 254
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av ludoburgero »

Hvis og når du har tid, Svartepus, så har jeg følgende spørsmål. Det blir litt mange, men jeg tror de kan ha ett og samme svar, iallefall opphav. Disse lyder slik:

Det som skjer rundt meg, hvorfor samsvarer det ikke helt med det som skjer inni meg? Og hva er det jeg savner? Hvorfor stoler jeg ikke mer på meg selv, eller hvorfor har jeg fortalt meg selv at jeg faktisk gjør det når det stopper opp ved de samme utfordringene enda som før? Hva er den siste lille "biten" jeg trenger på plass i livet mitt for å kunne vokse og komme meg videre? Hvorfor føles det som om jeg stoppet å utvikle meg i det hele tatt for cirka 7-8 år siden? Igjen, det som skjer rundt meg nå - er det genuint ment, bør jeg stole på det, eller venter en smell rundt neste sving igjen? Dveler jeg, eller har jeg for første gang på lenge kommet over en større kneik som jeg bare ikke helt klarer å kjenne på selv, og finnes det noe eller noen som ønsker å dra meg i deres retning eller må jeg igjen stå på egne bein? Sist, men ikke minst: hvordan kan jeg gjenopprette forbindelser med deler av fortiden, og bør jeg egentlig det - for, hvorfor tenker jeg også, har jeg assosiasjoner til det å "komme seg videre" og glemme det som var med noe "bruk og kast"?

Dette her er en hel del mer eller mindre konkrete spørsmål som jeg tror hadde åpnet store dører av forståelse for meg om du kan se noe for meg... :)
Antall ord: 278
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Bearchild skrev: Bingo! :sunny
Høh?
Fikk sjimpansen plutselig rett? :oops:
Antall ord: 9
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Bearchild »

Svartepus skrev:
Bearchild skrev: Bingo! :sunny
Høh?
Fikk sjimpansen plutselig rett? :oops:
Javisst. Grubling, bruke intuisjonen, stole på magefølelsen. Ikke gruble for lenge.. og det gikk opp et lys. Kort sagt.
Antall ord: 31
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Monica_J skrev:Hei. Svartepus. Kan du være så snill å spå meg? Er nysgjerrig på helsa.
Ja det kan jeg kanskje ;)
Steinridderen ser ut til å mene at helsa di er god. Han antyder fysisk aktivitet og fysisk styrke, og en evne til å klare seg selv. Det er viktig for deg å føle deg bra så du er opptatt av helse og velvære, med spesiell trykk på velvære og det å føle velbehag og nytelse.
Kanskje er du litt for pirkete og opptatt av ubetydelige småting. Har du en tendens til å tenke det verste dersom du kjenner en vondte eller ikke føler deg helt i form? Slutt med det og stol på at kroppen din er i normalt god stand. Det er greit å være målbevisst og litt perfeksjonist men det er ingen grunn til å plage deg selv med småplager og smådetaljer. Steinridderen sier også at du må slutte å ha så lave tanker om deg selv. Du er god nok og kan hvis du vil! Ikke gi opp!
Antall ord: 175
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

ludoburgero skrev:Hvis og når du har tid, Svartepus, så har jeg følgende spørsmål. Det blir litt mange, men jeg tror de kan ha ett og samme svar, iallefall opphav. Disse lyder slik:

Det som skjer rundt meg, hvorfor samsvarer det ikke helt med det som skjer inni meg? Og hva er det jeg savner? Hvorfor stoler jeg ikke mer på meg selv, eller hvorfor har jeg fortalt meg selv at jeg faktisk gjør det når det stopper opp ved de samme utfordringene enda som før? Hva er den siste lille "biten" jeg trenger på plass i livet mitt for å kunne vokse og komme meg videre? Hvorfor føles det som om jeg stoppet å utvikle meg i det hele tatt for cirka 7-8 år siden? Igjen, det som skjer rundt meg nå - er det genuint ment, bør jeg stole på det, eller venter en smell rundt neste sving igjen? Dveler jeg, eller har jeg for første gang på lenge kommet over en større kneik som jeg bare ikke helt klarer å kjenne på selv, og finnes det noe eller noen som ønsker å dra meg i deres retning eller må jeg igjen stå på egne bein? Sist, men ikke minst: hvordan kan jeg gjenopprette forbindelser med deler av fortiden, og bør jeg egentlig det - for, hvorfor tenker jeg også, har jeg assosiasjoner til det å "komme seg videre" og glemme det som var med noe "bruk og kast"?
Dette her er en hel del mer eller mindre konkrete spørsmål som jeg tror hadde åpnet store dører av forståelse for meg om du kan se noe for meg... :)
Åj... Dette var mye på en gang. Tror jeg trekker ut det som jeg synes kommer sterkest frem her og legger noen kort på det. Så får vi se hva som kommer fram.

