Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hvordan ser framtiden min ut?

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av ludoburgero »

I grove trekk. Humoristiske innslag er best.
Antall ord: 7
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Svartepus »

Åh nå har jeg faktisk lenge lengtet etter å fikle med tarotkortene (mest fordi de er så fiiine) og oraklekortene mine, så bare vent så skal jeg gi deg noe å tygge på! Må bare vente til den rare eplekaka mi har kjølnet og dagens middag er inntatt, så skal det bli andre boller. Eller spådommer/gjetninger/intuitive skriblerier ispedd fantasi. Just you wait and see!
Antall ord: 66
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av ludoburgero »

Jeg gleder meg!
Antall ord: 3
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Svartepus »

Ok, eplekake med linfrø i var hårda bud for magen og hodet men her kommer dagens spådom fra Ze Black Kitteh:

Først, du ba om råd i den andre tråden og da trekker jeg et dyreorakelkort til deg her først. De er kjent for å komme med (veldig generelle) råd og hint når man står fast eller ikke vet hvor man skal. Og tadaa: Du fikk Kameleonen! Som sier at du bør flyte med og bare være tilstede i det som skjer, heller enn å prøve å påvirke ting som skjer og folkene rundt deg. Ikke passivt men bare godta det som skjer, observer og spar på kruttet til du føler at det er et passende tidspunkt å si i fra om ting. Når du endelig sier i fra, så gå inn for det uredd og med full fokus. Ting er i gang allerede rundt deg, så flyt med til tiden er inne.
Værsågod, dagens ekstremt generelle meldig fra dyreoraklene :D Bruk det eller forkast det ;)

Angående framtiden din, så trekker jeg to kort fra tarotkortene mine, ett som representerer utfordringene dine og ett som skal representere løsninger og veien fremover. Dette vil da handle om nær framtid (ca 6-12 mnd frem i tid). Here we go:

Ok, det var visst to kort som ville snakke om fortiden/nåtiden din så da lar jeg dem snakke litt i munnen på hverandre; fortiden/nåtiden din representeres av disse to:

Image

Gjerdesmetten ble faktisk ansett av druider for å være en hellig fugl som voktet vinterens mysterier, et slags totem, og de slaktet den under et rituale den 26. desember. Noe sier meg at du kanskje ikke finner svar eller løsninger nå i første del av høsten/vinteren. Det er noe avventende rolig over kortet, men en underliggende redsel for noe. Du har en ganske ung sjel som til tross for motstand ikke gir opp, og du har en egen evne i deg til å klare å starte på nytt når ting har rast sammen rundt deg. Denne får du bruk for.
Gjerdesmetten kan stå for en person i livet ditt som er observant og pålitelig og som du holder veldig høyt for vedkommendes ærlighet, men som du samtidig kan føle er litt fæl til å snoke og legge seg opp i dine saker. Kanskje til og med litt utspekulert. Denne personen er viktig for deg, på godt og vondt.
Gjerdesmetten står generelt for å ha styrke til å gjennomleve vanskelige utfordringer. Du er sterk selv om du kanskje ikke føler deg sterk nå. Den lille fuglen minner deg om at selv en liten skvetten sjel kan være sterk og overleve mye. Styrke er ikke alltid rå muskelkraft eller å alltid stå opp mot det man møter. Noen ganger er styrke å bøye seg for så å reise seg igjen når den verste stormen har lagt seg. Den lille fuglen advarer om en periode med mye jobb i deg selv (opplagt nok med tanke på situasjonen din).

