Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
loppa88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 06 Okt 2015 13:48
8
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bodø
Blitt takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av loppa88 »

Om du vil så kan du gjerne spå meg! :p

Jeg lurer bare på om kjæresten min som gikk i fra meg forrige onsdag kommer tilbake? Blir det han og meg igjen?
Antall ord: 32

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

loppa88 skrev:Om du vil så kan du gjerne spå meg! :p

Jeg lurer bare på om kjæresten min som gikk i fra meg forrige onsdag kommer tilbake? Blir det han og meg igjen?
Hvis det skal bli dere igjen må dere begge se dere selv i øynene og tenke gjennom det som har blitt gjort og sagt! Dere har begge bidratt til bruddet på grunn av feil i fortiden. Kortet nevner mangel på selvdisiplin så kanskje en av dere eller begge har oppført seg dårlig.
Det er bare han selv som kan endre seg så den jobben må han ta selv, så spørsmålet er jo hva han ønsker. Det du må tenke på er både hva du vil og hvorfor. Hvis det bare er bitterhet og velting i selvmedlidenhet på grunn av at du føler deg forrådt og forlatt som ligger bak, er ikke dette tiden til å ønske ham tilbake. Enten må du kvitte deg fullstendig med gammelt grums og eventuelle dårlige minner fra deres tidligere forhold, eller så må du heller la ham gå og se det som en lærerik opplevelse som ga deg viktig lærdom. Uansett sier kortet at du bør gå frem med ydmykhet og tilgivelse.
Kortet lover på ingen måte at han kommer tilbake, det kommer an på både deg og ikke minst ham. Muligens kan det være et like godt råd for deg å innse at et kapittel i livet ditt er over og at du nå må konsentrere deg om deg selv og se fremover mot nye bekjentskaper.
Antall ord: 269
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
loppa88
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 10
Startet: 06 Okt 2015 13:48
8
Kjønn (valgfri): Kvinnfolk
Lokalisering: Bodø
Blitt takket: 1 gang

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av loppa88 »

Svartepus skrev:
loppa88 skrev:Om du vil så kan du gjerne spå meg! :p

Jeg lurer bare på om kjæresten min som gikk i fra meg forrige onsdag kommer tilbake? Blir det han og meg igjen?
Hvis det skal bli dere igjen må dere begge se dere selv i øynene og tenke gjennom det som har blitt gjort og sagt! Dere har begge bidratt til bruddet på grunn av feil i fortiden. Kortet nevner mangel på selvdisiplin så kanskje en av dere eller begge har oppført seg dårlig.
Det er bare han selv som kan endre seg så den jobben må han ta selv, så spørsmålet er jo hva han ønsker. Det du må tenke på er både hva du vil og hvorfor. Hvis det bare er bitterhet og velting i selvmedlidenhet på grunn av at du føler deg forrådt og forlatt som ligger bak, er ikke dette tiden til å ønske ham tilbake. Enten må du kvitte deg fullstendig med gammelt grums og eventuelle dårlige minner fra deres tidligere forhold, eller så må du heller la ham gå og se det som en lærerik opplevelse som ga deg viktig lærdom. Uansett sier kortet at du bør gå frem med ydmykhet og tilgivelse.
Kortet lover på ingen måte at han kommer tilbake, det kommer an på både deg og ikke minst ham. Muligens kan det være et like godt råd for deg å innse at et kapittel i livet ditt er over og at du nå må konsentrere deg om deg selv og se fremover mot nye bekjentskaper.

Tusen takk! :) Det er ingen bitterhet, har ikke vært noen krangling eller noe. Bruddet kom som lyn fra klar himmel og grunnen er meg og min mangel på evne til å sette ned foten og gi konsekvenser for mine barn (fra tidligere forhold). Jeg vet jo egentlig at vi blir sammen igjen, men jeg er så merkelig skrudd sammen. Stoler ikke på meg selv og magefølelsen, eller det jeg "ser", så jeg må ha "bekreftelser" fra andre. Men tusen takk :)
Antall ord: 352

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

loppa88 skrev:
Tusen takk! :) Det er ingen bitterhet, har ikke vært noen krangling eller noe. Bruddet kom som lyn fra klar himmel og grunnen er meg og min mangel på evne til å sette ned foten og gi konsekvenser for mine barn (fra tidligere forhold). Jeg vet jo egentlig at vi blir sammen igjen, men jeg er så merkelig skrudd sammen. Stoler ikke på meg selv og magefølelsen, eller det jeg "ser", så jeg må ha "bekreftelser" fra andre. Men tusen takk :)
Værsågod og lykke til ;)
Antall ord: 89
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lottepus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 31 Jul 2017 19:30
6

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Lottepus »

Hei
Har ett kjærlighetsspørsmål...blir det meg og H? og er han faren til dette ufødte barnet?
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Paradise_Lost »

Greit vi har hatt vår lille beef tidligere, men jeg spør deg: Hvordan vil året gå videre?
Så langt har halve året vært piss!
Antall ord: 27
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Empathica »

Hei Svartepus.