1. Det som skjer rundt deg vs det som skjer inni deg, og hva du savner/trenger for å utvikle deg og komme deg videre.

Det kommer tydelig frem i kortet at du er fylt av "empowerment", på grunn av at du har sett en del av din frykt i hvitøyet og vokst på det. Du føler deg ikke lenger like hjelpeløs og verdiløs som før. Kortet sier at nettopp denne følelsen er med på å åpne muligheter for deg. Du kan nå påvirke verden rundt deg til din fordel, og en måte å gjøre det på kan være å endre syn på noe. Ut i fra kortet burde du benytte sjansen til å jobbe med en ferdighet som du ønsker å utvikle. Det vil være sunt for deg nå å bruke tid og energi på å bli bedre i noe du interesserer deg for. Det vil være en vei for å komme deg videre og hjelpe deg med å oppnå en følelse av at ting faller på plass i livet ditt. Du trenger noe som du virkelig kan føle deg god på, noe å mestre. Du trenger noe som kan lede deg bort fra vanskelige følelser og tanker som handler om dårlig selvbilde, følelsesmessig avhengighet og sosiale handikap. En måte å løse opp i sånne utfordringer er å bli god i noe, mestre en kunst og føle at du virkelig kan noe. Her ligger spiren til virkelig "empowerment" for deg! Kortet sier rett ut at ingenting av dette handler om flaks eller skjebne, alt ligger i dine hender og det som skjer kan du takke deg selv for, fordi du har jobbet for det.

2. Vil "lykken" vare, er du over kneika eller har du mer å gå gjennom? Hvilken innvirkning har i såfall eventuelt andre på dette?

Her fikk du faktisk helbredelseskortet! Dette kortet viser til en fortid med dype følelsesmessige sår som også har tæret på det fysiske, som nå trenger å få sin løsning gjennom en kraftig helingsprosess. Kortet spår at du nå er i denne prosessen og den vil etterfølges av fysisk/psykisk bedring og en følelse av å være hel igjen.
Helbrederen sier at en av de viktigste stegene for å bli hel igjen etter traumatiske hendelser er tilgivelse, både av deg selv og andre i ditt liv. Ofte handler følelsesmessige sår om at man ikke vil gi helt slipp på det vonde fordi det tross alt føles velkjent og nesten litt trygt å holde fast på følelsen av tap og svik. Man føler kanskje også anger og plager seg selv med spørsmål om egne avgjørelser og motiver for disse. Disse følelsene er bortkastet energi og tar bort fokus fra veien mot bedre helse og et bedre liv, sier kortet. Dersom du føler anger så bør du jobbe videre med det for å komme til bunns i hvorfor du egentlig angrer. Kortet råder deg til å akseptere det som har vært og tilgi deg selv. Du er bare et menneske med evnen til å gjøre feil. Å akseptere din feilbarlighet og tilgi deg selv er et viktig steg mot et bedre liv og en bedre helse.
Andres innvirkning er mer indirekte enn direkte, da dette handler mest om hva du tenker om andres motiver, følelser og meninger, og måten dette påvirker deg. Du er ikke helt over kneika ennå men det er ingenting som tyder på en ny smell rundt neste sving. Fortsett å jobb med deg selv og dine tankemønstre og la andre ta ansvar for sine egne tankemønstre.

3. Deg vs fortiden, hva burde tas opp igjen og hva burde du gå fra og ikke se tilbake på?

Fem steiner/utholdenhet dukket opp her.
Det er et kort som handler om det å ikke gi opp. Livet er urettferdig og vil til tider kaste mye dritt din vei, men uansett hvor dypt du føler at du har sunket og hvor vanskelig du enn føler det er å kravle seg opp igjen, ber kortet om å ikke overgi deg til håpløsheten og gi opp. Hold ut og se tilbake på hver utfordring som en kamp du har kjempet og vunnet. Du er i live og du har mange muligheter foran deg, så selv om du kanskje ikke føler noen seiersfølelse har du faktisk vunnet muligheten til å gå videre i livet. Kortet forteller historien om en mann som tapte en kamp mot sin motstander i krig og opplevde å se sin bror bli henrettet og sin søster bortført av fienden. Han søkte ly i en hule i tre måneder midt på kaldeste vinteren og følte livet hadde nådd bunnpunktet. Det eneste selskapet han hadde var en edderkopp som prøvde å spinne vev i hulens åpning. Hver gang edderkoppen hadde spunnet et nett, ble det revet i stykker av vinden. Slik følte mannen at livet hans var og denne følelsen har du nok også følt på. Det å stadig starte på nytt og bygge opp noe, for så å få det revet brutalt ned. Men edderkoppen ga selvsagt ikke opp, den jobbet videre og én dag da vinden løyet ble spindelvevet hengende. Sånn er livet, til tider helt for jævlig urettferdig og man føler at man aldri får noen lønn for strevet, men så løsner det endelig og ting går mer som ønsket. Enkelte ting har man ikke kontroll over og ting skjer uventet, men en ting har du kontroll over og det er hvordan du takler ting. Så enkelt men så vanskelig; edderkoppen viser hvordan det må gjøres; nitidig arbeid mot målet og aldri gi opp uansett hvor stor motstand man får.

