Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Bli spådd !Hvordan ser framtiden min ut?

Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Forum regler
Her kan du bli spådd, men vær obs:
Svarene du får gis av mange forskjellige mennesker, noen KAN mer enn andre, mens andre kanskje bare svarer for morroskyld.
Du kan altså IKKE stole på de svarene du får, og om svarene du får er feil, så er det DITT ansvar å ta avgjørelser ut fra eget hode, og IKKE ut fra hva enkelte svar her kan antyde....
Paranormal.no frasier seg ethvert ansvar for de følger det måtte ha om du følger dårlige råd gitt av brukere her inne
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Terra »

ludoburgero skrev:I grove trekk. Humoristiske innslag er best.
Din fremtid… Tja, du søker noen ting i livet ditt du ønsker deg, du venter og det kommer til deg det du setter i gang og jobber for å få til ;)

Men ting tar tid og du føler at du venter og venter og ikke kommer noen vei… Du føler deg som et offer. Men mens tiden går blir du klokere og klokere og du får nye ideer og tanker og du blir en opplyst person.

Da vil du gå inn i følelsene dine og virkelig kjenne på deg og hvem du er innerst inne. Skikkelig terapi det å gå grundig inn i egne følelser og tanker og være tilstede i seg selv. Selvstudium av viktigeste grad. Aha, er det det som rører seg der inne. Jaha, nå vet en da det. Det var ikke verre, nei. Haha! Så enkelt alt egentlig er når man ser det innerste! :whee

Terras spådom :vink
Antall ord: 168
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
ludoburgero
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 7952
Startet: 25 Aug 2004 16:02
19
Har takket: 967 ganger
Blitt takket: 892 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av ludoburgero »

Takk, Terra!

Dette er selvfølgelig en ting jeg også må kvalitetsstemple under kategorien "så sant, så sant"!

Jeg setter pris på dine kloke og oppløftende ord.
Antall ord: 28
“Nothing in the world is more common than unsuccessful people with talent,
leave the house before you find something worth staying in for.”

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Gunn71 »

hihi terra og ludo dere er bare herlige og har noen lyst så er det bare og kjøre igang en ny runde på meg også. for denne fremtiden ser jaggu ikke lys ut. LOL

klemmer på
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Gunn71 »

"Kast angsten ut, og la kjærligheten flytte inn."
Lena Ranehag
De dødes avtrykk - See more at: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 15#p548915

vet ikke hvem av de som er værst og ha jeg, eller ta vare på hahahaha...... det sitatet var jaggu mega bra. (Y) :lykkelig :lykkelig :lykkelig
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Terra »

Gunn71 skrev:"Kast angsten ut, og la kjærligheten flytte inn."
Lena Ranehag
De dødes avtrykk - See more at: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 15#p548915

vet ikke hvem av de som er værst og ha jeg, eller ta vare på hahahaha...... det sitatet var jaggu mega bra. (Y) :lykkelig :lykkelig :lykkelig
Unnskyld, men hva mener du med dette? :roll:
Antall ord: 60
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gunn71
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 50
Startet: 31 Okt 2015 21:17
8
Har takket: 23 ganger
Blitt takket: 8 ganger

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Gunn71 »

Terra skrev:
Gunn71 skrev:"Kast angsten ut, og la kjærligheten flytte inn."
Lena Ranehag
De dødes avtrykk - See more at: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 15#p548915

vet ikke hvem av de som er værst og ha jeg, eller ta vare på hahahaha...... det sitatet var jaggu mega bra. (Y) :lykkelig :lykkelig :lykkelig
Unnskyld, men hva mener du med dette? :roll:
om det er værst og slippe angsten løs eller la kjæresten flytte inn :D keg så den humoristiske siden.
Antall ord: 83

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Terra
Verifisert
Moderator
Moderator
Innlegg: 2799
Startet: 04 Jan 2014 00:12
10
Har takket: 1494 ganger
Blitt takket: 1114 ganger
Kjønn:

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Terra »

Gunn71 skrev:
Terra skrev:
Gunn71 skrev:"Kast angsten ut, og la kjærligheten flytte inn."
Lena Ranehag
De dødes avtrykk - See more at: https://www.paran.no/forum/phpbb3/viewt ... 15#p548915

vet ikke hvem av de som er værst og ha jeg, eller ta vare på hahahaha...... det sitatet var jaggu mega bra. (Y) :lykkelig :lykkelig :lykkelig
Unnskyld, men hva mener du med dette? :roll:
om det er værst og slippe angsten løs eller la kjæresten flytte inn :D keg så den humoristiske siden.
Åja, sånn ja ;)
Antall ord: 89
“Mot er ikke fravær av frykt, men evnen til å gå videre selv om du er redd.”
https://www.youtube.com/watch?v=ZnA9OnrdIuI

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Borte..