Har kortene noe å si om kommende campingtur? (Reiser 7 aug)

På forhånd - Tusen takk. :)
Antall ord: 17

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Paradise_Lost skrev:Greit vi har hatt vår lille beef tidligere, men jeg spør deg: Hvordan vil året gå videre?
Så langt har halve året vært piss!
Første kort forteller om starten på noe helt nytt, nye muligheter til å få det livet du vil ha. Inkludert en sjanse til å få et bedre forhold til verden rundt deg generelt. Dette er ikke noe du kan kaste deg ut i på rent måfå eller la tilfeldighetene råde, nå må du stoppe opp og virkelig tenke hva det er du vil, hvorfor, og hva du er villig til å gjøre for å få det. Når du har det høvelig klart for deg, trekk pusten og gjør det. Ikke nøl, nå har du sjansen til å få det bedre.
Det ser positivt ut, og du har muligheter foran deg, men jeg trakk også kortet for usikkerhet. Du har mye usikkerhet i deg som kan være til hinder for å se og gripe mulighetene du får. Denne usikkerheten sitter veldig dypt i deg og kan være forankret i flere ting som f.eks. dårlig oppvekst/oppdragelse fra foreldrene, skyldfølelse, mangel på selvdisiplin, en redsel for å være eller bli forlatt. Dette er ting som du bærer på og som er såpass ødeleggende at det påvirker deg i måten du takler verden på. Du blir ustabil og sliter med å finne din plass i livet.
Du kan ikke endre fortiden eller gjøre noe med det som har vært, så gi slipp på all anger og skyldfølelse, og tilgi både deg selv og andre for det som har gått galt tidligere. Kanskje må du også forkaste et helt livssyn for å komme deg videre. Godta at du har gjort feil, tilgi deg selv og lær av det. Hvis du klarer å jobbe med deg selv og ta et skikkelig oppgjør med både fortiden og de selvdestruktive følelsene dine, har du mange muligheter fremover i resten av året.
Antall ord: 342
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Empathica skrev:Hei Svartepus.

Har kortene noe å si om kommende campingtur? (Reiser 7 aug)

På forhånd - Tusen takk. :)
Nå har du vel allerede dratt, men jeg kan trekke et kort og se hva som kommer fram :)

Jeg trakk et kort som antyder at det blir mye tenking på deg på denne turen. Du grublet nok litt allerede før du startet, men på turen kommer du for alvor til å begynne å legge planer for hvordan du skal utvikle deg fremover og endre ditt forhold til livet. Det ser ut til at du står ved en korsvei i livet og lurer på hvilken retning du skal ta, og det er mye som tyder på at du kommer til å ta noen avgjørelser i løpet av campingturen. Dette handler i stor grad om deg selv og dette er noe du har tenkt på ei stund, så kanskje du finner ro eller nye impulser på campingturen som gjør ting klarere for deg? Jeg får en følelse av at dette handler om energier og egne evner som utvikles. Jeg får nærmest et bilde av en kvinne som sitter ved et bål og virkelig kommer i kontakt med naturen, seg selv og sine evner :)
Uansett lykke til og god tur!
Antall ord: 213
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Lottepus skrev:Hei
Har ett kjærlighetsspørsmål...blir det meg og H? og er han faren til dette ufødte barnet?
Det var to spørsmål, og det ene burde du vel egentlig vite svaret på selv.
Delta mer her inne på forumet og få deg litt lengre fartstid her inne så kan det hende at jeg legger et kort eller to for deg etterhvert ;)
Antall ord: 68
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Lottepus
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 2
Startet: 31 Jul 2017 19:30
6

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Lottepus »

Svartepus skrev:
Lottepus skrev:Hei
Har ett kjærlighetsspørsmål...blir det meg og H? og er han faren til dette ufødte barnet?
Det var to spørsmål, og det ene burde du vel egentlig vite svaret på selv.
Delta mer her inne på forumet og få deg litt lengre fartstid her inne så kan det hende at jeg legger et kort eller to for deg etterhvert ;)
Det var strengt tatt to spørsmål ja, og det beklager eg, ble vel itt ivrig...
Og hvordan kan jeg vite svaret på det ene? du tenker med en gang at det er jeg som er gravid, ikke sant?
Har faktisk mange år med fartstid her inne, men valgte å lage meg ny konto siden jeg føler meg ny på mange måter.
synd du ikke vil "lese" meg, men siden du med en gang antok noe om ikke stemte, er det kanskje like greit :)
Ha en fin dag.
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Paradise_Lost
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 44
Startet: 03 Jul 2017 20:23
6
Kjønn (valgfri): Har penis
Lokalisering: My own personal hell
Blitt takket: 4 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Paradise_Lost »