Det andre kortet som ville ha et ord med i laget var altså Vokteren. Han er vokteren av porten inn til døden og er knyttet til datoen 1. november. Håper du ikke får panikk av dette, for døden er som oftest noe annet enn død i ordets rette forstand og i naturen er alltid døden starten på noe nytt, til og med nytt liv. Denne vokteren på bildet er skjelettet til en hulebjørn og han vokter inngangen. Vokteren krever at du må gå til bunns i deg selv og finne opphavet til mørket du har i deg, før du kan gå videre. Du må se døden og alle dens demoner i hvitøyet og overvinne alle dine redsler. Noen av dem er virkelige mens andre bare er ubegrunnet panikk og redsel som du selv holder liv i. Vokteren er en skummel figur som representerer det skumleste av alt; oss selv, vårt speilbilde og alt det vi bærer i oss. Den brutale sannheten om oss selv. For å bekjempe demonene i livet ditt må du bekjempe deg selv og mørket du har i deg. Virkelig grave i dine innerste redsler men også dine innerste lengsler og behov.
Uansett hvor vanskelig alt føles og hvor jævlig du har det, sier Vokteren at du må løfte blikket og se hva denne fastlåste situasjonen egentlig er: en ny mulighet. Godta mørket du har i deg, både redsler, angst og dårlige sider, og la det være en naturlig del av deg. Hva andre mener er revnende likegyldig, de har dessuten sine egne mørkemenn å holde styr på og har ingen grunn til å rette pekefingeren mot deg.
Kanskje har du undertrykt noe i deg, kanskje er du lammet av frykt og kanskje er det også en del utefor deg som skaper trøbbel i livet, men uansett må du kjempe nå. Klisjeaktig som fanden men faktum er at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Og når enkelte deler av livet ditt dør gir det rom for at andre nye, friske deler kan vokse frem. Sånn er naturen og dens syklus og du er en del av den.

Når det gjelder fremtiden gir kortene deg en liten gavepakke av håp (og ja jeg har trukket helt tilfeldig, så ingen grunn til å tro at jeg prøver å gi deg falskt håp):

Image

Kjære Ludo, du får faktisk et løfte om glede og lykke! Dette kan bli fremtiden din om du tør ta i mot den med åpne hender. Dette er belønningen etter en tid med vanskeligheter og utfordringer. Kanskje møter du noen som du elsker og som også gir deg evnen til å elske deg selv eller kanskje du "bare" oppnår noen av målene du har satt deg og kjenner på en sterk følelse av å være verdt noe og glede over å ha klart det du trodde du aldri skulle klare. Kanskje begge deler? Dette kortet er i hvert fall et godt varsel om at du vil få kjenne på en flom av glede og lettelse. Med alle de vanskelige følelsene i bagasjen og alt du har opplevd på din reise hit, vil du også ha en fornuftig og fin holdning med deg om at man må gi noe for å få noe. Du har gitt mye for å komme hit, og nå vil du få. Ta i mot med god samvittighet og gled deg, nå er det din tur.
Vær glad i deg selv, da vil andre også være glad med deg og i deg.

Og snipp snapp snute, så var spådommen ute. Igjen: bruk det eller forkast det. Det følger også med byttelapp om du vil bytte i en annen.
Antall ord: 1162
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Borte.. »

Fine kort! :) Aaaaw, jeg kjenner at jeg savner kortene mine nå :(

Svartepus, hvis du har lyst til å fikle litt mer med kortene, så kan du få prøve deg på meg! :D
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Svartepus »

Karma skrev:Fine kort! :) Aaaaw, jeg kjenner at jeg savner kortene mine nå :(

Svartepus, hvis du har lyst til å fikle litt mer med kortene, så kan du få prøve deg på meg! :D
I knåw! Jeg er nesten litt forelsket i kortene mine :D Blir så glad av å se på dem og de gir meg en lengsel etter noe...jeg ikke vet helt hva er.
Men ja, jeg takker for tilbudet og lover å tafse litt på kortene for deg også! Special price for u, madam! Men det blir nok ikke før i morgen, så du får vente i spenning ;)
Antall ord: 101
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:
Karma skrev:Fine kort! :) Aaaaw, jeg kjenner at jeg savner kortene mine nå :(

Svartepus, hvis du har lyst til å fikle litt mer med kortene, så kan du få prøve deg på meg! :D
I knåw! Jeg er nesten litt forelsket i kortene mine :D Blir så glad av å se på dem og de gir meg en lengsel etter noe...jeg ikke vet helt hva er.
Men ja, jeg takker for tilbudet og lover å tafse litt på kortene for deg også! Special price for u, madam! Men det blir nok ikke før i morgen, så du får vente i spenning ;)

Det er noe eget med kort som har illustrasjoner og veldig fine illustrasjoner att på til. Spesielt når de er detaljert og man opplever at alle detaljene har også en symbolikk i seg. Mystikken blir mye mer merkbart.