Re: Hvordan ser framtiden min ut?

Innlegg av Borte.. »

Svartepus skrev:Ållrait. Det er sent og rett før bysselalletid men jeg legger et par kort for deg, Karma. Skal prøve å være så rett på sak som jeg klarer (og som det er mulig med generelle tarotkort). La oss nå se hvordan dette går:

Nære relasjoner, tendenser nå for tiden:

King of stones; Wolf. Du har en spesiell glede over og forkjærlighet for naturen og miljøet og dette virker inn på valg du tar i livet. På ene siden er du kanskje en ensom ulv mens på andre siden søker du gjerne råd fra andre og lytter til dem. Lojalitet er svært viktig for deg.
Dette kortet kan peke på en spesiell person i livet ditt og da er det i såfall en person som er moden enten i alder eller erfaring, kanskje begge deler. Kortene antyder mannlig energi men jeg føler det er en kvinne. Hun er ganske tradisjonell av seg, stabil, pålitelig og gir andre en følelse av trygghet. Hun har god teft for forretninger og fungerer både som god venn og som en pålitelig økonomisk rådgiver. På den mer negative siden kan hun være i overkant direkte, litt eiesyk og kanskje litt vulgær.
Igjen nevner kortene eiendom og land og denne gangen også økonomisk støtte eller hjelp i forbindelse med dette. Kortene mener at du trenger litt økonomisk rådgivning og hjelp da du kanskje ikke er verdens mest økonomiske og flink til å styre penger. Et annet råd er å sette pris på det gode du har i livet og lære deg å beskytte deg selv mot andres negative energi.

Nå og ei stund fremover:
The guardian: Utfordringer, dyriske drifter, seksualitet og det at samfunnet fremdeles har en tendens til å anse naturlige drifter og egenskaper som noe djevelsk og ondt. En ting er hva andre mener, men du må også ta hensyn til din egen indre politimann og dommer som konstant kritiserer, dømmer og straffer. Vær klar over at dette er dine tanker og dermed noe du må ta tak i selv, og nå er det på tide å gjøre nettopp det. Noe må du kvitte deg med mens noe må du bare akseptere er en del av deg på godt og vondt.

Litt lengre inn i fremtiden (nærmeste 6-12 mnd):
The sun of life: Her kommer atter en gang naturen og dens krefter inn, og du føler deg i ett med den og resten av universet. Nesten som en slags åndelig oppvåkning eller i det minste en følelse av å være komplett og i harmoni med universet og naturen. Kortet antyder en periode med glede, god helse og følelsesmessig harmoni. Hver en krok av kroppen og sinnet vil føles lysere og dette vil også smitte over på andre rundt deg. Du klarer kanskje å overse og ignorere dem som er overfladiske og gir deg lite, mens de som du virkelig føler deg på bølgelengde med og som gir deg energi av å bruke tid sammen med, står i fokus. Kommer du inn i et nytt miljø der du føler deg mer hjemme, kanskje?

Det var det jeg klarte med trøtt hjerne rett før lalletid :D Ble ikke så mange direkte ærlige åpenbaringer men jeg holdt i hvert fall ikke noe tilbake.
Jeg kom ikke så langt med den responsen, men bedre sent enn aldri :D

Så, jeg ble veldig fascinert her. Det passer inn i situasjonen min per dags dato, men samtidig så klarer jeg ikke å plassere denne personen det nevnes om. Personlig, vil jeg si at jeg er ganske flink med økonomien min, men samtidig så kan det for så vidt passe likevel. I forhold til resten, så vil jo tiden vise, men jeg føler selv at jeg er på vei inn i en spennende tid. Anyways, takk for at du tok deg tid! Jeg kan jo gjerne komme med en feedback om en del måneder, bare for å se om resten stemte :D
Antall ord: 680

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links