Svartepus skrev:
Paradise_Lost skrev:Greit vi har hatt vår lille beef tidligere, men jeg spør deg: Hvordan vil året gå videre?
Så langt har halve året vært piss!
Første kort forteller om starten på noe helt nytt, nye muligheter til å få det livet du vil ha. Inkludert en sjanse til å få et bedre forhold til verden rundt deg generelt. Dette er ikke noe du kan kaste deg ut i på rent måfå eller la tilfeldighetene råde, nå må du stoppe opp og virkelig tenke hva det er du vil, hvorfor, og hva du er villig til å gjøre for å få det. Når du har det høvelig klart for deg, trekk pusten og gjør det. Ikke nøl, nå har du sjansen til å få det bedre.
Det ser positivt ut, og du har muligheter foran deg, men jeg trakk også kortet for usikkerhet. Du har mye usikkerhet i deg som kan være til hinder for å se og gripe mulighetene du får. Denne usikkerheten sitter veldig dypt i deg og kan være forankret i flere ting som f.eks. dårlig oppvekst/oppdragelse fra foreldrene, skyldfølelse, mangel på selvdisiplin, en redsel for å være eller bli forlatt. Dette er ting som du bærer på og som er såpass ødeleggende at det påvirker deg i måten du takler verden på. Du blir ustabil og sliter med å finne din plass i livet.
Du kan ikke endre fortiden eller gjøre noe med det som har vært, så gi slipp på all anger og skyldfølelse, og tilgi både deg selv og andre for det som har gått galt tidligere. Kanskje må du også forkaste et helt livssyn for å komme deg videre. Godta at du har gjort feil, tilgi deg selv og lær av det. Hvis du klarer å jobbe med deg selv og ta et skikkelig oppgjør med både fortiden og de selvdestruktive følelsene dine, har du mange muligheter fremover i resten av året.
Wow! Vet ikke helt hva jeg skal si...
Antall ord: 352
”We buy things we don’t need, with money we don’t have, to impress people we don’t like”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Empathica
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 410
Startet: 14 Feb 2013 14:38
11
Kjønn (valgfri): (Y)
Lokalisering: Havgapet
Har takket: 277 ganger
Blitt takket: 148 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Empathica »

Svartepus skrev:
Empathica skrev:Hei Svartepus.

Har kortene noe å si om kommende campingtur? (Reiser 7 aug)

På forhånd - Tusen takk. :)
Nå har du vel allerede dratt, men jeg kan trekke et kort og se hva som kommer fram :)

Jeg trakk et kort som antyder at det blir mye tenking på deg på denne turen. Du grublet nok litt allerede før du startet, men på turen kommer du for alvor til å begynne å legge planer for hvordan du skal utvikle deg fremover og endre ditt forhold til livet. Det ser ut til at du står ved en korsvei i livet og lurer på hvilken retning du skal ta, og det er mye som tyder på at du kommer til å ta noen avgjørelser i løpet av campingturen. Dette handler i stor grad om deg selv og dette er noe du har tenkt på ei stund, så kanskje du finner ro eller nye impulser på campingturen som gjør ting klarere for deg? Jeg får en følelse av at dette handler om energier og egne evner som utvikles. Jeg får nærmest et bilde av en kvinne som sitter ved et bål og virkelig kommer i kontakt med naturen, seg selv og sine evner :)
Uansett lykke til og god tur!
Tusen takk. :)

Mye som slo til her. Mye tenking ble det ja. Har vært inne i tenke og utviklingsbiten en stund, men campingturen gav en ekstra boost til å fortsette i den retningen. :)
Antall ord: 248

Forvillet meg inn på en buddhiststrand en gang.
Sliter fortsatt med zenvirkninger.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Terra »

Jeg ønsker meg et kort rent generelt om du fortsatt spår Svartepus? :)
Antall ord: 13
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Kort Sagt - Svartepusens spådomstråd for alt og alle

Innlegg av Svartepus »

Ja det skal du få hvis du gidder å vente littegranne ;) Jeg skal se på saken i morgen ettermiddag/kveld :)
Antall ord: 19
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links