Jeg kan fint vente i spenning frem til i morgen, siden det er special price det er snakk om :D
Antall ord: 161

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Svartepus »

Special price for Karma, her kommer et tappert forsøk på å skvise noe ut av kortene. Siden du ikke spesifiserte hva du vil ha svar på eller vite mer om, plukker jeg noen kort og lar dem tale for seg selv. Huhei hvor det går:

Tadaa, du fikk "Four of vessels" som hovedsakelig symboliserer kjedsomhet. En kjedsomhet som går dypere enn bare at man mangler noe å gjøre i øyeblikket. Dette handler om å stå litt fast i livet, og kortet antyder at du er litt følelsesmessig avskåret og fjern for tiden, nesten på grensen til avmakt. Dette kan også være noe du har lagt bak deg eller er på tur til å legge bak deg. Men jeg får en følelse av at det ikke er helt avsegstyrt enda. Uansett, kortet råder deg til å be universet om muligheter og du vil få dem nærmest kastet etter deg. Det er bare å gripe tak i dem, fryktløst og uten å se deg tilbake.

Så dukket "Six of arrows" opp, et kort som handler om overgang og forvandling. Dette fortsetter i samme spor som det første kortet og forsterker dets mening. Du har gjennomgått en stor endring og forvandling i livet og er inne i en ny syklus. Dette er skremmende og positivt på samme tid og fremstår som rene paradigmeskiftet (hvilket vakkert ord!). Ri på den nye bølgen i livet med et åpent hjerte og en positiv innstilling, og du vil oppleve mye spennende. Symbolikken i kortet, sånn visuelt sett, er nesten litt dystert men jeg får en nesten utelukkende positiv følelse av det. Det er noe forventningsfullt over det hele og jeg får en følelse av masse positiv energi.

Jeg trekker liksågodt et tredje kort som jeg vil skal symbolisere fremtiden, hva som venter rundt neste sving. Det ble "Knight of stones", et hestekort faktisk :D Dette er et bilde av en førhistorisk hesterase som ofte ble avbildet i hulemalerier. På den tiden representerte hesten to ting; "nytt liv" og fotspor som viser vei gjennom skogen. Kortet antyder at du gjør det som er bra for deg og du klarer deg bra. Nytelse er viktig for deg og du ledes av mot, stolthet og en kjærlighet til naturen og miljøet rundt deg. Dette kortet lyser eventyrlysten lang vei! Andre stikkord er å være målbevisst, tenke gjennom det du gjør, stille krav til folk rundt deg og det å legge en stolthet i det du gjør. Kanskje snuser du på jobb og karriere? Kortet nevner også ansettelse og det å søke noe å gjøre. Ikke gi opp for fort, selv om du føler du ikke strekker til, men stå på. Kortets mer negative side er at det kan stå for arbeidsløshet og dårlig selvbilde dersom du gir opp for lett og ikke er utholdende nok.

Huff, dette ble mye GPP men det var det jeg fikk ut av kortene denne gangen. Håper du i hvert fall fikk noe ut av det ;)
Antall ord: 515
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Bearchild
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 3529
Startet: 27 Jan 2005 22:17
19
Kjønn (valgfri): Gammal røy
Lokalisering: Rundtomkring i Buskerud
Har takket: 455 ganger
Blitt takket: 1355 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Bearchild »

Jeg får ordentlig tilbake troen på "mellom himmel og jord" hver gang Svartepus tryller med de fine kortene sine! :)
Antall ord: 20
Du er min fiende inntil det motsatte er bevist. Bevisbyrden ligger på deg.



http://halvvill.blogspot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:Huff, dette ble mye GPP men det var det jeg fikk ut av kortene denne gangen. Håper du i hvert fall fikk noe ut av det ;)
Absolutt! Det var veldig treffende. :)
Antall ord: 34

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av ludoburgero »

Jeg vil si tusen takk til deg, Svartepus, for at du la kort til meg :)

Noe av det du skriver tilkjennegir seg allerede i form av mørke sider, men også noe med å oppnå resultater. Det er veldig mye som beveger seg rundt meg og i meg for tiden, uten at jeg skal gå i for mange detaljer (men jeg kan ta litt av det på PM, siden du la kortene). Flommer av håp og glede; ja, det håper jeg og gleder meg til, for å ordlegge meg sånn da! Virkelig... jeg håper at det ikke krever altfor mye mer av meg selv nå, selv om det nok treffende er slik at jeg fortrenger eller skjuler enkelte av mine mørke sider... for alt jeg vet? Det gjør vel kanskje de fleste av oss... men de fleste av oss er vel neppe kjent med disse sidene heller?