Nå er du inne i en periode der ting går mer din vei og da er det viktig å gi slipp på det som har gått deg i mot. Det hører til i fortiden og ingenting fruktbart kommer ut av å dvele ved alt det vanskelige og urettferdige. Ta i mot alt det positive som kommer din vei og bygg videre på det. Og ikke tillat deg å føle at du ikke fortjener det eller vil få noen form for straff for å føle at ting går bedre! Ta med deg erfaringene fra det du har opplevd men gi slipp på alt det andre. Hold blikket rettet fremover og ikke se tilbake. Nå har du sjansen til å bygge noe helt nytt.

Puh, jeg ble helt sliten. Håper du får noe ut av dette. Hele tiden mens jeg leste i kortene satt jeg med en følelse av lettelse og optimisme. At noe løsner. Håper dette er noe du kjenner på også, eller i hvertfall etterhvert vil tillate deg selv å kjenne på.
Antall ord: 1466
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Monica_J
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 99
Startet: 25 Apr 2004 17:59
19
Kjønn (valgfri): Kvinne
Lokalisering: Trøndelag
Blitt takket: 2 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Monica_J »

Svartepus skrev:
Monica_J skrev:Hei. Svartepus. Kan du være så snill å spå meg? Er nysgjerrig på helsa.
Ja det kan jeg kanskje ;)
Steinridderen ser ut til å mene at helsa di er god. Han antyder fysisk aktivitet og fysisk styrke, og en evne til å klare seg selv. Det er viktig for deg å føle deg bra så du er opptatt av helse og velvære, med spesiell trykk på velvære og det å føle velbehag og nytelse.
Kanskje er du litt for pirkete og opptatt av ubetydelige småting. Har du en tendens til å tenke det verste dersom du kjenner en vondte eller ikke føler deg helt i form? Slutt med det og stol på at kroppen din er i normalt god stand. Det er greit å være målbevisst og litt perfeksjonist men det er ingen grunn til å plage deg selv med småplager og smådetaljer. Steinridderen sier også at du må slutte å ha så lave tanker om deg selv. Du er god nok og kan hvis du vil! Ikke gi opp!
Dette stemte veldig bra. Tusen takk :-)
Antall ord: 183

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Isan
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1743
Startet: 26 Apr 2007 20:39
16
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: i den egentliges hode
Har takket: 742 ganger
Blitt takket: 472 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Isan »

Ref. Svartepus' innlegg 20. mars kl.22:41:05:
Her var det så mye bra skrevet - tarotkort eller ikke tarotkort. Derfor satte jeg liker.
Antall ord: 24
Åpen for det aller, aller meste - kritisk til alt.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Isan skrev:Ref. Svartepus' innlegg 20. mars kl.22:41:05:
Her var det så mye bra skrevet - tarotkort eller ikke tarotkort. Derfor satte jeg liker.
Takk Isan! ;)
Det ble mange ord så håper Ludo ikke drukner i dem... Noen ord fra kortene og noen fra hodet mitt, i et pent sammensurium.
Det er nettopp det jeg liker med tarotkort, at uansett om man tror på spådomskunst eller ikke så setter de fantasien i sving og får en til å tenke, og det er jo alltids fint. Noen ganger kan det komme mye fruktbart ut av det.
Antall ord: 99
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av ludoburgero »

Jeg finner ikke mulighet for å like med mobilen, men kanskje like greit ;) Jeg vil heller takke for en personlig, dypttreffende og nøyaktig beskrivelse av mye i min livssituasjon som allerede forløper seg slik du og kortene beskriver.

Jeg er veldig takknemlig for at du tar deg tid. Det du formidler er både bekreftende og støttende, og jeg håper at jeg kan ta det til etterretning og ta meg sammen nok til at jeg for en gangs skyld får gjort noe konstruktivt utav det foruten å finne det trøstende og forstående.

Tusen hjertelig takk!
Antall ord: 100
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links