Uansett så synes jeg du kom med et flott opplegg som bidrar til noen ettertanker.
Antall ord: 166
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Svartepus »

ludoburgero skrev:Jeg vil si tusen takk til deg, Svartepus, for at du la kort til meg :)

Noe av det du skriver tilkjennegir seg allerede i form av mørke sider, men også noe med å oppnå resultater. Det er veldig mye som beveger seg rundt meg og i meg for tiden, uten at jeg skal gå i for mange detaljer (men jeg kan ta litt av det på PM, siden du la kortene). Flommer av håp og glede; ja, det håper jeg og gleder meg til, for å ordlegge meg sånn da! Virkelig... jeg håper at det ikke krever altfor mye mer av meg selv nå, selv om det nok treffende er slik at jeg fortrenger eller skjuler enkelte av mine mørke sider... for alt jeg vet? Det gjør vel kanskje de fleste av oss... men de fleste av oss er vel neppe kjent med disse sidene heller?

Uansett så synes jeg du kom med et flott opplegg som bidrar til noen ettertanker.
Takk for tilbakemelding og gode refleksjoner!

Det jeg sliter med når jeg legger kort er at jeg av og til får følelsen av noe, men ikke tør helt å skrive det fordi jeg er redd for å drite meg helt ut. Eller også redd for å pirke for mye i veldig personlige ting. Derfor merker jeg at det jeg skriver blir enda mer generelt og overfladisk enn det man burde kunne forvente. Når jeg leser gjennom det jeg skrev med PM'en fra deg i tankene angrer jeg litt på at jeg ikke var litt mer direkte på noen av de følelsene jeg fikk. Spesielt kortet "vokteren" har en del symbolikk som ga meg noen assosiasjoner og følelser som jeg følte på men ikke turdte å virkelig grave i. Men sånn er det, man lærer stadig noe nytt. Jeg skal prøve å bli flinkere til å satse og tørre å si/skrive det jeg får opp, uansett om det virker aldri så usannsynlig eller dumt. Jeg har opplevd å nærmest be om unnskyldning for det jeg "ser" men fått bekreftet etterpå at jeg ikke var helt på bærtur likevel.

Men takk til både deg og Karma som lot meg få lov til å prøve kortene mine på dere! Jeg har savnet å holde på med kortene så dette var veldig spennende. Si gjerne i fra om dere vil la meg få prøve mer. Og ikke vær redd for å stille konkrete spørsmål, da blir jeg ekstra utfordret ;) Og så får dere heller bære over med meg om jeg bommer totalt.
Antall ord: 441
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:Det jeg sliter med når jeg legger kort er at jeg av og til får følelsen av noe, men ikke tør helt å skrive det fordi jeg er redd for å drite meg helt ut.
Den der er frustrerende. Har opplevd den mange ganger. Ikke bare i forhold til kortene, men generelt i livet. Intuisjonen slår inn og jeg føler at jeg bør gjøre noe eller si noe og så ender jeg opp med å ta et skritt tilbake, i tilfelle jeg bommer helt. Så står man etterpå og irriterer seg blå, fordi man hadde på sett og vis rett osv. Så tenker man at neste gang det skjer, så skal man ikke gå i den samme fellen - helt til neste gang skjer og man ender opp med å gå i den samme fellen. :roll:

Anyway, jeg føler at jeg fikk ganske mye ut av kortene, så jeg føler ikke at jeg har så mye mer jeg lurer på sånn sett, siden det dekket ganske mye. Derimot, hvis du har lyst på mer utfordringer og ingen andre har noe å bidra med - hva med de mer personlige relasjoner i livet? Type venner, familie og eventuelt kjærlighetslivet. Ikke nødvendigvis noe konkret, men hvordan situasjonen er nå og hva den kommer til å være i fremtiden. En annen utfordring; alt du føler på, skal du bare skrive ned! Ikke tenk på om du bommer. Jeg kan gi deg en mer grundig tilbakemelding, om du føler at det ville ha vært til hjelp? :)
Antall ord: 263

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Svartepus
Verifisert
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5155
Startet: 17 Sep 2006 01:35
17
Kjønn (valgfri): hokatt
Lokalisering: Et steinkast unna glasshuset
Har takket: 668 ganger
Blitt takket: 1057 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Svartepus »

Karma skrev:
Svartepus skrev:Det jeg sliter med når jeg legger kort er at jeg av og til får følelsen av noe, men ikke tør helt å skrive det fordi jeg er redd for å drite meg helt ut.
Den der er frustrerende. Har opplevd den mange ganger. Ikke bare i forhold til kortene, men generelt i livet. Intuisjonen slår inn og jeg føler at jeg bør gjøre noe eller si noe og så ender jeg opp med å ta et skritt tilbake, i tilfelle jeg bommer helt. Så står man etterpå og irriterer seg blå, fordi man hadde på sett og vis rett osv. Så tenker man at neste gang det skjer, så skal man ikke gå i den samme fellen - helt til neste gang skjer og man ender opp med å gå i den samme fellen. :roll:

Anyway, jeg føler at jeg fikk ganske mye ut av kortene, så jeg føler ikke at jeg har så mye mer jeg lurer på sånn sett, siden det dekket ganske mye. Derimot, hvis du har lyst på mer utfordringer og ingen andre har noe å bidra med - hva med de mer personlige relasjoner i livet? Type venner, familie og eventuelt kjærlighetslivet. Ikke nødvendigvis noe konkret, men hvordan situasjonen er nå og hva den kommer til å være i fremtiden. En annen utfordring; alt du føler på, skal du bare skrive ned! Ikke tenk på om du bommer. Jeg kan gi deg en mer grundig tilbakemelding, om du føler at det ville ha vært til hjelp? :)
Jeg kan prøve ;) Imorgen kveld etter jobb skal jeg prøve å legge fra meg prestasjonsangsten, ta sats og legge noen ærlige kort :eang
Antall ord: 288
When life knocks me down, instead of getting back up I usually just lay there and take a nap

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:
Karma skrev:
Svartepus skrev:Det jeg sliter med når jeg legger kort er at jeg av og til får følelsen av noe, men ikke tør helt å skrive det fordi jeg er redd for å drite meg helt ut.
Den der er frustrerende. Har opplevd den mange ganger. Ikke bare i forhold til kortene, men generelt i livet. Intuisjonen slår inn og jeg føler at jeg bør gjøre noe eller si noe og så ender jeg opp med å ta et skritt tilbake, i tilfelle jeg bommer helt. Så står man etterpå og irriterer seg blå, fordi man hadde på sett og vis rett osv. Så tenker man at neste gang det skjer, så skal man ikke gå i den samme fellen - helt til neste gang skjer og man ender opp med å gå i den samme fellen. :roll:

Anyway, jeg føler at jeg fikk ganske mye ut av kortene, så jeg føler ikke at jeg har så mye mer jeg lurer på sånn sett, siden det dekket ganske mye. Derimot, hvis du har lyst på mer utfordringer og ingen andre har noe å bidra med - hva med de mer personlige relasjoner i livet? Type venner, familie og eventuelt kjærlighetslivet. Ikke nødvendigvis noe konkret, men hvordan situasjonen er nå og hva den kommer til å være i fremtiden. En annen utfordring; alt du føler på, skal du bare skrive ned! Ikke tenk på om du bommer. Jeg kan gi deg en mer grundig tilbakemelding, om du føler at det ville ha vært til hjelp? :)
Jeg kan prøve ;) Imorgen kveld etter jobb skal jeg prøve å legge fra meg prestasjonsangsten, ta sats og legge noen ærlige kort :eang
Own it! :D
Antall ord: 292

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links